Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 26 van de 142 [ 3539 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 142  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Puppy Erbij 2022

 
Profiel   

Zo'n renbaan lijkt me wel es leuk om heen te gaan. Niet perse mee doen al zou dat wel grappig zijn
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 22:59 



 
Profiel   

Sem_ schreef
Wat hebben jullie voor (Y) tuigjes? Laatste tijd hebben we steeds een halsband gebruikt, maar twijfelen nu toch om ook een tuighe te halen. Ik zat te kijken naar de Dog Copenhagen comfort walk air, hij zou dan net in een M passen.


Hier voor beide honden een Grossenbacher Vario en Non-Stop line tuig.
Verder nog een safety tuig van Annyx voor Gocha.

Mocht ik straks een pup hebben, zou ik zelf eerst voor Annyx gaan in de puppenfase denk ik. Die zijn ruim verstelbaar.
Daarna krijgt ze ook een Grossenbacher.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 23:23 



 
Profiel   

Voor Jip heb ik een nonstop line har ass. Vind ik zelf persoonlijk een fijn tuig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 23:35 



 
Profiel   

Ik heb voor Otje 2 Ruffwear Webmaster, de normale en een Pro. Daarnaast een AnnyX en een Haqihana tuig. En nog een handgemaakte van een kleine shop op insta. Voor dagelijks gebruik vind ik de AnnyX het fijnst! Zit heel mooi en ruim te verstellen.

[ img ]
De Webmaster Pro

[ img ]
AnnyX tuig

——

Op het moment zijn toeschouwers niet toegestaan op de renbaan ivm de corona maatregelen… in Rotterdam starten ze alleen maar windhonden maar er zijn ook verenigingen die ook andere rassen starten! (Amsterdam en Geldrop sowieso dat ik weet).
Het is echt wel heel tof hoor, al die honden zijn zo gefocust op de haas. Echt doen waar ze voor gemaakt zijn. Heerlijk <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 00:09 



 
Profiel   

Ik heb een Justfordogs sport tuig.
Mooie foto's van op de renbaan Warboel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 07:52 



 
Profiel   

Heerlijk, die foto's op de renbaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 09:59 



 
Profiel   

Ik breek in en ga mee lezen omdat wij op de wachtlijst staan voor een pup *\o/* .

Titeren, ga ik mij verder in verdiepen. Pony's worden gewoon geënt ivm wedstrijden maar ivm 1 die heftig reageert vaak tetanus en influenza apart van elkaar. Dus geen anti-vaxxer, maar onnodig spuiten er in stoppen hoeft van mij ook niet.

Tuigjes, ik heb nog geen idee. Ik denk dat hier een riempje en een tuigje komt. Waarschijnlijk een Y-tuig ivm schoudervrijheid.

Ik heb al wat speeltjes besteld O:) , terwijl we voorlopig nog wel even geduld moeten hebben :') .
Ik kon het niet laten. Liefst had ik al complete uitzet aangeschaft, bench, kleedjes, veel meer speeltjes, een mooie collectie riempjes en tuigjes voor alle gelegenheden enzo :j .

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 14:54 



 
Profiel   

Dennis schreef
Ik breek in en ga mee lezen omdat wij op de wachtlijst staan voor een pup *\o/* .

Titeren, ga ik mij verder in verdiepen. Pony's worden gewoon geënt ivm wedstrijden maar ivm 1 die heftig reageert vaak tetanus en influenza apart van elkaar. Dus geen anti-vaxxer, maar onnodig spuiten er in stoppen hoeft van mij ook niet.

Tuigjes, ik heb nog geen idee. Ik denk dat hier een riempje en een tuigje komt. Waarschijnlijk een Y-tuig ivm schoudervrijheid.

Ik heb al wat speeltjes besteld O:) , terwijl we voorlopig nog wel even geduld moeten hebben :') .
Ik kon het niet laten. Liefst had ik al complete uitzet aangeschaft, bench, kleedjes, veel meer speeltjes, een mooie collectie riempjes en tuigjes voor alle gelegenheden enzo :j .



Hahaha! Denk dat veel mensen dat hebben hoor. :=

Wat gaat het worden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 14:57 



 
Profiel   

Een Parson russell terrier :) .

Ik vermoed dat ik bij het volgende bezoekje van de dierenwinkel voor kattenvoer ook wel met meer naar buiten ga O:) .

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 14:58 



 
Profiel   

Puppy aankopen doen is altijd het leukste wat er is!

Hier ook alvast de uitzet op basis van kleuren uitgekozen, mijn huidige honden hebben blauw en olijfgroen. Pup zal met de tijd beige krijgen *D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 18:19 



 
Profiel   

Haha wij gingen toen puppy inkopen doen bij zoo&zo want lekker groot en veel keuze. Maar na een uur waren mijn vriend en ik beide overprikkeld want veel te veel keuze en de vogels naast de hondenafdeling bleven maar krijsen, werden er gek van :')

Obi is vandaag naar de trimmer geweest, hij is nu meega fluffy.

[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 20:29 



 
Profiel   

Och, Obi is om op te vreten <3 .

En Dennis, hier is het nog 19 dagen wachten op ons Jack Husseltje, maar de hele uitzet staat al klaar hoor :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 21:23 



 
Profiel   

Maar 19 dagen is al bijna! *\o/*

Voor ons is er nog niet eens een teefje loops, en onze pup zit waarschijnlijk ook niet bij het eerst volgende nest van deze fokker :') .
Maar ik vermoed dat er al veel in huis is voordat onze pup op de wereld komt O:) .

We moeten wel ook nog rustig na denken over onze erf afscheiding. Het is een flink perceel(6000m2), dus ff schutting plaatsen is er niet bij.

Bijna alles zit dicht met schapengaas (ivm shetten en grotere honden van de vorige bewoner), maar ben bang dat onze er zo tussendoor wandeld. Dus lopen we de laatste gaten na en hopen we dat gaas voldoende is.
Of kijken we naar een onzichtbare omheining (stroom draadje rond het erf). De buren hebben dat ook, aan ons gaas vast zitten(tot nu toe geen probleem en voor hun het makkelijkst) wat zou storen als wij dat ook doen heb ik begrepen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 21:40 



 
Profiel   

Puppy's <3 Wel foto's spammen hoor :o

Ik hou van handwerken en heb me gewaagd aan een halsband van paracord. Het is de eerste. Ik vind hem erg goed gelukt en heb nog allemaal ideeën om uit te werken :D
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 23:28 



 
Profiel   

O mooi!

Wij komen steeds meer in een ritme. Erg fijn. Coco is gisteren mee de dierenspeciaalzaak in geweest. Net alsof je een kind mee de speelgoedwinkel in neemt. En bij de kassa kreeg ze een snoepje :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 08:44 



 
Profiel   

Mooi Kimm, leuk om te doen ook!

Susan, ik zag vroeger nooit honden in winkels, nam mijn hond ook nooit mee. Maar tegenwoordig zie je ze in dierenwinkels, tuincentra. Gezellig hoor, ga ik ook doen :).

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 08:56 



 
Profiel   

Mooie halsband Kiimm!!! knap zeg.

Leuk is dat, puppie inkopen.

Hier nog even geduld. Romy gaat donderdag voor de eerste keer op date deze loopsheid. Hopen dat het in een keer raak is.. (voor de zekerheid gaan we waarschijnlijk zaterdag ook nog wel een keer.)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 10:58 



 
Profiel   

Bij ons in de dierenwinkel zit ook een dierenartsenpraktijk dus er komt vaker van alles binnen. Even gedacht om daar ook met Coco heen te gaan maar ze bieden geen 24 uurs zorg. Dus nu dezelfde DAP als voor de paarden. Die doen ook huisdieren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 11:45 



 
Profiel   

Wij hebben een hele fijne dierenarts, maar deze draaien geen weekenddiensten meer. Dus als wij een spoedgeval hebben worden we door verwezen naar Dordrecht of Rijswijk.
De beweegredenen hierachter snap ik volkomen, maar het blijft lastig. Ik hoop maar dat we nooit spoed hebben in het weekend. :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 11:49 



 
Profiel   

Mijn ervaring met de paarden is dat dit nu juist wel altijd buiten kantooruren is -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 11:51 



 
Profiel   

Leuk Dennis, de voorpret kan beginnen. :D

Wat een schatje s1993. Hij heeft bijna een beetje iets menselijks haha.

Mooie halsband Kim! Knap gemaakt en staat hem goed.

Wat leuk SusanH, dat wil ik ook nog graag een keer doen met Teun! En ook fijn dat er meer ritme in komt.

Spannend Juval. Ik duim voor jullie!

Bedankt nog voor de reacties mbt het tuigje! Ik ben voor Dog Copenhagen gegaan, daar viel hij mooi aan het begin van een maat. Als hij dan over een tijdje te klein is zet ik het weer op Marktplaats. :)

[ img ]

Vanavond voor het eerst live naar puppycursus. Ik ben benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 12:44 



 
Profiel   

onze dierenarts is gelukkig ook 24/7 bereikbaar, dat vind ik zeker wel een voordeel!

Mooi tuig Sem_ veel plezier op de puppycursus!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 13:09 



 
Profiel   

Tuigje staat hem mooi Sem!

Hebben jullie hondjes ook een lievelings knuffel?

Puck slaapt in de bench alleen maar als haar big er ook is. Zodra ze uit de bench komt neemt ze hem mee naar de woonkamer en dan ligt hij daar maar. Vindt dat toch wel bijzonder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 13:56 



 
Profiel   

Ah dat is lief. Teun berijd knuffels vooral. :+ Daarom beperkt tot één knuffelhaai.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 14:03 



 
Profiel   

Jinn vindt knuffels stom en Jaxx plukt dat witte spul er uit. Hier dus geen knuffels
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 14:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 26 van de 142 [ 3539 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 142  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen