Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 27 van de 142 [ 3539 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 142  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Puppy Erbij 2022

 
Profiel   

Ja Coco heeft een rat :') daar is ze helemaal dol op. Hij doet het nog steeds ook al is hij in 1 week tijd al flink door elkaar geschud :))
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 13:08 



 
Profiel   

Voor Obi hadden we een schaap gekocht met een hartslag erin. Ziet er grappig uit omdat het zelf ook een beetje een schaapje is met zijn krullen :) In de bench ligt hij daar vaak met zijn kop op of hij ligt er tegenaan en kauwt op zijn oren. Hij neemt hem verder niet echt mee, vind het denk ik zelf ook onhandig groot :p

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 13:16 



 
Profiel   

s1993 schreef
Voor Obi hadden we een schaap gekocht met een hartslag erin. Ziet er grappig uit omdat het zelf ook een beetje een schaapje is met zijn krullen :) In de bench ligt hij daar vaak met zijn kop op of hij ligt er tegenaan en kauwt op zijn oren. Hij neemt hem verder niet echt mee, vind het denk ik zelf ook onhandig groot :p


Oh, die hebben wij ook gekocht! De katten hebben het ding al proberen te vermoorden, die vonden die hartslag heel vreemd :D . Ben benieuwd wat de pup ervan gaat vinden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 13:18 



 
Profiel   

Hier is de dierenarts altijd bereikbaar, al zijn de nachten en weekenden wel samenwerkingen tussen een paar dierenartsen/klinieken hier in de buurt. En dat is ook prima, in geval van nood word je geholpen en de verdere behandeling gaat naar je eigen dierenarts.
Zo zijn we wel bij onze huidige dierenarts terecht gekomen, vorige dierenarts hadden we alleen gehad voor entingen, maar toen onze kat aangereden was heeft de dienst doende arts zo geweldig goed geholpen. Niet alleen op zaterdag ochtend vroeg, maar ook de week (en daarna de verdere tijd) er na, daar waar onze eigen dierenarts helaas flink tegen viel. Toen zijn we met alles over gestapt naar deze dierenarts. Wat een super fijne mensen, de assistentes vlogen onze pechvogel(gebroken boven been, poot besparende operatie, complicaties, alsnog amputatie, infectie, maar nu zo goed als nieuw als 3poot) die ze zo vaak gesprongen hadden bijna meteen om de nek toen ik laatst kwam enten. Met onze pup gaan we dus straks ook daar heen.
Paarden zitten bij de paardenkliniek (die eerst met de 1e dierenarts samen was, vandaar dat we daar eerst zaten met de katten).

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 13:44 



 
Profiel   

Geen recente foto. Maar dit blijft een dagelijks tafereel.. _O-
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 13:59 



 
Profiel   

Wij denken er nu steeds meer over om de hond op de slaapkamer te laten slapen. Ze past nu nog in de bench. Maar als ik zie hoeveel ze in 1 week gegroeid is gaat dat niet lang meer duren. Nu gaat ze er nog wel uit voor 1 plasje in de nacht. Wat zouden jullie doen? Toch bench een maatje groter in de slaapkamer? De kamer is groot zat hiervoor. Op termijn kan ze dan gewoon in een mand of op een kussen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 14:02 



 
Profiel   

Otis had in zijn puppypakket van de fokker een enorme beer gekregen.
Daar sjouwt hij nu nog steeds dagelijks mee rond en hij gebruikt hem vaak als kussen als hij ergens op de grond gaat liggen (blijft een poedel he?).
[ img ]
[ img ]

Ollie is gek op zijn Ikea paard. Die gaat ook al zo lang mee, Finlay is op dit moment al de 5e puppy die er mee speelt :D
[ img ]

Voor de mensen die een likmat gebruiken, hoe sterk zijn die voor volwassen honden?
Finlay had een puppy likmat maar daar beet hij al snel een stuk uit dus die is na 3x gebruiken al weer weggegooid.
Het is nogal een schrokker met eten dus nu voer ik hem in een grote slowfeeder bak van Otis maar die is zo groot dat ie er in gaat staan :+

Kleine haai is het... :')
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 14:45 



 
Profiel   

Wij hebben er een uit de LickiMat Tuff lijn. Die zijn geloof ik steviger dan de classic.

Ik had een slow feeder besteld voor Teun, maar hij is nog wat te groot geloof ik. Hij krijgt er in geen mogelijkheid iets uit. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 15:00 



 
Profiel   

Wij hebben toen Vidar zo klein was ook een antischrokbak gekocht en de brokjes in het minst diepe deel gedaan anders kreeg hij ze er ook niet uit. Een snuffelmat was ook een goede uitkomst, maar daar gaat hij nu mee aan de haal en dan liggen de brokjes overal!
Omdat Vidar het leuk vind om aan zijn bakken te knagen/spelen, hebben we een vrij stevige likmat en voerbak. Je hebt ook flexibele likmatten, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Deze likmat ooit besteld via Bol en is nog steeds heel:
[ img ]

En voerbak via Welkoop ook nog steeds heel:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 15:16 



 
Profiel   

Deze heeft helaas geen minder diepe delen. We bewaren hem nog maar even. :Y)

Snuffelmat en snuffelbal zijn hier ook een succes! Al is hij wel erg snel met de snuffelmat. De Toppl gebruiken we ook elke dag, bevalt hier beter dan de Kong (de vond hij eerder frustrerend).

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 15:51 



 
Profiel   

Ik ben ook opzoek naar een leuke mat of schrokbak voor het vlees van Puck. De meeste zijn met te grote vakken.

Ze krijgt nu alles uit deze plaat. Is hier nog in prima staat, maar nu is ze natuurlijk ook klein en niet echt een sloper of een schrokken. Doen dit meer voor de fun.

[ img ]

In de avond gaat alles in een kong zodat zij rustig bezig is wanneer wij aan het eten zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 16:01 



 
Profiel   

Ah goed idee van Bol, zag dat ze daar ook de lickimat tuff verkopen.
De onderste bak heb ik ook in een grote maat, daar gaat ie nu nog in staan met eten :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 16:08 



 
Profiel   

Wij zijn voor Koda als pup begonnen met een hele simpele bak zoals deze:

[ img ]

Inmiddels is hij groot en slim genoeg voor de moeilijkere varianten :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 16:35 



 
Profiel   

Zippy paws heeft ook leuke die niet zo diep zijn :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 16:49 



 
Profiel   

Wij hebben die van Zippy Paws. Onder andere de ananas, de hamburger, de donut en het ijsje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 17:28 



 
Profiel   

Ot heeft ongeveer een miljoen knuffels :+ ze sloopt niet en ik zie steeds weer leuke dus ik vul alleen maar aan maar er gaat niks af :')
Ze is gek op ZippyPaws. Ze heeft van die Burrows een doodskist met spookjes, een piƱata met snoepjes, een oester met parels en een honingpot met bijtjes. De spookjes zijn favoriet :D
Hier op de achtergrond te zien, de heksenmuts en ketel zijn ook van ZippyPaws.
[ img ]

Ze heeft ook 5 lickimatten, een Toppl, 2 ZippyPaws bakken (ijsje en pizzapunt) en een stuk of 4 normale voerbakken en nog een paar opvouwbare voer bakken.

[ img ]
Vanavond nog een lickimatje gemaakt voor mevrouwtje.

Beter verwend dan verwaarloosd :Y)

Heeel gave halsband Kiim! Paracord knopen is zooo verslavend :7
Ik knoop ook halsbanden. Dus Otje heeft ook voor elke dag van de week, voor elke wandeling een halsband lol.

[ img ]


[ img ]


[ img ]

[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 21:16 



 
Profiel   

Wat ben ik dan saai met mijn 2 jachtlijntjes en 2 vaste halsband + riem XD

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 21:37 



 
Profiel   

Hee wat zijn die zippypaws leuk, ik kende dat helemaal niet. Hoe werken ze preciss?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 21:43 



 
Profiel   

Hier ook non-stop tuigen :D heb ook nog puppy maat liggen voor toekomstige pup alweer :P
Super tof al die paracord halsbanden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 21:44 



 
Profiel   

s1993 schreef
Hee wat zijn die zippypaws leuk, ik kende dat helemaal niet. Hoe werken ze preciss?


Daar kan je het voer en/of beloningen in doen. Even kijken of ik een foto voor je heb.
Op de site staan verschillende. Jip is er helemaal fan van :D


https://www.dog-world.nl/Voerbakken

Dit was een mengels van kvv, brokken, kliekjes vis

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 22:33 



 
Profiel   

En die Burrows zijn geniale speeltjes.
Dit is de honingpot met bijtjes bijvoorbeeld. Die bijtjes kunnen er dus uit, zit een piep in. Het zijn echt stevige knuffels!
Je kan er ook koekjes in doen maar dat is voor Ot heel makkelijk want dr neus past door de gaten :')

[ img ]
https://www.dierenoppasamersfoort.nl/pr ... ippy-paws/

Ik had Ziggy in dr puppy pakket deze gegeven, had verwacht dat ze ze zou slopen met die puppy tandjes maar ze zijn nog heel :Y)


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 22:52 



 
Profiel   

Ow die zippypaws.. <3
waarom laten jullie me dit zien? Dat worden hele volle puppypakketjes denk ik.. :o :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 23:09 



 
Profiel   

Envie heeft er nu eentje met rendiertjes. Ik had een aantal soorten zippy paws in de kerstpakketten in de shop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 07:07 



 
Profiel   

Die zijn leuk!

Dit is Coco met haar rat. Zelf gevangen en toen zo moe dat ze in slaap viel :')

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 07:10 



 
Profiel   

Net ook even Ziggypaw website bekeken, wat een ontzettend leuke spulletjes! Maar ik moet mezelf even blijven zeggen dat hij voorlopig even genoeg speelgoed heeft :o

Wat schattig die rat en Coco. Sloopt ze dat label er niet af?

Vidar is helemaal gek met zijn eend, maar vind eigenlijk elke knuffel leuk. Sloopt ze gelukkig niet. Helaas nu alles even in de was vanwege de giardia _-:( , dus hij moet het even zonder doen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 09:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 27 van de 142 [ 3539 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 142  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen