Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 113 van de 434 [ 10840 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116 ... 434  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Show je nieuwe *katten* aanwinst!

 
Profiel   

In het begin lag Lilly vooral in haar haaienmandje verstopt. Nu ligt ze in geen enkel mandje/huisje meer wat voor haar bedoeld is _O-
Op de bank, op het halbankje, of op de krabpaal. Of gewoon ordinair languit op de grond :+
Heb ook een super leuk soort bedje/ligstoel voor d'r, die heeft ze nog nooit een blik waardig gegund, haha.
Misschien komt het nog :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 11:23 



 
Profiel   

Kimi ligt graag in z'n mandje of op het vetbed.. de krabpaal doet ie helemaal niets mee |( |o
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 11:45 



 
Profiel   

Ik heb verschillende soorten mandjes maar de nieuwe kitten sliep het liefst in het donut bedje bij het pleeggezin. Ik heb een rieten bol mand met een kussen in van ZaraHOME, daar slapen mijn oudste twee in. Ze rennen er werkelijk voor, om ter eerst!
Had daarnet het vetbed onder de zetel gelegd zodat ze daarop liggen ipv op het tapijt. Mijn kater was gedegouteerd x) en is in een looppasje naar de zolder een plekje gaan zoeken, waarschijnlijk op een van mijn westernpads x)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 13:25 



 
Profiel   

Vaak wisselen katten om een bepaalde tijd van ligplek. Ik zie dat hier regelmatig gebeuren. Ook als ik niks verander liggen ze dan opeens heel vaak ergens te slapen. En oké ze hebben hier echt heel veel keuze maar wel een favo plek die dys wisseld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 14:12 



 
Profiel   

Hier slapen ze 'snachts soms wel, soms niet bij me op bed. Tot nu toe meer op de grote stoel in de woonkamer. Overdag liggen ze ook op verschillende plekken, maar Fred ligt dan het liefst in de radiatorhangmat en George op een matje op tafel. Nu ook, ligt ie naast me te pitten terwijl ik aan het werk ben.

Gisteravond viel het me weer op dat ze zo aan het kauwen zijn op hun speeltjes, en toen dacht ik nog hoe graag ik toch een tandje van ze zou vinden als ze wisselen. Maar dat de kans zo klein is bij katten.
En wat zie ik vanmorgen op mijn bed liggen? :wow: Ik stond zowat te juichen, ik vind het zo cool!
[ img ]

Die mag bij de kiezen van mijn vorige paard.
[ img ]

En nog even schaamteloos een paar schattige foto's. Fred zat vanmorgen voor het raam te 'kekekek' omdat ze schijnbaar iets zag. Moest er zo om lachen; George vond vooral de staart van zijn zusje interessant, want die zwiepte natuurlijk steeds heen en weer.
[ img ]
En lekker op bed. <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 14:50 



 
Profiel   

Gaaf he!! Ik heb ook een hoektandje van Marley en die zit in een doosje in de kast :D Wilde er zooo graag een hebben en had de hoop eigenlijk al opgegeven omdat de leeftijd van het wisselen wel voorbij was, vond ik er ineens één in de raamhangmat <3 Wat is het ook een klein schattig tandje naast die grote paardenkiezen trouwens _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 14:53 



 
Profiel   

Ja lief he :D Denk dat ik maar tanden ga verzamelen :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 14:57 



 
Profiel   

Ik hoop ook op een tandje van mijn kitten Moussa

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 16:32 



 
Profiel   

De reden van het vreemd gemikte plasje is een krolse dame :+ Ze komen nooit buiten, dus oeps-nestjes kunnen niet, maar ze zullen nu dus toch sneller geholpen waren dan ik aanvankelijk van plan was, wildplassen apprecieer ik zo niet :+

Vandaag Arya betrapt - Sansi is dus niet de enige die de wijzers van de klok verzet en mijn kaders scheef mept }>
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 18:08 



 
Profiel   

Oeh wat zijn die 2 rooie leukk <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 18:22 



 
Profiel   

LWDaisy schreef
De reden van het vreemd gemikte plasje is een krolse dame :+ Ze komen nooit buiten, dus oeps-nestjes kunnen niet, maar ze zullen nu dus toch sneller geholpen waren dan ik aanvankelijk van plan was, wildplassen apprecieer ik zo niet :+

Vandaag Arya betrapt - Sansi is dus niet de enige die de wijzers van de klok verzet en mijn kaders scheef mept }>
[ [url=m/vXYIiB.png]Afbeelding[/url] ]

Wauw, krols :')

Hebben ze niet lopen schreeuwen? Ik vraag me nog steeds af of mijn dames al krols zijn geweest of niet. Ze zijn ondertussen 8 maanden dus je zou zeggen dst ze daar nu wel eens aan moeten beginnen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 19:17 



 
Profiel   

Poezen schreeuwen lang niet allemaal. Lanah doet dat helemaal niet. Die vind alleen alles en iedereen lief en ze prrwt tegen alles en iedereen.

@LoveGlove ben blij. Ik duim dat Elani daarin op d’r moeder lijkt en wacht tot ze 11 maanden is. Er is geen pil of iets meer te krijgen. Dus ze mag best met 11 maanden krols worden om de 4 weken of zo. Langer mag ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 19:33 



 
Profiel   

LoveGlove schreef
LWDaisy schreef
De reden van het vreemd gemikte plasje is een krolse dame :+ Ze komen nooit buiten, dus oeps-nestjes kunnen niet, maar ze zullen nu dus toch sneller geholpen waren dan ik aanvankelijk van plan was, wildplassen apprecieer ik zo niet :+

Vandaag Arya betrapt - Sansi is dus niet de enige die de wijzers van de klok verzet en mijn kaders scheef mept }>
[ [url=m/vXYIiB.png]Afbeelding[/url] ]

Wauw, krols :')

Hebben ze niet lopen schreeuwen? Ik vraag me nog steeds af of mijn dames al krols zijn geweest of niet. Ze zijn ondertussen 8 maanden dus je zou zeggen dst ze daar nu wel eens aan moeten beginnen :')


Ik heb 2 zusjes, de ene was net geen 8 maanden de eerste keer, haar zusje was iets later.
Schreeuwen is uhm ja, heel luidruchtig haha! Wat een geluid kunnen die maken :') Hier merk je het zeker wel als ze krols staan :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 20:05 



 
Profiel   

Marley wat gaaf dat tandje.
Hoe oud is degene die wisselt?

Azula is 2x krols geweest en miauwt niet meer dan anders dan.
Ze eet dan enorm slecht. En sloert over de grond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 20:09 



 
Profiel   

My job? Just looking nice :D
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 22:59 



 
Profiel   

Freekieee schreef
Oeh wat zijn die 2 rooie leukk <3


Dankjewel! :D


luuntje schreef
Marley wat gaaf dat tandje.
Hoe oud is degene die wisselt?


Ze zijn van 11 september dus ruim 18 weken nu, 4 maanden. Stipt volgens het boekje. :))

Ik hoop dat Fred de komende maand niet krols wordt. Ze moet het nog drie weken uithouden en dan wordt de boel doorgeknipt.

Xoranlover, I love the camera and the camera loves me, darling <<)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 23:02 



 
Profiel   

Leuk he die tandjes? Ik heb van Kito ook 2 tandjes een hoektandje en een kies. Die heb ik in een ketting.

Ja echt he maar o wee als ik mijn spiegel reflectie camera pak _-:(

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 23:04 



 
Profiel   

Over krols. Ik heb eens uitgetest bij Nina. Ze werd er helemaal compleet wild van toen ik haar op de achterkant van haar rug bij de staart aaide _O-

Normaal gesproken reageert ze er zo niet op. Over een paar dagen nog eens proberen. Als ze dan anders reageert weet ik genoeg :')

Dan moet Blacky nog. Maar die is ook een paar weken jonger, dus die zal nog wel komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 23:10 



 
Profiel   

Hopelijk heb je snel rust. En volgt de andere niet te snel.

Ik ben blij hier met de rust haha. Dus Elani moet gewoon maar even wachten met krols worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 23:19 



 
Profiel   

Misschien dat ik het helemaal fout heb en gewoon iets in mijn hoofd haal, maar ik heb echt het idee dat broer en zus hier zo anders groeien. Fred is in haar lijf wat zachter en ronder, terwijl George echt wat hoekiger en peziger is. Weet niet of dat nou met poes vs kater te maken heeft (wel in het gezicht, maar qua lijf had ik het niet zo verwacht).
Ze krijgen gewoon hetzelfde voer enzo, heel frappant.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 08:59 



 
Profiel   

Misschien heeft de ene een andere papa of net andere genen gekregen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 09:05 



 
Profiel   

Kan heel goed hoor! Hier ook duidelijk verschil tussen de twee. Bowie is echt veel breder gebouwd dan Marley en heeft een andere kop. Marley is echt klein en fijn. Hun broer is dan weer nog groter dan Bowie en zus is net een langpootmug :+ Wel leuk want die wonen dus bij m'n tantes en zo kunnen we elkaars kittens nog een beetje volgen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 09:09 



 
Profiel   

Xoran wat een fotomodel ligt er op je bank.

Ook bij dezelfde vader zie je in een nest kittens dat katers wel anders gebouwd zijn.
Als ze beide maar goed groeien en vrolijk zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 09:37 



 
Profiel   

Hier is er nog niks krols al is de nieuwe een kletskop en mauwt je ook de oren van het hoofd met alle verhalen.

Mijn brit begint wat op te knappen. Gisteren met de jongste aan het spelen en kijkt al stukken beter uit haar ogen. Zoekt de mens ook weer op

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 09:41 



 
Profiel   

Hier zag je al heel snel verschil tussen de kater en poes. Kater was veel breeder en steviger dan de poezen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 11:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 113 van de 434 [ 10840 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116 ... 434  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen