Puppy Erbij 2022

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34616
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 11:03

Nee hij houdt het goed vol :j ze zit niet aan de labels de staart is favoriet.

JesdaJinn

Berichten: 10442
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Re: Puppy Erbij 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 11:12

* doet net of ik dit allemaal niet zie *

Eelmo

Berichten: 2927
Geregistreerd: 09-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 11:17

Koda sloopt niet, behalve die labels. Die moeten echt DOOD :')
Die knippen we er dus ook gelijk van af als hij iets nieuws krijgt, want anders eet hij ze nog op ook.

Sem_
Berichten: 7764
Geregistreerd: 17-02-06

Re: Puppy Erbij 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 12:02

ZippyPaws is leuk! Wij hebben hier een burrow, jigglerz en happy hour crusherz. Worden allemaal goed gebruikt. :D

_KimmeL
Berichten: 201
Geregistreerd: 08-01-13
Woonplaats: In 't Zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 13:07

Eelmo schreef:
Koda sloopt niet, behalve die labels. Die moeten echt DOOD :')
Die knippen we er dus ook gelijk van af als hij iets nieuws krijgt, want anders eet hij ze nog op ook.


Hier ook een Koda die het gemunt heeft op labels :+

Welkom iedereen! :D

Wij zijn afgelopen weekend naar de sneeuw geweest, Koda's eerste keer, hij vond het fantastisch!

Afbeelding

JesdaJinn

Berichten: 10442
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Re: Puppy Erbij 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 13:09

Wat een happy foto in de sneeuw!

Ik lig al vanaf t weekend ziek op bed/bank en Jinn en Jaxx worden een beetje irritant. Heb geen energie om dingen te doen dus een vriendin gevraagd en die gaat straks lekker met ze wandelen. Zo blij mee.

Lukasje
Berichten: 11233
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 14:03

Oke, nou voel ik me vreselijk dom maar die speeltjes, die knuffels, bv die “honingpot”, dient dat gewoon als knuffel en is die dan ook geschikt voor een groter ras wanneer ze de kleine knuffels eruit kunnen halen? Of moet je daar brokjes in stoppen? Maar dan sloopt de hond de knuffel mss toch ?
Ik vind ze supermooi maar het doel ontglipt me :o? .

cursebreaker

Berichten: 11423
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 14:12

Hier is onze herder echt GEK van zippy paws, de burrows en de mini's!
Het valt of staat met HOE je hond, ongeacht grootte, ermee om gaat.
Arya speelt gewoon heel leuk ermee en sloopt/vreet ze niet op dus dit gaat hier echt prima.
Ze is echt helemaal wild van de mini's bv die bij de burrows erbij zitten. Speelt ze echt heel leuk mee.
De burrows zelf speelt ze ook wel mee, maar gebruik ik niet perse om dingen in te verstoppen want ze komt idd met haar snoet moeilijk erin. Maar met de tong kan het wel als ze haar best doet, dan krijgt ze brokjes enz wel eruit of ze gooit ermee haha maar dan raakt ze soms wel wat gefrustreerd. Ik koop ze dus gewoon om mee te spelen, ongeacht of ze als doel hebben dat je er iets in kunt verstoppen, blijven het gewoon alsnog speeltjes waar ze gewoon mee kunnen spelen zonder verstoppen. Ze vind het gewoon leuk hier, wij zien ze gewoon als speeltje en niet perse iets wat gebruikt Moet worden om te zoeken, dus dat is voor mij prima :j

Ook de kat is gek van de zippy paws mini's die bij de burrows zitten. Vliegt er ook mee door het huis :')

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 14:35

Dat speelgoed ziet er echt leuk uit!
Durf Finlay nu nog niet met kleine dingen te laten spelen en eigenlijk hebben ze de speelgoedkist ook vol genoeg zitten.
Mijn huis ziet er iedere dag al uit als een ontplofte speelgoed/dierenwinkel :+
Ik bestel voor mijn vader altijd grote hoeveelheden vogelvoer bij zooplus en gebruik de spaarpunten altijd voor speelgoed voor de honden dus ze krijgen regelmatig wel wat nieuws.
En af en toe haal ik wat (veilige) knuffels bij de kringloop.

Finlay heeft vanmorgen met wandelen ontdekt dat water nat is :+
Hij holde zo achter Otis aan naar beneden naar het kanaal waar Otis altijd drinkt en eendjes laat schrikken en toen stond Finlay ook ineens met 4 pootjes in het water.
Helemaal veilig hoor, het water staat daar heel laag dus ze kunnen aan het begin gewoon lopen maar Finlay had geen water verwacht... :')

KimD

Berichten: 20411
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Puppy Erbij 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 15:14

Wij hadden van Secret Santa een Zippypaws burrow, toen was het hek van de dam. :+ Thanks Melissa! :')

Ik durf niet te zeggen hoeveel we er hebben nu, denk een stuk of 10? Ze waren echt ontzettend leuk voor de puppy's in de ren, daar speelde ze écht mee en lieten het grote speelgoed liggen. Dus voor het volgende nest wil ik wel een verzameling compleet hebben uiteraard.

Maar nu de puppen allemaal weg zijn spelen onze volwassen honden er ook superleuk mee!

Sem_
Berichten: 7764
Geregistreerd: 17-02-06

Re: Puppy Erbij 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 15:26

Teun speelt ook vooral los met de mini's, hij vindt het leuk om erin te bijten (want het piept) en ermee te apporteren. Tot nu toe houden ze het ook goed vol!

noox

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Delft

Re: Puppy Erbij 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 16:04

De zippypaws zijn best groot hoor! Slikken ze echt niet door of zo.
Hier verstop ik de 3 mini knuffeltjes in het huisje (ik heb het peperkoek huisje met 3 mannetjes) en vervolgens trekt pinto ze allemaal uit de gaten. Hij vind het echt een heel erg leuk spel en speelt daarna met de mini’s door de op de bijten zodat ze piepen en hij gooit ze voor zichzelf weg en rent er achteraan. Hij houdt sowieso erg van dingen ergens uit ‘pulken’ haha, dus deze speeltjes passen perfect bij hem.

Warboel
Berichten: 14681
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 16:40

KimD schreef:
Wij hadden van Secret Santa een Zippypaws burrow, toen was het hek van de dam. :+ Thanks Melissa! :')

Ik durf niet te zeggen hoeveel we er hebben nu, denk een stuk of 10? Ze waren echt ontzettend leuk voor de puppy's in de ren, daar speelde ze écht mee en lieten het grote speelgoed liggen. Dus voor het volgende nest wil ik wel een verzameling compleet hebben uiteraard.

Maar nu de puppen allemaal weg zijn spelen onze volwassen honden er ook superleuk mee!


Wow GOALS om er 10 te hebben :') ik heb voor Halloween een pompoen met vleermuisjes erin gekocht voor de honden van mn buurvrouw. Die is nu ook super populair. Voor de pup ook. Die Zippy’s hebben gewoon “iets”. Altijd als ik ze cadeau gegeven heb zijn de honden en baasjes enorm enthousiast :))

Eelmo

Berichten: 2927
Geregistreerd: 09-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 16:48

_KimmeL schreef:
Eelmo schreef:
Koda sloopt niet, behalve die labels. Die moeten echt DOOD :')
Die knippen we er dus ook gelijk van af als hij iets nieuws krijgt, want anders eet hij ze nog op ook.


Hier ook een Koda die het gemunt heeft op labels :+

Welkom iedereen! :D

Wij zijn afgelopen weekend naar de sneeuw geweest, Koda's eerste keer, hij vond het fantastisch!

[ [url=m/DWJlNo.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik zeg het je, het is de naam :')

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 18:11

Otis en Ollie hebben beloofd de eekhoorntjes in de tuin met rust te laten als ze de zippypaws eekhoorntjes krijgen O:)
Was toch al een duur dagje met hondenvoer bestellen haha.

_HS_

Berichten: 143
Geregistreerd: 18-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 18:12

Dit topic is slecht voor de bankrekening, nu moet ik ook de zippypaws kopen voor de puppy's O:)

Ivy is in het laatste gedeelte van haar dracht. Nog 2,5 week. Ze wordt echt best dik. Best apart om haar zo te zien, ze is altijd in sportconditie geweest.

Lukasje
Berichten: 11233
Geregistreerd: 06-01-15

Re: Puppy Erbij 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 20:42

Oke, boodschap begrepen: Zippypaws kopen! _O-

candalisa

Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Puppy Erbij 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 21:37

Neeeee niet doen …. Niet aan toegeven … als je eenmaal begint kan je niet meer terug! Zippy paws zijn verslavend _O-

Afbeelding
Deze is ook zo leuk alleen Emma vond dat er geen armpjes aan een marshmallow hoorde dus die zijn bij alle drie geamputeerd >;)

Lukasje
Berichten: 11233
Geregistreerd: 06-01-15

Re: Puppy Erbij 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 22:14

Morgen afrekenen maar ik heb er 2 in mijn mandje zitten: de boomstam met eekhoorntjes voor de pup die ik verwacht, en de wortel met konijntjes voor mijn petehondje. Zijn baasje heeft ook konijnen en haar hondje gaat die steeds mee eten geven dus dat vond ik wel een toepasselijke.
Maar idd, ik voel de bui al hangen want de Zippypaws zijn zó leuk !
Ik heb op een andere site nog een groter aanbod ontdekt.

Sem_
Berichten: 7764
Geregistreerd: 17-02-06

Re: Puppy Erbij 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 23:21

Bij Puppy Village hebben ze veel van ZippyPaws! Ik heb ook die met eekhoorns. :D

amy_leftover

Berichten: 2506
Geregistreerd: 29-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 23:30

Ik heb hier werkelijk nog nooit van gehoord, er gaat een wereld voor me open :')
Ze zijn wel erg leuk :))

JesdaJinn

Berichten: 10442
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 23:32

amy_leftover schreef:
Ik heb hier werkelijk nog nooit van gehoord, er gaat een wereld voor me open :')
Ze zijn wel erg leuk :))


Gelukkig ben ik niet de enige xD

Van

Berichten: 6525
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: Nieuw-Buinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-22 09:51

Hier nog een hoor :')
Kan ze ook niet hebben, die kleintjes slikken ze hier heel door

s1993

Berichten: 2119
Geregistreerd: 07-10-09
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-22 09:52

Ik had er dus ook nooit van gehoord maar vind ze wel heel leuk. Zal mijn man blij mee zijn... :')

Houden jullie je aan de richtlijnen qua wandelen? Begreep gister bij de puppycursus dat een van de medecursisten elke ochtend ruim een half uur wandelt met haar pup, zelf vind ik een kwartier al veel (hij is bijna 13wk) en til hem daarna vaak op. Vind dat toch spannend dat we hem nu (fysiek) teveel zouden belasten en hij daar voor altijd last van houdt.

Pippa13

Berichten: 345
Geregistreerd: 01-05-13
Woonplaats: Maarsbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-22 10:24

s1993 schreef:
Ik had er dus ook nooit van gehoord maar vind ze wel heel leuk. Zal mijn man blij mee zijn... :')

Houden jullie je aan de richtlijnen qua wandelen? Begreep gister bij de puppycursus dat een van de medecursisten elke ochtend ruim een half uur wandelt met haar pup, zelf vind ik een kwartier al veel (hij is bijna 13wk) en til hem daarna vaak op. Vind dat toch spannend dat we hem nu (fysiek) teveel zouden belasten en hij daar voor altijd last van houdt.



Is per hond verschillend vind ik. Onze pup was snel overprikkeld dus dan was 15 minuutjes per keer voldoende. Hij gaf dit zelf al heel goed aan. Terwijl hij volgens de richtlijnen al een half uur zou "moeten" kunnen lopen.
Je hebt ook pups die maar door willen gaan, zonder aan te geven dat ze moe zijn. Die moet je dus in de gaten houden. Een pup overbelasten is namelijk niet de bedoeling. Ik zou inderdaad gewoon je eigen gevoel blijven volgen en goed naar je eigen pup kijken. :j
Vooral niet vergelijken met wat andere mensen al willen en kunnen met hun pup of wat er op internet in een schema staat.