Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 31 van de 142 [ 3539 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 142  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Puppy Erbij 2022

 
Profiel   

Kaus schreef
Het ziet eruit als haar wat eruit gaat komen om te verharen. Dundy verhaart op die plek ook altijd erg veel als de rui er is. Kan je het haar eruit trekken? En anders eens wassen om te zien of het daarna weer terugkomt?

Ik heb hem net geborsteld en hij haarde inderdaad gruwelijk. Op die plek vindt hij borstelen (logisch) niet fijn. Ik zal morgen eens kijken of plukken gaat
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 21:19 



 
Profiel   

Ziet er indd uit als verharen.
Met een schone vacht krijg je de meeste losse haren weg dus ik zou als het lukt wassen en fohnen.
En als hij daar borstelen niet fijn vindt zou ik een rubber borstel gebruiken.
Maar let daar mee op dat je het niet gaat overdrijven want teveel met een rubber borstel kan ook de rui verergeren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 22:52 



 
Profiel   

cinniz123 schreef
Ziet er indd uit als verharen.
Met een schone vacht krijg je de meeste losse haren weg dus ik zou als het lukt wassen en fohnen.
En als hij daar borstelen niet fijn vindt zou ik een rubber borstel gebruiken.
Maar let daar mee op dat je het niet gaat overdrijven want teveel met een rubber borstel kan ook de rui verergeren.

Ik gebruik een rubberen borstel :j wassen vind ik het nu te koud voor en aangezien hij veel buiten is heeft hij zn vetlaagje ook nodig

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 23:32 



 
Profiel   

996981 schreef
cinniz123 schreef
Ziet er indd uit als verharen.
Met een schone vacht krijg je de meeste losse haren weg dus ik zou als het lukt wassen en fohnen.
En als hij daar borstelen niet fijn vindt zou ik een rubber borstel gebruiken.
Maar let daar mee op dat je het niet gaat overdrijven want teveel met een rubber borstel kan ook de rui verergeren.

Ik gebruik een rubberen borstel :j wassen vind ik het nu te koud voor en aangezien hij veel buiten is heeft hij zn vetlaagje ook nodig


Dan kan je niet meer doen als je al doet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 07:00 



 
Profiel   

Eventueel zou je langs een osteo of chiro kunnen gaan.

Ik vind het ook wel op verharen lijken, maar ik weet ook dat bij Tara op de rug een kronkel in de haren betekent dat ze weer vast zit in de achterhand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 09:03 



 
Profiel   

Wij zijn vanmorgen lekker wezen wandelen bij Bussloo. Recreatie plas op half uur rijden voor mij. Was niet super druk maar Jaxx heeft heel leuk gespeeld met andere honden en Jinn heeft lekker met de bal gespeeld. In t water geweest en toen in de auto de badjas aan en thuis gekomen ziet niemand waar we geweest zijn. Ideale dingen.

[ img ]
Die van Jaxx is iets te groot. Die moet ik even kleiner (laten) maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 12:51 



 
Profiel   

Bussloo is idd heerlijk om te wandelen, voor mij ook ene half uurtje rijden. Roetsj vindt al dat water ook zo geweldig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 12:54 



 
Profiel   

996981 schreef
Gezien er hier veel echte hondenmensen zitten hoop ik dat ik een vraag mag stellen.

Onze inmiddels niet meer puppy-achtige pup van 8 maand heeft een beetje gek haar aan de achterpoten. Bij paarden kan verandering van haar een teken zijn van een probleem (bij rugproblemen zie je vaak verandering van haarstructuur en kleur op de aangedane plek bijvoorbeeld). Kan het zijn dat er intern iets mis is? Of is dit gewoon een wollig vachtje dat komt doordat hij veelal buiten is?


[ [url=m/3howdp.jpg]Afbeelding[/url] ]



Cody is ook veelal buiten en die heeft nu ook zo'n vacht. Die heeft het wel over zijn hele lichaam. Is echt zijn wintervacht, zit nog vrij vast dus vind hij het nog niet leuk om uitgebrosteld te worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 13:03 



 
Profiel   

Ik kom er niet zo vaak en eigenlijk moet ik er vaker heen gaan want Jinn en Jaxx vinden het super leuk. Ik vind het ook gezellig want de meeste mensen (vooral die met border collies) die spreken je aan en dan een gezellig praatje maken en weer stukje wandelen. Echt heerlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 13:04 



 
Profiel   

JesdaJinn schreef
Ik kom er niet zo vaak en eigenlijk moet ik er vaker heen gaan want Jinn en Jaxx vinden het super leuk. Ik vind het ook gezellig want de meeste mensen (vooral die met border collies) die spreken je aan en dan een gezellig praatje maken en weer stukje wandelen. Echt heerlijk.

Mocht je weer gaan, laat vooral weten (zit jij ook in de app-groep?) , misschien kunnen we aansluiten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 13:09 



 
Profiel   

Nee, ik zit niet in een appgroep. Weet niet welke je bedoeld.

Ik zal je wel berichtje sturen. Ik ga vaak wel 'vroeg'. Rijd hier dan rond half 10 weg. Nouja, niet echt vroeg maar je snapt wat ik bedoel

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 13:20 



 
Profiel   

JesdaJinn schreef
Wij zijn vanmorgen lekker wezen wandelen bij Bussloo. Recreatie plas op half uur rijden voor mij. Was niet super druk maar Jaxx heeft heel leuk gespeeld met andere honden en Jinn heeft lekker met de bal gespeeld. In t water geweest en toen in de auto de badjas aan en thuis gekomen ziet niemand waar we geweest zijn. Ideale dingen.

[ [url=m/Rx39iU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die van Jaxx is iets te groot. Die moet ik even kleiner (laten) maken.


wat mooi die badjassen, heel handig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 13:42 



 
Profiel   

Die zijn echt leuk ja die badjassen. Ook handig voor Coco straks. Heidewachtels zijn dol op water.

Wij zijn gisteren voor het eerst naar de hondenschool geweest. Coco deed het goed. En vandaag voor het eerst naar een losloopveldje. Alleen jammer dat niemand daar de poep op ruimt :\ de bak met poepzakjes staat er nota bene naast.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 16:43 



 
Profiel   

Leuk, mijn verzorgpaard vroeger stond bij Bussloo om de hoek dus daar vaak gereden. Nu wonen we iets verder weg en met Obi nog nooit geweest, wel leuk om een keer te doen!

Zo'n badjas is een goed idee! Welk merk heb jij?

Obi was sinds vrijdagavond aan de diarree, vond ik vanochtend ook poep in zijn bench. Arm beest, dat heeft hij nog nooit gehad... Vanochtend ook zijn brokken uitgekotst en toen heb ik de DA gebeld. Ze gaf aan dat zolang hij drinkt en energie heeft we het gewoon konden aankijken maar wel langs mochten komen als we wilden. Vond ik toch wel een fijn idee :) Hij heeft eerst de hele kliniek ontdekt (omdat er verder niemand was mocht hij los en ging hij alles onderzoeken). Verder heeft ze hem een spuitje gegeven en krijgt hij nu een paar dagen speciaal voer en een klein beetje medicatie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 17:31 



 
Profiel   

Oei, ik heb echt geen idee welk merk die badjassen van mij zijn. Zal es kijken of er nog een kaartje ofzo aan zit.

Weet wel dat ik ze besteld hebt want de naam staat op de rug :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 18:27 



 
Profiel   

Onze badjassen zijn van Dry-up, echt super tevreden over, die zijn van katoen. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 19:28 



 
Profiel   

Ik heb een badjas op maat laten maken, die wil ik vooral thuis gebruiken. Ik heb nog een gewone badjas besteld waar ik op zit te wachten die meteen aan kan voor in de auto

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 19:53 



 
Profiel   

KimD schreef
Onze badjassen zijn van Dry-up, echt super tevreden over, die zijn van katoen. :j


+1 *\o/*
Hier ook super tevreden erover!
Wil dit jaar de variant met de poten nog graag erbij halen zodat ook de poten gedroogd worden.
Nu genieten we nog van twee normale modellen :)

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 19:56 



 
Profiel   

Die zien er ook heel comfy uit!
Ik weet echt niet meer waar ik ze vandaag heb. Heb ze ook echt al super lang

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 20:03 



 
Profiel   

Oeh dat is een goede tip! Zo'n badjas zoek ik ook nog, en die ik hier zie van Kim/Curse zien er goed uit. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 20:36 



 
Profiel   

Nog een Dry Up fan *\o/* al heeft de mijne wel wat aanpassingen moeten hebben voordat 'ie passend was :')
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 20:47 



 
Profiel   

Tigress schreef
Nog een Dry Up fan *\o/* al heeft de mijne wel wat aanpassingen moeten hebben voordat 'ie passend was :')
[ [url=m/JZctPD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CDdIXh.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dit is echt te schattig haha :j <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 20:52 



 
Profiel   

Dat word naast sparen voor riempjes, tuigjes en heel veel speeltjes ook sparen voor een badjas!

Ik wil echt al helemaal los gaan, maar moet verstandig zijn.
De super fijne dierenwinkel hier in het dorp gaat er helaas mee stoppen, echt heel jammer. Kan best zijn dat ik daar toch stiekem al even puppy inkopen ga doen O:.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 20:52 



 
Profiel   

Nayomie schreef
Oeh dat is een goede tip! Zo'n badjas zoek ik ook nog, en die ik hier zie van Kim/Curse zien er goed uit. :D


Mooie pasvorm ook met langhaar, dus denk ook zeker wat voor Zhiva :j droogt echt goed!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 20:52 



 
Profiel   

Welke maat heb jij voor Arya?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 20:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 31 van de 142 [ 3539 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 142  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen