Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 115 van de 430 [ 10750 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 430  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Show je nieuwe *katten* aanwinst!

 
Profiel   

Ooeh wat lief <3

3 op een rij.
[ img ]
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 10:12 



 
Profiel   

Een echte Felix kat, gaaf.

Luie kat is ook fijn. Weet je dat ze niet ontsnappen of spullen stuk maken.

Knuffelende rooien, lief.

Komt er nog een 4e bij, voor 4 op een rij?
Al is dit wel een heel mooi rijtje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 10:22 



 
Profiel   

Nee voorlopig niet. Of ik moet een uitzonderlijk goede fokken. Ik heb er 4 Kito is er ook nog.
En ja misschien komt er wel een 4e van dit ras maar die zal dan niet hier wonen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 10:26 



 
Profiel   

Xoran je hebt gelijk hoor.
Het was ook een (flauw) grapje.

Middelste kijkt een beetje zoals onze omapoes kan kijken.
Beetje als een koningin.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 13:22 



 
Profiel   

Is Nishi moeder van die andere 2. Die is daar kampioen in. Ze heeft echt een arrogante snoet maar ze is super lief.

Haha maakt niet uit. Maar denk dat als de plannen door gaan nr 4 wel gaat komen alleen zal ik niet zulke foto kunnen maken. Haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 13:24 



 
Profiel   

Xoran dat zijn echt leuke foto's :))

Ik heb net nog een kiesje gevonden! Ik vermoedde vanmorgen al dat Fred iets aan het wisselen was, die zat zo te likkebaarden. En toen ik het vest oppakte waar ze vanmorgen op heeft liggen slapen toen ik naar stal was, viel daar een kiesje uit :D Ze heeft vanmiddag goed gegeten dus het luchtte vast op!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 14:03 



 
Profiel   

Wat gaaf tanden en kiezen vinden.
Ik ben jaloers.

Nishi de koningin.
Tja ze is mooi en ze weet het.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 10:23 



 
Profiel   

Heb tot op heden ook nog geen enkele tand gevonden heb.

Alexia liep net een partij te grommen terwijl ze van buiten kwam. :') Ze wil nu dus ook niet meer naar buiten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 10:54 



 
Profiel   

luuntje schreef
Wat gaaf tanden en kiezen vinden.
Ik ben jaloers.

Nishi de koningin.
Tja ze is mooi en ze weet het.


Haha ja klopt.

@ Marcella apart.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 11:11 



 
Profiel   

Ik heb 1 hoektandje van Minty! Zo enorm schattig en klein!!!!

Weten jullie dit? Zijn er ook reismandjes met een deurtje die je omhoog kan trekken? Als een schuif? Dat zoek ik namelijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 14:05 



 
Profiel   

Denk dat je dan op zelf maak uit ga komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 14:07 



 
Profiel   

Marcella schreef
Denk dat je dan op zelf maak uit ga komen.


Ja, ik kan het echt nergens vinden, behalve bij van die dwangkooien

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 14:17 



 
Profiel   

Nee die heb ik ook nog nooit gezien. Wel een interessant concept eigenlijk!

Hier hebben ze de hele ochtend lopen keten. Man wat kunnen die een energie hebben zeg _O- Met elkaar, met mij, met speeltjes, met dingen waar ze eigenlijk niet eens bij zouden moeten kunnen... >;) Nu liggen ze lekker te pitten tot een uur of zes verwacht ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 14:24 



 
Profiel   

Een paar weken geleden hebben we deze vrolijke broers uit de opvang gehaald. We zochten een of twee lieve katten die het niet erg vinden dat er ook een dreumes rond loopt. Dit zijn echt de meest relaxte, makkelijke en lieve katten ooit, bizar dat ze een half jaar in opvang hebben gezeten. Misschien omdat ze al 10 zijn, maar daar merk je niks van.


[ img ]

Ze vinden het heerlijk om op de vensterbank te liggen. Eentje zit verder ook graag op schoot, de andere is iets meer op zichzelf. We zijn nu aan het kijken om de tuin katproof te maken en dan kunnen ze binnenkort ook buiten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 14:32 



 
Profiel   

marley93 schreef
Nee die heb ik ook nog nooit gezien. Wel een interessant concept eigenlijk!

Hier hebben ze de hele ochtend lopen keten. Man wat kunnen die een energie hebben zeg _O- Met elkaar, met mij, met speeltjes, met dingen waar ze eigenlijk niet eens bij zouden moeten kunnen... >;) Nu liggen ze lekker te pitten tot een uur of zes verwacht ik.

Hier ook. Ik heb een balletje met zo'n belletje erin tevoorschijn gehaald voor ze. Een half uur lang heeft Blacky wel 10 keer het hele huis gehad en croste echt overal naartoe met dat dit. Ze ging echt helemaal los _O-

Nina had daardoor ook de zoomies dus er was een half uur lang een hele olifanten horde door het huis aan het rennen _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 14:40 



 
Profiel   

eilleen333 schreef
Ik heb 1 hoektandje van Minty! Zo enorm schattig en klein!!!!

Weten jullie dit? Zijn er ook reismandjes met een deurtje die je omhoog kan trekken? Als een schuif? Dat zoek ik namelijk

Moet het echt schuif zijn of een klep die omhoog open gaat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 15:08 



 
Profiel   

Kimberley_ schreef
eilleen333 schreef
Ik heb 1 hoektandje van Minty! Zo enorm schattig en klein!!!!

Weten jullie dit? Zijn er ook reismandjes met een deurtje die je omhoog kan trekken? Als een schuif? Dat zoek ik namelijk

Moet het echt schuif zijn of een klep die omhoog open gaat?


Het liefst een schuif. Dan kan ik de reismand makkelijk verbinden met de reisbench zonder dat er ruimte is om te ontsnappen.
Wil een grotere optie in de auto maken, maar dan zo dat ik ook nog mensen mee kan nemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 15:10 



 
Profiel   

eilleen333 schreef
Kimberley_ schreef
Ik heb 1 hoektandje van Minty! Zo enorm schattig en klein!!!!

Weten jullie dit? Zijn er ook reismandjes met een deurtje die je omhoog kan trekken? Als een schuif? Dat zoek ik namelijk

Moet het echt schuif zijn of een klep die omhoog open gaat?


Het liefst een schuif. Dan kan ik de reismand makkelijk verbinden met de reisbench zonder dat er ruimte is om te ontsnappen.
Wil een grotere optie in de auto maken, maar dan zo dat ik ook nog mensen mee kan nemen.[/quote]
Ah oke ja wij hebben 1 van curver maar daar heb je dan niets aan denk ik

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 15:11 



 
Profiel   

Ilse wat 44n knappe broers.
Fijn dat ze bij jullie mogen wonen.

Haha lekker racen in huis.

Marcella is jouw grommende huisgenoot alweer oke?

Bench met schuif kom ik reptielenbox of vogelboxje tegen.
Ik zoek nog even verder.

https://www.amazon.nl/Iris-Ohyama-afnee ... 8O4AA?th=1

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 16:06 



 
Profiel   

@ eilleen333/Kimberley_: misschien is een echte vangkooi iets voor jou? Zoals ze bij opvangprojecten voor zwerfkatten gebruiken. Je zou evt. het mechanisme eruit kunnen halen zodat het een gewone kooi wordt met een schuifdeurtje. Ik weet niet of die gemakkelijk aan jouw reismand zijn te bevestigen?
Of inderdaad een dwangkooi. Ook dat mechanisme kan eruit gehaald worden, denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 18:20 



 
Profiel   

Novastar schreef
@ eilleen333/Kimberley_: misschien is een echte vangkooi iets voor jou? Zoals ze bij opvangprojecten voor zwerfkatten gebruiken. Je zou evt. het mechanisme eruit kunnen halen zodat het een gewone kooi wordt met een schuifdeurtje. Ik weet niet of die gemakkelijk aan jouw reismand zijn te bevestigen?
Of inderdaad een dwangkooi. Ook dat mechanisme kan eruit gehaald worden, denk ik.



Ik denk dat het dan een dwangkooi gaat worden die ik dan van binnen lekker ga bekleden ofzo. En dan voor korte ritjes het gewone reismandje.
Tot ik zeker weet dat ze niet het hazenpad kiest als ze ontsnapt. Soms heeft ze spatjes en dan krijg je haar bijna niet te pakken, haha!

En misschien vindt ze de andere bench helemaal niets, dan is het ook zo klaar en leen ik wel een auto voor langere ritten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 21:49 



 
Profiel   

Kun je niet een grotere reisbench kopen?

Ik heb 1 bench waar ik alle katten in kan. Die is echt heel groot. Gewoon een stoffen bench.
Ik kan daar makkelijk 2 katten en een kattenbakje in kwijt.

Zoiets:
Geen idee hoe groot mijne is heb er 4 in huis staan. 2 kleine, 1 middel en 1 hele grote. Gewoon ritsclipjes erop dan krijgen ze die niet open.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 21:57 



 
Profiel   

xoranlover schreef
Kun je niet een grotere reisbench kopen?

Ik heb 1 bench waar ik alle katten in kan. Die is echt heel groot. Gewoon een stoffen bench.
Ik kan daar makkelijk 2 katten en een kattenbakje in kwijt.

Zoiets:
Geen idee hoe groot mijne is heb er 4 in huis staan. 2 kleine, 1 middel en 1 hele grote. Gewoon ritsclipjes erop dan krijgen ze die niet open.
[ [url=m/tNoP4B.jpg]Afbeelding[/url] ]


Die heb ik, maar dat is best een gevaarte om rond te slepen. Dus uit de bus tillen enzo.
Zo’n bench heb ik op stal staan als ze daar even opgesloten moet.

En ik vind het eng om deze open te doen, haar te pakken en in haar reismand te zetten, want als ze dan een sprint trekt… nou gaat ze meestal niet zoooo snel, maar ze hoeft maar 1 keer te ontsnappen en ze is weg.
Maar misschien maak ik het wel zo dat ik die grote tas eruit til hoor. Dan maar even sjouwen. En dan een systeem maken dat het goed vast staat.
Het geheel komt namelijk op een kast achterin de bus, maar daar mag hij niet af schuiven natuurlijk. Ik zal morgen eens foto’s maken van de situatie/auto.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 23:12 



 
Profiel   

luuntje schreef
Marcella is jouw grommende huisgenoot alweer oke

Die kroop gisteren middag en avond heerlijk op schoot. En vanmorgen vroeg (06.00 uur) van de slaapkamer af gezet wegens klieren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 08:22 



 
Profiel   

Marcella schreef
luuntje schreef
Marcella is jouw grommende huisgenoot alweer oke

Die kroop gisteren middag en avond heerlijk op schoot. En vanmorgen vroeg (06.00 uur) van de slaapkamer af gezet wegens klieren.

Dat klieren herken ik :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 08:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 115 van de 430 [ 10750 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 430  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen