Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 179 van de 434 [ 10839 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182 ... 434  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Show je nieuwe *katten* aanwinst!

 
Profiel   

luuntje schreef
Caro wat een leukerds. En wat een haar zeg.

Haha leuke sleutelhanger.


Het zijn kortharige maar ook net een stel punkers. Beide ouders hebben geen langhaar.

Mijn andere fokpoes heeft een langharige vader. Ben er nog niet uit welke kleur kater het wordt en of ik lang of korthaar doe. Ik denk dat kort makkelijker te verkopen is omdat langhaar veel werk is
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-22 14:23 



 
Profiel   

@caro dat hoeft niet persé meer werk te zijn. We hebben in de trimsalon ook Brits korthaar die echt wel flinke vachtverzorging nodig hebben en echt een trimmer nodig hebben die weet wat die doet.
Ook langharen die dat nauwelijks nodig hebben.
En als je poes variant is dus langhaargen draagt maar korthaar is en je zet er een langhaarkater op heb je nog kant op korthaartjes (varianten) en langhaartjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-22 14:37 



 
Profiel   

Punkers, cool.
Ik vind ze leuk.

Nientje gefelicteerd met jullie knappe kat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-22 19:19 



 
Profiel   

Hier heel hard gelachen vandaag. Mijn vriend was zijn tubetje zalf kwijt. Ik zei nog, als grapje, "misschien hebben de katten het gejat". Uiteindelijk heb ik mijn hoofd onder de zetel gestoken - en ja hoor! Staan ook echt tandjes in haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-22 21:33 



 
Profiel   

Haha ooh wat stout _O- Die van mij zijn gelukkig best braaf. Ik kan eten op het aanrecht laten staan en ze zitten er geen eens aan. Nou zijn ze alle twee wel heel picky met eten.

Chloe is gelukkig weer aan de beter hand van haar niesziekte. Nu is Eevee alleen aan de beurt. Ze is gelukkig niet benauwd maar ze heeft soms niesaanvallen waarbij ze 20x achter elkaar niest. Ze doet haar pootje dan tegen haar neus aan en het lijkt alsof ze er dan in bijt. Heel vaag. Heb de dierenarts gebeld maar zolang ze nog eet en drinkt hoef ik niet langs te komen. Of ik moet het echt niet meer vertrouwen. Ik ben in ieder geval al een aantal keer goed onder geniesd met klodders :+

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-22 21:38 



 
Profiel   

Maureen95 schreef
Haha ooh wat stout _O- Die van mij zijn gelukkig best braaf. Ik kan eten op het aanrecht laten staan en ze zitten er geen eens aan. Nou zijn ze alle twee wel heel picky met eten.

Chloe is gelukkig weer aan de beter hand van haar niesziekte. Nu is Eevee alleen aan de beurt. Ze is gelukkig niet benauwd maar ze heeft soms niesaanvallen waarbij ze 20x achter elkaar niest. Ze doet haar pootje dan tegen haar neus aan en het lijkt alsof ze er dan in bijt. Heel vaag. Heb de dierenarts gebeld maar zolang ze nog eet en drinkt hoef ik niet langs te komen. Of ik moet het echt niet meer vertrouwen. Ik ben in ieder geval al een aantal keer goed onder geniesd met klodders :+

[ [url=m/FIChq3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Qj4HHN.jpg]Afbeelding[/url] ]


Oh wat zielig!
Ik heb laatst een filmpje gezien van de katten van een vriendin, zij hadden ook de niesziekte en waren héél benauwd, was heel eng om te zien. Hopelijk allemaal snel hersteld, zowel de jouwe als de hare!

Hier zijn het écht bandieten hoor. Ik moet geen vlees (of iets anders dat ze lusten) laten staan hoor hahaha. Varkenswangetjes, varkensoesters, bloedworst, ... gaan ze allemaal vrolijk mee lopen :') Idem eieren hahaha, zowel rauw als omelet :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-22 21:46 



 
Profiel   

Ja Chloe was dus heel benauwd. Ik vond het ook echt heel spannend want ze ademde heel moeilijk. Gelukkig sloeg de antibiotica snel aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-22 21:48 



 
Profiel   

Oh arm ding, fijn dat de antibiotica snel aansloeg!

Donderdag krijgt onze kitten zijn inenting :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-22 22:08 



 
Profiel   

Welkom Nientsje!

Hopelijk zijn ze beide gauw weer helemaal opgeknapt Maureen! Zo sneu altijd als ze wat mankeren :(:)

Lilly heeft totaal geen interesse in mijn eten gelukkig. Behalve yoghurt, roomijs of slagroom :Y) maar als ik 'nee' zeg of haar weg stuur dan blijft ze ook niet komen. Echt heel fijn.
Andere dingen jatten is dan weer wel heel leuk, want alles moet onderzocht en mee gespeeld worden :+

Die sleutelhanger :))

Spannend Appeltje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-22 22:26 



 
Profiel   

Maureen95 schreef
Ja Chloe was dus heel benauwd. Ik vond het ook echt heel spannend want ze ademde heel moeilijk. Gelukkig sloeg de antibiotica snel aan.

Wat soms helpt is de katten meenemen in de badkamer als je gaat douchen (als ze daar oké mee zijn). De stoom kan helpen het snot een beetje vloeibaarder te maken zodat ze het beter op kunnen niezen. Maar niet elke kat is daar van gediend natuurlijk.
Maar zoals die van mij, die kijkt graag als ik douche, want dan kan ze de druppels proberen te vangen van de cabine, dus misschien die van jou ook?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-22 22:39 



 
Profiel   

Aah dat heb ik inderdaad met Chloe gedaan :D Dat hielp echt inderdaad. Goeie om dat meteevee ook te doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-22 22:51 



 
Profiel   

Van de week bij iemand gratis grit gehaald om uit te proberen. Degene van wie ik het nooit verwacht had gebruik nu deze bak (Maira). En Alexia en Blue gedragen zich alsof er aliens in de bak liggen. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-22 23:17 



 
Profiel   

Grit kan zomaar de kamer doorvliegen, dus gevaarlijk.

Maureen sterkte met je katten.
Stomen vind ik een goede tip.

Hier jatten de katten ook zalf (en schroefjes, servetten, alles wat los ligt).
Je leert er wel van opruimen.

Beifong hing een paar daar terug per ongeluk met haar nagel in mijn vinger.
Dat plekje is gevoelig. Moest nagel er voorzichtig uithalen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-22 08:43 



 
Profiel   

Auw dat doet zeer en zal ook nog wel even gevoelig blijven. :knuffel:

Rondvliegende grit. Gelukkig gebruik alleen Maira het nu om te plassen en die haalt geen rare dingen uit. De andere 2 sta ik niet voor in. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-22 09:07 



 
Profiel   

Marcella schreef
Auw dat doet zeer en zal ook nog wel even gevoelig blijven. :knuffel:

Rondvliegende grit. Gelukkig gebruik alleen Maira het nu om te plassen en die haalt geen rare dingen uit. De andere 2 sta ik niet voor in. :')

Oh als ik nieuwe grind in de bakken doe gaat Nina altijd helemaal los. Lekker rondrollen en rondspelen in de grind totdat haar geur weer in de bak zit :')

Ik vind het altijd wel leuk om te zien _O-

Verder vliegt het vooral rond als ze hun business willen begraven omdat we nergens kappen op hebben zitten (vinden ze allebei niet fijn) :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-22 10:08 



 
Profiel   

De mensen van wie onze kitten komt zijn echt de aardigste mensen ooit <3 <3
We hebben aangegeven dat het met de prijzen tegenwoordig voor een uurtje heen en een uurtje terug niet te doen zijn als je ook nog een auto moet huren helaas -O-
En toen boden ze aan om hem te komen brengen! <3 Ik weet inmiddels dat ze het wat moeilijker hebben dan wij, dus dit vind ik echt super lief.

We gaan ze naast het afgesproken bedrag natuurlijk ook een bosje bloemen en wat chocola geven. En een kopje thee/koffie +gebakje als ze er zijn

Wat een leuke mensen

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-22 12:01 



 
Profiel   

Appeltje wat een lief aanbod.
Moeten ze ver rijden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-22 13:17 



 
Profiel   

Mijn kleine meisje is geen klein meisje meer.

Als laatste van het nest is Elani op iets meer dan 11 maanden krols geworden.

Ze vind zichzelf best zielig en wil heel veel knuffelen. Lanah vind haar maar stom en wilt haar niet in de buurt hebben. Zolang ze zich gedraagt mag ze bij Kito liggen.

[ img ]
[ img ]

En deze dame heeft het spelen helemaal uitgevonden.

In de la liggen hengeltjes waar we ‘s avonds altijd mee spelen voor we gaan slapen. Nishi besloot dat het ‘s middags al speeltijd was.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-22 19:11 



 
Profiel   

Hengelen naar de hengels. _O-

Alexia had vanmorgen ook nog een stunt. Maar had eerst niet door dat ze een wesp gevangen had. Tot ik dat beest in huis zie vliegen en Alexia trots op jacht. _-:(

Zover als ik tot nu toe kan zien niks aan de hand met haar. Maar echt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-22 20:11 



 
Profiel   

Ohh das eng :oo

Hier is er sinds de operatie heel veel geknuffel gaande:
[ img ]
<3

Ik klaag niet. Ik vind het zooo schattig dat ze elkaar nu opzoeken. Dat deden ze eerst bijna niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-22 20:19 



 
Profiel   

Maira probeer nu soms ook contact te zoeken met Blue, maar die is echt niet de acties van vorig jaar vergeten. Met Maira kan ene moment zo lief en aardig zijn om volgende moment paar knallen uit te delen. Doet ze ook bij haar dochter. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-22 20:23 



 
Profiel   

Bedankt allen!

Wat een mooie katten allemaal!

Oei wat eng met die wesp :oo

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-22 20:53 



 
Profiel   

Ooh, wespen, bijen en andere stekers dat is toch wel een beetje mijn angst als ze buiten zitten. Gelukkig zijn hier bijna geen bijen in de buurt. Gelukkig is het goed gegaan, Marcella.

Lief, Glove, dat ze zo lekker samen liggen <3

Xoran, wat heb je toch prachtige katten. En leuk dat ze een beetje eigen initiatief tonen :))

George heeft weer een kletsdagje, en is ook lekker kroelerig. Hij komt dan als ik aan tafel zit naar me toe lopen en knalt dan zijn kop heel hard tegen mijn gezicht of hand, bij wijze van 'kopje geven' _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-22 21:14 



 
Profiel   

luuntje schreef
Appeltje wat een lief aanbod.
Moeten ze ver rijden?


Uurtje heen, uurtje terug...

Wat leuk xoranlover _O-

Hè bah Marcella, gelukkig is het goed afgelopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-22 00:21 



 
Profiel   

Ons meisje was gisteravond laat ineens niet lekker. Steeds overgeven.

Net bij de dierenarts geweest (had gisteravond al gebeld maar moest het even aankijken). Die wilde wel wat eerder beginnen zodat ik voor mijn werk met haar langs mocht komen. Wel spoedtarief, maar dat geeft niet. Beestje gaat voor.

Klinisch in orde, mooi soepel buikje. Geen pijn oid met bevoelen. Darmpjes, hartje en longen klonken ook dik in orde.

Wel lichte verhoging met 39.1 maar kan ook van stress zijn.

Omdat ze steeds wat misselijk is heeft ze een prikje gehad daartegen en een ontstekingsremmer.

Kan zijn dat ze last heeft van een haarbal, dus ook haarbalpasta mee.

Nu even in de gaten houden hoe ze opknapt. Thuis heeft ze wel meteen een slokje water gedronken.

Met een paar uur moest ik haar even wat lekkers aanbieden en kijken hoe dat gaat en of ze dat wil eten.

Sinds Emori neem ik geen risico's. Als ik het niet vertrouw; dierenarts.

Ze heeft er in ieder geval de kracht niet meer voor :+ even bakken in de zon.
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-22 09:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 179 van de 434 [ 10839 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182 ... 434  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen