Wat is jouw speelgoed tip voor honden?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
candalisa

Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Wat is jouw speelgoed tip voor honden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 18:03

Hier zijn de sodapup kongs echt favoriet.
Maar ook de zippy paws en de P.L.A.Y speeltjes zijn geweldig. De zippy paws poppetjes gaan niet heel
Lang mee het worden uiteindelijk van die kleine zielige hoopjes met de ingewanden ernaast.
Afbeelding

MelanieB

Berichten: 25869
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 09:31

Kong speelgoed (liefst met vulling natuurlijk :)) ) is hier favoriet.
Vooral de kong speeltjes (touw beer en de octopus) worden hier steeds weer uit de stapel verkozen.

En lickimatten is ook een geweldige uitvinding om ze zoet te houden en zzen te krijgen.

BrankaZ

Berichten: 3885
Geregistreerd: 11-11-05
Woonplaats: Odoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 09:37

Het ligt eraan of je een sloper hebt of niet. Een die niet sloopt kan je knuffels geven. Kan goedkoop bij b.v.de kringloop. Onze laatste Golden was zo’n hond. Bijna jammer want je hoefde zelden iets te vervangen en dat is eigenlijk best leuk.
De eerste Golden die we hadden ontleedde wel graag speelgoed. Elke piepbeestje werd vakkundig ontdaan van het piepje en daarna werd het verder uit elkaar gesloopt. Die was dolgelukkig met een oude trui of spijkerbroek. Paar knopen erin leggen en hij had voor hem het mooiste speeltje dat er was.

Rebel_Jits

Berichten: 5631
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 18:09

Kleine knuffeltjes, kleiner dan mijn hand. Ik heb ook maar kleine hondjes, maar ze zeulen die dingen door het hele huis, trekspelletjes met elkaar en met ons. Letterlijk bij elkaar wachten tot de ander klaar is met spelen (of proberen afpakken := )
Je hebt er van Kong in de dierenwinkel, maar een ordinair knuffelbeertje van de Action houdt het ook al jaren vol.

melody7

Berichten: 13686
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-22 20:08

Ik heb vandaag de boomstam met eekhoorns binnen gekregen :D Ik ben voor deze gegaan omdat hij wat meer gaten en eekhoorntjes heeft. Misschien is dat wat makkelijker in het begin. Vooralsnog is ze er helemaal weg van!

Eigenlijk had ik het besteld voor dierendag, maar dit kun je toch niet negeren. Wat maakt de dag nou uit :+
Afbeelding

Afbeelding

Lukasje
Berichten: 11251
Geregistreerd: 06-01-15

Re: Wat is jouw speelgoed tip voor honden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 22:51

Ow wat goed dat ze het leuk vindt!

tones

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-10-05
Woonplaats: Veluwe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 23:34

Mijn hond heeft binnen knuffeltjes waar hij heel lief en voorzichtig mee is.
Buiten heeft ie een emmer die ik af en toe moet vervangen. :+

Afbeelding

_Christina

Berichten: 1490
Geregistreerd: 26-01-11
Woonplaats: Grensgebied

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 23:51

lor1_1984 schreef:
artosje schreef:
onze honden zijn gek van plastic flessen , jammer genoeg zit er nu statie geld op , maar een klein drink flesjes (leeg) met dop er op , uren zoet zijn ze er mee. ook de was middelflessen vinden ze leuk als het maar van plastic is , Het glijdt het stuitert en ze kunnen er heel goed mee gooien .
soms verstop ik snoepjes in de tuin of huis kamer hoog ,laag en soms ergens in ook gegarandeerd succes.

Kleine flesjes vruchtensap vd AH, Plus etc zit vaak nog geen statiegeld op. :)

Of dit speeltje, het is geen fles maar het kraakt wel zo: https://www.welkoop.nl/petstages-crunch ... -m_1189714

Jonnekee
Berichten: 753
Geregistreerd: 18-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 00:01

Ik heb staffords tot nu toe nog niks gevonden wat ze niet binnen no time slopen… helemaal mijn reu die kauwt graag, dus als iemand nog een goede tip heeft :Y)

BeFunny

Berichten: 10517
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 00:46

Hier is een slang aan een stok heel populair. Squaker balletjes of Squazer soort kleine tennisbslletjes met een piep erin. Beesten van lidl die van die spaarkaarten. Oude sokken in een prop. Piepkuiken van stof, een soort tijger/koe met vlekken van de ah volgens mij met ook een piep erin. Hier Chihuahuas en stoffen speeltjes vinden ze juist fijn. En trektouw vind het reutje fijn.

_Christina

Berichten: 1490
Geregistreerd: 26-01-11
Woonplaats: Grensgebied

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 10:59

Jonnekee schreef:
Ik heb staffords tot nu toe nog niks gevonden wat ze niet binnen no time slopen… helemaal mijn reu die kauwt graag, dus als iemand nog een goede tip heeft :Y)

De bionic lijn van Petstages en dan de oranje ballen! Die waren voorheen bij Welkoop te koop maar zo te zien niet meer, dus helaas geen idee waar je ze nu kunt halen. Ik heb er destijds 3 maanden garantie op gekregen, dat is intussen 2.5 jaar geleden.

Lukasje
Berichten: 11251
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 13:38

tones schreef:
Mijn hond heeft binnen knuffeltjes waar hij heel lief en voorzichtig mee is.
Buiten heeft ie een emmer die ik af en toe moet vervangen. :+

[ [url=m/eQXDBw.jpg]Afbeelding[/url] ]


Emmer ? _O-

herr_balou
Berichten: 1452
Geregistreerd: 03-06-19
Woonplaats: Zuiden van Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 17:49

tones schreef:
Mijn hond heeft binnen knuffeltjes waar hij heel lief en voorzichtig mee is.
Buiten heeft ie een emmer die ik af en toe moet vervangen. :+

[ [url=m/eQXDBw.jpg]Afbeelding[/url] ]

Misschien is een speciekuip meer iets voor hem?

herr_balou
Berichten: 1452
Geregistreerd: 03-06-19
Woonplaats: Zuiden van Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 17:56

Jonnekee schreef:
Ik heb staffords tot nu toe nog niks gevonden wat ze niet binnen no time slopen… helemaal mijn reu die kauwt graag, dus als iemand nog een goede tip heeft :Y)

Als ze maar lang genoeg kauwen gaat natuurlijk alles stuk. Hier zijn speeltjes niet om op te kauwen, daar hebben we knaagwerk voor.
Heb je Zogoflex van WestPaws voor het spelen al eens geprobeerd? Voor het kauwen zou ik een gewei of kauwwortel geven.

tones

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-10-05
Woonplaats: Veluwe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 20:30

Jonnekee schreef:
Ik heb staffords tot nu toe nog niks gevonden wat ze niet binnen no time slopen… helemaal mijn reu die kauwt graag, dus als iemand nog een goede tip heeft :Y)


De zwarte kong? Mijn Rottweiler teef sloopt alle speeltjes, maar deze is nog heel.
Heb erg getwijfeld om het ding te kopen vanwege de prijs maar die heb ik er inmiddels wel uit.
De rode had ze wel meteen kapot.
Het fijne is dat ze niet aan het speelgoed van mijn reu komt.

kiwiwitje

Berichten: 20109
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 20:41

Jonnekee schreef:
Ik heb staffords tot nu toe nog niks gevonden wat ze niet binnen no time slopen… helemaal mijn reu die kauwt graag, dus als iemand nog een goede tip heeft :Y)

Tasty bone, nylabone, sodapup cans of chew

kampioen2be
Berichten: 365
Geregistreerd: 05-08-21
Woonplaats: Groene hart

Re: Wat is jouw speelgoed tip voor honden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 22:04

Mijn hond sloopt ook alles. Maar sommige ikea knuffels gaan doen. Ook de knuffels van de ah nu (zeedieren) gaan al tijdje goed. Als Beau ze leuk vind blijven ze leven.
Verder koop ik ieder jaar zo'n 100 tennisballen bij oudetennisballen
Ideaal. Beau laat altijd ergens een bal liggen, nu is dat minder erg omdat ze niet zo duur waren

Jonnekee
Berichten: 753
Geregistreerd: 18-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 22:33

tones schreef:
Jonnekee schreef:
Ik heb staffords tot nu toe nog niks gevonden wat ze niet binnen no time slopen… helemaal mijn reu die kauwt graag, dus als iemand nog een goede tip heeft :Y)


De zwarte kong? Mijn Rottweiler teef sloopt alle speeltjes, maar deze is nog heel.
Heb erg getwijfeld om het ding te kopen vanwege de prijs maar die heb ik er inmiddels wel uit.
De rode had ze wel meteen kapot.
Het fijne is dat ze niet aan het speelgoed van mijn reu komt.



Geef het een week dan heeft tie hem uit elkaar getrokken met zijn sabeltijger tanden :')
Wat wel heel goed gaat nja ik noem het z’n vodjes zijn die slappe knuffels zonder vulling met 2 piepers erin, de piepers halen de teven eruit en de reu gaat erop liggen sabbelen, maar ik ben blij met jullie andere opties ik ga een googelen :D

Of hem gewoon eens een x een tractor band geven misschien gaat die wel lang mee haha

tones

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-10-05
Woonplaats: Veluwe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 18:41

En daar heeft onze teef haar tanden op versleten. Een autoband weliswaar.
Kartbanden bijt ze ook in stukken.

Die “Votjes” zag ik nu bij de Action. Voor iets meer dan n euro. Vieze Freddy’s heten ze hier.

Lucia88

Berichten: 529
Geregistreerd: 06-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 20:26

Wat een leuk topic!
En wat een goede tips komen er voorbij! Ik ga ook zeker een paar opzoeken!

Onze hond laat de knuffels aardig heel, een uiltje met een piep erin gaat al lang mee en is favoriet, net als een grote pluche hond die bij hem is als hij alleen moet zijn en wat echt geholpen heeft tegen het huilen als we weg waren.
Dingen die stuk gaan zijn meer zijn eigen bank, een pluche bal die hij helemaal leeggehaald heeft maar vervolgens nog wel mee speelt en hij pakt regelmatig een wc rolletje of andere lege kartonnen verpakking om te snipperen.

Judass

Berichten: 4827
Geregistreerd: 20-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 20:58

Afbeelding

Hier een heel blij hondje. De eerste bestelling bij Kwispel en Relax, zippy paws burrow en een leuke paddestoel :))

bonus, vriend op de achtergrond :')

higgins

Berichten: 1137
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 21:20

Onze JR is niet zo heel erg van de speeltjes, knisperfolie vind ze wel leuk en laatst hebben we deze gekocht

https://www.medpets.nl/kong-barnyard-cruncheez/

Daar zit een soort flesje in met balletjes oid in wat herrie maakt, dat vind ze ook leuk
Voor de honden die niet zo van piepers of balletjes zijn

En hersenwerk dat is nog het aller leukste :D

anca

Berichten: 1780
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 21:56


matespony

Berichten: 749
Geregistreerd: 01-08-18

Re: Wat is jouw speelgoed tip voor honden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 21:58

Hier gaat speelgoed van Kong heel lang mee!

IwanLuver
Berichten: 1880
Geregistreerd: 28-10-03
Woonplaats: steenwijk

Re: Wat is jouw speelgoed tip voor honden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 22:27

Een stootkussen voor een boot! Erg sterk!
Afbeelding