Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 26 van de 84 [ 2088 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 84  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Secret Santa 2022 - The dog edition

 
Profiel   

Als ik die van mij kaas geef gaat ze aan de schijt xD
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 21:18 



 
Profiel   

Roos heeft stalen ingewanden. Noem iets goors en ze heeft het ooit gegeten.

Ze eet alle groenten rauw en is dol op rauwe ui. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 21:21 



 
Profiel   

Dierendag is een dag net als andere dagen.

Als snack kregen ze vandaag een runderoor....
[ img ]
[ img ]

En nu vanavond liggen de dames voor de houtkachel samen net Xantie schapendoes van m'n schoonouders (1 van de 5) en Yuno de kleine pup die zaterdag naar hun nieuwe baasje gaat <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 21:28 



 
Profiel   

Dierendag is niet specialer dan andere dagen bij ons. Maarrrr aangespoord door de andere Kwispel ambassadeurs heb ik vandaag voor de Ditchthebowl challege ook een 3 gangen menu voor Fitz gemaakt :D

[ img ]
Een pompoensoepje (simpel gekookte en gepureerde pompoen).
Zijn kvv (wild vandaag) met gekookte bietjes, broccoli en rauwe wortel.
En een sorbet van yoghurt en appelmoes uit de vriezer met wat blauwe besjes, appelstukjes en mandarijn.

[ img ]

Maar dit was echt eenmalig voor de lol, en lol hadden we :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 21:36 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
Ik moest van Roos zeggen dat je haar altijd wakker mag maken voor KAAS. Bestaan er hondenkoekjes met kaasmaak? :))

Yep die bestaan. Maar gemaakt van hutekase

Ze noemen Q-chef zou heel gezond zijn voor de tanden. Wel enkel online te bestellen ze verkopen deze nog niet in België of Nederland.
Edit voor meer informatie:
https://www.qchefsdental.nl/



Racky heeft vandaag een speeltje gekregen, fleecedeken en nieuwe halsband.


Laatst bijgewerkt door Art_Ificious op 04-10-22 21:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 21:37 



 
Profiel   

Ik ben trouwens van 10/10 tm 23/10 op vakantie met mijn vriend naar las palmas dus die week zal je mij niet zien waarschijnlijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 21:39 



 
Profiel   

Ik moest vanmiddag werken t/m morgenmiddag. Dit jaar heeft Cody niets extra's gekregen voor dierendag. Qua speelgoed heb ik alles van vorig jaar nog liggen :') Morgenmiddag gaan we een lekkere wandeling maken en krijgt die een kophuid als verwennerij, maakt hem niet uit of het vandaag of morgen was :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 21:54 



 
Profiel   

Als tip voor wie ons getrokken zou hebben.

Zo dol is Racky dus met knuffels :D
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 4551494281

Hopelijk werkt de link naar fb. Staat op. Openbaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 21:57 



 
Profiel   

Zo, net een mega bestelling eruit gedaan bij de Avonturia. Had m'n winkelmandje zaterdag nacht al gevuld, maar helaas, toen ik net wilde bestellen was én het bedrag ineens verhoogd? En enkele dingen waren uit het mandje gekieperd ivm uitverkocht. Dus maar even opnieuw beginnen met bestellen.

Dit was de laatste dierenwinkel, nu heb ik alle cadeautjes voor m'n lootje binnen/ besteld. De doos al netjes ingepakt, nu alleen nog de cadeautjes inpakken en met de hints aan de gang, dan kan de doos binnenkort dicht en klaar voor verzending.

Skip kan je snachts wakker maken voor van alles, maar kaas en worst is toch wel erug lekker!

Het weekend ziet er over het algemeen hetzelfde uit als onze doordeweekse dagen, of we moeten meedoen aan een evenement of in de zomer gaan we nog wel eens kamperen. 2x per maand is het feest, dan komen mijn ouders hier heen en dat staat garant voor SNOEPJES en Knuffels!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 22:13 



 
Profiel   

Marlinderooz ja hoor heel veel zelfs! Wij bestellen deze voor in de mandala’s en kongs
https://www.hondjekoek.nl/betty-miller- ... EkQAvD_BwE

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 23:11 



 
Profiel   

Ik denk dat je Finan overal wel wakker voor mag maken, wandelen, spelen, snacks het maakt hem niet uit. Hij vind alles leuk en hij slaapt zo veel, dat ie daarna wel weer verder slaapt.

Finan heeft gister met dierendag twee nieuwe speeltjes gekregen: een giraf van Kong, met van die knisperende geluiden en een zippy paws burrow speeltje.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 07:20 



 
Profiel   

Oh jee, ik loop heel erg achter! Jullie gaan ook wel hard... :') Maar zit nu ziek thuis, dus kan rustig de tijd nemen!

Hier komt mijn inhaalmanoever qua vragen:

Wat is de favoriete outdoor activiteit van je hond?

Voor Sia is dat alles actief: agility en canicross, maar ik denk dat agility het toch wint dan.
Toby gaat het liefst gewoon wandelen denk ik. Bikejöring leek hij ook tof te vinden, dus daar beginnen we binnenkort mee!

Wat vind je een leuke, en voor hem/haar/hen typische, karakter eigenschap van je hond(en)?

Toby ligt graag languit op mij als ik in de zetel lig. <3 Het meest typische aan Sia is dat ze altijd 100% geeft: altijd enthousiast, altijd ready to go.

wat heeft je hond zichzelf aangeleerd en/of heb jij de hond per ongeluk aangeleerd wat je nu tegenwerkt of voor onpraktische situaties lijkt (maar ook weer grappig is)?

's Avonds als ik de laptop dichtklap, rennen de honden blaffend en wild naar de deur. Vreselijk vind ik dat, normaal doen ze dat niet, echt enkel bij het laatste plasje van de dag. :+

Hoe zien jullie weekenden er normaliter uit? Ondernemen jullie graag dingen of is het lekker relaxen, een combi van beiden? Sport? Tell us all about it

Minstens 1 keer gaan canicrossen (of met 1 hond, of met de 2 tesamen, of ik leen 1 hond uit aan vrienden), en lange wandelingen. Het seizoen van de canicross wedstrijden is ook weer begonnen. Ik wil ook graag agility wedstrijden beginnen!
Verder liggen we ook graag samen een dutje te doen in de zetel na die lange wandeling.

Waar kun je je hond(en) bij wijze van spreken het 's nachts wakker voor maken?
Waar worden ze echt heel gelukkig van qua snacks/eten?


Van natvoer sowieso! In de kauwsnack rayon worden ze gek van eendennekken, reehuid is ook iets dat ik onlangs ontdekte, konijnenoren met haar, ...

Leuk idee trouwens die vragen, geeft ook toffe ideetjes en extra info! Heb zelf al 1 aankoop gedaan voor mijn lootje, ik ben nog wat aan het nadenken. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 10:21 



 
Profiel   

Wat is de favoriete outdoor activiteit van je hond?

Pleun houd ervan om een grote wandeling over de hei te maken. Dat vind ze geweldig.

Wat vind je een leuke, en voor hem/haar/hen typische, karakter eigenschap van je hond(en)?

Als puppy lag Pleun altijd languit op haar rug op de band. Toen was ze al heel lang als ze uitgerekt lag en nam dus vaak de bank in beslag.

wat heeft je hond zichzelf aangeleerd en/of heb jij de hond per ongeluk aangeleerd wat je nu tegenwerkt of voor onpraktische situaties lijkt (maar ook weer grappig is)?

ALs ze iets lekkers wilt dan loopt ze naar de kelder en blijft dan net zo lang daar staan en zeurend piepen totdat iemand haar iets lekkers geeft.

Hoe zien jullie weekenden er normaliter uit? Ondernemen jullie graag dingen of is het lekker relaxen, een combi van beiden? Sport? Tell us all about it

We gaan af en toe een grote wandeling doen, maar dat wordt steeds minder door het koude weer. De rest van de tijd ligt mevrouw in haar mand te slapen.

Waar kun je je hond(en) bij wijze van spreken het 's nachts wakker voor maken?
Waar worden ze echt heel gelukkig van qua snacks/eten?


Pleun kun je wakker maken voor een grote wandeling op de hei. Als je het woord zegt dan wordt ze snel wakker en staat ze te springen naast je. Voor voer is het een groot bot of een iets van Kivo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 10:29 



 
Profiel   

[ img ]
Bo kwam haar snackie even met me delen :')
Die oren ook
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 10:34 



 
Profiel   

Beterschap Eowyn!
En Captain, ik ben dan toch benieuwd.. Omdat Pleun zo groot is, en ze graag op de bank ligt.. Is er dan inderdaad nog wel plek om zelf te zitten? :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 10:42 



 
Profiel   

Nieuwe dag, nieuwe vraag!

Aangezien ik vandaag wat leuks wilde delen waarmee ik deze vraag gelijk beantwoord, dacht ik om 'm dan maar gewoon vandaag te vragen - ik had eigenlijk voor vandaag een Tongue out Tuesday foto opdracht willen plaatsen, maar sorry hahahaa. Kan die volgende week ;)

Your best days are still in front of you. Be focused and keep your dreams alive.
Wat zou jij nog heel graag willen ondernemen - in de toekomst - samen met je hond(en) wat nog helemaal nieuw is voor je/jullie? Denk ook aan een speciale wandel route die je nog wilt lopen, andere land wat je wilt bezoeken, een dagje weg naar een bepaald plekje, etc. Vul maar in zoals je wilt!


Ik zou heel graag in de toekomst met Arya nog eens willen 'proeven' van stepjöring want ik denk echt dat Arya dat fantastisch gaat vinden. Eventueel erna ook nog bikejöring. Maar goed, toekomst plannen voor nu nog idd haha. Ik zou ook heel graag qua cursussen e.d. nog wel vanalles willen proberen zoals o.a. mantrailing/speuren of detectie bv. En iets wat ook nog hoog op mijn want to do stond was een fun/balans/cooördinatie les en/of cursus omdat ik denk dat het gewoon voor ons beiden super goed en leuk gaat zijn.

En laat mij vandaag dit cadeau krijgen van KimD voor m'n verjaardag:
[ img ]

Echt, zo zo ontzettend lief en fantastisch. Ik Moest het gewoon even delen, dus vandaar deze specifieke vraag vandaag er maar gelijk aan gekoppeld haha! Die had ik sowieso nog op staan om te vragen hier, dus komt nu goed uit hihi. Maar ik ben echt in de wolken hoor <3 Vind het zo tof!!

Het krijgen van dit fantastische cadeau ging gepaard met een gezellig rondje wandelen met Kim & the Pack in Vijlen.

[ img ]


Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 05-10-22 11:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 11:16 



 
Profiel   

Die laatste vraag kan ik niets zinnigs op antwoorden.
Racky is niet echt een hondje dat graag dingen leert. Pootje geven doet die bv al niet (dan geeft die kusjes op mijn hand).

Hij is 10 dus ik wil hem ook gewoon rustig zijn leventje laten leven, af en toe een wandeling en dan is hij heel tevreden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 11:33 



 
Profiel   

Ah ja snap ik hoor! Maar het kan ook iets zijn wat je wilt ondernemen als in vakantie of een dagje weg, een plekje opzoeken voor een wandeling welke je nog graag wilt doen bv. dus ik zal de vraag anders nog even aanpassen/verduidelijken zodat hij veel breder ingevuld kan worden bv.

Dingen leren als in trucjes doe ik Arya ook geen plezier mee, dus daar doen wij zelf ook heel weinig aan kan ik vertellen haha.

Ik zou, nog even aanvullend op de vraag, qua vakanties/uitjes e.d. echt nog heel veel willen doen ook. Sowieso zou ik heel graag nog meerdere landen willen bezoeken, kleine road trips willen ondernemen met Arya samen, maar ook gewoon dagjes weg zoals bv chateau's en kastelen bezoeken in BE en DL wil ik nog graag wat meer mee gaan doen in de toekomst. :j Qua wandelroutes heb ik ook nog enorm veel in de wikiloc app staan welke ik wil gaan lopen enz. Deze zomer hebben we ook nog iets kunnen afstrepen: strand bezoek aan de kust! Daar was Arya nog niet eerder geweest, dus dat was iets nieuws en we hebben er echt een fantastische tijd gehad <3


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 11:38 



 
Profiel   

Your best days are still in front of you. Be focused and keep your dreams alive.
Wat zou jij nog heel graag willen ondernemen - in de toekomst - samen met je hond(en) wat nog helemaal nieuw is voor je/jullie? Denk ook aan een speciale wandel route die je nog wilt lopen, andere land wat je wilt bezoeken, een dagje weg naar een bepaald plekje, etc. Vul maar in zoals je wilt!


Zoals ik eerder zei wil ik graag beginnen met bikejöring (de mountainbike staat klaar om geassembleerd te worden in de kelder :') ). Graag wil ik met hen ook een wandeltrektocht ondernemen (bvb. Compostela oid). En concreet ga ik een wens vervullen binnen een aantal weken: met hen een weekje naar de Vogezen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 12:12 



 
Profiel   

Dieke heb ik afgelopen zondag meegenomen naar een wandeling met andere bokt hondjes :D in de soesterduinen. Enorm van genoten.

Als snack kreeg ze een kauwring omwikkeld met vishuid en een bullepees. Vond ze allebei heerlijk en ze wisselde per minuut bijna welke ze nou als eerst wou opeten :')
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 12:13 



 
Profiel   

candalisa schreef
Marlinderooz ja hoor heel veel zelfs! Wij bestellen deze voor in de mandala’s en kongs
https://www.hondjekoek.nl/betty-miller- ... EkQAvD_BwE

Omg roos gaat wild worden haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 12:28 



 
Profiel   

Wat zou jij nog heel graag willen ondernemen - in de toekomst - samen met je hond(en) wat nog helemaal nieuw is voor je/jullie? Denk ook aan een speciale wandel route die je nog wilt lopen, andere land wat je wilt bezoeken, een dagje weg naar een bepaald plekje, etc. Vul maar in zoals je wilt!

Ik zou graag nog eens op een speeldate met een andere hond gaan met Sam. Hij speelt eigenlijk bijna nooit met andere honden tijdens het uitlaten, en dat gun ik hem zo. Probleem is alleen dat hij niet durft te spelen met grote honden, en eerst altijd heel hard begint te blaffen als hij een andere hond ziet. Het lijkt daardoor nu alleen goed te gaan met andere teckels maar denk dat als hij even een paar minuutjes de tijd heeft dat hij het echt prachtig zou vinden om met andere honden te spelen.

En daarnaast lijkt het me ook leuk om weer eens een nieuwe cursus te doen met Sam op de hondenschool, misschien iets van speuren

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 12:59 



 
Profiel   

Wat zou jij nog heel graag willen ondernemen - in de toekomst - samen met je hond(en) wat nog helemaal nieuw is voor je/jullie? Denk ook aan een speciale wandel route die je nog wilt lopen, andere land wat je wilt bezoeken, een dagje weg naar een bepaald plekje, etc. Vul maar in zoals je wilt!

Wij willen heel graag veel mooie wandel/kampeervakanties maken waar Fitz mee gaat. Heel gaaf lijkt me ook nog een meerdaagse wandeltocht met hond, bijvoorbeeld in Scandinavië.
Volgend jaar willen we naar Noorwegen, nog steeds gewoon dagtochten dan hoor. Meerdaags is verdere toekomst. :D
Ik zou ook dolgraag nog eens terug gaan naar Schotland en Fitz meenemen!

Verder lijkt een keer dogsurvival me ook geweldig :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 13:18 



 
Profiel   

Wat zou jij nog heel graag willen ondernemen - in de toekomst - samen met je hond(en) wat nog helemaal nieuw is voor je/jullie?

Een beetje simpel misschien maar ik zou met Cody heel graag willen suppen. Ook agility zou ik graag met hem willen doen.

Afgelopen zondag hebben wij een heerlijke wandeling gemaakt met medebokkers. Cody heeft ontzettend genoten <3
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 13:42 



 
Profiel   

Wat zou jij nog heel graag willen ondernemen - in de toekomst - samen met je hond(en) wat nog helemaal nieuw is voor je/jullie?

OK aangezien de vraag wat uitgebreider is geworden.

Ik plan al jaren om eens naar de kust of Ardennen te gaan met Racky. Helemaal alleen onder ons 2.
Helaas is dat er nog steeds niet van gekomen. :o

We hebben wel al eens een meeting met poedels gedaan, dat was heel fijn.
Bokt meeting zou ook leuk zijn als deze eens dichterbij georganiseerd zouden worden. Vaak is het voor osn te ver (2-3u rijden)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 14:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 26 van de 84 [ 2088 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 84  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen