Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rambogirl

Berichten: 3586
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Etten Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 11:00

OMG wat een mega leuk duo heb je daar zeg! <3 <3 <3

Zou wel snel met dat staartje van Casper naar de dierenarts gaan.
Ik heb er zelf 1 gehad waar de helft van t staartje eraf gehaald moest worden namelijk.
Zou onnodige pijn zijn als je niet snel gaat.

Marcella

Berichten: 36687
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 11:59

Zou voor de staart ook even langs DA gaan.

Kitten gaan super alleen geel was maar 1 gram aangekomen, maar na het wegen lag die aan de melkbar. Ze gaan heel hard. Zelfs harder dan met Amelia en Alexia toen.

caro29
Berichten: 8041
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 12:13

Wat een leuk stel. Wel nog erg jong. Ik zou zeker even naar de dierenarts voor de staart. Ik weet niet of ze al gechipt/geënt zijn maar zou ze dan ook even laten nakijken

luuntje

Berichten: 13961
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 13:04

Wat een leuk stel.
Denk dat ze andere vaders hebben.

Marcella 1 gram is weinig qua aankomen.
Goed om in de gaten te houden.

Muronia

Berichten: 19504
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 19:13

Ah Cindy wat een dotjes! Zijn ze inmiddels al een beetje gewend?

Marcella hoe gaat het nu met de kittens?

Luna is heel erg rond aan het worden :oo . Nog minder dan 2 weken te gaan, de buik begint ook wel een beetje lastig te worden bij het springen merk ik. Ik ben erg benieuwd hoeveel het er zijn. Mijn gevoel zegt 3 maar wie zal het zeggen :).

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


De kerstboom staat ook en ik heb boevemans Charlie gewaarschuwd om eraf te blijven!

Afbeelding

Knap jongetje <3
Afbeelding

Ik ben ook erg benieuwd hoe Charlie straks op de kittens reageert. Ze zijn nogal onafscheidelijk, dat zal straks even anders worden denk ik.

Afbeelding

LoveGlove

Berichten: 7916
Geregistreerd: 28-01-14
Woonplaats: Op een planeet genaamd aarde

Re: Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 00:02

Ik ben echt een beetje boos momenteel -:(-

Eerder vanavond waren een paar vuurwerk knallen ergens af gegaan. Nu is Blacky helemaal van slag. Ze waren allebei bang, maar Blacky trekt gewoon de rest van de avond niet meer bij. De kamerdeur was dicht dus ze kon nergens echt heen. Dus ze bleef maar uit de raam kijken en alles in de gaten houden. Wilde bijna niet eens snoepjes accepteren. En nu ik boven ben is ze meteen onder het bed gedoken :(

Dat er vuurwerk wordt afgestoken met oud op nieuw, prima. Maar vantevoren, waarom? Echt waar. Lang niet iedereen vindt het leuk :n

xoranlover

Berichten: 6576
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Re: Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 00:13

Ja hier zijn ze al weken aan het knallen echt hard ook. Rijd ook regelmatig politie door de wijk maar ze zorgen altijd dat ze optijd weg zin . Gelukkig reageren ze hier niet zo veel op dat knallen maar ik snap je helemaal.

Hier zijn ook echt mega knallen.

Marcella

Berichten: 36687
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 00:33

Kittens gaan super ogen open en beginnen rond te kruipen.

Katten hier geven gelukkig niks om vuurwerk, maar eigenlijk bijna hele jaar door knallen. Hond vind meerdere harde knallen niet leuk

xPareltje

Berichten: 940
Geregistreerd: 14-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 01:28

@muronia Ik ben heel benieuwd wat Luna ervan gemaakt heeft want haar kleuren vind ik helemaal geweldig :o

@Marcella nog gefeliciteerd met de kittens! Hoe doen ze het nu?

Bailey is hier helemaal weg van de kerstboom en dan vooral om de ballen uit de boom te tikken :') Verder doet ze het prima. Zondag is ze alweer 5 weken bij ons, wat gaat de tijd toch snel.

Ik ga probeer om bij te lezen en te reageren maar heb het nu met de feestdagen voor de deur wat drukjes, maar ik doe mijn best :D

LoveGlove

Berichten: 7916
Geregistreerd: 28-01-14
Woonplaats: Op een planeet genaamd aarde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 10:30

xoranlover schreef:
Ja hier zijn ze al weken aan het knallen echt hard ook. Rijd ook regelmatig politie door de wijk maar ze zorgen altijd dat ze optijd weg zin . Gelukkig reageren ze hier niet zo veel op dat knallen maar ik snap je helemaal.

Hier zijn ook echt mega knallen.

Ja hier dus wel. Ik moet ze ook echt weer gaan trainen erop. Het is gewoon sneu om te zien -O-

3heathcliff5
Berichten: 432
Geregistreerd: 25-06-18

Re: Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 10:42

Ik geef mijn katten rond de jaarwisseling altijd bach rescue druppels. Haalt voor hun de scherpe randjes eraf wanneer er extreem geknald wordt. Nu reageren ze gelukkig niet heel heftig op vuurwerkknallen, maar de jaarwisseling zelf is natuurlijk ff iets meer als een paar knallen.

Misschien kan je dat eens proberen en nu alvast beginnen met de druppels voor wat meer rust?

luuntje

Berichten: 13961
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 10:52

Muronia dat is een flinke buik. Spannend.

Marcella dat vraagt om foto’s, ogen open.

Harde knallen zijn vreselijk.

LoveGlove

Berichten: 7916
Geregistreerd: 28-01-14
Woonplaats: Op een planeet genaamd aarde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 11:13

3heathcliff5 schreef:
Ik geef mijn katten rond de jaarwisseling altijd bach rescue druppels. Haalt voor hun de scherpe randjes eraf wanneer er extreem geknald wordt. Nu reageren ze gelukkig niet heel heftig op vuurwerkknallen, maar de jaarwisseling zelf is natuurlijk ff iets meer als een paar knallen.

Misschien kan je dat eens proberen en nu alvast beginnen met de druppels voor wat meer rust?

Ik heb gelezen dat lavendel ook een rustgevend effect op katten heeft. Het is ook mijn favoriete geur, dus ik denk dat ik dat ga gebruiken

xoranlover

Berichten: 6576
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Re: Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 11:17

Ik zou toch oppassen met lavendel. Veel katten vinden die sterke geur echt niet fijn.

caro29
Berichten: 8041
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 11:19

Hier knalt het ook al regelmatig. De katten doen er niks op. De hond vindt het na 10 jaar nog niet leuk

Marcella

Berichten: 36687
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 12:45

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Maandag worden ze pas 2 weken. :D

Ze gaan erg hard. Als je kijk naar tabellen op internet zouden ze eerder nu al 2 weken zijn. :+ En zover als ik kan zien echt 4 katers.

soesita

Berichten: 5165
Geregistreerd: 09-10-04
Woonplaats: Herzogenrath (Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 12:50

@Muronia: Je hebt echt prachtige katten. Mooie buik ook. Ik ben benieuwd naar de kittens!

@Pareltje: Ja, kerst is volgens mij een geweldige tijd voor katten. 8-)

@Marcella: Ooooh! <3 <3 <3 Ze doen het prima zo te zien.

Vuurwerk: hier knalt gelukkig nog niks, maar Ganymedes was gisteren de hele dag van slag omdat mijn vriendin op bezoek was. Hij is zelfs niet om te eten of te drinken naar beneden gekomen. Ik vrees dat die het nog moeilijk gaat krijgen met het kerstbezoek en het vuurwerk. -O-
Bachbloesems vallen volgens mij te proberen. Van lavendel dacht ik eigenlijk dat het een geur is waar veel katten niet van houden. Ik denk dat die eerder op mensen rustgevend werkt (maar goed, dat wil dan ook nog wel eens helpen _O- )

Speeltjes: Jullie schreven hier volgens mij eens iets over die speelveertjes waar katten zo gek op zijn. Ik kan ze hier wel bestellen, maar alleen in hoeveelheden met meer dan 12 stuks. Dat vind ik wat veel voor een experimentje. Heeft misschien nog iemand toevallig eentje te veel om eens uit te proberen?

Marcella

Berichten: 36687
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 12:54

Als ze bevallen heb je aan 12 weinig hoor. Ze verdwijnen soms nog wel eens. :+

luuntje

Berichten: 13961
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 13:45

Marcella wat zijn ze mooi.

Hier verdwijnt er veel speelgoed onder de bank.
Dus 3x per week vis ik dat eronder vandaan.

xoranlover

Berichten: 6576
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 13:49

soesita schreef:
@Muronia: Je hebt echt prachtige katten. Mooie buik ook. Ik ben benieuwd naar de kittens!

@Pareltje: Ja, kerst is volgens mij een geweldige tijd voor katten. 8-)

@Marcella: Ooooh! <3 <3 <3 Ze doen het prima zo te zien.

Vuurwerk: hier knalt gelukkig nog niks, maar Ganymedes was gisteren de hele dag van slag omdat mijn vriendin op bezoek was. Hij is zelfs niet om te eten of te drinken naar beneden gekomen. Ik vrees dat die het nog moeilijk gaat krijgen met het kerstbezoek en het vuurwerk. -O-
Bachbloesems vallen volgens mij te proberen. Van lavendel dacht ik eigenlijk dat het een geur is waar veel katten niet van houden. Ik denk dat die eerder op mensen rustgevend werkt (maar goed, dat wil dan ook nog wel eens helpen _O- )

Speeltjes: Jullie schreven hier volgens mij eens iets over die speelveertjes waar katten zo gek op zijn. Ik kan ze hier wel bestellen, maar alleen in hoeveelheden met meer dan 12 stuks. Dat vind ik wat veel voor een experimentje. Heeft misschien nog iemand toevallig eentje te veel om eens uit te proberen?



Kattenveertjes.nl heeft ook proefpakketjes.

3 stuks in een zakje. En dan ook nog verschillende formaten.

soesita

Berichten: 5165
Geregistreerd: 09-10-04
Woonplaats: Herzogenrath (Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 14:47

Oh dan ga ik daar eens kijken. Ik woon wel in Duitsland maar ik kan ze ook naar NL laten leveren als het moet.

@Marcella: Ja, speeltjes verdwijnen ook hier regelmatig onder de bank, maar voor ik 12 stuks bestel wil ik toch graag even uitproberen of ze er werkelijk mee spelen. Soms is het een schot in de roos maar soms kijken ze er ook helemaal niet naar om...

xoranlover

Berichten: 6576
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Re: Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 14:51

Je mag ze eventueel ook bij mij laten bezorgen. Dan laat ik een collega ze in Duitsland naar jou sturen.

caro29
Berichten: 8041
Geregistreerd: 15-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 14:51

@ Marcella groeien lekker!

Hier is mijn chocolate beginnend krols en laat die nu behoorlijk vocaal zijn -O-

Muronia

Berichten: 19504
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 14:56

Kattenveertjes? Ik heb kippen en mijn katten krijgen af en toe een gevallen veer. Vinden ze geweldig!

xoranlover

Berichten: 6576
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 15:05

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Deze @muronia die onderste zijn boinks.