Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 26 van de 87 [ 2152 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 87  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

En dan heb je opeens een nandoe in je wei lopen?

 
Profiel   

Doen jullie wel een beetje rustig aan? :P Heel leuk dat enthousiasme maar liever geen dansende bokkers hier in de wei :+
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 21:42 



 
Profiel   

Solleke_Noah schreef
Doen jullie wel een beetje rustig aan? :P Heel leuk dat enthousiasme maar liever geen dansende bokkers hier in de wei :+



Combi van vogeltjesdans, walk like an Egyptian en shake your tailfeathers.


Heel weiland vol bokt-flashmobbers op bizarre choreografie met elementen van bovenstaande...

Ik zie het helemaal voor me...

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 22:03 



 
Profiel   

Solleke_Noah schreef
Doen jullie wel een beetje rustig aan? :P Heel leuk dat enthousiasme maar liever geen dansende bokkers hier in de wei :+


-O-


Femke_Tweety schreef
Solleke_Noah schreef
Doen jullie wel een beetje rustig aan? :P Heel leuk dat enthousiasme maar liever geen dansende bokkers hier in de wei :+



Combi van vogeltjesdans, walk like an Egyptian en shake your tailfeathers.


Heel weiland vol bokt-flashmobbers op bizarre choreografie met elementen van bovenstaande...

Ik zie het helemaal voor me...


En dan allemaal van deze rokjes :+


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 22:08 



 
Profiel   

We zittrn op 897

Oke uitdaging wordt aangepast voor de leukigheid: probeer de 1000 te halen vóór 12 uur vanavond }:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 22:14 



 
Profiel   

Dan trek jij een Nandoe rokje aan!

We zitten trouwens ondertussen op 900 views, en ik heb daar alleen maar mee te maken, dat ik zo enorm zat te grinniken dat mijn vriend nieuwsgierig werd op hetgeen ik kon stamelen tussen het gieren en grinniken door; youtube hihihihihi nandoe whahahahaha! _O- _O- _O-

En nu liggen we met z'n 2 dubbel _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 22:18 



 
Profiel   

Solleke_Noah schreef
Doen jullie wel een beetje rustig aan? :P Heel leuk dat enthousiasme maar liever geen dansende bokkers hier in de wei :+


Ik voel een project Maurice aankomen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 22:41 



 
Profiel   

Solleke_Noah schreef
Doen jullie wel een beetje rustig aan? :P Heel leuk dat enthousiasme maar liever geen dansende bokkers hier in de wei :+


Allemaal een Maurice-foto masker..
Het hierboven geplaatste rokje..

In een ándere wei...

Lijkt me prima kunnen.... En dan de bewegingen van het dansje zoals door Musiqolog beschreven. :j *\o/* .

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 22:45 



 
Profiel   

Lukasje schreef
Janouk hier op bokt heeft een boek geschreven “het boek van Janouk”.

Ik voel het “boek van Maurice” al komen *\o/*


:list: :list: :list:

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 23:13 



 
Profiel   

Femke_Tweety schreef
Solleke_Noah schreef
Doen jullie wel een beetje rustig aan? :P Heel leuk dat enthousiasme maar liever geen dansende bokkers hier in de wei :+



Combi van vogeltjesdans, walk like an Egyptian en shake your tailfeathers.


Heel weiland vol bokt-flashmobbers op bizarre choreografie met elementen van bovenstaande...

Ik zie het helemaal voor me...



Ik bel alvast SBS6 Hart van Nederland..........

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 23:14 



 
Profiel   

janouk schreef
Femke_Tweety schreef
Combi van vogeltjesdans, walk like an Egyptian en shake your tailfeathers.


Heel weiland vol bokt-flashmobbers op bizarre choreografie met elementen van bovenstaande...

Ik zie het helemaal voor me...



Ik bel alvast SBS6 Hart van Nederland..........

De nandoe zit nog steeds in België hè. We kunnen dat dansje wel in een Nederlandse wei gaan doen, maar of ze erop afkomen als die nandoe er niet bij is....

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 23:19 



 
Profiel   

musiqolog schreef
janouk schreef


Ik bel alvast SBS6 Hart van Nederland..........

De nandoe zit nog steeds in België hè. We kunnen dat dansje wel in een Nederlandse wei gaan doen, maar of ze erop afkomen als die nandoe er niet bij is....


Ik gok dat een grote groep paardenliefhebbers die in een random wei met veren rokjes en een vogelmasker een beetje vreemd zitten te loopvogelen op een nandoe cover van een ABBA liedje genoeg reden is voor Hart van Nederland om langs te komen, vooral als de nandoe in kwestie er niet bij is... _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 23:23 



 
Profiel   

Solleke_Noah schreef
Doen jullie wel een beetje rustig aan? :P Heel leuk dat enthousiasme maar liever geen dansende bokkers hier in de wei :+


Die achterste wei zie je toch niet... Al lopen we er een maand :+ ~~}>

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 23:29 



 
Profiel   

Room_Soesje schreef
Solleke_Noah schreef
Doen jullie wel een beetje rustig aan? :P Heel leuk dat enthousiasme maar liever geen dansende bokkers hier in de wei :+


Die achterste wei zie je toch niet... Al lopen we er een maand :+ ~~}>

_/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 23:41 



 
Profiel   

Geweldig dat maurice nu een mooi plekje heeft...... liedje ook gaaf..

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 23:58 



 
Profiel   

982! Zo dichtbij!

Ben benieuwd of het voor 12 nog lukt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 00:37 



 
Profiel   

en is het gelukt?! :brr:

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 01:09 



 
Profiel   

1007 inmiddels :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 01:41 



 
Profiel   

Room_Soesje schreef
Solleke_Noah schreef
Doen jullie wel een beetje rustig aan? :P Heel leuk dat enthousiasme maar liever geen dansende bokkers hier in de wei :+


Die achterste wei zie je toch niet... Al lopen we er een maand :+ ~~}>


:') :') :')

sad but true :P misschien dat de achterburen dan wel sneller aan de bel trekken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 06:10 



 
Profiel   

Room_Soesje schreef
Solleke_Noah schreef

Die achterste wei zie je toch niet... Al lopen we er een maand :+ ~~}>


:') :') :')

sad but true :P misschien dat de achterburen dan wel sneller aan de bel trekken.


En je denkt toch niet dat jij zeggenschap hebt over wat er zomaar aan komt waaien? 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 08:35 



 
Profiel   

axel_1997 schreef
en is het gelukt?! :brr:

Het lukte me niet om zo lang wakker te blijven, maar ik geef hem. Het zal erom draaien. we zaten er om kwart voor 12 echt bijna.

Ik had niet verwacht dat het gewoon zou lukken :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 09:55 



 
Profiel   

Ik ben inmiddels eigenlijk wel benieuwd hoe het met de echte Maurice is. Heeft ie de schuilstal al wat meer omarmd (omvleugeld..?)?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 09:55 



 
Profiel   

Snadrem schreef
Ik ben inmiddels eigenlijk wel benieuwd hoe het met de echte Maurice is. Heeft ie de schuilstal al wat meer omarmd (omvleugeld..?)?



En ik ben ook benieuwd naar de vrouwelijke tegenhanger MaRhea Antoinette, en de stand van zaken rondom haar :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 09:58 



 
Profiel   

Mijn merrie en ik stonden ons net eventjes te vervelen terwijl ik haar benen koelde (in 2023 na koliek en een hoefzweer heeft ze nu ook een peesblessure weet ik na de second opinion van gisteravond), dus maar geprobeerd een liedje te zingen, en ik kon niets beters bedenken dan "Maurice de Nandoe". Ik moet de tekst nog wat oefenen, was heel veel nananana, maar ze leek het wel te appreciëren: oortjes vooruit en zachte blik in de ogen. Er is geen kat die vindt dat ik kan zingen (terecht, kan ik ook niet), alleen de paarden horen het graag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 17:28 



 
Profiel   

hwn schreef
Mijn merrie en ik stonden ons net eventjes te vervelen terwijl ik haar benen koelde (in 2023 na koliek en een hoefzweer heeft ze nu ook een peesblessure weet ik na de second opinion van gisteravond), dus maar geprobeerd een liedje te zingen, en ik kon niets beters bedenken dan "Maurice de Nandoe". Ik moet de tekst nog wat oefenen, was heel veel nananana, maar ze leek het wel te appreciëren: oortjes vooruit en zachte blik in de ogen. Er is geen kat die vindt dat ik kan zingen (terecht, kan ik ook niet), alleen de paarden horen het graag.


Ik betrapte gisterenavond mijn vriend dat hij 'Maurice de Nandoe' voor onze baby van 7 maanden zong als slaapliedje :P


Maurice zelf weet nog niks van het liedje, sorry! Morgen krijgt hij het te horen. Zijn schuilstal vindt hij nog steeds niet echt fantastisch. Sterker nog, gisteren trof ik hem in de vorige wei aan. Geen idee hoe hij er in geraakt was (weides liggen tegen elkaar aan) maar hij kon er niet meer terug uitkomen en dat wilde hij wel heel graag. Toen ik de poort tussen de twee weides opende nam hij zowaar zelfs een spurtje naar z'n voerbakken. Dat zag er echt komisch uit :')

Marhea Antoinette, daar heb ik tot op heden helaas nog geen "go" voor gekregen. En mijn vriend pushen werkt averechts.

edit: ik kan hem nu elke dag even aaien trouwens :D hij vindt het wel maar gek, stapt dan opzij met zo'n gezicht van "ugghll" en schudt zn veren uit alsof ik iets vies en besmettelijk ben :') maar babysteps, we komen er wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 18:13 



 
Profiel   

1123 weergave tot nu toe _/-\o_
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 19:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 26 van de 87 [ 2152 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 87  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen