Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 78 van de 261 [ 6518 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 261  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Puppy Erbij 2023/2024

 
Profiel   

Knap pupseltje <3

Oeeeef Cupcakes, wat een persoon zeg :oo

Nog een fijne (verlate) verjaardag voor je vent(je) Warboel :D

Hier zitten we in het stadium waarin ik de neiging heb te gaan klussen in m'n huis. Even een nieuw behangetje op de muur, en een bepaald pupje erachter geplakt _O- Potverdikkie war een puber :') gelukkig nog wel de leuke kant van de puberstreken. Gewoon veel "commando's zijn suggesties", klagen, klagen over dat ik nee zeg op z'n geklaag, tegenspreken, Minoes opdrijven, Minoes haar speelgoed jatten, Jarv in z'n poten happen (zwak punt van Jarv :)) ), als reactie op een correctie er vandoor gaan en een spelletje ervan maken. Links is rechts, rechts is links, af en zit zijn afhankelijk van het weer (nat? Nope). Vandaag voor het eerst ineens trap gelopen. Wtf kerel, doe niet :') en ga zo nog maar even door. Ik blijk gelukkig niet de enige te zijn uit het nest met zo'n puberpup in huis nu, dus we delen ons leed daar nu maar even _O-

[ img ]

[ img ]

Ik had hier nog geen stap op de trap gezet. Meneer had het traplopen afgekeken van Jarv en besloot het zelf ook te kunnen. Iemand is per vandaag zijn losloop privilege kwijtgeraakt naar het trappenhuis toe _O-
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 22:30 



 
Profiel   

Dat is huilen en later hoop ik erom lachen :') hoe oud is hij? Kan ik me vast weer voorbereiden voor de bananenindeorentijd

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 22:45 



 
Profiel   

Whoeps... die parker.

Giardia is weg, nog even extra laten testen

Vanavond sky gelijk meegenomen naar de agilitytraining. Wat vond ze het spannend! En leuk, en interessant.
Rennende honden, honden in benches, heel veel mensen. We hebben gewoon een plekje opgezocht waar ze heerlijk kon kijken. Na een tijdje kon ze ook snuffelen en een korte zit en blijf zat er ook wel in.
Daarna een uurtje in de auto wachten terwijl ik met Bo aan get trainen was. Ze is als een blok in slaap gevallen op de voorstoel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 23:10 



 
Profiel   

Hier een fantastische nacht gehad. Geslapen van 23 u t/m iets voor 6 uur, zelf eruit gegaan want hij piepte nog niet. Tevens een droge nacht, geen plasje en poepje gedaan. Dat kwam netjes met 1e uitlaatrondje.
Ik heb mijn slaapshirt in de bench gedaan en mijn sloffen naast de bench gezet en heb geen piep meer gehoord.

Het puberen lees ik even niet. Wil ik nog niet weten :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 06:55 



 
Profiel   

Jeeej wat goed!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 07:08 



 
Profiel   

Nu al zo goed doorslapen, wat fijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 07:30 



 
Profiel   

Wat gaat het goed stalmelyn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 07:42 



 
Profiel   

Oh dear Tigress :') Wat een gespuis in huis! _O- Heerlijk bekkie heeft Parker wel en wat lijkt hij op Jarvis ongelooflijk! Vanaf wanneer leer jij hem traplopen? Ik snap dat het met die korte pootjes wellicht wat anders gaat dan met lange stelten. *D Ik heb Vesper met vier maanden al geleerd netjes naar boven te lopen. Toen dat netjes en beheerst ging mocht ze dat dan 1x per week doen. Naar beneden pas veel later, toen was ze denk ik wel 8 of 9 maand.

Fijn Empty, dat de giardia weg is! Is toch mooi snel gegaan. Leuk dat Sky lekker naar de training kon kijken! Geloof direct dat ie daarna direct weg was in de auto haha.

StalMelyn, wat goed!! *\o/* Heerlijk als de pupjes het zo snel oppakken!!

Hier weer thuis van een weekend strand. Gisterochtend vroeg nog op het strand gespeeld en toen weer op de boot! Ging boven verwachting geweldig dit weekend allemaal. Ze laat het allemaal maar gebeuren en staat onder de tafel naar mensen te gluren. Zelfs die steile trap op zo'n veerboot ging perfect. Heel trots weer op der!

Nu is ze wel echt gesloopt. Gister waren we rond 13u weer thuis en heeft ze snel gepoept en geplast buiten om vervolgens niet meer van de bank te komen. De loopsheid kicked nu ook echt extra in nu ze niet meer op een vreemde plek is denk ik. Lekker veel rust dus! :O

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 09:02 



 
Profiel   

StalMelyn schreef
Hier een fantastische nacht gehad. Geslapen van 23 u t/m iets voor 6 uur, zelf eruit gegaan want hij piepte nog niet. Tevens een droge nacht, geen plasje en poepje gedaan. Dat kwam netjes met 1e uitlaatrondje.
Ik heb mijn slaapshirt in de bench gedaan en mijn sloffen naast de bench gezet en heb geen piep meer gehoord.

Het puberen lees ik even niet. Wil ik nog niet weten :')

Yay, lekker bezig *\o/*
En voor het puberen, dit is gewoon alvast mentaal voorbereiden :')

De giardia weg, super fijn Empty! Zo te horen een geslaagde avond verder :D


moonsparkle schreef
Dat is huilen en later hoop ik erom lachen :') hoe oud is hij? Kan ik me vast weer voorbereiden voor de bananenindeorentijd

6,5 maand oud :') Ik ga voor nu met extra snoep op zak van huis. Altijd voorbereid zijn op gedrag op moeten vangen nu _O-


Wat een fijn weekend Flux <3 en nu inderdaad lekker veel rust pakken :D
Parker mag al een paar keer per week zelf de trap op. Dat heb ik een paar maanden geleden al geoefend toen meneer vond dat 'ie dat zelf wel kon. Helemaal prima, maar dan wel met beleid. Naar beneden is het een kwestie van langer wachten. Minstens een jaar of ouder voordat ik hem dat zelf laat doen. Eerst de groeischijven dicht, en dan rustig aan met beleid dat opbouwen.
Jarvis ging met 1.5 jaar noodgedwongen zelf naar beneden toe, omdat ik toen met een dubbele hernia zat en hem niet meer kon tillen. Dat is ook de leeftijd die ik voor Parker probeer aan te houden (maar alsjeblieft zonder dubbele hernia voor mijzelf deze keer :') )

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 09:58 



 
Profiel   

Bonne is ook knap zeg <3 en wat fijn dat het zo goed gaat!

Leuk dat je met Sky bent wezen kijken bij de agility training! Ben je van plan om dat uiteindelijk ook met haar te doen?

Wat heerlijk ook zo’n weekendje strand! Niet zo gek ook dat ze daar zo moe van is.

Ik kan altijd wel lachen om hoe je de verhalen van Parker en Jarvis omschrijft, zijn wel portretjes of niet? :P

Met Charley gaat het ook goed! Hij slaapt steeds beter ‘s nachts en vindt het ook steeds chiller in de bench. Gister zijn we voor het eerst even met hem naar het bos geweest, dat was ook wel heel erg leuk. Vandaag hebben we een heel klein stukje met hem door het ‘centrum’ (de steden hier zijn niet zo groot :P ) gelopen en zijn we even naar een dierenwinkel geweest. Dit doet hij ook allemaal echt super stoer!! Het bijten wordt ook al veel minder en ook steeds minder hard. Charley is echt een knuffel die het liefst gewoon lekker bij je ligt.

Eerste keer bos
[ img ]

In de auto gaat het ook heel goed. We zitten nu nog op de achterbank met hem, maar we moeten nog even kijken voor een goede autobench omdat we net een nieuwe auto hebben. Nu heeft hij dus nog even geluk.
[ img ]

Na al die indrukken wordt er natuurlijk ook weer heerlijk geslapen, het liefst op de rug :P
[ img ]


Morgen gaan we voor het eerst naar puppytraining met hem, ik ben benieuwd hoe hij dat vindt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 18:40 



 
Profiel   

Vandaag heeft onze roedel kennis gemaakt met de nieuwste aanwinst van onze vriendin, op dinsdag hebben we altijd haar honden erbij. Dus vandaag mocht het ding mee naar de heide, eigenlijk wilde ik hem alleen in de draagzak houden om rustig te wennen aan de hoeveelheid honden, hun energie en hem wat vertrouwen te geven. Hij was het er niet mee eens, nouja, dan zoek het maar uit. :+ Hij heeft dus heel stoer en parmantig de bosstukjes zelf gelopen, door het mulle zand moest ie toch echt in het zakkie. :')


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 18:57 



 
Profiel   

Een working cocker?

Wat ontzettend knap van charley. Lekker dapper de wereld in.

Het is de bedoeling dat sky inderdaad ook agility gaat doen. Eerst maar lekker acclimatiseren en contact krijgen en houden op zo'n energieke avond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 19:00 



 
Profiel   

Mag ik ook mee kletsen.

Soof is een welsh corgi pembroke van een half jaar oud.
We hebben haar sinds november 2022

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 21:01 



 
Profiel   

Welkom

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 21:02 



 
Profiel   

Cupcakes; jezus wat rot zet. Verschrikkelijk dat soort mensen.

Ik moest vandaag naar de dierenarts voor de vaccinatie. Dat is ongeveer 7 minuten fietsen. Ben letterlijk door 2 labradors (van verschillende eigenaren) besprongen... eentje kon ik nog ontwijken en eentje sprong letterlijk tegen me aan dus moest ik stoppen. Bizar. Ik kwam echt niet zo dicht langs, maar die vlogen gewoon helemaal de weg op. Levensgevaarlijk. Gelukkig gaf Evi er weinig om, die zat veilig in d'r fietsmand :+

Tigres; oh ik houd m'n hart vast voor die pubertijd _O- je omschrijft het wel heerlijk hahahaha

StalMelyn wat fijn dat hij het al zo goed doet zeg! Bonne is ook een hele leuke naam, past hem goed!

Emptywords; tof, agility! Goede oefening om al eens te kijken. En fijn dat de giardia weg is, dat heb je snel gedaan!

Larissajulia; ooooh Charley is zo knuffelbaar haha! Wat een schat. Veel plezier met de puppycursus <3

KimD wat een leuk dier! Lekker mee ravotten met de grote honden haha

Spaikey: Welkom!! Wat een leukerd, wij hebben ook een pembroke! <3 doet ze het goed?

Groetjes van Evi!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 09:49 



 
Profiel   

Jullie gaan sneller dan ik kan bijlezen op dit moment.

Volgende week dinsdag heb ik 1 op 1 les met het manneke. Iemand gevonden waar ik ooit mee in de hondensport heb gezeten en die jaren terug voor zichzelf begonnen is. En waarvan ik dus weet dat zijn trainingsmethode aansluit bij mijn ideeën daar over. En zo kan ik les op maat krijgen aangezien ik over een aantal dingen twijfel welke richting te kiezen. Dit manneke is toch net even te veel anders dan de vorige 3.
En vrijdag mag hij voor zijn 2e prik. En ik zal eens kijken of het lukt wat foto's te posten vandaag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 10:22 



 
Profiel   

Welkom Spaikey!

Hier ook zojuist de 2e prik gehaald en Bonne is helemaal goed bevonden. Helaas een hele druk hond die alles bij elkaar blafte in de praktijk dus Bonne vond het eng, hele goede eerste ervaring werd het niet. Over 3 weken hopelijk beter.

En ik denk dat het wel veilig is te zeggen dat Bonne al zindelijk is en doorslaapt. Gister van 22 uur tot vanochtend 6 uur en met behoefte doen geeft hij dat goed aan. Echt een enorme meevaller, had me logischerwijs op iets anders voorbereid.
[ img ]
Camouflage
[ img ]

Edit: Bonne is te volgen op @op.de.bonnefooi
Ik wilde mijn paarden pagina niet vol net puppy spammen en aangezien ik er nooit iets privé verder op heb staan een gesloten pagina voor Bonne aan gemaakt.
Ik volg Jip van cupcakes al op insta. Zitten er meer op die het leuk vinden als ik volg?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 11:10 



 
Profiel   

Ik heb je net een volgverzoek gestuurd.

wat fijn dat je een privetraining kunt doen lugh

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 11:16 



 
Profiel   

EmptyWords schreef
Ik heb je net een volgverzoek gestuurd.

wat fijn dat je een privetraining kunt doen lugh

Leuk! Zag hem binnenkomen

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 11:28 



 
Profiel   

Wat knap van Bonne!
Ik zal je gaan volgen met Fitz :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 11:31 



 
Profiel   

Ik zal hem ook gaan volgen met Max_theworkingkelpie :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 11:53 



 
Profiel   

Leuk al die insta's :D
Ik had voor m'n paard wel een instagrampagina, die is inmiddels verkocht. Nog even in dubio of het nu een hondenpagina wordt :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 11:54 



 
Profiel   

Honden insta vind ik verreweg het leukste :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 12:11 



 
Profiel   

Wij ook, onze insta is @threedogsandcounting! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 12:54 



 
Profiel   

Hier geen insta. Doe er ook heel weinig mee.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 13:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 78 van de 261 [ 6518 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 261  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen