Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Fitz (Australian Shepherd) als fotomodel

 
Profiel   

Ons kleine pupje Fitz is inmiddels alweer een jaar oud en uit aan het groeien tot een flinke kerel van nu 27 kilo. Een heerlijk blij ei in alle opzichten, elke dag is een feestje.

Eind februari, vlak voor hij een jaar werd, mocht hij op de foto tijdens een kleinschalige portfolio dag van verschillende fotografen. Heel leuk om te doen, wel spannend want ik had nog nooit foto's door iemand anders laten nemen! Maar hij deed het ontzettend goed. Let vooral op zijn karakteristieke plukje haar op zijn rechteroor dat níet plat wil liggen. :')

Foto's van diverse fotografen:

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Vorige week ben ik spontaan naar een mini-studio shoot van MotherPuppers gegaan met hem. Hier was hij helemaal in zijn element, hij vond de shoot nog leuker dan ik zelf :))

[ img ]

[ img ]

Binnenkort ga ik naar haar terug voor een privé shoot.

Natuurlijk zit Fitz niet dagelijks strak in pak. Hij gaat 5 keer per week mee naar stal en water, hooi en prut is onvermijdelijk. Dus zo loopt hij er normaal gesproken bij (eigen foto's) :D

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Heel trots op onze knapperd. <3


Laatst bijgewerkt door Leo op 26-03-23 15:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 15:13 



 
Profiel   

Knappe Fitz <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 15:20 



 
Profiel   

Hij is zo knap geworden! <3 Je knippert 2x met je ogen en je pup is ineens volwassen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 15:27 



 
Profiel   

Fitz!! <3

Wat is het al een enorme knul! Waar is het kleine Fitzje gebleven?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 15:28 



 
Profiel   

Nou echt iedereen zegt dat het snel gaat maar het is echt niet te geloven. :=
Al moet ik zeggen; pups zijn super lief en schattig, maar nu hij langzaamaan meer kan en mag, stabieler wordt en een beetje snapt hoe het werkt, is het een stuk leuker :)) De clichés "de puppy-fase moet je doorheen" zijn ook helemaal waar :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 21:05 



 
Profiel   

Zeker waar hoor! Maar toch mis ik het af en toe ook wel haha. Bereid je maar vast voor op de terrible two's :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 12:08 



 
Profiel   

Die foto's van MotherPuppers, geweldig!!
Fitz is prachtig <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 12:18 



 
Profiel   

Eelmo schreef
Zeker waar hoor! Maar toch mis ik het af en toe ook wel haha. Bereid je maar vast voor op de terrible two's :+


Bemoedigend _O-


Tieneke schreef
Die foto's van MotherPuppers, geweldig!!
Fitz is prachtig <3


Dankjewel!
Ja fantastisch he! Ze heeft zo'n leuke stijl! Dat smaakt echt naar meer, dus vandaar dat we nog eens terug gaan naar haar eigen studio.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 13:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen