Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 81 van de 271 [ 6768 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 271  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Puppy Erbij 2023/2024

 
Profiel   

Hier kunnen ze beide.

[ img ]
Ze wilden allebei knuffelen....
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 22:09 



 
Profiel   

Wie weet bevalt het tuig straks wel meer, we gaan het meemaken. Maar met al dat struikgewas hier zie ik mezelf wel weer een hond loshalen haha.

Voor nu krijgt hij hem op om te wennen maar lopen aan de halsband. Op training maar even vragen of het tuig goed zit. Ik heb gedaan wat logisch leek wat meestal goed is maar toch.

Edit: wat ik ook een minpunt vindt is dat een hond sneller uit een tuig ontsnapt als ze achteruit gaan en gek doen, dan komt het over de voorpoten en kop eraf. Waarschijnlijk zit het tuig dan ook niet goed/te los. Je hebt ook tuigen die je nog achter de ribbenkast vastklikt maar doe kon ik niet vinden voor zo een kleine pup. Voor nu doen we het hier mee, is alleen voor training en als tuig echt bevalt kan ik altijd een geschikte/beter passende kopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 22:37 



 
Profiel   

Liever loop ik hier met tuig. Met halsband zit ik altijd te strijden met de lijn die zakt en dan tussen der benen door gaat.

Nou heeft Puck wel een schurft hekel aan haar tuig. Zodra ze door heeft dat we daar mee gaan wandelen is ze vertrokken onder de eettafel.

[ img ]

Als iemand daar nog tips voor heeft, graag!

Gevoeligheid zie ik bij Puck ook. Mijn vriend zit thuis overwerkt en bij hem is ze extreem rustig slaapt veel tegen hem aan maar komt hem ook fijn zijn telefoon afleiden.
Bij mij is ze gewoon druk :’)

We zijn inmiddels bijna 5 weken na haar patella operatie. Ondertussen is ze ook loops geweest en merk dat het dit keer erger was dan de eerste keer. Net als Vesper haar plek niet kunnen vinden dagen lang. In combinatie met haar knie niet ideaal natuurlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 22:43 



 
Profiel   

CupCakes_ schreef
Ik ben wel benieuwd of meerdere dit herkennen.

Jip is echt enorm gevoelig. Maar ook als er zieke mensen zijn, psychisch of somatisch, kan hij daar echt heel erg heftig op reageren. Op het christelijke, psychische herstel oord een paar deuren verder slaat hij altijd aan als we deze mensen tegen komen.

De schoonmoeder van mijn zus, waarmee wij als familie ook heel close zijn heeft een terminale ziekte. Deze was vrij stabiel tot 2-3 weken terug. Toen durfde Jip niet meer in haar buurt te komen, vond haar dood en dood eng. Trillen, shaken etc. Terwijl hij normaal bleef staan voor een aai van haar. Op dit moment zitten we te waken bij haar en een dezer dagen zal ze komen te overlijden. :knuffel:

Ik vind het best bijzonder dat hij op mensen die ziek zijn of terminaal zijn zo heftig kan reageren.


Een van mijn honden heeft dit heel sterk. Die is altijd druk met de mensen om hem heen. Maar ook met mij hoor. Alleen wel op een positieve manier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 06:55 



 
Profiel   

Cupcakes; wat bijzonder om te zien bij je hond dat hij er zo op reageert! Ik hoor het ook weleens bij zwangere vrouwen, dat de hond dat direct doorheeft.

Emptywords; gezellig zo samen op schoot _O-

StalMelyn; dat tuigje heeft Evi ook, zelfde merk en kleur! Ik vind hem wel erg fijn, en belangrijker nog; Evi heeft een hele duidelijke voorkeur voor het tuigje tov een halsband. Hoefde ook niks te wennen, liep de eerste keer direct netjes mee alsof ze niet anders kende. Halsband gebruiken we af en toe nog als het tuig erg vies of nat is, maar dat vind ze maar mwah.

Jamiefris; ah dubbelop, herstellen en loops. Hoe verloopt het herstel?

Flux: gefeliciteerd met Vesper! Wel heel vervelend dat ze zoveel last heeft van d'r loopsheid. :(:) Inmiddels al wat beter?

Hier gaat het goed! Nog steeds een hele blije pup *D

Van de week werden we achtervolgd door de loslopende paarden _O-
[ img ]

En gister op speel-date geweest bij een vriendin & haar hond, mevrouw is niet bang voor water want ze lag al snel in de vijver _O-
(Uiteraard alleen onder toezicht los in de tuin & een ondiepe vijver)

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 12:39 



 
Profiel   

Evi kijkt op beide foto's vooral beledigd. Hie kan iemand haar dit aandoen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 12:40 



 
Profiel   

Ja ze wilde liever spelen met de paarden & vond de duik in de vijver achteraf toch wel koud :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 12:53 



 
Profiel   

Sannee, zag het op insta ja! Hoe zit dat tuigje bij evi? Ik gebruik hem nu ook voor in de fietsmand maar Bonne krijgt het voor elkaar om 2 poten in hetzelfde gat te krijgen ipv 1 in elk gat in de fietsmand of met spelen. Met gewoon wandelen gaat het wel goed. Het tuigje zit al best strak vind ik dus weet even niet hoe of wat. Hij moet niet kunnen ontsnappen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 19:51 



 
Profiel   

Komt door die korte pootjes, die trek je nou eenmaal wat makkelijker langs een (borst)band dan lange stelten. :D
Heb hetzelfde met mijn Shih Tzu, ondanks een goed afgesteld (en op maat gemaakt) tuigje. :)
Tenminste, onderweg enzo niet zozeer maar als ik hem tussen de wandelingen om laat komt Mahdu zich bij de volgende uitlaatronde melden met de borst- en rugband om zijn schouders. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 20:07 



 
Profiel   

StalMelyn schreef
Sannee, zag het op insta ja! Hoe zit dat tuigje bij evi? Ik gebruik hem nu ook voor in de fietsmand maar Bonne krijgt het voor elkaar om 2 poten in hetzelfde gat te krijgen ipv 1 in elk gat in de fietsmand of met spelen. Met gewoon wandelen gaat het wel goed. Het tuigje zit al best strak vind ik dus weet even niet hoe of wat. Hij moet niet kunnen ontsnappen.


Dit heb ik met Evi nog niet gehad! Maar Bonne is nóg kleiner denk ik haha. (Zo schattig <3 ) De eerste weken had Evi d'r halsband om omdat het tuigje toen net iets te groot was. Ze draagt hem sinds ze 11,5 week is denk ik.

Te strak is inderdaad niet fijn, ik kan er echt nog wel makkelijk een paar vingers onder doen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 20:15 



 
Profiel   

Ik heb eigenlijk altijd halsbanden gebruikt, mijn hond had soms heel veel haar en dan weer kort, dat was met de halsband wel makkelijk. Maar een tuig is wel iets om over na te denken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 20:19 



 
Profiel   

Lor1, dan is dat het. Gelukkig loop ik voornamelijk met de halsband. Blaffende honden vindt hij echt nog eng en moet er niet aan denken dat hij ontsnapt uit zijn tuig.

Sannee, wat fijn dat het bij evi wel goed gaat. Bonne heeft maat xs.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 20:24 



 
Profiel   

Sannee, Ik vind Evi zo leuk <3 wij zijn jullie ook gaan volgen op instagram.

Het herstel gaat opzich best prima. Gister zijn we weer naar het bos geweest van 15 minuten wandeling. Genieten eindelijk na 5 weken. Vanmiddag gaan we voor de zekerheid toch even langs de DA voor een extra checkup voor hij volgende week haar pin er uit haalt.

Zal haar dan ook eens op de weegschaal zetten een zien hoe het zit met de revalidatie kilotjes. Volgenmij valt het wel mee.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 12:15 



 
Profiel   

@Cupcakes: heftig zeg, heel veel sterkte!
Toen mijn oma kwam te overlijden moest Otje de avond van te voren ook niks meer van haar weten, terwijl ze normaal dól was op oma en altijd heel blij om haar te zien; zij was dan ook ongeveer de laatste waar oma de naam nog van wist :+:

@Flux ach arme Ves! Loopsheid is ook zo rot. Otje was de eerste keer ook echt lusteloos en niet lekker in d'r vel, niet zo erg als bij Ves maar toch. Ze bleef elke loopsheid zo lusteloos en een de weken ervoor en erna een gigantische bitch, dus heb haar uiteindelijk laten steriliseren en echt geen spijt van. Hoe gaat het nu? Nog gefeliciteerd met haar verjaardag! <3

@StalMelyn wat een klein snoepje! <3 Dat luikje met trapje ervoor, hoe schattig!

@xSannee Ohhh Evi is zo leuk! Die oren <3 <3 <3

@Jamiefris ohh Puckie <3 Gelukkig gaat het herstel goed! Ze ziet er goed uit hoor. Arm ding, loops en herstellen tegelijk.

Otje is ook erg gevoelig, ze is ook mijn hulphond dus dat is wel erg fijn! Ik heb zelf autisme en vaak niet door dat ik overprikkeld raak, zij grijpt dan in. En ik kan me gewoon veel beter "aarden" als zij er bij is, voel me veel zelfverzekerder. Juist omdat ik weet dat zij ingrijpt als het even niet gaat, ook als ik bijvoorbeeld een paniekaanval dreig te krijgen.
Bij mensen die ze kent wil ze ook wel eens ingrijpen als ze denkt dat het niet goed gaat, laatst verslikte m'n vader zich in een hap eten (hij heeft slokdarmkanker gehad dus is een beetje stuk allemaal) en ze dacht denk ik dat hij ging hyperventileren want ze ging gelijk signaleren haha. En als m'n vriend eens ziek is heeft ze het er helemaal druk mee, want dan houdt ze ons beide als een havik in de gaten.
Bij Appa merk ik dat hij het wel oppikt, maar er minder mee doet, of niet zo goed weet wat hij ermee moet doen.

Qua halsbanden en tuigen, wij hebben beide. Bij Otje heeft het wel even geduurd voor ze goed aan een halsband mee kon lopen, als die druk ervan voelde ging ze springen en steigeren als een wild veulen :+ Gesp halsbanden hebben nooit zo mijn voorkeur voor haar, d'r nek is ongeveer even breed als d'r hoofd dus ze kan eruit glippen. Ze heeft een mooie verzameling martingale halsbanden.
Appa maakt het niet uit, die loopt zo netjes mee.

----

We zijn afgelopen weekend op vakantie geweest naar Holten, heel erg naar ons zin gehad!
Lekker veel gewandeld :) Was geen geweldig weer (vooral zaterdag was het echt rot weer) maar we hadden de regenjassen mee, dus jas aan en gaan {:}

Op de schommel :')
[ img ]

Otje: I don't know this guy
[ img ]

Regenjassen pret
[ img ]

Appa droomt alweer van buiten rennen, 2,5 seconde nadat hij naar binnen gekomen is
[ img ]

Yin & yang :')
[ img ]

Netjes samen op het kussen wachten tot na het ontbijt
[ img ]

Otje: "hij komt hierheen he... :\ "
[ img ]

Appa had het een beetje koud := Vandaar het zure hoofd. Hij heeft hierna z'n jas aangekregen hoor.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 15:14 



 
Profiel   

Jamiefris; ach heerlijk! Dat zal haar goed gedaan hebben! Lekker blij koppie <3

Warboel; heerlijk he die oren! *D
Wat jammer van de regen, maar toch wat moois van gemaakt. Die felgekleurde tuigen staan supervet!

Evi mocht dit weekend met een Whippet spelen (dat is jouw Appa ook toch?). Wat een verschil was dat hahaha. Die prachtige lange elegante poten en zo atletisch. En dan Evi met d'r korte pootjes _O-
Maar ze vonden het wel leuk allebej haha. Evi speelt het liefst met alle soorten honden :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 15:55 



 
Profiel   

Wat een leuke foto's warboel, lekker zo even eruit.

Wij zijn bezig met het maken van een afspraak bij een fokker om kennis te maken. Ik kijk er naar uit :D

Het lastige is dat ik in de zorg werk en alle vakanties ruim van te voren worden vastgelegd en het is misschien niet mogelijk het te verschuiven. Maar ik wil uiteraard de eerste tijd met een pup echt thuis zijn, je weet alleen nooit langer dan een paar weken van te voren of je een pupje kunt krijgen. Mijn man kan wel vrij nemen maar ik wil er ook zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 16:08 



 
Profiel   

Bedankt voor al jullie tips en sterkte wensen haha. En voor iedereen die het vroeg hoe het met Ves gaat nu: gelukkig een heel stuk beter. Ik kreeg haar zondagmiddag zover om flink met me te spelen. Tuggen, bal stuiteren en wat oefeningen, en daarna had ze zowaar trek. Toen nog een stuk met haar gewandeld en toen ze thuis kwam voelde ze zich zichtbaar beter en kwam er rust in. <3 Ik grapte al met mijn moeder dat ze last had van de eisprong en we deze losgespeeld hadden :j :)) .

En gister en vandaag nauwelijks ergens last van gelukkig. Beetje sneller moe maar verder staat ze weer in de 5de versnelling haha.

Oh en dank voor de felicitaties! *\o/*

Qua halsband en tuigen: Ves heeft beide. Ze heeft een DC tuig voor als we lange wandelingen gaan doen waar de lange lijn aan vast kan. Voor wandelingen in de wijk of bij het bos in ons dorp heeft ze een martingale halsband. Want net als de windhonden van Warboel kan ze uit reguliere banden glippen haha. Ze trekt niet. Niet in de halsband en niet in het tuig.

Ik had een prachtig Säker tuig gekocht maar helaas vind ik deze (nog) te breed voor haar tussen de voorbenen. Die draagt ze dus niet.

@Jamiefris; lastig dat Puck het tuig zelf ruk vind, hij staat haar wel mooi! Ik heb het tuig voor Vesper in het begin random in huis omgedaan waarna wat leuks volgt en tuig daarna weer af gaat. Nu maakte het Ves helemaal niks uit dus dat was ook wel easypeasy. Heeft Puck misschien een andere associatie met het tuig wat niet leuk is? Stel dat je het tuig alleen pakt als je een lange wandeling in het bos gaat maken en dat jij dan verwacht dat Puck de link legt met tuig=lange wandeling = leuk, maar ze misschien de link is gaan leggen tussen tuig = autorit (want naar het bos) = stom. Ik roep nu maar wat als voorbeeld hoor.
En soms vinden ze het gewoon vervelend om het tuig over het hoofd aangetrokken te krijgen. Dat kun je conditioneren of een tuig kopen wat aan de kop-kant ook een clip heeft (DC air).
En soms vinden ze een tuig gewoon stom omdat :+

Succes en sterkte met het herstel!

xSannee; heerlijke foto's van Evi! Wat een moppie echt zo cute zijn corgis. Stiekem scheetiger dan een SC haha.

Warboel; heerlijke foto's! Jammer van het weer maar zo te zien toch een geslaagd weekend! Je captions bij de foto's zijn ook altijd fantastisch :+ Kan je nog tips delen voor winkels waar je de martingale halsbanden koopt? Jij hebt altijd heerlijke printjes en Ves heeft maar 1 halsband (echt, te zielig :+) dus heb er meer nodig! :))

moonsparkle; Gaaf! straks aftellen naar je fokkersafspraak. Heerlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 16:33 



 
Profiel   

xSannee schreef
Jamiefris; ach heerlijk! Dat zal haar goed gedaan hebben! Lekker blij koppie <3

Warboel; heerlijk he die oren! *D
Wat jammer van de regen, maar toch wat moois van gemaakt. Die felgekleurde tuigen staan supervet!

Evi mocht dit weekend met een Whippet spelen (dat is jouw Appa ook toch?). Wat een verschil was dat hahaha. Die prachtige lange elegante poten en zo atletisch. En dan Evi met d'r korte pootjes _O-
Maar ze vonden het wel leuk allebej haha. Evi speelt het liefst met alle soorten honden :+


Ja echt geniaal die oren haha! Corgi puppy's zijn echt de cuteste wezens op aarde. Windhonden puppy's zijn eigenlijk helemaal niet zó schattig. Op internet is er een beetje zo'n grap dat windhonden pups niet bestaan maar ze gewoon als volwassen windhond geboren worden hahahah. En klopt ook wel. Met een week of 12 zag Appa er gewoon uit als een wat kleinere versie van het eindresultaat :+ Otje was wel wat langer puppy schattig door d'r langere haar.
En klopt Appie is een whippet ja! Wel een gigantische hoor _O- hij is een beetje uitgeschoten met groeien, oeps. Wat leuk! Appa vindt ook alles en iedereen leuk en speelt dus ook regelmatig met hondjes die heel anders zijn haha. Hij geeft de dikke labradors hier in het park wel eens personal training 8-) Hij past zich dan altijd keurig aan met z'n lange stelten, moet er altijd zo om lachen.

@Moonsparkle leuk, dat is het eerste aftelmoment! Spannend hoor. Ja dat is lastig idd met vakanties, zeker de eerste weken wil je er echt wel bij zijn. Bedoel je dat je pas weet of je een pup kan krijgen als ze weet of er genoeg in het nest zitten? Dus 8 weken van te voren? Of nog korter van te voren?

@Flux gelukkig dat het beter gaat met Vesper! Die rot hormonen ook ^) Ik heb een aantal martingale halsbanden van PodencoRiot, die zijn echt zooo leuk en fijn. Is ook een ontzettend lieve meid, ze denkt graag mee (ik had voor puppy Appa eentje met afwijkende maten besteld, inmiddels past hij die niet meer maar Otje wel haha) En heb er ook een van El Galgo Azul, en een paar zelf gemaakte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 17:15 



 
Profiel   

Inderdaad met 8 weken ongeveer weet je het, of nog korter als er eerst andere mensen keus hebben en er weinig pups zijn. Ik moet lange vakanties al meer dan een half jaar van te voren vastleggen, dus dat gaat volgend jaar ook niet anders zijn :(

Ik vind trouwens otje haar flufhaartjes nog schattig en puppy-achtig :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 17:19 



 
Profiel   

Corgi pups zijn zo leuk!

Hier is Nero al 6 maand oud. Gehoorzaamheid gaat lekker. Maandag 3e les gehad bij de nieuwe hondenschool en met 1 tip heb ik nu een hele fijne hond met lopen. Lukt alleen nog niet al te best als ik met 2 honden loop maar zeker ook al meer nette stukjes.
Ook heel leuk compliment van de instructeur gekregen dat er veel potentie in Nero zit.

Vandaag 1e lesje puppy agility gehad. Dacht eerst losse toestellen te oefenen naar uiteindelijk na los geoefend te hebben tot 3 hindernissen achter elkaar gelopen. Nero had het duidelijk naar zijn zin!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 12:53 



 
Profiel   

Moonsparkle wat leuk dat je een afspraak bij de fokker gaat plannen!! Lekker van genieten :D

Flux fijn dat het al wat beter gaat met Ves! Ik heb zelf geen ervaring met loopse teven, ik heb alleen maar reuen gehad haha

Warboel haha ik kan me wel wat vinden in wat je zegt ook, over dat Appa er al zo snel volwassen uit zag. Charley heeft dat ook heel erg, omdat z’n oren al staan lijkt het al heel wat haha. Het is dat ie nog een puppyvachtje heeft, maar anders :P

Shaya wat is Nero knap zeg! <3 wat leuk ook van die agiltiy lessen en dat de gehoorzaamheid zo goed gaat!

Met Charley gaat alles ook super! Hij is voor het eerst bij de dierenarts geweest en vond dit erg gezellig :’) de dierenarts vond hem een heel vriendelijk, ondernemend hondje dat zeker niet bang is. Ook had hij vorige week z’n eerste puppytraining en vanavond mogen we voor de tweede keer. Dit deed hij ook super! Hij keek z’n ogen wel even uit met al die andere hondjes, want hij is opgegroeid met alleen maar herders om zich heen. De oefeningen deed hij allemaal ook netjes. We voeren hem vers vlees uit de hand thuis, zodat we daar steeds een kleine training aan vast kunnen plakken. We oefenen nu kijk, af, zit, plaats en zijn begonnen met zit en wacht, maar dit pakt hij super op en vindt hij ook heel leuk!
Ook zijn we inmiddels een paar keer naar het bos geweest, dit vindt hij ook geweldig. Hij is graag bij ons en vindt het leuk om alles zo wat te ontdekken.

Ook ff wat foto’s van de laatste tijd :D het hangt echt een beetje van het licht af wat voor kleur hij heeft. De verwachting is dat hij best wel rood gaat worden.
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 14:44 



 
Profiel   

Moonsparkle wat leuk! Veel plezier bij de fokker.
Lastig inderdaad dat je vakanties zo vroeg moet doorgeven, wij hadden gelukkig beide hele flexibele werkgevers want het ging veel sneller dan we zelf hadden verwacht _O-

Warboel hahahaha ik snap wel wat je bedoeld. Ik was eigenlijk al verbaasd over hoe groot deze whippet was, in m'n hoofd was hij kleiner :P Maar komt denk ik door de lange benen & het smalle lijf dat het wat vertekend op de foto's.

Dikke labradors een beetje personal training geven is nooit verkeerd natuurlijk haha, dat kunnen ze wel gebruiken!

Shaya: wat een heerlijk koppie <3
Fijn dat de training zo goed gaat! Succes met de nieuwe lessen!

Evi was vandaag mee naar een lunchtentje na een stukje wandelen en dat deed ze super, lekker slapen onder tafel en nieuwsgierig rondkijken. Weer een hele goede oefening voor d'r, nu lekker thuis bijkomen haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 14:56 



 
Profiel   

@Flux
Ben er bang voor dat het tuig bij Puck gewoon stom is :’)
Ze heeft hem een hele tijd alleen aan gehad naar het bos om dat te proberen maar dat gaf geen effect. Verder associatie met de auto denk ik niet. Ze gaat dagelijks mee in de auto ook zonder tuig en dat is geen probleem.
We hebben een DC air over haar hoofd blijft onprettig maar ook dit maakt geen verschil.
En als die eenmaal aan is is het klaar.
Dus we blijven maar vangen helaas…

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 06:55 



 
Profiel   

Hen je ook verschillende tuigen geprobeerd? Als ze zo duidelijk is dat ze dit tuig nier aan wilt, misschien zit er dan iets toch niet helemaal lekker?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 07:02 



 
Profiel   

Hier veranderd Bonne in een stout hondje dat vanalles uit probeert, vooral in alles bijten waar je niet in mag bijten. Dat hoort erbij alleen gaat hij soms na straf nu binnen plassen en kijkt je dan nog aan ook := Ik kan er stiekem wel om lachen maar dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Verder doet hij het wel heel goed. Zit gaat binnen en buiten heel goed, waar we ook zijn. Lig kan hij ook maar buiten nog niet zo goed, denk teveel onrust nog. Apporteren gaat ook al heel goed binnen. Alleen gaat dat nog met de knuffel. De bal vindt hij niet zo leuk.

Trainen vind ik best lastig want heel eten gemotiveerd is hij niet. Gelukkig is hij slim en leert hij snel spelenderwijs maar even momentje pakken om te trainen lukt niet altijd want dan doet hij het gewoon niet. Iets lekkers motiveert dan niet genoeg om de opdracht uit te voeren. 22 april pas eerste cursus dus tot die tijd knutselen we lekker verder. En wat verwacht ik, hij is zaterdag pas 2 weken hier dus heb niets te klagen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 15:00 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 81 van de 271 [ 6768 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 271  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen