Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 19 [ 462 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 19  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Onze eerste kitten

 
Profiel   

Schoongemaakt met een bepaald schoonmaakazijn of ander schoonmaakmiddelen waar hij eventueel mee in contact kan komen. Handcrème op je handen waar hij heel toevallig op kan reageren.

Maar kan ook gewoon een simpel virus dat je van buiten mee naar binnen heb genomen via je schoen/kleding onbewust.

Kom hij buiten trouwens of 100% binnen kat.

Eigenlijk kan het gewoon door van alles komen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 13:46 



 
Profiel   

Niet goed

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 17:21 



 
Profiel   

:(:)

Geen idee wat er gevonden is natuurlijk, maar mocht er aan FIP worden gedacht; de universiteitskliniek doet nu sinds kort behandelingen. En anders kun je ook altijd even bij fip warriors kijken op facebook.

Wellicht heel wat anders en heb je er niks aan, maar wilde het toch even benoemd hebben.

Sterkte voor jullie allemaal!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 17:40 



 
Profiel   

Inderdaad..

Hij heeft vocht bij zijn longen. Ik zit nu huilend thuis. Hij is heel erg ziek. Ze gaan vocht aftappen om te kijken wat het is. We hopen op een longontsteking maar het kan ook FIP zijn inderdaad... |(

Naar huis zonder hem is heel vreemd en ook gek dat hij misschien niet meer thuis komt.. Onze Odin, we hopen zo erg dat het 'gewoon' een longontsteking is...

Heb vaker huisdieren moeten laten gaan, maar dit doet echt enorm veel pijn. Nu wat proberen te eten en wachten tot de telefoon gaat

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 17:52 



 
Profiel   

:(:)

Oh nee. We gaan nog harder duimen dat Odin beter wordt.

Sterkte, maar houd moed! Mocht het FIP zijn ik hoor echt wel goede resultaten over die behandeling.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 18:28 



 
Profiel   

He bah… ik hield het al in mijn achterhoofd met die flinke koorts, maar het kan idd net zo goed iets anders zijn.

Ik duim heel erg voor jullie dat het “gewoon” een longontsteking is en hij rap weer opknapt. En idd, is het wel FIP, houdt moed! Er is tegenwoordig echt heel wat mogelijk, hoe prut het ook is natuurlijk.

:(:)


Laatst bijgewerkt door Moon_light94 op 30-05-23 18:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 18:37 



 
Profiel   

Heel veel beterschap
Hopelijk zit hij gauw spinnende naast je op de bank en zal hij met de nieuwkomer kennis kunnen maken

Heel veel sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 18:37 



 
Profiel   

Fip

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 18:47 



 
Profiel   

dalena schreef
Fip


:(:) :(:)

Heel veel sterkte. Fingers crossed dat het te behandelen is en dat hij weer helemaal gezond wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 18:52 



 
Profiel   

dalena schreef
Inderdaad..

Hij heeft vocht bij zijn longen. Ik zit nu huilend thuis. Hij is heel erg ziek. Ze gaan vocht aftappen om te kijken wat het is. We hopen op een longontsteking maar het kan ook FIP zijn inderdaad... |(

Naar huis zonder hem is heel vreemd en ook gek dat hij misschien niet meer thuis komt.. Onze Odin, we hopen zo erg dat het 'gewoon' een longontsteking is...

Heb vaker huisdieren moeten laten gaan, maar dit doet echt enorm veel pijn. Nu wat proberen te eten en wachten tot de telefoon gaat



OMG... ik zat er vanmiddag nog aan te denken toen ik jouw post las over DA. Maar had zo iets van : nee, zeker niet.


I duim heel heel hard voor jullie en Odin.
Dikke knuffel van hier

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 19:01 



 
Profiel   

dalena schreef
Fip


He nee, getver!
https://www.uu.nl/sites/default/files/T ... %20FIP.pdf

Hier staat ook in waar je naartoe kunt mailen.
Als alternatief kun je ook op facebook zoeken naar “FIP warriors Nederland en Belgie”.

Wellicht weten jij of je dierenarts het al, maar voor de zekerheid.

Veel sterkte met hem, en voor jullie :(:) Ik duim hard mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 19:01 



 
Profiel   

Bedankt voor de link.

Odin is nu thuis, kans dat hij de nacht niet haalt maar wel thuis. Morgen gaan we alles bellen wat er ook maar is. Utrecht is inderdaad besproken met de dierenarts.


Foto van dierenarts:

[ img ]


Al het vocht is er nu uit, hij is nog zwak van het roesje en ligt op de bank...

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 19:12 



 
Profiel   

Ik lees al een hele tijd, maar moet nu toch even reageren.

Bahbah wat een nieuws, ik duim echt enorm dat er iets mogelijk is voor hem!! Dit is echt geen nieuws dat je wilt krijgen, heel fijn dat hij thuis is. Knuffel hem maar lekker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 19:45 



 
Profiel   

Oh wat enorm verdrietig…. Heel veel sterkte, ik duim voor jullie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 19:49 



 
Profiel   

Een gigantisch dikke knuffel voor jullie. Ik duim!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 20:19 



 
Profiel   

Jeetje wat vreselijk zeg. Kijk alsjeblieft snel op deze Facebook https://www.facebook.com/groups/samente ... 347861917/

Ze kunnen je helpen! Bij FIP is het zo dat je zo snel mogelijk moet starten met de medicatie, dus als iemand je vanavond nog zou kunnen helpen zou dat heel fijn zijn! Iedereen in de groep is erg behulpzaam. Ook als het niet FIP blijkt te zijn maakt het niet uit dat je de behandeling gestart bent.

Heel veel sterkte :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 22:16 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]
Odin kroop uit zichzelf op mijn schoot. Let niet op mijn kop, ik heb veel gehuild :+ Ik wilde juist foto's maken omdat ik niet weet wat de nacht gaat brengen. En omdat ik het zo bijzonder vond dat hij op mijn schoot kroop met zo veel moeite.. oh lieverd toch..

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-23 22:17 



 
Profiel   

Odin heeft enorme doorzettingsvermogen. Hij heeft vannacht bij ons op de kamer geslapen. Hij was heel suf van het roesje, en ik wilde hem in de gaten kunnen houden omdat hij wellicht zou overlijden.

Odin laat zien dat hij niet zomaar opgeeft. De boef doet vanalles. Hij is nu lekker aan het drinken. Als je hem zo ziet dan zou je niet zeggen dat hij ziek is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 07:44 



 
Profiel   

Trouwens nog bedankt voor alle berichten <3 liefs van Odin en mij

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 07:49 



 
Profiel   

Dat is fijn, dat geeft iets meer hoop voor de behandeling! Ik zag je berichtje al voorbijkomen in fip warriors. Ik duim echt dat behandeling snel aanslaat :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 07:49 



 
Profiel   

Ik durfde haast niet het topic vanochtend aan te klikken. Fijn dat, Odin de nacht is door gekomen.
Ik blijf duimen

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 08:22 



 
Profiel   

Er komt zo enorm veel op me af. Net bij DA geweest om alles uit te leggen en ze willen ons helpen! We hebben de medicatie binnen. Nu een goede weegschaal halen, dwangvoeding en allerlei spul. Ik word onwijs goed geholpen maar het is veel.

Ik ga zo voor mezelf alles op een rijtje zetten.

Dit wordt helaas een heel ander volgtopic. En dan zitten we ook nog met Jane waar ik even niet meer aan heb kunnen denken. Wat te doen? Odin gaat een traject van weken/maanden in. Hij is niet besmettelijk maar mag niet te veel stress hebben

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 09:30 



 
Profiel   

Ik zou voor nu iig geen nieuwe kitten in huis halen.
Kan ze eventueel niet bij de fokker blijven..ook al zou dat maanden duren?
Mits je zelf zolang wil wachten natuurlijk.
Fijn dat Odin de nacht goed is doorgekomen en hopelijk blijft hij in stijgende lijn doorzetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 09:36 



 
Profiel   

Zou 2 kanten op kunnen gaan. Hij leeft op en door het zien eten van een andere kat meer eetlust. Of het gaat fout de andere kant op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 09:55 



 
Profiel   

Ik zou nu geen kitten erbij zetten. Overleg met de fokker wat mogelijk is en wat jij wilt. Is het dezelfde fokker als waar Odin vandaan kwam?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 11:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 19 [ 462 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 19  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen