Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 313 van de 434 [ 10839 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316 ... 434  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Show je nieuwe *katten* aanwinst!

 
Profiel   

Voor alsnog heeft hij sinds de folie op de bank ligt 1x geprobeerd op de bank te plassen. Net naast een stuk folie.. daar ben ik met mijn plantenspuit op af gerend en sindsdien niet meer gedaan. Vind nu in beide bakken die er staan plas plekken terug... dus ik begin goede hoop te krijgen dat dit goed gaat.
Ik maak de plekken schoon met Biotex en groene zeep na adviezen hier.

Tips om binnenkort de bank grondig te reinigen zijn ook nog welkom.
We zitten nu met kleedjes op de vuilniszakken, maar het ruikt nog aardig. Ik zou graag de lucht er verder uit krijgen, zowel voor ons zelf als voor Boef, dat hij de bank niet weer als fijne plasplek gaat zien...
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 20:23 



 
Profiel   

Ik heb de bank laatst laten reinigen door een bedrijf. Er zaten wat vlekken in van de kots vam de katten. Dat heeft echt goed gewerkt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 20:57 



 
Profiel   

Ik heb vlekken door het kind. Hoorde dat je ook via de gamma zo’n apparaat kan huren. Ik heb geen idee hoe duur een bedrijf is

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 22:27 



 
Profiel   

Geen ervaring met professionele reiniging van de bank hier.

Wel de indirecte ervaring dat pakketjes van Zalando erg lekker liggen
[ img ]
[ img ]

Victor moet even kijken hoe ik een foto maak van een suf tafereeltje
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 02:06 



 
Profiel   

Voor wie Lio nog kent, hij gaat supergoed, heeft zich goed aangepast aan z'n nieuwe thuis :D
Ben hem 1 dagje kwijt geweest en was even bang dat hij niet terug ging komen maar dag erna was hij er weer en had hij enorm honger. Daarna is hij ook niet meer weg geweest.

Sinds Lio bij de paarden woont hebben we geen last meer van ongedierte dus hij neemt z'n taak goed op zich *\o/*

Voor een niet kattenmens ben ik aardig dol op hem <3 <3 :')
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 14:24 



 
Profiel   

Ik zie bij veel professionele reiniging staan dat ze niet kunnen garanderen dat kattenpislucht eruit gaat...
Mijn vader heeft wel een stoomapparaat die ik kan lenen. Wellicht doe ik dat maar gewoon een keer. Kost het iig niet zoveel...

Ik kom net, vriend en kids zijn apart van mij weg en hebben het kleedje vergeten weg te halen en de folie niet neer gelegd. Uiteraard is er weer geplast :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 15:34 



 
Profiel   

Oh meen je dat is wel zuur. Dat is dan blijkbaar zijn plek geworden

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 15:43 



 
Profiel   

Lio is zo knap!

En wie is er niet dol op pakketjes van Zalando :D

Kotsvlekken en -geur heb ik hier altijd heel goed weg gekregen met HG, de extra sterke vlekkenreiniger. Misschien de moeite van het proberen waard op plasvlekken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 17:59 



 
Profiel   

Ik bestel er nooit. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 18:00 



 
Profiel   

Lio lijkt op kater uit Aristocats. Knappe vent.

Rooien en pakketjes en selfies.

Huis verbouwen en de katten bespreken alles.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 19:37 



 
Profiel   

Ruim twee weken in huis, en niet meer weg te denken <3

[ img ]

Wat denken jullie wat betreft de vader van Bibi, qua kleur? Bibi is Bibi, haar ene broer is cyper met witte aftekeningen iets minder dan Bibi en haar andere broer is ook cyper, maar dan met verdunning en voornamelijk wit met enkele vlekken. De moeder is wit met een paar, kleine, zwarte stippen/vlekken.

In mijn theorie kom ik uit op 2 verschillende katers, maar qua formatie lijken ze wel allemaal weer erg op elkaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 21:17 



 
Profiel   

Moeders had haar kroost achter de bank gelegd. Uiteindelijk een mandje neergezet en daar heeft zij ze keurig ingelegd. Vandaag heb ik ze maar de stoffen ren gebracht. Zij zijn nu 3,5 week en 1 probeert er steeds uit te klimmen. Dan gaat hij de hele kamer door en dat vind ik geen goed idee. Hopelijk is moeder het met mij eens

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 21:28 



 
Profiel   

Ailill wat een droppie.
Qua kleuren ben ik slecht. Dat haar ouders knap zijn weet ik wel.

Caro een stoffen ren is dan handig.
Kunnen ze meer spelen zonder te ontsnappen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 20:10 



 
Profiel   

Caro 29 is de moeder nog gaan slepen?

Ailill wat een knapperd is Bibi <3 Ik heb echt geen verstand van kleuren helaas.

Justme8484 Je hebt op je bank vast al van dat anti urine spul gebruikt? Dat breekt de eiwitten af in de urine geloof ik. Zou je dat eventueel in de stoomreiniger kunnen doen oid?

Ik zie ook nog knappe Lio <3 Hij is leuk!

Snadrem heeft knappe pakketjes bewakers <3

Ruykapple wat wordt Haru groot! Super schattig met zijn allen op de bank.

Druif_01 heeft Woezel nog gezwommen of bij deze ene keer gebleven? Arm ding :(:)

Luuntje lekker samen aan het tuinieren :') Heerlijk zo samen in het raam! Hangt de rode lamp al? :')

Hier gaat het super met de terroristen. Ze groeien echt hard!
Het wordt nooit saai met die 2.. Ik had het geniale idee om in een peewee bak te investeren met houtkorrels. Dus ik braaf de bak als extra neergezet om te wennen, maar dat is een hopeloze zaak :') Houtkorrels zijn natuurlijk niet om op te plassen. Die hengel je de hele dag door uit de bak en ga je het hele huis door achterna, dat is veel leuker dan de 50 andere speeltjes die op de grond liggen >;) _O-
Ook zijn ze veel lekkerder dan je dure brokjes, en pik je steeds korrels om op te eten/op te kauwen. En als de een dit doet, moet de ander dat natuurlijk ook uitproberen :roll: Ik hou nog even vol, maar ik vrees dat de bak heel hard weer op Marktplaats staat.
(uiteraard kunnen ze nu alleen bij de bak als ik thuis ben en ben ik er snel genoeg bij om de korrels weer uit te laten spugen)

De 2 terroristen inmiddels:

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 09:57 



 
Profiel   

Oh wat heerlijk, die enorme oren! Echte pubers :')

Jammer dat je maar niet wil begrijpen hoe leuk en lekker die houtkorrels zijn. Ik neem het je niet kwalijk hoor, het plezier van kattengrit uit de bak graven hier ontgaat mij namelijk ook. Aan het smoelwerk van Lucas te zien mis ik er echt iets aan.

Het smoelwerk was afgelopen zaterdag trouwens jarig, 1 jaar is hij nu! Aangezien ze pas met een jaar of 5 uitgegroeid zijn mag ie zich dus -helaas- nog een aantal jaar als een totale kleuter gedragen :')
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 10:38 



 
Profiel   

@allil Ik denk dat de vader een oranje of creme kater is met mackrel (cyper) aftekeningen.
Moeder draagt alleen zwart dus papa moet oranje zijn. Als er een kitten is met verdunning is dan moeten beide ouders dit dragen want dat gen is recessief. Of vader 1 of twee x verdunning heeft is niet te zeggen al is de kans groter dat het gewoon een oranje kater was.

@muppetmayo Haru wordt groot maar die van gaan helemaal hard zeg. Ze worden echt al knap. Houtkorrels durf ik hier niet aan. Grof grit wordt hier al niet gewaardeerd laat staan houtkorrels. En mag toch niet in de groenbak dus dat vind ik ergens ook zonde.

@snadrem 1 jaar alweer gefeliciteerd met je knappe man!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 11:00 



 
Profiel   

Snadrem gefeliciteerd met de knappe man! Y)(^) Nog maar 4 jaar kleuteren :') De cavia's vieren het feestje mee zo te zien! En ik ben ook helemaal verliefd op die veel te grote oren <3 Ik vraag me ook echt af of Dolce er ooit in groeit.. Ik denk dat ze voor altijd veel te grote oren houdt :')

Ruykapple ik dacht dat de hout-plas pulp (ja hoe noem je dat nou eigenlijk..) wel in de groenbak mocht? Dat was juist de reden om over te stappen -O- De drollen niet, dat weet ik, maar ik dacht de plas wel.. Daarom heb ik juist een peewee bak genomen. De drolletjes eruit wippen en die in de rest container, de gezeefde uit elkaar gevallen korrels in groen.. Grof en fijn grit vinden ze beide prima gelukkig. Alleen onze grijze bak wordt er zo enorm zwaar van (weinig ander afval dus de bak zit vol met hoofdzakelijk grit).
Wel suf.. overal op internet lees je dat als katten grit eten, dat je dan moet overstappen naar houtkorrels omdat ze die met rust laten. Totdat je 2 maine coon terrors hebt blijkbaar :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 11:11 



 
Profiel   

@muppetmayo wat mij verteld is mag het dus helemaal niet in de gft bak als het gebruikt is.
Hier zeggen ze eigenlijk ook dat het niet mag https://www.milieucentraal.nl/bewust-winkelen/uitgelichte-producten/kattenbakvulling/#:~:text=Tips%20kattenbakkorrels%20en%20milieu,-01&text=Kattenbakvulling%20(ook%20van%20hernieuwbare%20grondstoffen,kunnen%20ziekteverwekkers%20bevatten%20zoals%20toxoplasmose.

Ik herken je probleem hoor want ik heb hetzelfde. er zijn wel hele lichte versies heb ik er wel een van gehad die was heel duur maar bij mij plakte het aan alle kanten aan de kattenbak vast dus durf nu eigenlijk geen andere versie te proberen zeker voor die prijzen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 11:44 



 
Profiel   

Dank Ruykapple! Ik dacht juist goed bezig te zijn -O- Ik dacht dat het probleem voornamelijk in de poep zat. Mijn beredenering was dat knaagdier afval wel in de gft mocht en dat veel mensen (vooral ook collega's hier) de houtkorrels gebruiken voor de konijntjes. Dus ik dacht mooi, dan is de plas en poep gescheiden en kan het mooi gescheiden weg. Niet dus -O-
In het verleden met de oude kat wel cats best hout gebruikt, dit maakt wel mooie vaste bolletjes om uit te scheppen. Alleen de dame ging nog weleens naast de bak dus toen overgestapt naar klei. De terrors zijn ook klei gewend dus daar mee begonnen. Zag nu de prijzen van die cats best, schrok me rot!
Alleen nu in de aanbieding bij Zooplus te doen, normaal is het veel duurder:
https://www.zooplus.nl/shop/katten/katt ... t&i=5&ro=1

Maar met die 2 pieskonten ben ik een grootverbruiker :') (wel blij mee hoor dat ze zoveel drinken, 1 van mijn vorige katten dronk zo slecht dat ze regelmatig ook blaasontsteking had dus dat is altijd een angst gebleven)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 12:06 



 
Profiel   

De drollen ga hier door de wc, maar woon ook op een flat dus in de prullenbak vind ik niet zo lekker ruiken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 12:08 



 
Profiel   

Muppet wat een boevenkoppen hebben ze.
Ik heb grit, houtkorrels gaan ze niet op de bak.
Grit ligt zelfs boven in de badkamer.

Rooie mag nog 4 jaar kleuter zijn *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 20:30 



 
Profiel   

Marcella schreef
De drollen ga hier door de wc, maar woon ook op een flat dus in de prullenbak vind ik niet zo lekker ruiken.

Klein beetje kattegrit in de zak, dat schijnt te helpen tegen de geur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 20:33 



 
Profiel   

@muppetmayo je stapt over van grit naar houtkorrlea als ze grit eten omdat het voor de nodige problemen kan zorgen als ze grit eten. Dat is ook een reden waarom ik met de kittens begin met houtkorrels en dan overstap op grit.

Hier mag niks in de groenbak. Alleen de papier korrels maar dat werkt niet met katten.

Uiteindelijk hier toch op grit de kittens gaan vanaf een week of 10 gebruik maken van de gritbakjes.

Mijn katten zijn een beetje raar:
[ img ]
[ img ]

Zal wel lekker liggen. Maar ze is wel lief
[ img ]

Laantje
[ img ]
[ img ]


Elani was een beetje boos op me :\
[ img ]

Maar ze is wel schattig
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 20:47 



 
Profiel   

Hier gaat ook alles door de wc, ideaal! :D
Wat een knappe katten komen er weer voorbij!


<3
[ img ]

Vanmiddag lag Moos heerlijk voor het raam
[ img ]

En vanavond trof ik hem zo aan..
[ img ]

het leven van een kat is ook wel zwaar :P
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 21:53 



 
Profiel   

Och ja zo zwaar arme moos!!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 21:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 313 van de 434 [ 10839 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316 ... 434  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen