Puppy Erbij 2023/2024

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Flux

Berichten: 2493
Geregistreerd: 10-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-23 14:12

Dagahra schreef:
Flux schreef:
Zijn hier nog mensen die morgen naar Bark in the Park gaan in Baarn? Ik kom met Vesper en ben heel benieuwd *\o/*

Ja ik met Max :D

Spreek ons rustig aan, als je ons ziet. Denk dat er weinig kelpies zijn.


Leuk!! Schotse Herder kortharen zijn er vast ook niet veel dus geldt ook voor jou! :D

xSannee

Berichten: 4349
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-23 07:41

Groetjes van een heeel tevreden pupje na haar eerste dag op het strand!

Afbeelding

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Puppy Erbij 2023/2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-23 07:50

Kijk dat blije hoofd nou! <3

Shaya_

Berichten: 1279
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-23 09:35

Super schattig op het strand!

Hier gaat het wel ok.
Nero zijn oog is genezen. Proefles obedience gehad en dat is wel oprecht een uitdaging! Helemaal nieuw voor mij dus ga er ook 100% voor.
Nu nog 2 maandagen examen EG1 (wordt opgesplitst over 2 lessen) en dan knallen bij de obedience.

Agility les deed hij ook weer knap maar hij begint wel meer door te krijgen dat hij een eigen willetje heeft. Hallo kleine puber.

Verder gaat de twijfel wel of geen 2e nog door. Alleen zijn de rollen nu omgedraaid. Ik zeg wel een 2e en mijn man twijfelt nu. Waar het een week geleden nog andersom was.
Komt dan wel een border collie terug, dat is wel zeker.

Warboel
Berichten: 14684
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 18:45

xSannee schreef:
Groetjes van een heeel tevreden pupje na haar eerste dag op het strand!

[ [url=m/PhRUNx.jpg]Afbeelding[/url] ]


Oh wat een blij ei <3 was het een beetje te doen op het strand qua drukte? Wij wilden eigenlijk ook gaan maar had geen zin in veel mensen :')

@Shaya_ fijn dat de proefles zo goed ging! Succes met de examens.
Wel of geen tweede lijkt me een hele moeilijke keuze in jullie geval.. zou het nog eventjes afwachten, kijken wat je man z’n gevoel over een paar weken bv zegt.



Ik zou dit weekend eigenlijk naar Hamburg gaan voor de beauty & performance Silken Windsprite Cup (dat is op zaterdag een show en op zondag wedstrijd op de renbaan, je krijgt dan punten en degene met de meeste punten wint de cup) maar ik zag er zo vreselijk tegenop en voelde me er gewoon niet goed bij for some reason, dus ben thuisgebleven met de hondjes.

Was er wel verdrietig om maar m’n hele lijf schreeuwde NEE en ben achteraf wel erg blij dat ik deze keuze gemaakt heb.

Besloten om wat leuks te gaan doen met de honden, gisteren lekker stuk gewandeld en even gestopt bij het strandje waar ze heerlijk gespeeld hebben. Buurvrouw was ook mee met haar honden dus was heel gezellig.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

StalMelyn

Berichten: 2049
Geregistreerd: 05-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 19:32

Ik kom steeds meer dingen tegen waar ik niet bij stil stond zoals animal Event en Bark in the Park. Van de 2e ook nog nooit gehoord. Dit topic is echt ergens goed voor, in ieder geval leuk om zulke dingen eens te gaan doen in de toekomst. Met de pony's kom ik overal (wedstrijd, shows, keuringen (hond dan ook)) maar voor de hond kom ik nergens. Dus dat moet veranderen!

Eviiii, so cute. Bonne mag in september op het strand spelen.

Shaya, fijn dat goed gaat met Nero zijn oog. En wel of geen tweede lijkt me ook een lastige keuze. Met tijd komt raad. En soms lopen dingen eenmaal zo en komt er wat op jullie pad.

Warboel, je gevoel volgen is nooit verkeerd.

Hier is Bonne druk tanden aan het wisselen. Heb er eentje, de rest is gewoon foetsie.
En we hebben ons opgegeven voor puppycursus! Er kwam weer plek op de hondenschool waar Sanne een Evi ook hebben gezeten. 25 juni dan eerste les. Bonne moet 5 maanden worden dus zal wat ouder zijn maar ach, wat scheelt het. Als we maar plezier gaan hebben en kunnen trainen.

Leo

Berichten: 50129
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 19:58

Wat heerlijk, Evi op het strand! <3

En groot gelijk Warboel, als je lijf het zo duidelijk aangeeft is het alleen maar goed (en súper knap) dat je daar aan toegeeft en kiest om niet te gaan!
Heerlijke speel foto's!

En leuk toch op cursus met Bonne! Was je bij die eerdere waar het gevoel niet goed was gestopt?
Leeftijdsverschil maakt niet uit hoor. In onze puppengroep zat een herplaatsertje van 6 maanden, en nu doe ik na een pauze van 5 maanden een vervolg cursus en is Fitz veruit de oudste (de rest is +- 10 maanden, Fitz 15). Ik vond even geen cursus in januari de betere keuze voor ons, zijn zelf thuis gaan trainen, en nu hadden we er beide weer zin in. :)


Wij waren gister ook niet bij Bark in the Park maar bij de survivaltraining. Was erg leuk! Goed om alvast een soort kennismaking met allerlei soorten hindernissen te hebben kunnen doen, en het was ook gewoon heel leuk!

Afbeelding

Fitz ging heerlijk jumpend door het water heen naast mijn klimtouw haha.

Zondag mogen we voor het echie *\o/*

_classic

Berichten: 1246
Geregistreerd: 13-01-14
Woonplaats: Friesland

Re: Puppy Erbij 2023/2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 20:04

Ah gaaf die survival training!

Ik ben wel bij Bark in the Park geweest, wel zonder honden. Echo mag helaas nog niet zo lang op de been zijn, enorm jammer want ik had graag wat workshops met hem gedaan daar..

fannetje

Berichten: 3549
Geregistreerd: 07-08-05
Woonplaats: ede

Re: Puppy Erbij 2023/2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 20:51

Iedereen weer een fijn weekend gehad zo te lezen.
Ik heb zaterdag agility wedstrijd gehad en vandaag met Pixy puppy en pubercamp ( voorbereiding voor agility) gedaan. En dan zou je denk, die zijn moe, nou vergeet het maar :+

StalMelyn

Berichten: 2049
Geregistreerd: 05-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 22:07

Leo, meteen de eerste privéles (moest eerst een privéles doen) ging vanalles mis. Qua communicatie en omgang dus ben nooit teruggaan. Daarnaast paste het gewoon niet bij ons.

Even gestopt met andere scholen zoeken en het gelaten voor wat het is. Naast Sanne had ik van anderen ook goede verhalen gehoord over deze hondenschool maar ze zaten vol. Nu komen er nieuwe instroomklasses dus meteen opgegeven!

Tigress

Berichten: 8942
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 22:29

Later even bijlezen, voor nu kapot na vandaag en we duiken dan ook zo door naar bed :') Maar ben apetrots op m'n "pupje" :))
Afbeelding
Afbeelding

Tijdens de jongehondendag van de corgi club is hij samen met een aantal andere cardigan reuen uitgekozen als belofte voor de toekomst, en mocht meelopen in de reuenparade *\o/*
Afbeelding

Shaya_

Berichten: 1279
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 08:59

Nou de twijfel wel/geen 2e is weg.
Sinds dit weekend woont deze knappe border collie pup bij ons.
Via de fokker van Happy.
En we voelen ons oprecht weer compleet. Een border hoort hier er gewoon bij <3

Afbeelding

En Nero... die vind het een groot feest en eet ook weer goed! *\o/*


Afbeelding

KimD

Berichten: 20418
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Puppy Erbij 2023/2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 09:01

HAHAHAHA! Hilarisch! _O- Nou, heel veel plezier met jullie puppy! <3 Zo zie je maar weer hoe het kan lopen.

cursebreaker

Berichten: 11459
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 09:17

Hahaha wat is dat snel gegaan, maar wat ontzettend leuk voor jullie. Het is jullie gegund hoor na die ellende, geniet maar lekker van die schattige pretletter <3

Voor de rest even weer in meelees modus. Het gaat momenteel even wat te hard voor me, al zie ik wel weer veel leuke berichten voorbij komen waar ik op wil reageren :')

--

Hier gaan ze aan airco plaatsen. Arya staat of in de weg, en is stiekem kusjes aan't sneaken bij de airco man of ze staat de hele tijd te kijken of ze alles wel goed doen. :')

Afbeelding

Shaya_

Berichten: 1279
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 09:33

Nu heb ik 2 stalkers :+

Afbeelding

Leo

Berichten: 50129
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Puppy Erbij 2023/2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 09:58

Wat heerlijk Shaya, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Veel geluk samen.

Larissajulia

Berichten: 1506
Geregistreerd: 05-05-14
Woonplaats: Oudehaske, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 10:37

Ik heb hier al een tijdje niet meer gereageerd, maar nu moet ik wel even! Shaya heel veel sterkte nog met het verlies van je hond, wat enorm heftig ook dat het tijdens je vakantie is gebeurd. Wel heel fijn dat je nog naar huis kon.
En gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst! Hoe heet hij/zij? Het is wel een plaatje zeg! :D

Ik zag ook een heerlijke foto van Evi op het strand voorbijkomen :D

Mooie woorden ook bij de Corgi club! En wat schattig die foto van Parker en Jarvis erbij!

Over Charley zijn er niet heel veel updates haha, behalve dat hij heel erg aan het wisselen is ook. We zijn al een tijdje bezig met de basiskleur cursus, dat vindt hij (en ik ook) nog steeds helemaal geweldig. Hij doet het ook zo goed! Op de hondenschool waar wij heen gaan geven ze eigenlijk alleen puppycursussen, basis en behendigheid, waardoor het plan eerst was om hierna naar een andere hondenschool te gaan, want we willen wel door trainen en voor behendigheid is hij nog te jong. Nu kwam onze instructrice vorige week naar ons toe dat ze bezig zijn met het opzetten van een vervolg, en dat dat haar ook wel iets voor ons leek. Nu kunnen we dus 7 juli (als we klaar zijn met de basis) direct door met vervolg :D
Ik heb nog wel wat fotootjes van afgelopen tijd, hij wordt groooot (al denkt hij nog steeds dat hij onder mijn bank past :P ). Hij begint nu echt in zijn slungelfase te komen haha, hebben meer mensen dit?
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En lekker op zijn stretcher wachten bij de uitleg van de training *D
Afbeelding

Shaya_

Berichten: 1279
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 11:13

Puppy luistert nog naar de naam puppy := onze oudste en ik zeggen Tommy maar mijn man is het er nog niet mee eens :+
Dus naam volgt nog.

Charley is ook leuk!! Hoe oud is hij nu?
Nero is het toppunt van slungel zijn :j met zijn 8mnd.

KimD

Berichten: 20418
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 11:32

Shaya_ schreef:
Puppy luistert nog naar de naam puppy := onze oudste en ik zeggen Tommy maar mijn man is het er nog niet mee eens :+
Dus naam volgt nog.

Charley is ook leuk!! Hoe oud is hij nu?
Nero is het toppunt van slungel zijn :j met zijn 8mnd.


Of puppy zelf laten kiezen! Is ook zo leuk! Bijvoorbeeld drie ballen met drie namen erop, weggooien en waar hij mee terugkomt is zijn naam. :D

Shaya_

Berichten: 1279
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 12:11

Dat is ook een optie ja :')

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Puppy Erbij 2023/2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 13:16

Wat leuk shaya!

Charles ziet er heerlijk ondeugend uit!

Mooie resultaten tigress

kiwiwitje

Berichten: 20110
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Puppy Erbij 2023/2024

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-23 13:18

Of gewoon puppy _O- envie heb ik heeeel lang puppy genoemd. Daarna werd t “wuppie” omdat ze geen puppy meer was _O-

Shaya_

Berichten: 1279
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 13:39

kiwiwitje schreef:
Of gewoon puppy _O- envie heb ik heeeel lang puppy genoemd. Daarna werd t “wuppie” omdat ze geen puppy meer was _O-


Voor nu werkt het wel :Y)

Larissajulia

Berichten: 1506
Geregistreerd: 05-05-14
Woonplaats: Oudehaske, Friesland

Re: Puppy Erbij 2023/2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 13:42

Aah Tommy vind ik ook een leuke naam! Lijkt zo ook wel bij hem te passen :D

Jaa Charley is zo leuk <3 hij is nu bijna 5 maanden oud, dus waarschijnlijk zal hij nog wel veel slungeliger worden haha

xSannee

Berichten: 4349
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 16:07

Shaya: wauw dat ging opeens snel! Maar wat ontzettend leuk <3
Het is jullie van harte gegund! Heel veel plezier samen!! Ik vind Tommie ook een leuke naam!

Warboel; nou het was eigenlijk heel rustig! Viel me alles mee. Misschien vonden ze het nog te hard waaien haha. Maar hadden vaak het strand bijna voor ons alleen, of af en toe een paar mensen.

Pien; yes! Hartstikke leuk <3

Tigress; mooie woorden over Parker en fantatische foto met dat lintje haha!

Larissajulia; hier ook druk aan het wisselen _O- slungelig valt dan wel weer mee, veel mensen denken dat ze al volgroeid is haha.


Wij zijn weer thuis van ons weekend strand <3
Het was echt heerlijk, prachtig weer, prachtige wandelingen, heerlijk gespeeld op het strand en een fijne camping, perfect voor hondjes ook. Gisteravond nog even met een poodle van 7 maanden gespeeld en dat ging super gelijk op. Heel leuk om te zien.

Even een kleine fotospam.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding