Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 11 van de 19 [ 460 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 19  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Onze eerste kitten

 
Profiel   

Oh nee, ik blijf duimen...
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 16:11 



 
Profiel   

Ik blijf ook nog hard mee duimen voor jullie!! Sterkte! :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 19:38 



 
Profiel   

Hij heeft nu momenten dat zijn poten niet meewerken en hij dan weg glijdt. Andere momenten springt hij de trap op of zijn krabpalen. (Hadden vandaag nog een nieuwe gehaald). Ik ben alleen erg bang dat zijn poot niet mee wil werken en hij dan valt. Misschien maak het allemaal te zwaar maar voor de zekerheid let ik extra op de trap en til ik hem liever. Hij slaapt straks weer bij ons op de kamer en de kattenbak komt ook op de kamer. Het voelt voor mij toch goed als ik 's nachts wakker word, ik op zij kan kijken en hem daar zie slapen. (Zoals nachten ervoor). Hij ligt dan heerlijk aan mijn kant te slapen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 20:34 



 
Profiel   

Dag 4 erop. Een enge dag met 2 spuiten. Maar die gingen wel goed gelukkig. Nog (op z'n minst) 80 dagen te gaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 22:03 



 
Profiel   

Even een grappig bericht.
Odin sliep bij ons op de kamer en iets voor 7 uur sprong hij op bed en bleef zitten. "Hallo, op staan!" Toen hij merkte dat wij toch nog wat meer slaap nodig hadden ging hij naast me liggen, eiste ongeveer de helft van het bed op en zo zijn we alle 3 in slaap gevallen. (Wij hebben een twijfelaar van 140 en Odin had de helft :') )

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 08:37 



 
Profiel   

Nieuwe stoelen zijn goedgekeurd
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 11:15 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 10:15 



 
Profiel   

Wat een prachtig dier, ik duim voor je dat het allemaal goed komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 13:16 



 
Profiel   

Hoe gaat het?

Vandaag precies een week geleden, zakte de grond onder me vandaan. Ik was naar de dierenarts geweest en het was 'maar een griepje'. Mijn vriend was dit keer mee en ik zei tegen hem: ik ga niet weg tot ze iets vinden. Toen de da een foto wilde maken en wij toestemming gaven bespraken we nog wat dingen. Toen de da binnenkwam zag ik, dit is niet goed. Da gaf aan ontzettend veel vocht te zien wat een aantal dingen kon betekenen. Iedereen hoopte op een longontsteking. Odin moest daar blijven om vocht af te tappen en wij gingen naar huis, niet wetende of Odin ooit nog thuis kwam. Na ongeveer 2 uur werden we gebeld met heel slecht nieuws, bijna zeker FIP. We mochten naar de praktijk of dingen via telefoon bespreken. natuurlijk zijn we direct naar de praktijk gegaan maar bespraken ook met ons 2en de opties. Laten we hem inslapen? Gaan we iets proberen? Daar aangekomen lag Odin nog in een roesje en kregen wij het vocht te zijn. Een heel ziekenhuisbakje vol met geel vocht. De da stak haar vinger erin en je zag het draadjes maken. We bespraken de opties, wij wilden het een kans geven. Wetende dat dit ons een fortuin gaat kosten en wij voorlopig niks van vakanties/dagjes weg kunnen doen. Vanwege geld uiteraard maar vooral vanwege tijd die we in Odin moeten steken. 'gelukkig' werk ik niet en ben ik de hele dag thuis.
Dezelfde avond kregen wij de flesjes medicatie. En de volgende dag kregen we bij da een spoedcursus spuiten.
Zaterdagochtend had Odin moeite met lopen, mijn hart brak in duizend stukjes. We hebben direct gebeld met het noodnummer. Wordt Odin beter? Of is er een kans dat hij beter wordt eigenlijk. Of kan ik hem beter laten gaan?
We moesten extra shot geven en de normale dosis werd verhoogd wegens neuro-FIP.
En dan zaten we ook met Jane, die echt bij de fokker weg moest ook wegens gezondheid kind fokker.

We hebben iedereen in onze omgeving gevraagd maar toch niks kunnen vinden voor Jane, er meldde zich wel een bokker die haar wilde opvangen, alleen kan je bijna niet verder uitelkaar wonen :+ niet dat dat een probleem is voor ons maar toch.
Zondagmiddag haalde mijn vriend Jane op en bleef ik thuis bij Odin.
Na 5 lange uren kwam vriend thuis en heeft Odin Jane gezien door het raam heen. Odin is verhuisd naar onze slaapkamer, lopen werd hem moeilijk maar eigenwijs als hij is bleef hij op alles springen. Waar hij dan niet meer vanaf kwam en mij om hulp vroeg. Odin heeft ook meer rust nodig door de injecties die hem onwijs moe maken. Nu staan er niet veel meubels in de slaapkamer en ligt er een parcours van matten omdat dat fijner loopt dan laminaat.

Jane zit onder en is een kleine dondersteen. Ze is een pittige dame haha. Ondanks dat dit totaal niet de situatie is waar we naar uitkeken, maken we er het beste van. Kleine Jane maakt ons ook aan het lachen want het is echt enorm zwaar.

Gisteren belde da nog met Odins bloedonderzoek die er beter uitzag dan verwacht. Eiwitten verhoogd, wat logisch is, maar de rest zat best ok! Fijn dat we nu de beginwaardes weten. na 4 weken prikken moet zijn bloed weer getest worden, dan met 8, en hopelijk de laatste keer met 12 weken.

We hebben nog een lange, zware weg te gaan... Bedankt voor al jullie adviezen etc <3

(ik weet dat dit niet de ideale situatie is met Jane, maar ik hoef er nu even niks over te horen. Als wij merken dat dit voor Jane of Odin niet gaan, zal Jane even verhuizen. voor nu gaat het ok)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 11:59 



 
Profiel   

Volg je hart. Wij staan langs de zijlijn en weten alleen fragmenten. :knuffel:

Geniet van beide. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 12:06 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 14:15 



 
Profiel   

Ik blijf duimen... geniet van Odin en Jane.
En Jane geeft jullie tenminste een beetje afleiding.
Hou de hoop erin !

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 14:30 



 
Profiel   

Jane is prachtig <3 Ben je niet bang dat zij ook ziek zal worden aangezien FIP besmettelijk is en met name jonge katten het sneller krijgen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 14:35 



 
Profiel   

FIP zelf is niet besmettelijk. De corona ervoor wel. 90% van de katten krijgt deze corona. Odin hoort bij die 1% waarbij het muteert, gelukkig zegt dat niks over Jane. Andere fokker, andere ouders. Zou allemaal heel toevallig zijn mocht zij het krijgen, maar 100% weet je het nooit

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 14:56 



 
Profiel   

Dat is dan een geruststelling :j Hopelijk blijft het goed gaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 16:02 



 
Profiel   

<3 *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 06:48 



 
Profiel   

Ik volg stil mee. Wat heerlijk om Odin zo te zien! Ik hoop heel hard dat hij weer op gaat knappen. Hoe gaat het met spuitjes geven? Wij hadden een paar jaar terug ook een zieke kater, hij moest elke dag twee spuiten. In het begin was hij wat overweldigd en ging het wel, maar het werd steeds meer strijd en we moesten het echt met z'n tweeën doen. Dan breekt je hart ook :(:) . Hij heeft het niet gered en achteraf was hij zieker dan we dachten, waarschijnlijk ook FIP.
Dat neuro-FIP lijkt me vreselijk om te zien, kan Odin daar ook weer van genezen?

Lekker genieten van Jane ook! Wat een prachtig poesje is het <3 . Kittens zijn zo leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 08:47 



 
Profiel   

Tot gisteren heel goed. Hij had gisteren zijn kracht weer terug dus dat was wel pittig. Even kijken of we een priktuig kunnen kopen oid.

Of Odin volledig van de neuro afkomt is niet zeker. Maar hoe hij nu loopt en speelt hebben we goede hoop! :)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 12:50 



 
Profiel   

Gisteren geprikt en afgeleid met zo'n knijpding. Dat ging super! Maar denk dat hij dat trucje nu kent :+

Net sprong Odin op mij om me wakker te maken. Oh wat ik dat gemist <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 08:59 



 
Profiel   

Zo dankbaar voor de dierenarts! Nu kunnen we weer even vooruit. Echt een topteam wat daar werkt! <3
[ img ]

Odin doet het zo goed! Ik ben zo blij! We hebben nog een lange weg te gaan, maar gisteren waren vriend en ik zo blij om Odin lekker te zien rennen en spelen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 10:41 



 
Profiel   

dalena schreef
We verhogen de dosis naar 12mg. Hij springt nog goed maar voor de geruststelling gaan we verhogen

Hij krijgt trouwens 15mg nu. Besloten met de rest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 10:45 



 
Profiel   

[ img ]
Lekker spelen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 13:27 



 
Profiel   

Fijn dat Odin zich beter voelt, ik blijf duimen !!!
Hoe gaat het met Jane, wennd ze al een beetje?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 14:31 



 
Profiel   

Jane heeft adhd :')
Ze is helemaal gewend, eet veel en drinkt goed! Gek hoe zij zo snel went, terwijl Odin toch echt wel een paar dagen nodig had. Nou komt Jane wel uit een huis met veel kinderen
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 18:32 



 
Profiel   

Wat een leuk dier! Hoe reageert Odin op haar?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 19:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 11 van de 19 [ 460 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 19  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen