Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 33 van de 33 [ 820 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Pleeggezin voor katjes

 
Profiel   

Jahoor, morgen komt er wat.
Hij heet Dommel, is wat angstig en is met-zonder staart xD
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-23 17:07 



 
Profiel   

Jeeeehh! Leuk!
Niet voor Dommel natuurlijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-23 18:48 



 
Profiel   

Lieve Dommel is geïnstalleerd. Hij is nog niet in z'n hum. Ik werd gewaarschuwd dat hij op 't asiel in de kattenbak ging liggen (en dat is natuurlijk niet handig met zn wond), dus ik heb een onweerstaanbaar holletje voor 'm gemaakt. Hij ligt nu lekker in het schone deel van de bench. Ik heb 'm vandaag wel moeten dwangvoeren. Hij heeft nog niks gegeten, dus heeft gisterenavond en vanmorgen z'n medicatie niet op. Maar hij is echt kei lief. Hij vindt het reuze spannend en trilt als een rietje, maar blaast, slaat of bijt niet. Hij laat alles over zich heen komen.

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-23 18:38 



 
Profiel   

Knappe Dommel! Hoop dat hij snel opknapt en lief blijft

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-23 22:46 



 
Profiel   

Ach Dommel, ik volg weer. Succes voor de kleine.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-23 13:37 



 
Profiel   

Dommel is helemaal gesettled. Vrijdag ging ik z'n natvoer klaarmaken, hij zag me, zei Miauw en kwam naar me toe om te knuffelen. Ik heb de afgelopen dagen alleen niet heel veel tijd gehad om 'm veel aandacht te geven, fus de knuffelsessies zijn wat kort. Dat vindt meneer niet zo leuk, dus hij heeft me net geslagen toen ik stopte met aaien.
Vanaf dinsdag zit ik weer in die kamer te werken, dan mag hij heel de dag ook los. Hopelijk krijgt hij dan genoeg aandacht en verveelt hij zich wat minder. Ik ga zo cat tv aanzetten voor 'm.

Dommel is vrij kat sociaal, hij miauwt naar ons vijftal en neust met Appa en Mees. Hij krijgt er deze week dan ook een vriendinnetje bij. Die moet na haar sterilisatie naar een ander pleeggezin, dus dan kan ze bij mij.

Vanaf vrijdag mogen z'n hechtingen eruit en mag de kap er af. En dan kan hij een week later al geplaatst worden!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-23 21:05 



 
Profiel   

Wat fijn! Hij zal dan wel snel geplaatst worden

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-23 07:41 



 
Profiel   

We zijn weer thuis van de dierenarts. Jammer genoeg toch nog met kap. Er is een stukje korst af gekomen met het verwijderen van de hechting. Dus dat moet weer even helen. Mag ie dinsdag of woensdag z'n kap af.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-23 14:17 



 
Profiel   

Agossie… arme Dommel. Nog langer met zo’n stom ding om :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-23 23:03 



 
Profiel   

Ondertussen is Dommel z'n kap af, maar hij is toch wat banger dan hij liet blijken. 1 van de benches is weg, zijn bench staat heel de dag open. Maar hij komt er echt niet uit. Hij komt niet echt om te knuffelen en als hij knuffelt dan slaat of bijt hij plots. Ook reageert hij nu helemaal niet meer op onze eigen katten. Ik denk dat hij de overstap van 2x grote bench naar de volledige 15m2 kamer overweldigend vindt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-23 09:09 



 
Profiel   

Fijn dat de kap af is.
Nu komt jullie echte werk…
Hoop dat hij snel wat zelfverzekerder wordt

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-23 17:54 



 
Profiel   

Hij blijkt heel goed te overtuigen met een hengeltje :D
Tussen het spelen door komt 'ie dan ook kopjes geven en knuffelen. En dan merk je dat 'ie soms wel schrikt. Maar met veel spelen denk ik dat 'ie er zo is.
Zag dat het laatste korstje van z'n staart af is, ook een klein stukje huid mee gekomen. Dus nu zalf ik het een beetje.

[ img ]

[ img ]

Ik heb wel al net z'n verhaaltje opgestuurd. Als z'n nieuwe huisje veel met 'm speelt, dan heb ik er alle vertrouwen in dat 't goed komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-23 18:49 



 
Profiel   

[ img ]

Meneer is helemaal thuis <3 hij loopt overdag gezellig door het huis. Is vriendelijk naar de andere katten. Lila vindt 'm maar stom, ze blaast en gromt naar 'm. Dat vindt hij alleen maar grappig en gaat d'r plagen. Dat mag 'ie dan weer van mij niet, hij laat zich gelukkig goed corrigeren.

Jammer genoeg nog geen enkele reactie op 'm :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 17:14 



 
Profiel   

Wat fijn dat het goed gaat! Er komt vast wel iemand voor hem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 19:00 



 
Profiel   

Hoe kan je nu geen reacties krijgen op dat smoeltje? :oo Wat is hij leuk <3
Nu hij zich zo goed voelt zal er snel wel iemand voor hem komen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-23 08:12 



 
Profiel   

En toen waren er weer twee!
[ img ]
Jammer genoeg is het nooit goed gekomen tussen de al aanwezige kat en Jojo. Hij viel haar aan, bleef geen land mee te bezeilen. Na de zoveelste blaasontsteking van de kater hebben de baasjes moeten inzien dat verder proberen geen zin meer heeft.

Jojo zit nu in de werkkamer. Dommel was het daar niet helemaal mee eens. Hanenkam op z'n rug en zijwaarts lopen. Heb Jojo even in de dubbele bench gezet, zodat de introductie soepel gaat verlopen. Hij vindt d'r nu ook gelijk leuk, miauwt erna en wil met d'r neuzen. Dat is dus al goed, maar voor de zekerheid een paar dagen in de bench.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 22:34 



 
Profiel   

Nog steeds geen reactie op Dommel -O-
Heel jammer, want hij zet hier de boel een beetje op stelten. Onze Zelda, Eira en Lila zijn niet zo gediend van zijn enthousiasme om te spelen. Dat doen ze vooral zelf, want Mees en Appa reageren niet op dat enthousiasme en die laat hij dus ook met rust. Maar de drie anderen rennen blazend van 'm weg en dat vindt Dommel maar wat leuk, maar geeft hun veel stress. Dus ik hoop dat er snel iemand komt, dan keert de rust hopelijk thuis weer terug!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 11:05 



 
Profiel   

Wat een dondersteen! Wel weer eens wat anders maar rust in huis is erg fijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 21:07 



 
Profiel   

Interim baas, waarom aai jij niet?
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-23 15:50 



 
Profiel   

Dommeltje is naar een ander pleeggezin. Hij was er even voorzichtig, maar toen we stonden te kletsen kwam hij al onder de stoel vandaan en ging ook even brokjes eten. Dwangvoeren in een nieuw huisje hoeft dus niet meer ;-) hij is heel toevallig naar hetzelfde pleeggezin gegaan als waar ik eind vorig jaar Bubble en Blub heb gebracht. Hij is er in super goede handen en hopelijk vindt hij snel een eigen huisje!

Hier thuis keert de rust langzaam weer terug. Lila is extra knuffelig nu Dommel er niet meer is. Jojo loopt ook wat meer rond. Enige is dat Eira nog steeds 'wildplast'. We hadden gehoopt dat ze daar mee zou stoppen als Dommel weg is. Hopelijk is dat toch alsnog zo voorbij, want blij wordt je er niet van :(


[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-23 19:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 33 van de 33 [ 820 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen