Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 315 van de 430 [ 10738 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318 ... 430  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Show je nieuwe *katten* aanwinst!

 
Profiel   

Maar nee joh komt goed. Als fokker vind ik dat ook niet erg. Juist respect voor de fokker dat ze dat poesje niet aan je verkoopt als er een afwijking is. Ja het is rot voor jullie maar voor het kitten net zo goed.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 22:25 



 
Profiel   

Oh wat sneu zeg! Wel begrijpelijk.

Ik zit af en toe te snuffelen op de websites van asiels hier in de omgeving, nu heb ik oprecht bijna Peer haar dubbelganger gevonden, en ik zit al eventjes te bedenken dat ik er een 2e bij wil.
Ze heet Mies en lijkt echt met het koppie 2 druppels water op Peer.

Dus stoute schoenen aangetrokken en een berichtje gedaan net O:)

Zelfde leeftijd als Peer ook. Ook als zwerver binnen gekomen dus dat hebben ze gemeen. Ben benieuwd of ik wat terughoor :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 22:27 



 
Profiel   

rocymax schreef
Wat een mooie kat Snadrem.

Wij hebben sinds een week een kitten in huis. Vorig jaar is onze Mokka van 8 overleden aan kanker, en daar waren we zo van ondersteboven en kapot dat we tot nu geen andere poes wilden.
We hebben dit frummeltje uit een asiel vandaan en ze is geweldig, maar wat is ze wild en druk. De honden zijn gewoon nog bang van haar. (een shih tzu en een New Foundlander) Ik hoop dat dat nog wat bijtrekt.


[ [url=m/FQ8gez.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Poe1oT.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/G9qPAw.jpg]Afbeelding[/url] ]

Lijkt wel of er Blauwe Rus erin zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 23:00 



 
Profiel   

T is stil hier. Heb vanmorgen Elani weg gebracht naar de kater. Nu fingers crossed dat ze gedekt wordt en zwanger wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 13:04 



 
Profiel   

Heerlijk zo op de bank Snadrem! Wel kort geslapen dus weer... Lekker aan de knuffel met victor, inclusief liefdes beetjes <3 Ziet er wel echt te schattig uit! Zeker zo heerlijk samen knuffelen <3

Rocymax wat een scheetje <3 Zit een flinke kop op zo te horen!

Berdien wat een enorme domper -O- Wel goed dat de fokker ook zo eerlijk en correct handelt, dat voelt vast goed! Alsnog wel heel veel plezier zondag, ondanks dat het vast heel dubbel voelt.

Sterre98 ik ben benieuwd of je iets terug hoort!

Xoranlover spannende tijd zo! Ik duim met je mee voor een zwangere Elani!

Hier is Dolce duidelijk.. Stop met werken en ga weekend houden!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 14:36 



 
Profiel   

Ja Muppet luister naar je baas. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 15:00 



 
Profiel   

Rocy wat een droppie.
Arme honden. Kitten speelt nu al de baas.

Purny belangrijkste is jeukvrij. Minder voeren, meer spelen kan altijd.

Haha 2 rooien vermaken zich wel.

Xoran succes.

Berdien veel plezier met ophalen.
Nummer 2 komt, duurt alleen nog even.

Wij wachten op Beifong haar krolsheid.
Dames zijn druk in de tuin.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 18:30 



 
Profiel   

Dankjulliewel, het is inderdaad een skeetje. <3

Muppetmayo , is dat een maine coon? Echt mijn favo ras, maar als je op het land woont, is dat een beetje moeilijk met de lange haren en /of stelen. Maar hij is prachtig!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 18:42 



 
Profiel   

Xoranlover ik heb braaf geluisterd :D ze was het alleen niet met me eens dat ik vervolgens buiten ging zitten :')


[ img ]


Rocymax ik heb idd 2 Maine coon dames <3
Ik vond het ook altijd al zo'n geweldig ras, samen met Noorse boskatten. Toen mijn laatste oude htk dame in januari overleed was het plan om rustig naar 2 nieuwe dames te zoeken, 1 maine coon en 1 Noor. Vervolgens kwam ik op bokt een nestje tegen waar ik helemaal verliefd op 2 kittens was, en deze 2 dames bleken ook nog eens enorm naar elkaar toe te trekken. Dus toen de fokker vroeg of ik ze niet beide wilde hoefde ik niet heel lang na te denken <3
Ik snap dat het met op het land wonen een stuk lastiger is, ze zijn helaas nogal pik gevoelig :\

Luuntje ik hoop dat Beifong snel krols is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 06:50 



 
Profiel   

Goed zo. Alleen ja dat buiten zitten kan dan echt weer niet :')

Die kopjes ook. Uhm human -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 07:07 



 
Profiel   

Muppet die oren, zo gaaf.

Xoran ik duim druk voor je.

Vanochtend stonden de lampen beneden weer aan.
Een van de zussen is op de afstandsbediening gaan staan.
Nooit saai met die 2.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 08:22 



 
Profiel   

Dank je Luuntje. Het is ecjt rustig en stil in huis zonder Elani :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 08:24 



 
Profiel   

Dat had ik ook toen de poes naar de kater was. Zij is zo aanwezig. Was echt niet leuk thuis terwijl er meerdere lopen

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 12:01 



 
Profiel   

Het is idd heel erg stil in huis als de poezebeesten er niet zijn. Hopelijk gaat de date goed xoran en komt er weer een nestje uit.

Die oren muppet, gaaf. Nova heeft een paar haartjes op haar oren.

Dat is alleen handig in de winter luuntje

Hier ging Nova de vensterbank op… om er vervolgens weer heel hard van af te komen en te klagen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 12:30 



 
Profiel   

Super stil als je er eentje mist. Viel bij ons toch ook tegen. Ik duim mee dat het lukt!

Hier is het Knofje, het kitten van het eerste nestje al groter dan de mama’s. Ze moet nog een half jaar worden
[ img ]

Ze is een Brits Langhaar. Echt m’n droomkitten. Ik wist de Kleurkansen en het feit dat langhaar ook een optie was. Hoopte enorm op een tricolor met veel kleur en het allerliefst ook langhaar. Jackpot dus, ze is ook vreselijk lief.

[ img ]


[ img ]

En dan hebben we nog Belle, kitten van het tweede nestje. Zo’n donder echt super leuk, alleen maar boevenstreken aan het uithalen. Ook al zodra ze begonnen met spelen gek met Knofje dus die vermaken elkaar lekker.


[ img ]

[ img ]

Was wel even pittig toen de laatste kittens opgehaald werden, ben zo gek met ze. Maar ze hebben super huisjes dus dat scheelt een heleboel!

Altijd een warm welkom <3
[ img ]

En heerlijk knuffelen

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 13:40 



 
Profiel   

Wat een leukerds! Ik hoopte op een langharig poesje voor de cattery maar die is helaas na een week overleden. Ik heb nu een langharige kater en een kortharige.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 14:13 



 
Profiel   

Vanmorgen afscheid genomen van Moos. We gaan lekker 2 weken op vakantie naar Frankrijk en zuid-Duitsland.

Moos zou Moos niet zijn als ie niet met z’n vrolijkste snoet afscheid zou nemen:
[ img ]

<3 of toch wel
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 14:13 



 
Profiel   

Wat een prachtige katten allemaal, wauw!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 15:37 



 
Profiel   

Donnar wat een gave katten.

Arme Moos. Gaat hij uit logeren of komt er oppas?

Kat uit logeren is stil.
Niks aan.

Beifong net kwijt.
Mijn man keek indetuin, niks, liep naar boven, ook niks.
Ik kijk op de tuinbanken tadaaa. Ik zag 2 bruine voeten.



[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 16:58 



 
Profiel   

Zo weer 1 die content is maar haar baasjespesttrucje.

Lanah mist denk ik stieken toch wel haar zusje. Gaat uit verveling kito maar pesten en heeft zoveel aandacht nodig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 17:23 



 
Profiel   

Heerlijke fotos van schitterende katten <3

Die kat waar ik t van de week over had, kan helaas niet met andere katten, maar toen kwam er een ander mooi beestje op mijn pad, daar ga ik woensdag of donderdag kijken.

Heel spannend. Een 8 jarige 3 kleurige uit het asiel. Heb Peer ingefluisterd dat ze zich voorbeeldig moet gedragen als ze straks een zus krijgt _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 18:32 



 
Profiel   

Marcella, dat dacht ik ook meteen toen ik Fosca zag. Misschien heeft ze wel russisch blauw bloed :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 18:34 



 
Profiel   

Wat een leuke foto's weer! Beifong had zeker haar lolbroek aan vandaag :')

Wat groeien de dames Maine Coone al hard, zeker in vergelijking met de eerste kittenfotos die op dit forum voorbij zijn gekomen van ze :)

Xoran, wat zijn straks de verwachtingen qua kleur en vacht van de kittens?

Lucas is weer op kliertournee. Net moest de plant er aan geloven en nu heeft meneer mijn autosleutels meegenomen naar de keuken.

[ img ]

Het is maar goed dat ie zo knap is
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 18:44 



 
Profiel   

Wild en druk waren de kittens hier ook, maar uiteindelijk wel heel baas gericht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 18:49 



 
Profiel   

Hier kunnen alleen wildkleur abessijn (variantjes) uitkomen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 18:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 315 van de 430 [ 10738 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318 ... 430  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen