Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 84 van de 368 [ 9184 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 368  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Katten!

 
Profiel   

Hier ook een pech dagje.. nieuwe poezel heeft bronchitis.. enorm aan t rochelen met ademen en steeds hoesten.. prikjes gehad en overmorgen beginnen met een AB kuur :(:)

Sterkte iedereen met de sneue poeskes :(:)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-17 23:54 



 
Profiel   

Allemaal aan het kwakkelen met de katjes :(

Mijn vriend is gister middag een uur bezig geweest om jessie te kunnen druppelen :+ ik denk dat hij wat liever is daarin dan ik want ik had nergens last van vanochtend in mn eentje. Handdoekje om hem heen zodat hij me niet kan krabben (al dan niet perongekijk omdat hij weg wil) kopje vastpakken en druppen maar. Het gaat gelukkig al steeds makkelijker en tot nu toe hebben we hem niet gehoord, al zijn we ook niet veel thuis geweest haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-17 00:08 



 
Profiel   

Mandyy schreef
Hebben jullie ervaringen met kappen/kraagjes?

Het lag hier net al af.. :roll:

kattentuigje omdoen en de kraag aan het halsbandje vh tuigje bevestigen.
Wel ff checken of ze dan niet bij het 'gewonde' gebied kan komen en desnoods een grotere maat kraag halen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-17 00:45 



 
Profiel   

@lor1_1984, Ik heb nu kattenbak spul van de lidle en ook eens van de colruyt geprobeerd eigen merk en nog een soort merk maar van dat grijs spul. Had vandaag zitten kijken naar die kristallen van uitzicht maar wat bang iets nutteloos aan te schaffen vandaar de advies vraag.

Hier is de ene kat erg netjes maar de andere is een beetje een smeerkees op dat vlak.. :') . Ook jonger (maand of 5/6) dus was speelser maar ook.

Hopelijk zijn de katten die hier met hun gezondheid zitten snel beter!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-17 00:46 



 
Profiel   

Ze krijgt de sluiting open dus aan een tuigje bevestigen is geen optie. :=

Loop tegen allemaal dingen aan want de kattenbak lukt haar nu ook niet. De deksel moet er maar af denk ik..

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-17 00:54 



 
Profiel   

Wat heb je voor houdinikat? :+
Maar sluiting van kap of sluiting van bandje?
In het eerste geval kan ik je aanraden om de kap gewoon vast te plakken met leucoplast/ducktape oid op de plekken waar ze hem losmaakt.
Tweede geval... een stuk verband gebruiken om de kap om haar nek te knopen een optie?
Anders even bellen met de dierenarts of die wat weet. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-17 00:57 



 
Profiel   

Lori schreef
@lor1_1984, Ik heb nu kattenbak spul van de lidle en ook eens van de colruyt geprobeerd eigen merk en nog een soort merk maar van dat grijs spul. Had vandaag zitten kijken naar die kristallen van uitzicht maar wat bang iets nutteloos aan te schaffen vandaar de advies vraag.

Hier is de ene kat erg netjes maar de andere is een beetje een smeerkees op dat vlak.. :') . Ook jonger (maand of 5/6) dus was speelser maar ook.

Hopelijk zijn de katten die hier met hun gezondheid zitten snel beter!

Meeste supermarkten hebben houtkorrel te koop, wellicht dat je dat kunt proberen. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-17 00:58 



 
Profiel   

De ene dat we het meeste gaan niet maar online bestellen kan natuurlijk ook of zodra we eens eentje passeren het uitproberen :D .

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-17 01:09 



 
Profiel   

[ img ]

Sluiting van de kap. Tot nu toe was het eenmalig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-17 04:36 



 
Profiel   

Mandyy, waar zit het gebied waar ze niet bij mag komen?
Djinn is in september geopereerd en had een buikwond. We hebben toen van de dierenarts een een soort rompertje mee gekregen. Ging heel goed, hij kon gewoon naar de bak via een opening en kon zo nergens bij.
[ img ]
Hij vond zichzelf wel heel erg zielig..

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-17 11:03 



 
Profiel   

https://www.medpets.nl/zenpets-zencolla ... c=2-68-184

Dit iets?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-17 11:46 



 
Profiel   

Het betreft het oog helaas dus rompertjes/zon zwemkraag zijn geen opties.

Heb geen oog dicht gedaan vannacht. :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-17 13:56 



 
Profiel   

Elias93 schreef
Mandyy, waar zit het gebied waar ze niet bij mag komen?
Djinn is in september geopereerd en had een buikwond. We hebben toen van de dierenarts een een soort rompertje mee gekregen. Ging heel goed, hij kon gewoon naar de bak via een opening en kon zo nergens bij.
[ [url=m/ldK7SB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij vond zichzelf wel heel erg zielig..

_O- Geweldig hoe die kijkt. Denk ook niet dat hij echt blij is dat je deze foto openbaar maakt. Mooie kat trouwens zeg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-17 15:22 



 
Profiel   

Mandyy schreef
Het betreft het oog helaas dus rompertjes/zon zwemkraag zijn geen opties.

Heb geen oog dicht gedaan vannacht. :(


Aii, dat is een lastige plek ja.

Babysokjes om zijn pootjes blijft bij zo'n houdini ook niet zitten.
Veel sterkte!

@bloodymary
We hadden hem nog zo gewaarschuwd dat hij niet te veel mocht likken. Eigen schuld..

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-17 16:31 



 
Profiel   

Ik ben zo trots op onze jessie!

De eerste paar keren druppelen was echt een hel maar sinds gister avond laat laat hij het zo goed en makkelijk toe, zonder tegenstribbelen kunnen we hem nu druppelen. Niet alleen voor hem fijner maar ook voor ons haha.

Helaas heeft mijn vriend hem vandaag wel weer gehoord dus het doet nog niet wat het moet doen.. hoop zo dat het toch zijn werk gaat doen en hij niet weer naar de dierenarts moet... Dan mag meneer onder narcose namelijk..

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-17 21:02 



 
Profiel   

_Hedi schreef
Wat een pechvogels :(
Ik hoop dat alles goed gaat!

Ik heb eigenlijk twee vraagjes. Wij hè ben sinds een week een kitten van 5 maanden in huis. Het eerste punt is dat hij af en toe de dolle 15 minuten heeft en overal op klimt waar hij niet mag komen zodat ik hem er steeds weer af moet vissen. Hoe kan ik zoiets het beste aanpakken?
Het andere is dat hij zowel boven als beneden een kattenbak heeft maar hij weigert 1 van de 2 te gebruiken. Degene die hij niet gebruikt ziet er ook heel anders uit dwn hij grwend is (die vonden we mooi voor beneden namelijk) en de ander is gewoon heel standaard. Hij heeft geen moeite met het klepje openmaken. Nu heb ik de bakken omgewisseld zodat hij die andere wel 'moest gebruiken vannacht maar hij was nog steeds niet gebruikt dus hij heeft het de hele nacht opgehouden :( heb inmiddels toch het klepje eruit gehaald om de bak wat toegankelijker te maken. Hebben jullie tips?


Heb je toevallig een Curver kattenbak? 1 van mij gaat daar ook niet op met het deurtje er in, het spiegelt te veel en denk dat ze de bak te donker vind. (leuk he, heb je een mooie bak gekocht gaat ze er niet op :) ) Wat ik doe als ze ergens op zitten wat niet mag is met mijn vingers knippen of nee roepen, moet je in het begin best veel herhalen, maar werpt toch zijn vruchten af. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-17 00:54 



 
Profiel   

Mandyy schreef
[ [url=m/vPUMhR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Sluiting van de kap. Tot nu toe was het eenmalig.

Wat voor sluiting zit daarop?
Ik ken nl enkel de transparante kappen, met de lussen zegmaar. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-17 01:51 



 
Profiel   

Het bleef (tot nu toe) bij eenmalig.
De kap heeft een klik systeem op 4 plekken.

Wachten tot dinsdag duurt zo lang. :=
Gelukkig lijkt ze steeds meer te wennen aan de kap.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-17 09:46 



 
Profiel   

Bovenste foto Toby een paar weken oud en de onderste foto van gisteren. Hij is 16 november een half jaar oud.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-17 10:03 



 
Profiel   

Ook een knapperd hoor die Toby! Je ziet gewoon dat hij heel zacht is...

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-17 11:35 



 
Profiel   

Toby, wat ben je een knapperd! Welkom bij de rooie-reethaar-club!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-17 11:55 



 
Profiel   

[ img ]
Hier mijn katten van bijna 5 maanden oud, gevonden op stal in de braamstruiken, dus het zijn echte BlackBerry Forest katten :D

Mora en Teddy heten ze, een poes en kater

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-17 13:10 



 
Profiel   

Wat een leuke poezen komen er voorbij! Helaas ook veel dierenartsberichten.

Ik mocht met Lotte ook naar de dierenarts. Ze heeft sinds bijna 2 maanden schildkliermedicatie dus we moesten op controle. Bijna een halve kilo aangekomen dus dat is heel fijn! Met de medicatie dus vooral door gaan en volgende keer weer bloedprikken. Helaas is het bultje op haar schouder hoogstwaarschijnlijk "niet goed". Dus na de feestdagen afspraak voor het bloedprikken en het weghalen van dat bultje. Mijn dierenarts is zelf vorige maand geopereerd en al weer heel snel aan het werk gegaan. Maar dit soort dingen stelt ze nog even uit (of verwijst door naar collega).

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-17 13:39 



 
Profiel   

flappie28 schreef
Heb je toevallig een Curver kattenbak? 1 van mij gaat daar ook niet op met het deurtje er in, het spiegelt te veel en denk dat ze de bak te donker vind. (leuk he, heb je een mooie bak gekocht gaat ze er niet op :) ) Wat ik doe als ze ergens op zitten wat niet mag is met mijn vingers knippen of nee roepen, moet je in het begin best veel herhalen, maar werpt toch zijn vruchten af. :j


Bedankt voor je reactie! Nee het is geen curver, ben het merkje even kwijt. Ik heb ze nu gewoon naast elkaar staan op zijn kamer en van die bak die hij niet gebruikt het klepje uitgehaald. mijn vriend zei gisteren dat hij hen een keer gebruikt heeft! Benieuwd of hij het vaker gaar doen.
Wij roepen ook 'nee', als dat niet genoeg is pluk ik hem weg van waar hij niet mag komen. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren hihi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-17 21:20 



 

Hoi en sorry dat ik hier zo binnen kom vallen...

Ik heb een vraagje... Vanochtend is onze jonge kitten overleden (3.5 maand) op erg rare wijze. Het zit mij erg dwars. Gisteravond was hij niet helemaal fit (braken) maar verder wel oké. Omdat hij heel vies was (uitgegleden in de modder buiten) heb ik m gewassen, gewoon met lauw water, geen zeep verder. Toen ik aan het wassen was, werd het water rood. Ik kon geen plekken vinden, wondjes ofzo. Ik dacht dat het misschien van de modder kwam... Toen hij droog was heb ik m meteen ontvlooid, omdat hij wel wat last had van vlooien(?) Kruipende beestjes in ieder geval.

Vanochtend kom ik in de kamer en is hij overleden...

We hebben sinds kort ook een nieuwe hond. Soms vangt hij achter de katten aan. Gisteren lag er ook een beetje bloed buiten, maar ik heb er verder niet veel aandacht aan besteed.

Ik vind het vreselijk dat ik niet weet waarom hij is overleden. Kan de hond er mee te maken hebben? Ik voel me zo stom, had er gisteravond mee naar de dierenarts moeten gaan. Maar de kat was verder fit, alleen had hij één of twee keer gebraakt gisteravond, maar dat deed hij ook wel eens vaker.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-17 13:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 84 van de 368 [ 9184 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 368  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen