Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Seresto/scalibor band aan halsband bevestigen

 
Profiel   

Iemand hier die dit misschien al jaren doet??

Ik weet dat er speciale halsbanden te koop zijn maar 6x halsband kopen is best prijzig naast dat wij verknocht zijn aan de rogz banden met klik sluiting en beveiliging ipv gesp band.

Duss kom maar op met goed werkende ideeën om zo'n anti teek en vlo band te bevestigen. Dit is ECHT nodig ivm dat ze veel in elkaars nekken hangen. Bijv. Rabies penningen en adres penningen raken wij steeds kwijt want ook die ringetjes trekken ze kapot bij elkaar. Zo'n band gaat het dus zeker niet houden ;)

Normaal gaven wij bravecto maar vinden band veiliger idee mits deze goed bevestigd kan worden
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-18 20:59 



 
Profiel   

Tierip er aan? ik weet niet meer shoe je het schrijft haha ik bedoel halsband, dan seresto er overheen en dan vast met tieripjes, dan kan je het vijlen om niet zo scherp te maken

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-18 21:03 



 
Profiel   

Tyrips idd

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-18 21:14 



 
Profiel   

Uh maar dan is de hele werking van de band zinloos...

“Door wrijving van de band over de huid komt er constant een actieve stof vrij. Deze verspreidt zich door de bovenste laag van de huid. Of uw hond lang- of kortharig is maakt niet uit. De band werkt ongeveer twee weken na het omdoen optimaal.”

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-18 21:16 



 
Profiel   

Hebben je honden ooit apart gereageerd op Bravecto ?
Ik was nooit voor Bravecto tot ik mijn huidige herplaatsers in huis kreeg. Beide bekend met Bravecto maar niet met seresto/ scalibur banden .
Mijn Griek kreeg serieus uitslag van de scalibur band .
Dus dit jaar bravecto erin gedaan.
De band vast maken kan prima met kleine tystraps

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-18 21:19 



 
Profiel   

nah ja je kan de seresto ook aan de binnenkant doen natuurlijk zal vast aan te passen zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-18 21:22 



 
Profiel   

Uiteraard de seresto of scalibor band aan de binnenkant ;) anders zal het zeker niet werken idd.

Nee er heeft nog niet 1 vd honden op bravecto gereageerd. 2 jaar gegeven en beide jaren 1x maar wat genoeg was voor het hele jaar.

Echter nu 1 erg zieke hond die ik dat niet durf te geven en toch beetje huiver ondanks de goede ervaringen qua bravecto

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-18 21:45 



 
Profiel   

Niemand ervaring dus? Dan morgen even proberen met iets simpels of het blijft zitten

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-18 20:37 



 
Profiel   

nee die van mij hangen er niet in :P maar zou hem gewoon met tyrips aan de binnenkant bevestigen :j
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-18 21:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen