Puppy erbij 2018

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kiwiwitje

Berichten: 20110
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-18 15:25

_xManadisx_ schreef:
Ja als ie 3 is is hij in principe voor 3 jaar sws geldig, vaak inderdaad meer. Er zijn inderdaad honden die na de puppy enting voor altijd beschermd zijn! Ik hoop dat ze 'm ooit nog gaan krijgen voor de lepto, maar ik weet niet wat de ontwikkelingen daar in zijn op het moment

Ik wel.. gaat er niet komen. De vaccinatie voor weil is maar 6 maanden werkzaam ongeveer en ze kunnen hier dus ook geen blijvende anitstoffen voor opbouwen.
De test zou mega duur worden en enten zal altijd noodzakelijk blijven(voor de mensen die hier voor willen enten en dus ook zouden titeren)

Heb dit namelijk kort geleden aan vaccicheck gevraagd.


Thnx Sinne. Je hebt ze ook veel strakker. Dan zou je op ombouw bench kunnen zoeken.

SinneJ

Berichten: 3077
Geregistreerd: 02-04-15
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 15:38

kiwiwitje schreef:
Thnx Sinne. Je hebt ze ook veel strakker. Dan zou je op ombouw bench kunnen zoeken.


Ik ga een keer zoeken. Maak 80 x 80 bv zou comfortabel moeten zijn toch?

kiwiwitje

Berichten: 20110
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-18 15:48

SinneJ schreef:
kiwiwitje schreef:
Thnx Sinne. Je hebt ze ook veel strakker. Dan zou je op ombouw bench kunnen zoeken.


Ik ga een keer zoeken. Maak 80 x 80 bv zou comfortabel moeten zijn toch?

Ja joh. Als je zegt dat 90/60 ruim is dan is 80/80 echt wel goed. Die van ons zouden, als ze languit op het lange stuk(80/60) gewoon met zn 2 tegelijk passen :')
Maar vrees dat ze daar niet blij van worden :(:)

xLaraaj

Berichten: 3680
Geregistreerd: 18-02-14
Woonplaats: België

Re: Puppy erbij 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 15:59

Stella rose zal hier altijd passen!

Zo een ombouw voor de bench wil ik ook in het huis die we nu aan het verbouwen zijn

kiwiwitje

Berichten: 20110
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-18 16:10

xLaraaj schreef:
Stella rose zal hier altijd passen!

Zo een ombouw voor de bench wil ik ook in het huis die we nu aan het verbouwen zijn

Helemaal mee eens!

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Re: Puppy erbij 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 16:45

Ik kan me echt niet storen aan het aanzicht van de bench. Wij hebben er gewoon een fleecekleed overheen maar dat is eigenlijk meer voor de honden zelf. Vind het ook wel een handig bijzettafeltje _O-

kiwiwitje

Berichten: 20110
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-18 16:57

Kaus schreef:
Ik kan me echt niet storen aan het aanzicht van de bench. Wij hebben er gewoon een fleecekleed overheen maar dat is eigenlijk meer voor de honden zelf. Vind het ook wel een handig bijzettafeltje _O-

Ik vind ze zo lelijk :')

ZoZenn

Berichten: 3161
Geregistreerd: 05-09-07

Re: Puppy erbij 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 18:26

Hahahaha hier liggen er dekentjes, stukken laminaat, speeltjes en van alles op de bench, indd extra tafel _O-

fannetje

Berichten: 3549
Geregistreerd: 07-08-05
Woonplaats: ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 19:09

Kaus schreef:
Ik kan me echt niet storen aan het aanzicht van de bench. Wij hebben er gewoon een fleecekleed overheen maar dat is eigenlijk meer voor de honden zelf. Vind het ook wel een handig bijzettafeltje _O-

Ik kan me er ook niet zo druk om maken, maar als je het weg wil werken, zijn er vaak zat opties.
Stella Rose is al een hele hond terpetijn, mooi uitgegroeid zo. En ze blijft een pup uit 2018, dus altijd welkom hoor ;)
Manadisk, ben benieuwd wat haar waardes de volgende keer doen, dan weet je pas wat maternaal is en wat niet. Roetsj had na haar eerst pup-enting (DP) op 9 weken, alleen distemper 6+, verder alles 1. Toen geent, de volgende keer stond alles op 6+. Ben benieuwd hoe ze op ruim een jaar zal zijn, hopelijk alles nog mooi hoog, dan heeft is ze voorlopig klaar, hoeft ze allen weil en rabies en evt kennelhoest.

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Re: Puppy erbij 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 19:42

Wij willen binnenkort ook titerbepaling doen maar even tijd vinden en er op het juiste moment aan denken om de DA te bellen (zoals dus niet nu :') ).

Moet wel zeggen dat ik de zwarte bench mooier vind dan de ijzeren/grijze. Maar onze zwart bench is groter dus die staat boven. Dan de grijze maar beneden.

Impact blijft hier het doel want die zijn <3 <3 maar ook :$

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Re: Puppy erbij 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 21:06

Stella is toch echt wel mooi groot al zeg, knappe hond.
Ben blij dat ik een zwarte draadbench heb, maar vind hem zo niet storend eigenlijk.

Lilith is ineens weer binnen aan het plassen. Grote plassen en met uren ertussen, maar wel specifiek binnen. Loop nu dus weer enorm op te letten om haar naar buiten te doen elke keer terwijl dat eerst vanzelf ging. Achja het komt wel weer goed.
Ze is nogal overbouwd :+
Afbeelding

xLaraaj

Berichten: 3680
Geregistreerd: 18-02-14
Woonplaats: België

Re: Puppy erbij 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 21:16

Wij hebben ook een zwarte draadbench. Stoor er mij niet zo aan maar mooi is iets anders.. wel de bedoeling dat ze als ze 2jaar is ofz dat ze dan los in huis blijft denk ik.

Hier vandaag ook terug een plas in huis. Ik had amper te tijd om uit de zetel te komen en het was al te laat. Ook is ze gisteren in de zetel op mijn vriend gesprongen en beginnen te plassen 8)7
Vior de rest probeert ze nu al wat meer te testen en door te drammen maar ze blijft een heerlijke pup. Mijn ouders hebben vaak honden gehad en ze vinden haar voor haar leeftijd het echt super doen.

Afbeelding

Zoe_97

Berichten: 9449
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: België

Re: Puppy erbij 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 21:24

HIer gewoon 2 en binnenkort 3 draadbenchen in huis. 1 grijze. De rest zwart. Voor de honden echt hun eigen plekje waar ze rustig liggen

SinneJ

Berichten: 3077
Geregistreerd: 02-04-15
Woonplaats: België

Re: Puppy erbij 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 21:34

En staan jullie benchen in de drukste leefruimte of ergens in een stille uithoek van het huis?

Zoe_97

Berichten: 9449
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 21:36

Hier gewoon in hoeken van de huiskamer

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 21:38

SinneJ schreef:
En staan jullie benchen in de drukste leefruimte of ergens in een stille uithoek van het huis?

In de woonkamer, heb een boog naar de keuken en daarnaast staat de bench.

Lekker koppie xLaraaj, al bijna in China ook :Y)
Lilith neemt momenteel al het onkruid mee naar binnen, ook geweldig :')

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Re: Puppy erbij 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 21:47

Wij hebben er eentje onder de eettafel (waar we nooit aan eten) en eentje in de slaapkamer. Staan niet specifiek op een rustige plek maar gewoon waar het paste.

Lillith is echt een bolletje puppywol _O-

Over dat in huis plassen kan ik niet echt meepraten want hier was dus een blaasontsteking de oorzaak. Dexter heeft eigenlijk al zo'n twee maanden niet in huis geplast? *\o/*

XxDiandraxX

Berichten: 3996
Geregistreerd: 07-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 21:48

Hier geen bench meer maar een pyppyproef keuken, ze heeft in het begin wel snachts en als we weg waren in de bench gezeten maar toen had mn zus de bench nodig. Maar gelukkig doet Elin het heel erg goed!!

Maar dat gaat waarschijnlijk veranderen. In oktober misschien een tweede 2018 puppy in huis.. :o :D

xLaraaj

Berichten: 3680
Geregistreerd: 18-02-14
Woonplaats: België

Re: Puppy erbij 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 21:54

Oh echt diandra? Weer een aussi en van dezelfde fokker?

kiwiwitje

Berichten: 20110
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Puppy erbij 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-18 22:15

Hier staan/stonden ze gewoon in de woonkamer. Maar vind de draadkooien echt lelijk dus gekozen voor steigerhout. Maar gelukkig ook geen slopers.


Spannend diandra!

XxDiandraxX

Berichten: 3996
Geregistreerd: 07-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 22:19

xLaraaj schreef:
Oh echt diandra? Weer een aussi en van dezelfde fokker?


Alleen nog maar aussies hier! De rest houd ik nog even voor mezelf tot het definitief is.. :Y)

xLaraaj

Berichten: 3680
Geregistreerd: 18-02-14
Woonplaats: België

Re: Puppy erbij 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 22:21

Ja maakt me benieuwd :))

TheJokerr
Berichten: 2774
Geregistreerd: 25-02-09

Re: Puppy erbij 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 20:47

Lilith is stout! haha, moet afkloppen dat Eve niets meer binnen heeft gedaan ondanks haar diarree.. trots op puppenkind!

Iemand die hier toevallig 5 kilo zakken van wolf over wilt nemen? ik ga toch overstappen op geheel vlees.. Eve is met de diarree er zo mee opgeknapt dat ik alleen voor logeren brokken ga gebruiken..

Zorry
Berichten: 1385
Geregistreerd: 17-05-08
Woonplaats: rotterdam

Re: Puppy erbij 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 23:46

Hier hebben de honden een eigen kamer. Dit was ooit de schuur die aan het huis zit, nu de helft daar van voor de honden. Verwarmd en geïsoleerd.
Afbeelding

Nou keuze is gemaakt, we zijn toch voor een reu uit Nederland gegaan. De reu uit polen was inteelt toch iets hoger (wel acceptabel) maar de reu die we nu gekozen hebben is een oudcros en dat is gewoon een betere combinatie.
Eerste progesteron test staat gepland voor aankomende maandag dag 12 dus word weer spannend.

kiwiwitje

Berichten: 20110
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-18 08:39

Zorry schreef:
Hier hebben de honden een eigen kamer. Dit was ooit de schuur die aan het huis zit, nu de helft daar van voor de honden. Verwarmd en geïsoleerd.
[ [url=m/3yo3Sq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nou keuze is gemaakt, we zijn toch voor een reu uit Nederland gegaan. De reu uit polen was inteelt toch iets hoger (wel acceptabel) maar de reu die we nu gekozen hebben is een oudcros en dat is gewoon een betere combinatie.
Eerste progesteron test staat gepland voor aankomende maandag dag 12 dus word weer spannend.

Spannneenndd! Heel veel succes!