Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 124 van de 500 [ 12499 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

De konijnenfans hippen vrolijk door (deel 2)!

 
Profiel   

Leuke foto's weer!
Die linkjes Rebecca, snap je toch niet. :n
Fijn dat het al beter gaat met Kees :)

Net weer terug van de DA. Oog zag er goed uit, 2 hele kleine plekjes nog. Als je kijkt naar hoe het vorige week was is het snel gegaan. Nog maximaal een week zalven en dan is het weer helemaal goed(als het zo door gaat)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-18 20:53 



 

Klinkt goed met Kees!

Fijn dat het oog goed gaat :D

[ img ]

Lopend buffet is geopend :')



[ img ]

En en :


[ img ]

Zelfs spaghetti om saampjes te eten <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-18 21:25 



 
Profiel   

Nog even een vraagje voor de ervaren mensen.
Aankomende woensdag worden mijn meisjes dus gesteriliseerd. Ik heb gelukkig de donderdag vrij kunnen krijgen van mijn werk, maar is het ook nodig om ook vrijdag vrij te vragen vanwege de nazorg? Ik denk namelijk niet dat ik dat voor elkaar ga krijgen.. :n
We zitten nu in een drukkere periode dus vrij vragen is sowieso een dingetje. In het nieuwe jaar wordt het een stuk rustiger en kan ik waarschijnlijk ook makkelijker een paar dagen vrij krijgen. Is het dan verstandiger om het uit te stellen of is 1 dag vrij na de operatie voldoende?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-18 13:15 



 
Profiel   

Lastig te zeggen. Ik was uiteindelijk blij dat ik vakantie had. Mijn ene konijn at direct na de operatie al best goed, dus die heb ik maar 1x dwangvoer gegeven. Mijn andere konijn heeft echter 3a4 dagen niet gegeten dus die had intensieve zorg nodig. Moet ik wel zeggen dat zij al snel niet eet en ook erg kieskeurig is. De dierenarts vond het ook wel vreemd dat ze zo slecht op gang kwam.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-18 13:23 



 
Profiel   

Oké want ik vind het onwijs lastig wat ik moet beslissen. Kan namelijk niet de dag ervoor nog vrij vragen, dat vind ik ook banketstaaf voor mijn werkgever. Dus ik twijfel een beetje wat ik moet doen: gewoon woensdag met donderdag vrij of wachten op de rustige tijd zodat ik meerdere dagen vrij kan nemen.. Ik ben wel het weekend zelf vrij, dus donderdag vrij, vrijdag werken en zaterdag en zondag vrij
De meiden zijn overigens wel gek op eten, daar doen ze alles voor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-18 13:26 



 
Profiel   

De beslissing is gemaakt. Ik ga het verplaatsen.
Ik durf ze vrijdag niet alleen te laten. Ze zijn dan de hele dag alleen, dat wil ik niet. Ik neem in de rustige tijd (januari) een paar dagen vrij en dan laat ik ze helpen. Dan heb ik mooi een paar dagen de tijd om ze lekker te vertroetelen.

Ze zijn inmiddels ook weer de dikste maatjes. Liggen momenteel heerlijk tegen elkaar aan te slapen. Pip was aan het puberen en probeerde Pebbles de baas te zijn. Ik heb het idee dat Pip het heeft opgegeven. Het is duidelijk wie de baas is en dat weet Pip ook.
De operatie komt er hoe dan ook, alleen niet dit jaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-18 16:35 



 
Profiel   

Ik denk dat het beter is om vrij te nemen, je weet idd maar nooit. Ik heb het ook in de vakantie gedaan en was wel blij

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-18 17:47 



 
Profiel   

Af en toe val ik hier binnen met een vraag en verder lees ik altijd heel geïnteresseerd mee met jullie konijnenavonturen. Maar nu heb ik toch wel een best belangrijke vraag. Al een tijdje viel ons op dat met vlagen de brokjes minder snel opgingen bij de konijnen. Maarja het was ook steeds van dat gekke wisselende weer dus we gingen er vanuit dat dat er een beetje mee te maken had. Wel opgelet maar beide konijnen aten altijd heel enthousiast alle groente en hooi dus leek niks aan de hand. Maar nu laat ons vrouwtje sinds vanmorgen zelfs de groente grotendeels links liggen. Dus we verdenken haar van tandprobleempjes. Appel en witlofjes at ze vanmiddag wel weer. Hebben jullie tips hoe we haar het weekend door kunnen helpen en dan maandag direct naar de da! Ze krijgen altijd sience selective brokken en sowieso 2x per dag een hoopje goenten vaak witlof en andijvie. Dat blijven we natuurlijk geven net als vers hooi en er ligt stro voor de warmte maar ook dat kan geknaagd worden. Kunnen we nig meer doen zodat ze wel nog eten binnen blijft krijgen?

Sorry dat ik binnenval! Maar ben toch wel ongerust.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-18 20:56 



 
Profiel   

Kan je helaas niet helpen maylotje, wat vervelend hoop dat het niks ergs is

Hier een nieuwe soort kat ontdekt met zijn dikke kont in een eierdoos[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-18 22:18 



 
Profiel   

De brokjes weken misschien? Deed ik ook voor Storm als dwangvoer, als het over was likte Spency het op.
Zo krijgen ze toch goede voeding binnen maar hoeven ze niet te kauwen.

Die laatste foto Rebecca! <3
Haha past precies Amber_anne

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-18 23:24 



 
Profiel   

Brokjes weken hebben we ook aangedacht inderdaad. Toch maar eens proberen dan.

Wat een leukie Amber_anne!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-18 23:30 



 
Profiel   

Bij die van mij gaat gras er altijd nog goed in en zachte blaadjes als ze last hebben van hun tanden. Misschien dat proberen? Succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-18 23:53 



 
Profiel   

Rebecca wat zijn ze toch leuk samen, en die kusfoto <3

Amber OMG :')

Zelf even geen konijnpost, ik ben maandag namelijk bevallen van ons zoontje, ik heb uiteindelijk een spoedkeizersnede gehad dus heb m'n konijntjes helaas alleen nog maar door het raam gezien, ik hoop morgen even naar ze toe te kunnen, want missen doe ik ze wel! Gelukkig zorgt m'n vriend goed voor ze :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-18 18:36 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-18 18:37 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Tarzan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-18 18:38 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Tarzan!! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-18 18:57 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Tarzan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-18 19:03 



 
Profiel   

Dankjewel allemaal! :*
Was even pittig, nu even weer goed op de been zien te komen en dan kan ik over een tijdje nog een konijnengek maken O:) :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-18 19:05 



 

Van harte Tarzan

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-18 19:07 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Tarzan!!!!

Lotje(ons vrouwtjes konijn) eet gelukkig nog steeds wel groente dus morgen direct de da bellen en er heen. Hopelijk is het niks bijzonders ik gok de tanden maar we gaan het zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-18 19:46 



 
Profiel   

Gefeliciteerd *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-18 20:13 



 
Profiel   

Dankjewel :*

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-18 20:15 



 
Profiel   

In de spotlights! 8-)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-18 22:10 



 
Profiel   

Kerst konijnen *\o/* !

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-18 22:17 



 
Profiel   

Haha wat leuk Coconut!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-18 23:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 124 van de 500 [ 12499 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen