Wie heeft er een Welsh Corgi?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Galeo

Berichten: 860
Geregistreerd: 30-09-09

Re: Wie heeft er een Welsh Corgi?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 14:41

Wij zijn klaar voor de clubmatch. :j gister Bella en Ruby gewassen. Ik heb er zin in *\o/*

Bonna

Berichten: 1328
Geregistreerd: 03-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 15:18

Wij ook. Rea heeft er speciaal vandaag nog even voor door een koeienvlaai gerold :+

Tigress

Berichten: 8939
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Wie heeft er een Welsh Corgi?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 15:48

Hier ook er klaar voor! Interessante workshop gevolgd vandaag, dus morgen goed voorbereid op pad :))
Ik moet echter wel weer even zoeken naar de showlijn...kan m niet meer vinden _O-

Ikke89

Berichten: 556
Geregistreerd: 24-10-10
Woonplaats: Landgraaf

Re: Wie heeft er een Welsh Corgi?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 19:37

Hier ook klaar! Harley net nog even snel gefatsoeneerd(voetjes geknipt en buik en poten gewassen).

Ikke89

Berichten: 556
Geregistreerd: 24-10-10
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 19:37

Tigress schreef:
Hier ook er klaar voor! Interessante workshop gevolgd vandaag, dus morgen goed voorbereid op pad :))
Ik moet echter wel weer even zoeken naar de showlijn...kan m niet meer vinden _O-


Mocht je hem echt niet meer vinden, ik heb wel een reserve :)

Tigress

Berichten: 8939
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 21:13

Ikke89 schreef:
Tigress schreef:
Hier ook er klaar voor! Interessante workshop gevolgd vandaag, dus morgen goed voorbereid op pad :))
Ik moet echter wel weer even zoeken naar de showlijn...kan m niet meer vinden _O-


Mocht je hem echt niet meer vinden, ik heb wel een reserve :)

Ik heb een verslaving aan lijnen, dus ik zag het als een mooie optie om een reservelijntje te kopen toen ik bij de locatie van showtraining was :)) toch heel erg bedankt! :*

Ikke89

Berichten: 556
Geregistreerd: 24-10-10
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 21:50

[/quote]
Ik heb een verslaving aan lijnen, dus ik zag het als een mooie optie om een reservelijntje te kopen toen ik bij de locatie van showtraining was :)) toch heel erg bedankt! :*[/quote]

Hahaha gelijk heb je!

Tigress

Berichten: 8939
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Wie heeft er een Welsh Corgi?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 22:24

Ghehe :))
Wij proberen morgen om 9.15 aanwezig te zijn, even "rustig" de tijd nemen om te wennen _O-

Tigress

Berichten: 8939
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Wie heeft er een Welsh Corgi?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 07:23

Wij zijn onderweg! :D

Tigress

Berichten: 8939
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Wie heeft er een Welsh Corgi?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 09:10

Ennnn we zijn er :D
Afbeelding

Kaatastrof

Berichten: 6260
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Re: Wie heeft er een Welsh Corgi?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 10:50

Good luck everybody!!

Tigress

Berichten: 8939
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 11:39

Thanks! Al een aantal bokkers gespot :))
Ik knijp hem wel voor zometeen...Moet bij ervaren lopers in en honden waarvan ik weet dat die ook heul mooi zijn :') hellup _O-

Ine23
Berichten: 4241
Geregistreerd: 16-11-09
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 11:58

Veel plezier iedereen !!! *\o/*

Tigress

Berichten: 8939
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Wie heeft er een Welsh Corgi?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 13:19

Ik heb mn hond weggegeven tijdens het lopen, was te zenuwachtig :')
Ondanks dat alsnog een zeer goed te pakken :D

Ikke89

Berichten: 556
Geregistreerd: 24-10-10
Woonplaats: Landgraaf

Re: Wie heeft er een Welsh Corgi?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 16:31

Leuk om jullie ontmoet te hebben!
Harley had ook een ZG. De held liet zich helaas niet betasten en ging op tafel liggen. Maar stond en liep daarentegen gelukkig écht goed!
Moet toch maar weer eens gaan oefenen op betasten. Had ik ook al zeker een jaar niet meer gedaan..

Galeo

Berichten: 860
Geregistreerd: 30-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 17:06

Bella was beste teef van de jeugdklasse met een uitmuntend. *\o/* Heel blij mee. En Ruby vond het niet zo leuk en heeft een goed gekregen.

Ikke89

Berichten: 556
Geregistreerd: 24-10-10
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 17:12

Galeo schreef:
Bella was beste teef van de jeugdklasse met een uitmuntend. *\o/* Heel blij mee. En Ruby vond het niet zo leuk en heeft een goed gekregen.


Gefeliciteerd!!

Kaatastrof

Berichten: 6260
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Re: Wie heeft er een Welsh Corgi?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 17:12

Gefeliciteerd met de resultaten! Goed gedaan hoor Bella!! :D Vraag me af hoe Ginny het zou doen op show, maar zal niet voor direct zijn. Is niet zo leuk zo alleen. :o

Suusje1986

Berichten: 1154
Geregistreerd: 31-08-03

Re: Wie heeft er een Welsh Corgi?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 17:53

Ik vond het ook heel leuk om jullie te ontmoeten!

Gefeliciteerd allemaal met de resultaten! Wat een fantastische hondjes hebben jullie <3

Bonna

Berichten: 1328
Geregistreerd: 03-04-07

Re: Wie heeft er een Welsh Corgi?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 20:08

Ik vond het ook echt super leuk!
Rea had een goed, die had er nog voordat we aan de beurt waren al de pee in, en heeft de keurmeester bijna met een paar vingers minder naar huis laten gaan....oeps..

Ook nog maar eens goed oefenen op betasten en dergelijke

Ikke89

Berichten: 556
Geregistreerd: 24-10-10
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 20:17

Bonna schreef:
Ik vond het ook echt super leuk!
Rea had een goed, die had er nog voordat we aan de beurt waren al de pee in, en heeft de keurmeester bijna met een paar vingers minder naar huis laten gaan....oeps..

Ook nog maar eens goed oefenen op betasten en dergelijke


Hahahaha oeps :')
Ratna had er ook echt geen zin in. De tuthola. Fokker appte me van de week al dat ik haar mocht showen omdat zij een punthoofd van haar humeur kreeg :') En nu snap ik waarom...alles was STOM

Tigress

Berichten: 8939
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 20:47

Zo, drama om de boel te uploaden, via via gelukt...ten koste van het hele bericht wat ik getypt had _O- Gone! -O-

Nouja :') Bezigheidstherapie :Y)

Ik vond het geweldig jullie vandaag te hebben ontmoet! Jullie zijn prachtige mensen met prachtige honden, stuk voor stuk! :D Jarvis is kapot, daar heb ik geen kind meer aan :') Eenmaal in de auto is hij gaan slapen, en hij is enkel even wakker geweest om zich te verplaatsen van de auto naar de mand :')

Het lopen van Jarvis ging wat anders dan verwacht.
Ik was stikzenuwachtig. Even gekroeld met wat corgi's, toen zakte de spanning weer. Even gezeten, en hopsa, daar steeg het weer :+ Noooooou, schiet mij maar lek. Ik ben uiteindelijk maar even een stukje met hem gaan lopen. Hij liep super, luisterde super. Ik was er klaar voor :j
Ennnnn toen kwam ik weer binnen. Poef, hallooooo spanning :')
Ik heb nog een tijdje gezeten bij de ring, kijken naar hoe anderen het deden. Ik schommelde van;
''fiets it, het is voor de lol/ervaring!'' naar ''NUPE NUPE NUPE NUPE'' :roll:

Resultaat, toen mijn nummer werd omgeroepen liep ik naar de fokster toe (die er ook gezellig was :D) en vroeg haar vol stress of zij wilde _O- Naast haar stond Petra, die zei dat zij ook wel wilde. Heldin! _O_ Haastig nummertje aan haar gegeven (natuurlijk wilde ineens de speld niet los :')) en de riem aan haar gegeven. Jarvis vond alles best :') Ze had gehaktbal bij zich, dus hij ging maar wat graag met haar mee _O- Typische man, liefde gaat door de maag :')
Nee, zonder ongein, hij vond het helemaal geweldig om ook met haar te lopen. Makkelijk dier is het ook :+: Beide hebben ze het echt super gedaan, zeker als je je bedenkt dat zij Jarvis net een paar seconde kende :')

Een ZG gelopen...nou, trots dat ik ben! Toch weer een hele ervaring erbij :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Suusje1986

Berichten: 1154
Geregistreerd: 31-08-03

Re: Wie heeft er een Welsh Corgi?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 21:28

Goed opgelost toch zo! En super knap toch nog een zeer goed!! Echt een knapperd is het.

Oh en mijn zoontje heeft trouwens besloten dat hij een baby corgi wil van Sofie en Harley :') Dat wordt een beetje lastig haha, maar toch een leuk compliment voor Harley!!

Ikke89

Berichten: 556
Geregistreerd: 24-10-10
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 21:33

Suusje1986 schreef:
Goed opgelost toch zo! En super knap toch nog een zeer goed!! Echt een knapperd is het.

Oh en mijn zoontje heeft trouwens besloten dat hij een baby corgi wil van Sofie en Harley :') Dat wordt een beetje lastig haha, maar toch een leuk compliment voor Harley!!


Hahahaha wat schattig van je zoontje! Gaat erg lastig worden op meerdere fronten..zijn broer en zus, Harley heeft slechte heupen en mag niet dekken en Sofie is geholpen _O-

Galeo

Berichten: 860
Geregistreerd: 30-09-09

Re: Wie heeft er een Welsh Corgi?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 22:26

Die gehaktbal werkte iig goed, Jarvis deed zijn rondje keurig hahah. :')