Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 85 van de 93 [ 2301 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 93  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie heeft er een Welsh Corgi?

 
Profiel   

Barbabientje schreef
Knappe Jarvis! <3

Ooh wat een knapperd Bella!

Vraagje voor de ervaringsdeskundigen :')
Ik wil graag een bench gaan bestellen, maar zit een beetje in over de maat :)
In principe zal het alleen voor de eerste tijd zijn, maar twijfel daar dus nog een beetje over en om nu twee keer een bench aan te schaffen :')


Ik had voor Clooney gewoon meteen een maat gepakt waar hij als volwassen hond ook in zou passen. Voor Harley heb ik vooral gebruik gemaakt van een puppyren, de bench alleen voor de nacht.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-19 18:48 



 
Profiel   

Ikke89 schreef
Barbabientje schreef
Knappe Jarvis! <3

Ooh wat een knapperd Bella!

Vraagje voor de ervaringsdeskundigen :')
Ik wil graag een bench gaan bestellen, maar zit een beetje in over de maat :)
In principe zal het alleen voor de eerste tijd zijn, maar twijfel daar dus nog een beetje over en om nu twee keer een bench aan te schaffen :')


Ik had voor Clooney gewoon meteen een maat gepakt waar hij als volwassen hond ook in zou passen. Voor Harley heb ik vooral gebruik gemaakt van een puppyren, de bench alleen voor de nacht.


Ja wil vooral de bench voor nacht. Overdag is hij in principe bij m’n vriend op kantoor en mag hij gewoon los en dan slapen in de bench.

Welke afmetingen moet ik dan denken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-19 19:30 



 
Profiel   

Eve is languit in sploot houding toch wel echt een meter lang :')
(en dan is Eve toch wel nog klein voor een cardi)

Het nadeel van de benches vind ik dat ze ook gelijk de hoogte in gaan, die eigenlijk overbodig is :=

We krijgen misschien gezinsuitbreiding.. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-19 20:04 



 
Profiel   

Hier geen bench meer. Hij slaapt altijd bij mij, dus ik kan je weinig tips geven daarin _O-


TheJokerr schreef
Eve is languit in sploot houding toch wel echt een meter lang :')
(en dan is Eve toch wel nog klein voor een cardi)

Het nadeel van de benches vind ik dat ze ook gelijk de hoogte in gaan, die eigenlijk overbodig is :=

We krijgen misschien gezinsuitbreiding.. :=

Oeeeh, spannend! Nog eentje erbij? :))


Vandaag de DNA testresultaten binnen gekregen *\o/* Het laatste stukje wat nog moest :D
DM - vrij
PRA rcd3 - vrij
Fluff - vrij
Vrij van rood, bruin, en merle.

Heel blij met het resultaat! De eerste twee waren al vrij door vererving, maar om het zwart op wit te hebben staan is natuurlijk wel zo fijn :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-19 22:05 



 
Profiel   

TheJokerr schreef
Eve is languit in sploot houding toch wel echt een meter lang :')
(en dan is Eve toch wel nog klein voor een cardi)

Het nadeel van de benches vind ik dat ze ook gelijk de hoogte in gaan, die eigenlijk overbodig is :=

We krijgen misschien gezinsuitbreiding.. :=



Jaa daarom zit ik dus in dubio.. Koop ik er eentje op de groei en dan even kleiner maken of gewoon alleen een kleine en daarna geen.

Wat leuk! Vertel :+


Dna goed, Jeej

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-19 01:53 



 
Profiel   

Ik heb de bench nooit kleiner gemaakt toen ze pup waren. Ik gebruik hem nu overigens ook niet meer. Heb hem gebruikt tot ze ongeveer een maand of 9 waren. De puppyren we langer, omdat Harley nogal graag dingen sloopte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-19 07:42 



 
Profiel   

Wij hebben een bench gekocht waar ze als volwassen ook in kan. Als pup lekker zachte dinge erin maar niet kleiner gemaakt. Na een half jaar sliep ze snachts niet meer in de bench maar hebben hem nog staan. Pas weekend weg geweest met de hele familie en toen mee genomen. Mira is nogal enthousiast met dit soort dingen en neemt dan geen rust. Voor ons maar ook voor haar fijn om dan de bench te hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-19 08:13 



 
Profiel   

Ik heb de bench pas gebruikt toen ze een jaar oud was ongeveer. Hebben de grootste die er is, de honden willen er namelijk ook wel eens samen in. Waarom wil je een bench voor de nacht?

Gefeliciteerd Marinda! Wat een super uitslagen

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-19 11:54 



 
Profiel   

Nou de vlieger gezinsuitbreiding gaat momenteel niet meer op, het is echt heel banketstaaf verlopen en doe er openbaar geen zeggen over omdat ik geen kennel zwart wil maken (overigens geen corgi kennel) maar bah -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-19 15:08 



 
Profiel   

TheJokerr schreef
Nou de vlieger gezinsuitbreiding gaat momenteel niet meer op, het is echt heel banketstaaf verlopen en doe er openbaar geen zeggen over omdat ik geen kennel zwart wil maken (overigens geen corgi kennel) maar bah -O-


Ah wat rot! :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-19 15:54 



 
Profiel   

TheJokerr schreef
Nou de vlieger gezinsuitbreiding gaat momenteel niet meer op, het is echt heel banketstaaf verlopen en doe er openbaar geen zeggen over omdat ik geen kennel zwart wil maken (overigens geen corgi kennel) maar bah -O-



Ah wat vervelend joh :(:)

Wij hebben een bench waar hij als volwassen hond ook in zou passen, maar we gebruiken de bench eigenlijk alleen als hij zijn rust niet pakt en door blijft gaan. Dan begint hij te bijten enzo, heel vervelend, dan weet ik dat het tijd is :D

Snachts slaapt hij in zijn mand.


Dus binnenkort Jarvis babies Marinda? :D

Cupra is inmiddels 4,5 maanden en gaat hartstikke goed! Leergierig manneke is het. :) ook volop aan het wisselen, hij lijkt wel een beetje uit z'n hum te zijn, dus we proberen het hem zo comfortabel mogelijk te maken.

Volgende week hebben we alweer onze laatste puppycursus les, het voelt nog als de dag van gisteren dat ik tegen mijn partner zei "als puppycursus voorbij is, dan is hij al veel groter!", en dat is natuurlijk ook echt zo, alleen is hij voor mij echt nog mijn kleine pupke hoor :')

Na de puppycursus gaan we verder met de vervolgcursus en daarna zien we wel weer verder. Ik heb wel de intentie om ook na die cursus nog les te nemen met hem, maar ik weet nog niet in wat. Toekomstmuziek :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-19 16:00 



 
Profiel   

Hoe is het met iedereen hier?
Wij hebben afgelopen week meegedaan met een hoopersworkshop. Was erg leuk en de hondjes pakten het allebei ontzettend snel op!


[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-19 20:10 



 
Profiel   

Wat superleuk zeg! Zal ik in de toekomst ook graag eens willen doen met Cupra.

Hier gaat het verder goed, meneer is lekker aan het puberen en is zonder problemen door het wisselen gekomen. Was zo blij toen die naaldjes uit z'n bekkie vielen :=

Nu heeft hij alleen het blaffen ontdekt, om aaaalles moet er geblaft worden, erg irritant. Dat het een vocaal ras is wist ik wel, maar er is een ding als te veel stem :') iemand toevallig tips om hiermee om te gaan? Hij hoeft heus niet stil te zijn, maar blaffen om aandacht is ook niet de bedoeling.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-19 08:32 



 
Profiel   

Wat een heerlijke foto's van je kerels Ikke <3

Ik heb Jarv geleerd om te blaffen op commando, zodat het stil commando ook duidelijk was. Werkt niet bij elke hond, maar ik weet dat meerdere mensen dat doen met hun honden :D

Hier gaat het lekker *\o/* Vakantie gehad, en lekker spontaan naar Ameland geweest en genoten van een dagje weg met Jarvis <3
Gisteren voor het eerst naar een show in het buitenland geweest, we hebben eentje in Duitsland bezocht. Ik vreesde al een beetje voor mijn tegenstander, want da's ook een mooie reu. Ik kende hem en zijn eigenaresse enkel via Instagram, dus om ze te ontmoeten was erg leuk :) Vervolgens bleken er nog 2 anderen bij ons in de ring te staan, waaronder een Nederlander :D
We hebben een leuke tijd gehad, en Jarvis heeft zich mooi laten zien (nieuwe snoepjes, daar doet 'ie alles voor :') ). We hebben 1U CAC behaald in de open klasse *\o/* Verder niet meer geplaatst, maar dat mocht de pret niet drukken. Dit is de eerste keer dat we een eerste plaats hebben behaald, dus ik was apetrots *\%/*
[ img ]
Jarvis en Boston voor ze de ring in moesten

Na die tijd <3
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-19 13:43 



 
Profiel   

[ img ]


Wij hebben vandaag Bob opgehaald! <3


Ik vind Jarvis ook echt geweldig! :)
Wij hebben het nu al over een nr 2 :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 11:08 



 
Profiel   

Oh wauw! Wat een mooie uitslag van Jarv! Gefeliciteerd!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 20:10 



 
Profiel   

Wat goed Tigress! Gefeliciteerd!

Het blaffen wordt al wat minder, het voordeel van veel blaffen is dat je veel het nieuwe commando ''hush'' kan oefenen :') Wel had ik van de week het beklag van de buurvrouw van een aantal huizen verderop dat hij 's avonds rond 11 uur in de tuin zou staan blaffen, maar dan slapen wij al dus dat was een ongemakkelijk gesprek :o

Bob! Wat een knappe vent! *\o/* Heel veel plezier en geluk met elkaar gewenst.


Jullie hebben ze misschien al op Facebook voorbij zien komen, maar wou ze toch ook even hier delen.
Afgelopen week onze knappe Cupra nog even gauw op de foto gezet. Volgende week is hij alweer een half jaar, er blijft niks over van mijn kleine puppie -O-

[ img ]

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-19 10:09 



 
Profiel   

Wie van jullie zien we volgende maand op de clubmatch in Zutphen? :)

Wij doen niet mee, maar we komen uit Zutphen dus we gaan sowieso even buurten en het is voor Cupra een kans om z'n pap en mam weer eens te zien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-19 09:16 



 
Profiel   

Hoii,
Ik heb al tijd niet op bokt gezeten, maar nu weer actiever.
Kwam dit topic tegen.

Super leuk. Ik heb een cardigan reu van bijna 3 jaar.

Ik wil fotos plaatsen maar weet niet meer hoe haha, iemand die me kan helpen?

Balou is een gecastreerde reu van bijna 3 jaar, Wij hebben hem vanaf 13 weken. Bij mensen vandaan die hem niet meer wilde. Tot op de dag van vandaag geen moment spijt van deze kanjer.
Helaas heeft hij al aantal operaties gehad en mankeert hij veel.

Op 6 maanden leeftijd is hij aan zn linker voorpoot geopereerd aan het radius curves syndroom, na weken revalidatie liep hij weer goed en mochten we opbouwen met lopen. Helaas afgelopen februari begon hij weer te kreupelen en uiteraard foto´s laten maken van beide voorpootjes. Helaas was het slecht nieuws hij moest weer geopereerd worden aan het radius curves syndroom maar deze keer aan beide voorpoten....
Nu gelukkig na goede revalidatie en rustig aan opbouwen is hij weer de oude en loopt hij elke week mee met de action sport en elke dag 2 x in het park los te rennen en spelen.

Helaas heeft hij ook nog een allergie voor een bepaald soort gras waar hij nu immuun therapie voor krijgt en een prik tegen de jeuk.

Leuk dat er een topic over is en praat graag gezellig met jullie mee.

Pootje van Balou

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-19 14:08 



 
Profiel   

Zo... Ik heb de schrik van mijn leven gehad... Wij zijn op vakantie in Zwitserland en gisteren belde mijn zusje: de hond van een van onze buren heeft Cookie(ons vlinder hondje) gegrepen en er behoorlijk mee geschud. De hond van de buurvrouw had zichzelf losgetrokken uit haar handen en haar in the process een gebroken hand bezorgd. Toen ze in alle commotie de honden uit elkaar wilden halen heeft cookie haar heel lelijk in haar arm gebeten. Rea zat gelukkig heel goed vast, als die zich ermee bemoeit had was de schade waarschijnlijk nog veel groter geweest.
Cookie is nu nog bij de dierenarts, nadat ze gisteren een bijna 4 uur durende operatie heeft gehad. Wij hebben onze tickets omgeboekt en zitten nu in de trein naar huis. Zijn heel hard aan het duimen dat het allemaal weer goed komt met Cookie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 21:47 



 
Profiel   

Bonna schreef
Zo... Ik heb de schrik van mijn leven gehad... Wij zijn op vakantie in Zwitserland en gisteren belde mijn zusje: de hond van een van onze buren heeft Cookie(ons vlinder hondje) gegrepen en er behoorlijk mee geschud. De hond van de buurvrouw had zichzelf losgetrokken uit haar handen en haar in the process een gebroken hand bezorgd. Toen ze in alle commotie de honden uit elkaar wilden halen heeft cookie haar heel lelijk in haar arm gebeten. Rea zat gelukkig heel goed vast, als die zich ermee bemoeit had was de schade waarschijnlijk nog veel groter geweest.
Cookie is nu nog bij de dierenarts, nadat ze gisteren een bijna 4 uur durende operatie heeft gehad. Wij hebben onze tickets omgeboekt en zitten nu in de trein naar huis. Zijn heel hard aan het duimen dat het allemaal weer goed komt met Cookie.


Jeetje Bonna, wat een nachtmerrie!!
Ik duim voor jullie dat alles goedkomt!
Hier ben ik zelf ook altijd zo bang voor dat dit gebeurt..

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 11:13 



 
Profiel   

Wat heftig bonna! Hopelijk gaat het inmiddels weer wat beter met jullie hondje!
PureSG wat gaat het hard he! En wat groeit die snel! Gelukkig blijven ze in hun hooft wel nog heeeeeel klein. Mira probeert nog steeds door te kleine gaatjes te gaan en denk nogsteeds dat ze dat kleine schoothondje is. Inmiddels ligt ze alleen geheel over ons heen. Wat een mooie foto's van hem heb je.

Wat knap van Jarvis! Prachtige foto's.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 19:47 



 
Profiel   

Jeetje Bonna, wat een schrik! Mijn duimen draaien dat alles helemaal goedkomt :(:)

Leuk! Nog een cardigan! Wel een beetje een pechvogel die Balou zo te lezen, hopelijk is de pech voor jullie nu dan afgelopen en krijgen jullie alleen nog maar mooie en fijne tijden samen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 20:04 



 
Profiel   

Thanks allen.

Met cookie gaat het weer iets beter. We hebben haar gisteren op kunnen halen bij de dierenarts. Nog wel veel pijn en veel wonden die moeten helen, maar het gaat de goede kant op gelukkig.

Rea is normaal een beetje een bitch naar cookie, maar nu is ze echt heel lief. Elke keer even bij haar kijken en bij haar liggen. Dat deden ze anders echt niet.

Ik maak me nog wel een beetje zorgen hoe het straks moet met de hond van de buurvrouw. Rea was er altijd al een beetje fel op en heeft nu natuurlijk helemaal unfinished business..

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 13:29 



 
Profiel   

Hoi even een vraagje.

Het gaat hartstikke goed met onze Pippin het is al een grote jongen aan het worden maar we hebben wel echt problemen met het eten. Hij is ook ziek geweest met ontsteking aan zijn darmen maar daarna ging het wel weer heel goed. Hij had het altijd binnen 30 seconden op en nu wil hij gewoon echt niet eten, met drupje melk/water of wat anders wel een beetje met moeite. Alleen bij mijn ouders als de andere hond in de buurt is eet hij de hele bak leeg want hij eigent het wel toe.

Wij voeren nog steeds het puppy voer wat we toen ook van de fokker mee gekregen hebben dat is van ProPlan. Maar nu wil ik dus toch overschakelen op ander voer. (Net begonnen aan de laatste zak) De vraag is dus wat voeren jullie aan jullie corgi met gevoelige darmen?

Hij is nu bijna 9 maanden dus nog wel even op puppyvoer.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 10:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 85 van de 93 [ 2301 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 93  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen