Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 405 [ 10118 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 405  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Het "actief trainen met je hond" topic!

 
Profiel   

Train jij ook met je hond? Behendigheid? Flyball? Gehoorzaamheid? Tryball? Doggy dance? Speuren? Trick training? Rn wat er allemaal nog meer is?

Dit topic is bedoelt als verzamelplek voor mensen die actief met hun hond trainen en graag hun vorderingen laten zien!

Ik ben zelf met mijn boerenfox van 9 mnd bezig met gehoorzaamheid, trick training en behendigheid.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-13 16:25 



 
Profiel   

Wij doen op dit moment met onze pup van 4 maanden gehoorzaamheid, onze hond van 3 jaar staat even stil omdat het te druk werd.
Met onze beide honden gaan we binnenkort een workshop speuren doen en we willen met de jongste in de toekomst begendigheid gaan trainen als hij wat ouder is :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-13 16:30 



 
Profiel   

Vandaag met de "halt" bezig geweest. Ik ben over gestapt naar een andere club, dus even wat nieuwe oefeningen erbij, even oefenen dus ;)


Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-13 16:40 



 
Profiel   

leuk! :D
met hond 1, chip reu 6.5 jaar doe ik alleen speuren en fietsen
hond 2, jolie teef 3.5 jaar speuren, combi sport, fietsen
hond 3, bisou teef 7 maanden, jonge honden klas, impuls control en vandaag voor het eerst gespeurd *\o/* het ging suuuper goed, werd gelanceerd zoveel power zit er in en ze heeft maar 1 doel.. dat is het "slachtoffer" vinden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-13 16:47 



 
Profiel   

Er is een huiskamertopic voor agility liefhebbers: [HK] Agility liefhebbers? .

Ik vind je hond alleen wel een beetje aan de jonge kant om agilitytraining mee te gaan doen. Lees hier het stukje over agility en gezondheid maar eens: http://www.agilityclub.nl/agility.html .

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-13 16:52