Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 400 van de 405 [ 10118 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403 ... 405  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Het "actief trainen met je hond" topic!

 
Profiel   

Mijne heeft ook een chill weekend :Y)


[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-17 20:30 



 
Profiel   

Aaah lekker voor het haardvuur <3

De training vandaag ging super. Madam was weer lekker snel en kefferig. Dus eigenlijk weer normaal.
Geen idee wat dat dus de vorige week was. Of het eten om 4 uur geholpen heeft? Of ze was gewoon niet lekker. Geen idee.

Veel wissels moeten doen en die gingen eigenlijk super. Heerlijk als eens alles lukt ipv alles net te laat inzetten :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-17 22:50 



 
Profiel   

Fijn dat het weer goed ging!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-17 23:02 



 
Profiel   

Hondjes hebben ook hun rust nodig :j

Lazy sunday is daar perfect voor, denk je niet? :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 01:57 



 
Profiel   

[ img ]

Zo ging het hier ook hihi

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 08:47 



 
Profiel   

Hier ook een lazy sunday gehad :)) Moet ook kunnen :D
Rondje bos gedaan, en voor de rest weinig bijzonders. Hij mocht zijn gehoorzaamheid skills zaterdag al laten zien, toen hij spontaan model mocht zijn bij een workshop :D Heel trots op hem. Ondanks de warmte, flitsers, camera's op hem gericht en nieuwe omgeving deed hij het toch maar even :j
[ img ]

Behendigheid gaat inmiddels ook super *\o/* Balkjes blijven er op liggen, hij is beter te sturen, en ik heb kunstgras voetbalschoenen zodat ik niet meer uitglijd op het veld wanneer het nat is :')
Zoals het nu lijkt gaan we in het nieuwe jaar meedoen aan 1 of 2 benefietwedstrijden, om te kijken of verder dan alleen training ook iets voor ons is :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 08:53 



 
Profiel   

Die lazy sunday gaat vanavond door. Mijn woefjes liggen allebei weer op bed :j

Vandaag hebben ze allebei hard moeten werken met commando’s. Mijn oudste hond kan eindelijk af, en mijn jongste hond krijgt het nu bijna zelfstandig voor elkaar op van een koekje wat op haar neus ligt af te blijven. Ziet er wel leuk uit, want ze kijkt natuurlijk naar dat koekje, dus dan kijkt ze scheel :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 20:53 



 
Profiel   

arabella2000 schreef
Aaah lekker voor het haardvuur <3

De training vandaag ging super. Madam was weer lekker snel en kefferig. Dus eigenlijk weer normaal.
Geen idee wat dat dus de vorige week was. Of het eten om 4 uur geholpen heeft? Of ze was gewoon niet lekker. Geen idee.

Veel wissels moeten doen en die gingen eigenlijk super. Heerlijk als eens alles lukt ipv alles net te laat inzetten :+


Wat fijn! **\O/**

Wij hadden wedstrijd, Puk ging echt waanzinnig goed! Twee keer een DK en een keer foutloos en een 4e plek, die foutloze was wel echt vreselijk slecht gehandeld van mij. Het leek wel of ik het verkennen volledig vergeten was. :')

VP een DK, verwacht, want de wip die stond is vreselijk, dus haar heb ik haar heel bewust stop gezet en haar rustig erover laten gaan. De wip gaat nu eindelijk redelijk goed, ik zou niet willen dat dit het zou verpesten. Maar voor de rest een super ronde, liet zich goed sturen, werkte vooruit en bleef lekker gaan. Ze was iets langzamer dan op de trainingen, maar dat is helemaal niet erg.

Spel ook een DK, er lag een tunnel onder het raakvlak, en Puk is van de tunnels en aangezien ik het wist haar lekker laten gaan. :j

Guinness mocht met iemand anders lopen die hij echt héél héél leuk vind, dat was dus ook de merken, er was geen land mee te bezeilen. :') Arme handler moest het ontgelden, maar er zaten ook zeker mooie stukken tussen. Maar hij was zó enthousiast. := :=

Even de filmpjes erbij gehaald.

VP echt heel trots. **\O/**


JP, zoals gezegd, handelen? Welk handelen? _O-


Spel


Laatst bijgewerkt door KimD op 14-11-17 19:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 19:17 



 
Profiel   

Mooie 4e plek toch ook! Goed hoor

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 19:21 



 
Profiel   

Tigress schreef
Hier ook een lazy sunday gehad :)) Moet ook kunnen :D
Rondje bos gedaan, en voor de rest weinig bijzonders. Hij mocht zijn gehoorzaamheid skills zaterdag al laten zien, toen hij spontaan model mocht zijn bij een workshop :D Heel trots op hem. Ondanks de warmte, flitsers, camera's op hem gericht en nieuwe omgeving deed hij het toch maar even :j
[ [url=m/b1G79A.jpg]Afbeelding[/url] ]

Behendigheid gaat inmiddels ook super *\o/* Balkjes blijven er op liggen, hij is beter te sturen, en ik heb kunstgras voetbalschoenen zodat ik niet meer uitglijd op het veld wanneer het nat is :')
Zoals het nu lijkt gaan we in het nieuwe jaar meedoen aan 1 of 2 benefietwedstrijden, om te kijken of verder dan alleen training ook iets voor ons is :)


Merk je iets aan hem met Agility? Qua belasting enzo?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 19:26 



 
Profiel   

Nee, helemaal niks :D Hij is zelfs bewuster geworden van zijn lichaam, wat een positieve uitwerking heeft op zijn spiergebruik :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 21:41 



 
Profiel   

Vanavond de laatste keer getraind voor de eerste wintercompetitie wedstrijd.
Levi ging echt super.. kreeg hem zelfs met een scoop heel mooi de palen in. Voor Levi echt heel knap.. dat konden wij een half jaar terug nog niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 22:02 



 
Profiel   

Super! Wij hebben zondag ook TWC maar het was er gister even in geschoten, arme dier was zo sneu. Nu rust en hopen dat het opknapt. Gelukkig gaat het vandaag stukken beter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 22:50 



 
Profiel   

Eerste TWC wedstrijd zit er weer op

Jumping: helaas startlat eraf, verder foutloos 34e plek
Vast parcours: ik had een black out na sprong 13, helaas Disk
Estafette: palen moeten herstellen

We staan nu na 1 wedstrijd op de 10e plek vd 21 teams.. moeten nog even goed onze best doen komende wedstrijden.. 1e 8 gaan naar de finale

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-17 20:05 



 
Profiel   

Ik heb vandaag voor het eerst mijn jonge hond ( 6 maanden) op de pakwerker gehad en het ging erg goed. Ben erg tevreden over hem!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-17 20:26 



 
Profiel   

KarinW86 schreef
Eerste TWC wedstrijd zit er weer op

Jumping: helaas startlat eraf, verder foutloos 34e plek
Vast parcours: ik had een black out na sprong 13, helaas Disk
Estafette: palen moeten herstellen

We staan nu na 1 wedstrijd op de 10e plek vd 21 teams.. moeten nog even goed onze best doen komende wedstrijden.. 1e 8 gaan naar de finale


Een startlat is zoiets vervelends. :(

Ik ga duimen voor jullie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-17 20:34 



 
Profiel   

Machie schreef
NoNo, geinig, je traint in de buurt :)
En dezelfde cursus nog een keer doen? Daar heb je agility gericht niet heel veel aan ;)


Het was een toestelvaardigheidsdiploma. Dat heeft hij wel gehaald maar hij is gewoon te snel afgeleid. Ze voorzagen problemen als hij door zou gaan met de cursus. Ik was het daar volledig mee eens. Hij is wel een ADHDer *\%/*
Bij welke berg woon jij? Ik woon bij de holterberg :D

Verder leuke filmpjes! Mooi om te zien hoe de honden worden aangestuurd!

Goede resultaten lees ik +:)+

En mensen die met nieuwe cursussen gestart zijn. Leuk!!

Succes aan iedereen die wedstrijden hebben :)F

Woensdag weer de eerste cursus gehad, nieuwe groep en dus nieuwe honden %) jeetje zeg.. de eerste 20 minuten totaal geen contact met hem! Hij ging volledig op in de nieuwe geurtjes en nieuwe honden :Y) Was er een man met ook een reu en die kwam steeds dichtbij ons staan (ik had mijn paardrijbroek nog aan en die man moest even vertellen dat hij. Roeger ook paarden had). Maar onze honden hadden nou niet bepaald een klik met elkaar!! Toen we pauze hadden had ik in eens volledige aandacht dus ben ik even met hem bezig geweest. Daarna wat toestellen en hij lette weer op. Zodra hij geen toestellen meer hoeft te doen (of iets saais) is de aandacht direct weg.
Wij blijven bij de echte beginners. De andere honden die ook nog niet door mochten zijn bij elkaar ingedeeld alleen werd het voor mij te laat om in die groep te starten..

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-17 21:21 



 
Profiel   

Hierbij mijn individuele filmpjes

https://quik.gopro.com/v/oJlFuv3Jd3/

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-17 21:21 



 
Profiel   

Wow wat goed zeg!
Was dat laatste filmpje de uitsluiting?
He hond heeft er veel plezier in zo te zien, leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-17 22:06 



 
Profiel   

Ja 2e filmpje was de Disk.. helemaal de weg kwijt
Hij is in het laatste jaar echt zoveel sneller geworden, heel blij mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-17 22:54 



 
Profiel   

Gaaf om te zien die snelheid! :wow: Erg mooi die filmpjes allemaal!
Mooi ook om het plezier terug te zien in de honden <3

Hier ook actief geweest met een nieuwe tak van sport...schapendrijven! We hebben een workshop georganiseerd om te kijken of er aanleg was bij de honden. Waar sommige honden liever in de poep lagen te rollen, waren er ook echte fanatiekelingen. Gelukkig behoorde Jarv tot die tweede groep, en hoefde ik hem niet te wassen :')
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

We kregen de vraag hoelang hij al met schapen werkte. Toen we als antwoord gaven dat hij voor het eerst zo dicht bij een schaap was, waren ze verrast. Niet alleen zij, ik wist ook niet wat ik moest verwachten en stond er echt van te kijken hoe goed hij het deed :D voor herhaling vatbaar :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 17:03 



 
Profiel   

@Tigress Wat leuk! Waar ben je geweest?
Wij hebben zaterdag een beginnersworkshop bij Star Sheepdogs gehad. Dyson is nog erg onzeker waardoor hij het liefst bij mij bleef maar als hij even ging dan deed hij het erg goed. Wij gaan vanaf het nieuwe jaar regelmatig een les nemen :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 18:27 



 
Profiel   

Leuk Tigress! Mijn Roemeen is van het weekend ook voor het eerst bij de schapen geweest. Wij hebben zelf een kudde, dus leuk om eens te proberen ipv met de borders.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 18:29 



 
Profiel   

Wij zijn in Hoogezand geweest bij schapenboerderij Penninga :j
Wat leuk! Ik ben benieuwd hoe de lessen zullen gaan in het nieuwe jaar :D

Gaaf mirriejj! Altijd handig als je zelf al een kudde hebt. Hoe vond je roemeen het? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 20:18 



 
Profiel   

Leuk Tigress! Weer eens wat anders als die borders hihi
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 20:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 400 van de 405 [ 10118 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403 ... 405  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen