Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 407 van de 501 [ 12518 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410 ... 501  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Cavia topic! Deel 2; we whiepen verder....

 
Profiel   

Ja en het geluid! Als je met andijvie wappert maakt dat een bepaald geluid waar ze spontaan hongerige monstertjes van worden :+
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 16:09 



 
Profiel   

Volgens mij is mijn geïmproviseerde gordijn wel goedgekeurd :o [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 16:25 



 
Profiel   

Lekker slaapsnoetje :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 16:43 



 
Profiel   

Ik ga morgen bij dit schatje kijken <3 [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 19:44 



 
Profiel   

Wat een mooie foto melody!
Lekker slaapkopje

Votti wat een leukerd!

Hier weer met de handen in het haar Arrow is dood ongelukkig, eet amper. De andere twee willen zo graag bij hem in vooral Sammie dat de tralies bijna door geknaagd worden. Weet het even niet meer

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 20:29 



 
Profiel   

Mooie grijsagouti, of noemen ze dat een silveragouti ??

Mira: je kunt het nog eens proberen... misschien heeft de scheiding ze goed gedaan :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 20:37 



 
Profiel   

Vanmiddag geprobeerd ging kwartier goed tot Flash de Cali Arrow aanviel. En ze als een bol vacht en poten door de kooi rolden. Heb ze met een straaltje water uit de plantenspuit uit elkaar gehaald. Dir kunnen echt niet bij elkaar meer helaas. Niet in de huidige kooien op zet.

Ben aan het nadenken wat ik ga doen, Arrow doe ik liever niet weg. Een baby beertje erbij kan tot het gaat puberen, dan zit ik weer. Oudere beer kan maar dan moet het ook echt klikken. Dus wat is wijsheid?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 20:46 



 
Profiel   

Ik zou zeggen Arrow en Sammie bij elkaar en Flash laten castreren en dan een zeugje er bij. En dan vér uit elkaar zetten :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 20:50 



 
Profiel   

Dat is een silveragouti :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 21:55 



 
Profiel   

Wat een knapperd! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 21:57 



 
Profiel   

DubbelDun schreef
Ik zou zeggen Arrow en Sammie bij elkaar en Flash laten castreren en dan een zeugje er bij. En dan vér uit elkaar zetten :D


Sammie en Flash blijven bij elkaar en bij Arrow gaan de ballen eraf zeugje uit de opvang erbij. En dan inderdaad heel vér weg. En stel boven en eentje beneden

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 22:00 



 
Profiel   

Mooi opgelost dus :D

Hier willen ze maar niet leren dat je met een grote winterpeen niet in een huisje kunt verdwijnen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-17 10:07 



 
Profiel   

Haha, ik zie t zo voor me! Ons zeugje loopt ook altijd met al het voedsel net als een hondje terug naar haar veilig nestje :') een kleine cavia met een groot stuk paprika is echt hilarisch

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-17 10:19 



 
Profiel   

Zoiets krijg je dan... :)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-17 10:53 



 
Profiel   

Hahaha geweldig! Maandag maar even wat dierenartsen bellen ivm kosten van de castratie. Arrow eet alleen maar hooi en het droge voer. Ook een paar blaadjes sla gingen erin. Zit vooruitgang in na gisteren

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-17 12:13 



 
Profiel   

Ze is er! We hebben nog geen naam maar dat komt nog wel... kennismaking ging goed, t beertje probeerde haar wel te berijden maar dat doet hij bij ons andere zeugje ook weleens. T is m ook niet gelukt, t kleintje is veel te vlug voor hem. Op een gegeven moment waren ze allemaal aan het popcornen *\o/*

Op dit moment zitten ze met zn 3en in de kooi (staat wel gewoon open) hooi te eten. We hebben een extra wilgenbrug als verstopplekje gekocht zodat ze allemaal hun eigen plekje hebben als dat nodig is.
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-17 17:47 



 
Profiel   

Wat een leukerd!!! Nadat Arrow zijn ballen heeft ingeleverd wil ik voor hem ook een borstel zeugje (het liefste gaat alles in een keer naar de dierenarts mijn katers moeten ook nog)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-17 17:56 



 
Profiel   

Votti schreef
Ze is er! We hebben nog geen naam maar dat komt nog wel... kennismaking ging goed, t beertje probeerde haar wel te berijden maar dat doet hij bij ons andere zeugje ook weleens. T is m ook niet gelukt, t kleintje is veel te vlug voor hem. Op een gegeven moment waren ze allemaal aan het popcornen *\o/*

Op dit moment zitten ze met zn 3en in de kooi (staat wel gewoon open) hooi te eten. We hebben een extra wilgenbrug als verstopplekje gekocht zodat ze allemaal hun eigen plekje hebben als dat nodig is.
[ [url=m/oDuoiD.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Fvx3ms.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een leukerd! Waar komt ze vandaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-17 20:32 



 
Profiel   

@Votti: wat een droppie. Komt ze bij Anita vandaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-17 22:13 



 
Profiel   

Ik snap de mannen ook echt niet meer, had een doek tussen de kooien gehangen omdat ik het tralie geknaag helemaal gek van werd. Nu heb ik de doek er weg gedaan en ze zitten bij elkaar. Op wat macho gedoe geen ruzie niks... Mannen

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-17 23:56 



 
Profiel   

Ze komt inderdaad bij Anita (Comb Salmon Royal) vandaan. T kleintje is op moment erg schuw en niet blij dat ze van mama weg is. In t hok zit ze vooral in t schuilplekje, maar als ze buiten het hok zit (met mijn hulp) rent ze vrolijk rond en zijn de andere twee ook veel met haar bezig. Volgens mij wordt ze goed geaccepteerd, het is nog een beetje drama soms maar dat hoort erbij (toch..?) :)
@ Mira, mannen :') :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 09:13 



 
Profiel   

Kon ze wel schieten gisteren :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 10:10 



 
Profiel   

Votti schreef
Ze komt inderdaad bij Anita (Comb Salmon Royal) vandaan. T kleintje is op moment erg schuw en niet blij dat ze van mama weg is. In t hok zit ze vooral in t schuilplekje, maar als ze buiten het hok zit (met mijn hulp) rent ze vrolijk rond en zijn de andere twee ook veel met haar bezig. Volgens mij wordt ze goed geaccepteerd, het is nog een beetje drama soms maar dat hoort erbij (toch..?) :)
@ Mira, mannen :') :')


Leuk! De salmon royaltjes zijn wel ruim vertegenwoordigd hier!
Bijoux is hier nu een week en moest inderdaad ook enorm wennen de eerste paar dagen. Nu begint ze meer te durven en blijft ze ook vaak zitten als ik bij het hokje kom.
En de meiden hebben haar ook al volledig geaccepteerd.
Op de grond loopt ze inderdaad ook veel en gaan ze met z'n drieën in een treintje lopen.
Komt dus wel goed. Heeft even tijd nodig!
Ik neem Dr ook vaak op schoot in een Slaapzakje, vind ze ook heel fijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 12:50 



 
Profiel   

Votti schreef
Ze komt inderdaad bij Anita (Comb Salmon Royal) vandaan. T kleintje is op moment erg schuw en niet blij dat ze van mama weg is. In t hok zit ze vooral in t schuilplekje, maar als ze buiten het hok zit (met mijn hulp) rent ze vrolijk rond en zijn de andere twee ook veel met haar bezig. Volgens mij wordt ze goed geaccepteerd, het is nog een beetje drama soms maar dat hoort erbij (toch..?) :)
@ Mira, mannen :') :')


Het heeft even tijd nodig, maar het komt vast helemaal goed.
Volgens mij heb je dan een dochter van mijn beer, of niet?
Milan een California.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 18:00 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]

Kunnen ze nu in t nieuwe huis lekker los rondlopen (althans, in de keuken en bij de eettafel), durven de heren niet van t kleed af en is t hooi wat uit hun kooi komt ineens super lekker := |o
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-17 15:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 407 van de 501 [ 12518 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410 ... 501  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen