Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 500 [ 12492 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Kittenkletstopic!

 
Profiel   

Ik las dat er nog meer mensen op Bokt zijn die op het moment een kitten hebben/ aan het uitzoeken zijn. :D
Ik dacht dat het wel leuk was om een algemeen kletstopic te maken waar we verhalen, tips, trics en foto's uit kunnen wisselen.

Laat ik aftrappen. Dit is Neko, Maine Coon en hij komt vrijdag aanstaande bij mij wonen.
[ img ]

Tante Kedi (mijn korthaar) wacht in spanning af.

Wie kletst er mee? :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-14 20:00 



 
Profiel   

Die ogen <3 , hier helaas geen kittens meer :( de jongste is nu 4 jaar, maar blijft ook super leuk! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-14 20:01 



 
Profiel   

Ze groeien ook zo snel.. Ik zei een half jaar geleden nog tegen een collega met kitten 'geniet er maar van nu ze zo klein zijn, die tijd is zo voorbij.'
Niet wetende dat ik op vrij korte termijn met dit hummeltje thuis kwam. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-14 20:02 



 
Profiel   

Ohhh kittens, ik kan er geen genoeg van krijgen :D

In 2015 wil ik een combi van 2013 herhalen omdat er geweldige kittens uitkwamen (1 ervan doet het erg goed op de shows in Italie)

[ img ]

En zoals het er nu uitziet is een andere poes zwanger en uitgerekend voor 22 januari. Dit is een Heilige birmaan bewust gekruist met een ander ras om diverse redenen. Dus als het zo is kan ik tzt gaan kitten spammen

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-14 20:14 



 
Profiel   

Ik wist dat jij het was roos :D :') Ik heb/krijg geen kitten (Jongste hier is alweer 2) maar ik lees graag mee, mag wel toch? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-14 20:15 



 
Profiel   

Oh ik ben heel erg benieuwd, Yom!!!

Dat mag hoor pp, wellicht kun je ons nog bijstaan met advies. :')

Ik heb geloof ik alles in huis. Heb Feliway gehaald, kittenbrokjes, speeltjes heb ik nog meer dan zat, dus wat mij betreft mag ie komen. :D Kreeg net nog een leuk speelfilmpje van de fokker dus kan weer ff vooruit. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-14 20:30 



 
Profiel   

Ik meld me ook, Roosch had me uitgenodigd om mee te kletsen :D

Ik mag een kitten, dit had ik ongeveer ruim een maand geleden te horen gekregen :) Dus ik ging druk zoeken, en na heel veel mailcontact met particulieren en asiels, zag ik van de week mijn kitten op internet :D Dus vandaag wezen kijken en het is hem geworden!
Het is een katertje, is een kruising Maine Coon en nu 7 weken oud en komt over 2 weken bij mij!

Dit was de foto van internet:
[ img ]

En dit was vandaag toen wij hem voor het eerst zagen:
[ img ]

Ik heb bijna alles op kattenbak vulling en voer na. Hebben jullie nog tips voor voer? Dat goed en op veel plekken te koop is?

Hij heeft nog geen naam.... Dus als iemand nog tips heeft? Ik had zelf Diesel of Sammie oid ingedachten, maar als jullie nog iets leuks weten :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-14 20:44 



 
Profiel   

Ik had je al wat namen doorgestuurd, haha. :)) Ik vind het echt een moppie, maar ik heb dan ook een zwak voor witjes. :o

Ik zei net voor de lol dat ik Neko maar beter Messi had kunnen noemen naar de voetballer, is dat niks? :')

Qua kattenbakvulling gebruik ik Tigerino. Bestel ik altijd bij Zooplus. Ideaal. En ik voer Royal Canin. Haal ik ook altijd bij Zooplus. Echt fijn inkopen daar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-14 20:46 



 
Profiel   

Ja dankje voor de namen :D Maar ben er nog niet uit, zo lastig haha.

Hij gaat pas naar buiten als hij gecastreerd is, maar dat moet voor 6 maanden gebeuren toch ivm sproeien? Is het dan niet leuk om een kattentuigje te kopen en dan voor die tijd naar buiten, zodat hij daaraan went, of is dat niet nuttig :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-14 20:49 



 
Profiel   

hier vinden ze die tuigjes echt niks, maar ja ze kunnen ook gewoon in een ren :D

Hij is idd langharig en echt schattig

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-14 20:54 



 
Profiel   

Nee denk ook niet dat een tuigje een succes is haha!

Hoe zit het met ontvlooien en ontwormen? Hoe vaak moet ik dat doen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-14 20:57 



 
Profiel   

Bij het enten gewoon even goed spul aan de DA vragen, dat uit de dierenspeciaalzaak is niet echt goed

Ontwormen nog bij 9 en 12 weken en dan bij 4 en 6 mnd en dan jaarlijks (maar dat ben ik ff kwijt)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-14 20:59 



 
Profiel   

Hier komen ze wel buiten aan een tuigje zo nu en dan, lekker in de achtertuin. Nu ik een horende kat erbij krijg zal ik dit voortzetten. Heb altijd gezegd dat een gezonde, horende kat gewoon naar buiten moet kunnen maar ik kan het Kedi niet aandoen dat haar maatje wel naar buiten mag en zij niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-14 21:02 



 
Profiel   

Enten laat je toch altijd bij de DA doen? Je bedoelt denk ik ontvlooispul?
Maar ik kan het allemaal wel navragen bij de DA die weet vas wel wat het beste is.

Aaah, nee Roosch dat is zielig dan inderdaad, niet de een wel en de ander niet haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-14 21:05 



 
Profiel   

ik bedoel dat als je toch naar de DA gaat voor de enting, dat je dan meteen ff dat spul moet meenemen ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-14 21:07 



 
Profiel   

Ik heb een geluk.. m'n buurvrouw is dierenartsassistente bij m'n eigen dierenartsenkliniek, dus als er wat is kan ik haar altijd vragen. :))

Ik ga Neko vrijdagavond halen. Dan moet ik zaterdagavond even weg, maar ben daarna thuis tot woensdagochtend. Hoop dat ie dan een beetje gewend is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-14 21:13 



 
Profiel   

Ze groeien inderdaad heel snel. Die van mij zijn alweer 7 maanden! Ik heb er 2, broer en zus en ze zijn vorige week geholpen. Ik weet niet tot wanneer ze groeien, maar denk dat ze aardig uit gegroeid zijn, want vooral het mannetje is al een joekel :D Ouders waren EK x blauw Rus, ze lijken totaal niet op elkaar.

Witte katten met veel haar zijn erg leuk! :D Vroeger bij mijn ouders thuis nog een witte/grijze pers gehad. Apart dat de ogen verschillend gekleurd zijn :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-14 21:20 



 
Profiel   

Over de ogen van Neko:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Odd-eyed

Zijn volle zus, die tot voor kort bij mij woonde, heeft ook twee verschillende kleuren ogen. :) (voor het hele verhaal, zie m'n onderschrift)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-14 21:26 



 
Profiel   

Dit is mijn kleine dondersteen :Y) Hier was hij 7 weken oud, hij is inmiddels 4 maandjes oud en nu een maandje hier! (het bandje was alleen even voor de foto hoor)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-14 21:57 



 
Profiel   

Hoi ik wil me ook graag melden!
Wij hebben per ongelijk een nestje gekregen en nu 6 kittens van bijna 7 weken thuis.
Zijn volbloed main coontjes 3 jongens 3 meisjes.
Voor 2 van de kittens hebben we al een huisje gehad en behalve eentje hebben ze allemaal een naam.
Ik ga kijken of ik foto's erop kan krijgen :D

Edit: zag dat iemand zocht naar een goedkope plek voor voer wij bestellen altijd op zooplus.nl scheel een hoop!


Laatst bijgewerkt door daphiena op 07-12-14 22:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-14 22:02 



 
Profiel   

Oeh een nestje Maine Coons.. ik ben heel benieuwd. Heb altijd gezegd dat ik absoluut geen langhaar moest en zou hebben, maar toch ben ik gezwicht. :')

Wat een leuke die zwartwitte hierboven. :D :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-14 22:04 



 
Profiel   

Mijn eerste nestje heilige birmaan kittens, uiteraard met stamboom, getestte ouders, etc. Sinds gisteren hebben ze alledrie een huisje gevonden, dus tegen 25 december ben ik ze helaas allemaal kwijt -O-
In het voorjaar plannen we nog een nestje, en dan wordt onze lot gesteriliseerd, bedoeling is om uit dat nest een of twee kittens te houden,om dan mss binnen twee jaar daar eens mee te fokken.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-14 22:05 



 
Profiel   

Mag ik mij ook melden? Mijn kitten is naar schatting nu een maand of 7 oud. Ik heb haar gevonden tijdens een buitenrit in augustus. Ze is toen op een maand of 4 geschat.
Terror 1e klas :=
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-14 22:05 



 
Profiel   

Ik vind die van jou zo leuk Amanda.. dat is ook echt een katje waar ik voor zou vallen. :D Doet ze het goed?

Oh Duhelo, wat een poppies. <3 Heel schattig, ook al heb ik niks met Birmanen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-14 22:08 



 
Profiel   

[ img ]
Hier een foto van een tijd terug maar hier staan ze alle zes op :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-14 22:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 500 [ 12492 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen