Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 151 van de 171 [ 4257 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154 ... 171  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Aussie, wie heeft er een!

 
Profiel   

Fotsy super leuke foto’s!

Nicky jammer dat je langer moet wachten

Mila groeit als kool! Komende zaterdag gaan we naar de aussie dag bij zwemvijver UT poeleke zijn er meer die hier heen gaan?


[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-19 11:30 



 
Profiel   

candalisa schreef
Fotsy super leuke foto’s!

Nicky jammer dat je langer moet wachten

Mila groeit als kool! Komende zaterdag gaan we naar de aussie dag bij zwemvijver UT poeleke zijn er meer die hier heen gaan?


[ [url=m/CEG5DF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NuN29x.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2bNEnP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qAkNYY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit vind ik kwa kleur stelling nou eens een hele mooie blue merle met die donkere platen. Mooi hondje

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-19 12:19 



 
Profiel   

Mooi hondje Candalisa.

Ja ach, ik wacht al 1.5 jaar dus die paar maanden kunnen er dan wel bij :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-19 12:28 



 
Profiel   

keona schreef
Dit vind ik kwa kleur stelling nou eens een hele mooie blue merle met die donkere platen. Mooi hondje


Dankjewel <3 dit vind ik zelf ook heel mooi paar mensen riepen dat zoveel zwart niet mooie wordt namate ze groter werd maar ik wordt er alleen maar meer verliefd op.

[ img ]

Dankjewel Nicky dat is ook ik heb ook 2,5 jaar gewacht op mijn meisje en was het ook zeker waard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-19 13:51 



 
Profiel   

Candalisa !

Ik heb blijkbaar geen echte aussie :+ hier aan het meer nog 3 die echt diep zwemmen , van de rots in het water springen etc. Naya gaat maximum tot waar ze kan staan tot aan haar buik en dat is dan al veel gevraagd :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-19 15:44 



 
Profiel   

Ik twijfel nog om zaterdag te gaan! Heb thuis ook nog zoveel te doen :') besluit op laatste moment of ik ga!

Taylor gaat hier mee op vakantie!
Wilde ook graag naar de Ardennen maar kon niks naar onze zin vinden. Nu gaan we naar Limburg. Volgend jaar willen we naar Frankrijk met Taylor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-19 07:47 



 
Profiel   

Zamora zou leuk zijn!

Wij willen in september naar de Ardennen met alle honden. Frankrijk mogen we niet komen helaas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-19 09:13 



 
Profiel   

candalisa schreef
Zamora zou leuk zijn!

Wij willen in september naar de Ardennen met alle honden. Frankrijk mogen we niet komen helaas.


Hoezo mag je in Frankrijk niet komen? Oh wacht risico honden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-19 09:21 



 
Profiel   

Nicky ja we hebben een rottweiler en Stafford en ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om ze dan maar thuis te laten en alleen Mila mee te nemen ...

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-19 09:55 



 
Profiel   

Mmm interessant die aussie zwemdag.. alleen altijd een dingetje voor mij om ergens alleen heen te gaan wat vreemd voor mij is met veel mensen :')

Elmo is al een paar keer mee geweest naar Terschelling, verder ga ik nooit op vakantie haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-19 10:02 



 
Profiel   

candalisa schreef
Nicky ja we hebben een rottweiler en Stafford en ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om ze dan maar thuis te laten en alleen Mila mee te nemen ...


Ik bedacht het mij ineens, mijn moeder gaat altijd naar frankrijk dus ik dacht eerst uhh :')
en toen bedacht ik mij ineens een gesprek met mn moeder dat in Frankrijk daar heel erg op gecontroleerd wordt ook...

Ik snap dat wel, ik zou ze ook niet achterlaten alleen maar omdat je dan op vakantie wilt, er zijn gelukkig nog genoeg landen waar het wel mag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-19 10:07 



 
Profiel   

Mossel dat ken ik ook hoor ik neem altijd een vriendin of vriend mee. Ben er al nu een paar leer geweest dus zou denk ik ook alleen gaan maar blijft altijd een dingetje!
Maar tis echt super gezellig daar!

Nicky ja Ardennen hadden we toen geen probleem. Joy heeft een stamboom dus zou in theorie wel mee mogen maar de Stafford niet en dan heeft ze nog zware cushing dus ziet er gehavend uit... met wandelen krijg ik vaak opmerkingen dat het een vecht hond is ...

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-19 10:52 



 
Profiel   

candalisa schreef
Nicky ja Ardennen hadden we toen geen probleem. Joy heeft een stamboom dus zou in theorie wel mee mogen maar de Stafford niet en dan heeft ze nog zware cushing dus ziet er gehavend uit... met wandelen krijg ik vaak opmerkingen dat het een vecht hond is ...


Ik begrijp het aan de ene kant wel, maar t blijft wel zuur dat het zo gaat. De goede lijden altijd onder de kwaden, helaas.

Gelukkig kan je nog wel lekker op vakantie naar andere landen! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-19 12:20 



 
Profiel   

candalisa schreef
Nicky ja we hebben een rottweiler en Stafford en ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om ze dan maar thuis te laten en alleen Mila mee te nemen ...

Zijn het stamboomloze dan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-19 14:30 



 
Profiel   

Keona de rottweiler heeft stamboom Stafford niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-19 16:12 



 
Profiel   

Frankrijk is ook echt leuk. Ik heb al vogezen, bretagne, camargue en nu de jura gedaan. Vind bretagne en de jura het leukst tot nu toe om met de hond te doen. Maar de ardennen is ook zeer leuk en mooi!

Wij hadden in de carmargue onze vorige hond bull terrier mee. Niemand heeft achter een muilkorf gevraagd of zijn stamboompapieren en de politie nam er zelf selfies mee. Maar ja dat is natuurlijk niet altijd zo :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-19 16:28 



 
Profiel   

Wij gaan ook bijna nooit op vakantie maar als we eens weg zouden gaan dan blijven de honden thuis en komt er een oppas of we nemen ze idd mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-19 19:47 



 
Profiel   

Jammer dat de weersvoorspelling niet best is voor zaterdag -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-19 22:46 



 
Profiel   

Gister gaan suppen met mijn vriendje, samen met ons frisbee team[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 10:04 



 
Profiel   

Dat staat ook nog op mijn lijstje om te gaan doen :D lijkt me leuk! Woon in ideale omgeving ervoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 12:23 



 
Profiel   

Zamora schreef
Dat staat ook nog op mijn lijstje om te gaan doen :D lijkt me leuk! Woon in ideale omgeving ervoor.

Het is leuk als je ook beetje kunt zwemmen er bij. Of weet niet of dat kan , beetje ruiger water hebt. Haha. Zo is wel rust geven maar hond word er zeker niet moe van, en ik ook niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 12:50 



 
Profiel   

Ja dat kan hier wel idd! Alleen Taylor is nog jong en zwemt zelf nog niet dus lijkt mij verstandiger volgend jaar zoiets te gaan proberen een keer. Als hij dan zwemt haha :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 14:48 



 
Profiel   

Zamora schreef
Ja dat kan hier wel idd! Alleen Taylor is nog jong en zwemt zelf nog niet dus lijkt mij verstandiger volgend jaar zoiets te gaan proberen een keer. Als hij dan zwemt haha :=

Zwemvesten aan komt dat helemaal goed. Vaak worden ze er zekerder door

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 22:01 



 
Profiel   

Dat is een goede ja! Wilde sowieso nog een halen voor als hij mee gaat op de boot.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-19 09:13 



 
Profiel   

Toen ik de eerste keer met elin ging suppen had ze ook nog nooit gezwommen. Ik zou eigenlijk met kenai gaan maar die overleed plotseling en zei was het enige "alternatief"..

Ging super goed maar goed tuig aan waarmee ik haar makkelijk terug kon hijsen en een riem aan mij vast zodat ze nooit te ver buiten bereik kon komen.

[ img ]
[ img ]
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-19 09:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 151 van de 171 [ 4257 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154 ... 171  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen