Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 170 van de 171 [ 4257 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 167, 168, 169, 170, 171  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Aussie, wie heeft er een!

 
Profiel   

Ik woon in Kampen en 20 min rijden is echt de max.
Zwolle start in maart weer. En is nog een optie bij andere club in Zwolle voor de donderdagavond. Eigenlijk helemaal niet handig maar heb toch besproken hier om dat misschien toch wel te gaan doen. Bij die club is ook mogelijk eind deze maand te starten met een combi klas.
Ijsselmuiden heeft wachtlijst van ongeveer een jaar.

Treibbal lijkt mij zo leuk maar dat is hier niet helaas. Dichtstbijzijnde is Lelystad en dat is echt even geen doen momenteel.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 12:43 



 
Profiel   

Ondanks het echt geen handige dag en tijdstip is voor mij heb ik ons toch op gegeven voor beginners groep voor Agility in Zwolle. Eind deze maand gaan we beginnen, ben erg benieuwd :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 12:09 



 
Profiel   

Ik ben dit topic helemaal uit het oog verloren zie ik.. ;( Ik ga echt mijn best doen het wat beter bij te houden, veel te leuk al die nieuwe aussies hier.

Mijn meisje is afgelopen weekend gepromoveerd van de 1ste naar de 2de graad in de behendigheid. Super leuk en eind november onze eerste 2de graad wedstrijd gepland staan.


Paar van onze rondjes. Waar ze tot deze zomer soms echt een kip zonder kop was en gewoon rond rende zonder echt op mij te letten is ze nu echt wat volwassener geworden, let ze beter op mij en laat zich goed sturen waardoor er bij mij ook meer rust is gekomen. Al bij al worden we een steeds beter team.





Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 16:03 



 
Profiel   

Mijn allerliefste en knapste man werd zondag alweer 6! <3 *\o/*

[ img ]


----

Gefeliciteerd nog met jullie promotie Diandra, super knap! Leuk om te zien hoeveel plezier jullie beleven aan het samen sporten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 17:51 



 
Profiel   

Gefeliciteerd

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 18:07 



 
Profiel   

Blinnii schreef
Mijn allerliefste en knapste man werd zondag alweer 6! <3 *\o/*

[ [url=m/lkH7QS.jpg]Afbeelding[/url] ]


----

Gefeliciteerd nog met jullie promotie Diandra, super knap! Leuk om te zien hoeveel plezier jullie beleven aan het samen sporten.


Jij ook gefeliciteerd.. *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 18:25 



 
Profiel   

Gefeliciteerd aan de knappe man Blinnii :D
Lekker bezig Diandra! Jullie gaan goed!

Hier op reis met Charlie, een vriendin met 3 borders en een cattle nog mee. Allemaal vreemde honden voor hem en 1260km gereden op 15u tijd maar hij is zoals altijd zijn vrolijke zelve. Zo trots op de “kleine” man <3

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 21:22 



 
Profiel   

xLaraaj schreef
Gefeliciteerd aan de knappe man Blinnii :D
Lekker bezig Diandra! Jullie gaan goed!

Hier op reis met Charlie, een vriendin met 3 borders en een cattle nog mee. Allemaal vreemde honden voor hem en 1260km gereden op 15u tijd maar hij is zoals altijd zijn vrolijke zelve. Zo trots op de “kleine” man <3

[ [url=m/MnkIPr.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/AZpM17.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/bDOijF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuk

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 08:25 



 
Profiel   

Hoe is het hier met iedereen?
Hier gaat alles zijn gangetje. Druk met het werk en de honden. Indy is zo goed als heel de maand april hier thuis. Hopelijk eind dit jaar weer een nestje in huis ^^
Nog enkele foto’s van de afgelopen maanden :)


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-22 21:10 



 
Profiel   

Leuk dat je ook weer een nestje gepland hebt.

Met elin nog steeds lekker aan het trainen en komen weekend weer wedstrijd (venlo). Maar ik verwacht haar over een week of drie loops en dan gaat ze ook (eenmalig) gedekt worden. Super spannend maar erg veel zin in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-22 21:30 



 
Profiel   

Lara, dat stel van jou blijf ik enorm knap vinden. Beide honden <3

Spannend xxDiandraxx! Ga je er daar eentje van aanhouden?

Hier gaat het zijn gangetje. Wij strugglen nog wel enorm met zijn reactiviteit. Maar aangezien we nu in een holistisch traject zitten ligt de training even stil. Eerst Jip weer op de rit zien te krijgen. Verder steppen en canicrossen/trailen we veel. :D


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-22 22:34 



 
Profiel   

Ook spannend bij jou he Diandra! :D

Bedankt CupCakes! En Jippemans, wat hou ik van jullie insta story’s :D is er een bepaalde reden van dat holistisch traject of is dat ivm zijn reactiveit?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-22 22:41 



 
Profiel   

CupCakes_ schreef
Spannend xxDiandraxx! Ga je er daar eentje van aanhouden?

Dat is zeker de bedoeling, anders was ik er nooit aan begonnen.. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-22 23:47 



 
Profiel   

xLaraaj schreef
Ook spannend bij jou he Diandra! :D

Bedankt CupCakes! En Jippemans, wat hou ik van jullie insta story’s :D is er een bepaalde reden van dat holistisch traject of is dat ivm zijn reactiveit?


Jip is ècht een clown eerste klas soms. De idioot :')

In eerste instantie inderdaad vanwege die reactiviteit en angst voor harde geluiden en omdat ik het gevoel had dat er iets met hem was waar ik en het reguliere traject niet de vinger op konden leggen. En mijn gevoel klopte ook helaas.

Er was van alles gaande in dat lijf van hem, dus dat zijn we nu stap voor stap aan het aanpakken. En dan hoop ik dat we hem weer op de rit hebben en weer gericht kunnen trainen op die reactiviteit. Want daar kan ik soms echt heel moe van worden. :o


XxDiandraxX schreef
CupCakes_ schreef
Spannend xxDiandraxx! Ga je er daar eentje van aanhouden?

Dat is zeker de bedoeling, anders was ik er nooit aan begonnen.. :o


Een nestje lijkt mij sowieso enorm spannend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-22 08:50 



 
Profiel   

Het is hier al een tijdje rustig. Hoe gaat het met de bokt aussies?

Hier is Elin loops geworden en word denk ik deze week gedekt. Super spannend maar ook heel veel zin in!

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-22 10:52 



 
Profiel   

Gaaf Diandra!

Door welke reu word ze gedekt? Of had je dat al laten zien? Misschien had ik het gemist!

Met Mezzy gaat het super, ze word steeds zekerder bij de agility, dus daar ben ik super blij mee! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-22 08:16 



 
Profiel   

Nicky91 schreef
Gaaf Diandra!

Door welke reu word ze gedekt? Of had je dat al laten zien? Misschien had ik het gemist!

Met Mezzy gaat het super, ze word steeds zekerder bij de agility, dus daar ben ik super blij mee! *\o/*

Ze word gedekt door stormy hill’s next wolverin, een zwart witte werklijn reu uit duitsland.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-22 09:47 



 
Profiel   

XxDiandraxX schreef
Ze word gedekt door stormy hill’s next wolverin, een zwart witte werklijn reu uit duitsland.


Ziet er goed uit!
mooie reu!

ben heel benieuwd *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-22 09:51 



 
Profiel   

Spannend ! Heel veel succes deze week :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-22 10:16 



 
Profiel   

Diandra, mooie reu! Succes deze week! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-22 10:32 



 
Profiel   

Oe leuk puppies! Mijn puppies zijn al bijna puppy af met 10 maanden
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Emma is nu begonnen met teamopleiding hulphond en ze doet het zo goed.
Mila heeft volgende week haar eerste hooper wedstrijd en Raya ja is en blijft the evil queen hahahah

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-22 10:50 



 
Profiel   

Hier gaan de pups grotendeels de sport in. Wel verschillende sporten, maar met deze combinatie moet er straks denk ik wel gewerkt gaan worden en dat is ook wat ik graag wil. Al hebben beide ouder dieren ook een hele goede “uit” knop en dat vind ik ook heel belangrijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-22 11:20 



 
Profiel   

Ik zou ook inderdaad naar sportieve baasjes kijken met jouw nest. Alle aussies eigl maar nog meer met werklijn. en een goede uitknop, dan is er ook meestal een goede aan-knop :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-22 11:26 



 
Profiel   

XxDiandraxX schreef
Hier gaan de pups grotendeels de sport in. Wel verschillende sporten, maar met deze combinatie moet er straks denk ik wel gewerkt gaan worden en dat is ook wat ik graag wil. Al hebben beide ouder dieren ook een hele goede “uit” knop en dat vind ik ook heel belangrijk.


Super leuk!

ben heel benieuwd naar je pupjes <3 <3 *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-22 11:27 



 
Profiel   

xLaraaj schreef
Ik zou ook inderdaad naar sportieve baasjes kijken met jouw nest. Alle aussies eigl maar nog meer met werklijn. en een goede uitknop, dan is er ook meestal een goede aan-knop :D

Ja elin heeft een hele goede aanknop, de reu is iets relaxter maar heeft genoeg focus. Wil ze niet te gek hebben, moeten ook gewoon leuke huishonden worden.

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-22 11:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 170 van de 171 [ 4257 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 167, 168, 169, 170, 171  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen