kleine Gipsy krijgt kittens.

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yom
Berichten: 3806
Geregistreerd: 01-01-11
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 11:37

Ik weet niet wat voor bench je mee gaat nemen, maar zo'n ijzeren is eigenlijk helemaal niet handig.

Qua bevalling en de eerste weken is een grote doos (geen fruitdoos maar bijv van de chips) het allerfijnste. En daarna maak je er een ren aan vast

Anoniem

Re: kleine Gipsy krijgt kittens.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 11:51

Dan is de konijnenren van mijn nichtje misschien handiger. Haar caavje is van de week ingeslapen, dus de ren is over nu.
De doos die ik heb is van een tv geloof ik, doormidden, dus twee losse helften staan op verschillende plekken in huis. Maar ze heeft er nog geen poot in gezet.

Amable

Berichten: 9680
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Re: kleine Gipsy krijgt kittens.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 12:06

Da's ook gek he, ruim een half jaar geleden keek je met mij mee en nu zit je in dezelfde situatie, alleen nu met een nog jonger katje. Maar geloof me, het is echt super leuk en als ze er eenmaal zijn gaat alles eigenlijk best wel vanzelf. Anushka is natuurlijk die eerste week zo ziek geweest, dus ik had er flink wat werk aan, maar het is een prachtige periode en het waren echt prachtige kittens. Baasjes hoefde ik niets voor te doen, die diende zich vanzelf aan, en dat voor 7 kittens! Dus ik denk dat jij je baby's tzt ook makkelijk bij nieuw personeel onder kan brengen :)

Een ren is m.i. niet nodig hoor, tenminste, ik had ze gewoon vanaf dat ze gingen lopen los door het huis lopen en dat ging prima, erg gezellig :D

Anoniem

Re: kleine Gipsy krijgt kittens.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 12:11

Hai Danielle!
Ja bizar he?? Ik had dit echt nooit verwacht en zat er ook echt niet op te wachten..... Maar ja, het is zoals het is, dus we doen het gewoon!
Als mijn kleintjes net zo mooi en lief worden als die van jou komt dat ook helemaal goed ja! ;-) Masha, die bij mijn vriendinnetje Linda woont is echt een prachtige dame en zo lief. Je moet haar eens vragen om een foto van Masha en haar zoontje, die twee zijn ontzettend schattig samen!

Amable

Berichten: 9680
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Re: kleine Gipsy krijgt kittens.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 12:21

Joh, ik zat er toen ook echt niet op te wachten, de dierenarts zei nog, misschien komen er wel hele mooie kittens uit... Maar eenmaal gewend aan het idee wordt het beter en als je dan ziet hoe leuk ze zijn! :D

Wat leuk om te horen dat Masha het nog steeds zo super doet! Ik had in het begin ook al eens een foto samen met haar zoontje gezien, dat is dus nog steeds 4 handen op 1 buik? Super <3 Ik heb laatst Bob en Oscar terug gezien en Kiska natuurlijk, dat zijn ook allemaal zulke mooie katten geworden! Zo mooi in postuur ook. Het is echt een knappe pappa geweest :D

Anoniem

Re: kleine Gipsy krijgt kittens.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 14:58

Dat is waar, stiekem vind ik het ook best leuk, maar wel heel spannend allemaal. En dan nog proberen niet op alle ukjes tegelijk verliefd te worden. :+ (pleeeeeeeaaaaaseeeee laat er geen rood meisje tussen zitten....!)
Ja zeker die kleine man en Masha zijn heel dikke vriendjes, als je dat zo ziet soms <3
Die vent die Anuska tegen is gekomen moet een heule knappe geweest zijn idd! Hopelijk heeft Gipsy ook zo een goede smaak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 15:54

Afbeelding

Buikje groeit met de dag.
Gipsy is vandaag het ene moment heel onrustig en mauwerig en het volgende moment weer zo tegen me aan in diepe slaap inclusief dromen.

Rennie89
Berichten: 37283
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: kleine Gipsy krijgt kittens.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 16:08

Jeetje wat een buik! Hoeveel kittens verwacht ze?

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Re: kleine Gipsy krijgt kittens.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 16:25

Wat spannend! !!

Anoniem

Re: kleine Gipsy krijgt kittens.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 18:20

Op de echo hebben we er 4 kunnen zien lifaya, maar zekerheid is er natuurlijk niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 21:42

Sorry voor de belabberde foto, maarre... Doet dit jullie ook niet steeds meer denken aan een bowlingpin?
We moeten inmiddels op zeker 8 weken zitten. (aanstaande vrijdag is ze 8 weken bij mij namelijk)

Afbeelding

Silly1972

Berichten: 14785
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: kleine Gipsy krijgt kittens.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 22:13

Nou dan is het opzeker binnen nu en een week ;)

M_arjolein

Berichten: 1452
Geregistreerd: 13-04-13
Woonplaats: Friesland

Re: kleine Gipsy krijgt kittens.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 07:56

Spannend!! Kan nu elk moment wel komen dus.

Nico_lette

Berichten: 1829
Geregistreerd: 05-01-15
Woonplaats: Joure, Friesland

Re: kleine Gipsy krijgt kittens.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 13:05

Al iets gebeurt?

Anoniem

Re: kleine Gipsy krijgt kittens.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 20:23

Ze is nog steeds heel erg bol, kijkt niet om naar de nestdozen en probeert mijn koekjes te jatten....

Nico_lette

Berichten: 1829
Geregistreerd: 05-01-15
Woonplaats: Joure, Friesland

Re: kleine Gipsy krijgt kittens.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 20:27

Koekiemonster :))

friendly
Berichten: 8401
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: kleine Gipsy krijgt kittens.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 20:50

Ze eet natuurlijk wel voor +- 4 of misschien meer he?! :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 21:34

Don't touch my cookies }> >;)
Het is zo gek om die kleintjes te voelen bewegen in haar buik. Ik weet niet of het normaal is dat katten het fijn vinden als je hun drachtige buikjes zoveel aait en voelt, maar Gipsy vind het in ieder geval erg prettig merk ik.
Als ik mijn hand stil hou voel ik soms zomaar een pootje uitsteken of het bolle van een kopje.

Amable

Berichten: 9680
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Re: kleine Gipsy krijgt kittens.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 21:38

Anushka vond (en vindt) dat ook heerlijk! De dag van de bevalling moest ik de hele middag en avond naast haar op de bank zitten en haar buik masseren, ze had krampen :')

Tamara_089

Berichten: 1026
Geregistreerd: 12-04-12

Re: kleine Gipsy krijgt kittens.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 22:03

Jules deed dat ook die kwam er echt voor liggen. Buik de lucht in en kriebelen maar

Silly1972

Berichten: 14785
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: kleine Gipsy krijgt kittens.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 22:04

Ja hoor, dat is vrij normaal .
Mooi is dat hè om ze zo te voelen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 22:05

Afbeelding

Lizzy reageert ook "anders" vanavond. Extreem lief en oplettend op Gipsy lijkt wel.

En jaaaa heel mooi dat te kunnen voelen <3 Ik ben zo benieuwd wat er uit komt!

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Re: kleine Gipsy krijgt kittens.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 22:53

Ik ben ook heeeeel benieuwd!! (en hou me nog steeds gegadigde hihihi)

Xanthippe

Berichten: 1723
Geregistreerd: 02-12-08
Woonplaats: België

Re: kleine Gipsy krijgt kittens.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 15:41

En en? ;)
Geen nieuws is het teken dat ze nog lekker veilig bij mama zitten of dat je er je handen mee vol hebt? :+

WildDreams

Berichten: 2430
Geregistreerd: 08-06-12
Woonplaats: Putten

Re: kleine Gipsy krijgt kittens.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 15:45

Ik ben ook benieuwd! :))