Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 132 van de 132 [ 3291 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 128, 129, 130, 131, 132
Plaats een nieuw onderwerp

Border collie topic!

Profiel   

Wat een knapperds :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 16:51 

Profiel   

dood normaal dit[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 20:56 

Profiel   

:))

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 21:19 

Profiel   

[ img ]

Onze kleindochter Kyana met Lizzy

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 21:53 

Profiel   

Hoi,

Lang geleden dat ik hier nog gepost heb. Met m'n border gaat alles goed! Helaas is mn andere hond overleden en ben ik dus op zoek naar een vriendje voor haar. Ik ben op zoek naar een oudere hond, liefst reu, teefje valt te proberen.
Indien mogelijk zou ik graag een oudere border collie hebben ivm hoe Raika vaak het typische staren gebruikt tijdens het spelen en dit voor niet-borders soms agressief overkomt, maar ik kan er niet veel vinden. Als jullie er toevallig eentje kennen die een huisje zoekt, let me know!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-19 21:33 

Profiel   

Prachtige foto's komen er weer voorbij, borderjay wat een schattige kleindochter heb je <3 , en een geweldig hond!.

@Noblesse, je zou op herplaatsing border collie kunnen kijken, daar staat van alles op van jong tot oud.
Wij hebben via deze site onze laatste oude border ook gevonden, er staat ook heel veel uit belgie op.
Ook op verhuisdieren.nl staan vaak borders voor herplaatsing.

Succes met zoeken, gaat vast wel lukken.

Met onze ouder border gaat het goed, ze heeft wel vaak last van haar pootje, maar dat had ze al toen we haar kregen, ze is nu 11.5 jaar dus hopelijk houdt ze 't nog een poosje vol want het is een ontzettende lieve hond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-19 19:08 

Profiel   

Cooper met zijn zoontjes :D
Van links naar rechts: papa KingCooper, My Sweet Devils Eye Son Of a Preacher Man (Kenai), My Sweet Devils Eye Son Of A Gun (heeft nog geen roepnaam), My Sweet Devils Eye Son of Evil (Odiel), My Sweet Devils Eye Son Of A Mirror Man (Solo) en op de hoek Mama My Sweet Devils Eye Que Passa (Qointreau).
Solo is qua tekening volledig het spiegelzaal van papa, vandaar zijn naam. Hij blijft bij de fokker om in de toekomst te gaan showen :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-19 19:39 

Profiel   

ahhh, wat een schatjes, om op te vreten gewoon <3 <3 .
Zijn ze van jou?
Wat een geslaagd nestje, pappa en mamma zijn ook heel mooi.

Hoe oud zijn ze op de foto?
En heb je al een baasje voor de drie anderen gevonden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-19 20:13 

Profiel   

De reu wordt door mij geshowd en staat via mij ter dekking. De fokker is een vriendin :) zij houdt ook Solo aan. De andere 3 hebben inderdaad al een badje gevonden :D
De pups zijn 4 oktober geboren. Dus ongeveer 7 weken op deze foto :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-19 20:18 

Profiel   

Hier net super nieuws gekregen Aelynn HD A ED 0/0 en SD 0/0. Ze was van al de rest dat te testen was al vrij. Dus nu kunnen we lekker gaan concreter plannen voor haar eerste nestje volgend jaar *\o/* *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-19 12:03 

Profiel   

Proficiat Zoe, erg fijn en heel veel succes, we horen het wel 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-19 19:05 

Profiel   

Hier ook nog steeds lekker bezig.

Helaas 23 oktober wel afscheid moeten nemen van Jesda (Flappie)
[ img ]

Jinn heeft afscheid genomen en ik heb het idee dat hij veel rustiger is geworden sinds Jesda er niet meer is.

We hebben de gehoorzaamheid weer opgepakt en hij vindt het super leuk! Heel erg blij koppie heeft ie altijd!

Laats zijn we bij een vriendin geweest op de boerderij. Jinn heeft geholpen met de koetjes opstrooien.
[ img ]

Daarnaast doen we nog steeds lekker hooperen en dat gat erg goed! Jammer genoeg vaak alleen en kan dus niet filmen

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-19 17:02 

Profiel   

Sterkte met het verlies van jesda! Was hij/zij al oud?
En leuk dat Jin niet bang is van de koetjes. Is niks voor onze ouwe shyla, die ligt liever op de bank haha[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-19 18:24 

Profiel   

Jesda was bijna 11. Heeft alleen 7 jaar geleden een auto ongeluk gehad waar ze beide bekken brak en ze had tumoren en denk dat er daar 1 van geknapt is binnenin.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-19 20:53 

Profiel   

Ach wat triest! Is ze toch nog aardig oud geworden, door goede verzorging denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-19 22:14 

Profiel   

assebassie schreef
Ach wat triest! Is ze toch nog aardig oud geworden, door goede verzorging denk ik.

Heb er idd veel aangedaan.
3 operaties en aqua therapie.
Ze had een 'verlamming' in haar poot en door de zwemlessen werden ze weer sterker.
Verlamming is niet het goeie woord maar weet even geen betere.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-19 00:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 132 van de 132 [ 3291 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 128, 129, 130, 131, 132
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp

Zoek naar
Inloggen