Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 50 van de 50 [ 1234 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50
Plaats een nieuw onderwerp

Nog bokkers met een oudere hond?

Profiel   

Leuk, bilionache! Fijn zo n vooruitzicht. En nu nog veel sterkte met het gemis :(:)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-19 06:16 

Profiel   

Dat lege gevoel blijft nog wel even, wel fijn dat je er zelf een ‘goed’ gevoel hebt over de timing.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-19 06:41 

Profiel   

Hé bah, ik kan me hier ook weer melden. Onze hond word 30 december 10 jaar, niet eens zo oud. Helaas staat hij nu een kleine half jaartje op vetmedin voor zijn hart en upcard om vocht af te drijven. Helaas spookt hij regelmatig snachts en moeten we er een X of 3 uit. Naar boven is geen optie, gezien hij staat heeft en in het donker moeite heeft met de trap. Ook merk ik dat hij écht heel graag bij me wil zijn ook overdags. Zo sneu als ze ouder worden

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 07:19 

Profiel   

_ENGEL_ schreef
Hé bah, ik kan me hier ook weer melden. Onze hond word 30 december 10 jaar, niet eens zo oud. Helaas staat hij nu een kleine half jaartje op vetmedin voor zijn hart en upcard om vocht af te drijven. Helaas spookt hij regelmatig snachts en moeten we er een X of 3 uit. Naar boven is geen optie, gezien hij staat heeft en in het donker moeite heeft met de trap. Ook merk ik dat hij écht heel graag bij me wil zijn ook overdags. Zo sneu als ze ouder worden

Ja inderdaad zo sneu om te zien.
Wij weten wat ouder worden betekend en wat we wel en niet kunnen doen.
Een hond overkomt het letterlijk :(
Is het misschien een optie om een trap hekje te plaatsen boven? Dan kan je hem naar boven en beneden tillen en kan hij ‘s nachts niet naar beneden vallen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 14:55 

Profiel   

_ENGEL_ schreef

Ik heb een oudere hond geadopteerd. Buiten dat het een dwangneuroot is, heeft hij nog geen ouderdomskwalen (alhoewel ik toch wat artrose vermoed). Maar ik slaap dus al een half jaar beneden op de grond in de woonkamer. Anders is hij de hele nacht in de weer en slapen we allemaal niet. Nu dus wel. Maar ideaal is het niet. Hopelijk kan ik ooit wel weer naar boven om te slapen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 23:17 

Profiel   

Aangezien veel berichtjes hier iets aan de negatieve kant zijn (helaas), wil ik er even een vrolijke noot tegenaan gooien. Mijn vriend en ik willen een senior gaan adopteren. Ik vind die grijze snoetjes gewoon het allerliefste en zo’n oudje verdient een warm mandje. Moeten nog even wachten op onze nieuwe woning maar we kunnen niet wachten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 17:29 

Profiel   

Danique_G schreef
Aangezien veel berichtjes hier iets aan de negatieve kant zijn (helaas), wil ik er even een vrolijke noot tegenaan gooien. Mijn vriend en ik willen een senior gaan adopteren. Ik vind die grijze snoetjes gewoon het allerliefste en zo’n oudje verdient een warm mandje. Moeten nog even wachten op onze nieuwe woning maar we kunnen niet wachten!

Gezellig! Genoeg grijze snoetjes die een huis zoeken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 17:43 

Profiel   

Gewéldig! Ik ben ook gek op de oude grijze snoetjes. Gelukkig kunnen we nog steeds genieten van ons eigen oudje. Ze wordt dover, ziet slechter, wordt warriger, blaft harder :\ en wordt steeds stouter, maar still going strong.
Wat me wel moeilijk lijkt is dat je sneller afscheid moet nemen, maar daar stel je je wel op in, denk ik. Laat je wat meer weten als ‘het oudje’ bij jullie is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 19:10 

Profiel   

Ik vind die grijze snoeten ook zo vertederend <3
Gezien wij 2 jr terug ons hondje hebben moeten laten inslapen en de ander ook al op leeftijd was, vond ik het heel moeilijk qua leeftijd er weer een 2de bij te nemen. Wilde graag voor een senior gaan, maar heb een jong kindje thuis en vind het zo sneu als hij ieder jaar afscheid moet nemen van een hondje. Vandaar de keus voor een herplaatsen van 2 jr. Ik vind het prachtig dat jullie een senior willen adopteren Danique :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 20:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 50 van de 50 [ 1234 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp

Zoek naar
Inloggen