Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 37 van de 51 [ 1262 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 51  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nog bokkers met een oudere hond?

 
Profiel   

Het is ook echt niet leuk! :n Ik mis Jenna nog elke dag.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-17 15:02 



 
Profiel   

Fabster ik zal Clyde denk ik bog altijd blijven missen. Ik ben wel blij dat ik een paar jaar terug de keus heb genaakt er een jonge hond bij te nemen anders had ik nu helemaal in een gat gezeten.

Gister Clyde begraven hij heeft een mooie plek gekregen

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-17 20:05 



 
Profiel   

Ik meld mij al even aan maar zal eerst nog netjes het topic doorlezen :D .
Heb vier honden waarvan twee oudjes, eentje die in oktober 16 wordt en eentje die in december 12 wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-17 10:33 



 
Profiel   

Ha Balte. Je bent er ook. Gezellig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-17 11:15 



 
Profiel   

We hebben natuurlijk wel foto's van je oudjes nodig, hè! O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-17 13:42 



 
Profiel   

Ik zit aan pagina 30 van het topic :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-17 14:02 



 
Profiel   

Dan schiet je al aardig op!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-17 15:47 



 
Profiel   

Heb net het hele topic doorgelezen, leuk omdat veel dingen herkenbaar zijn maar tegelijk ook triest omdat er geregeld oudjes ontvallen.

Zoals beloofd enkele foto's dus.
Dit is Jeanne

[ img ]

[ img ]

Zij wordt (hopelijk) op 22 oktober 16 jaar. Ze heeft veel bulten (leuk om lezen dat ze niet de enige is), ze is al een poosje doof en heeft ook een waasje over haar ogen. Daarnaast heeft ze sinds enkele maanden epilepsie die met medicatie goed onder controle te houden is. Ze slaapt vaak ook erg diep, al wil ze tegenwoordig 's morgens op tijd uit bed. Bedelen aan tafel heeft ze al heel haar leven gedaan maar nu is ze daar enorm fanatiek in geworden.
Haar vader is een Duitse Herder en ze is al haar hele leven mijn schaduw, een taak die ze nog altijd met veel ijver vervult. De trap op is moeilijk geworden, dan moet ik haar achteraan wat duwen, naar beneden gaat nog redelijk. Zelf op de bank springen, gaat ook niet meer. Toch speelt ze nog vrolijk de baas over de rest van de bende.
Twee jaar geleden is Tauro er gekomen (adoptie uit Spanje) opdat hij van haar het vak nog zou kunnen leren. Zeker qua omgang met de paarden heeft ze hem dat goed uitgelegd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-17 18:51 



 
Profiel   

Dit is Marieke

[ img ]

Een zogezegde Mini Sheltie al bestaan die natuurlijk niet. Geboren in het Oostblok, daar gekocht door een broodfokker van hier die er mini Shelties wilde mee fokken. Beestje werd nooit loops dus na enkele jaren moest ze weg. Ik heb ze daar opgehaald, kon niks, kende niks, zielig geval. Nu kan ze rondlopen, buiten gaan, knuffel komen vragen en dat is het zo'n beetje :D
Zij wordt in december 12, heeft een slecht gebitje en is dit voorjaar nog met spoed geopereerd aan een baarmoederontsteking.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-17 20:47 



 
Profiel   

Leukerts, Balte! En 16 is echt een hele leeftijd. Ik hoop dat mijn Miep dat ook nog gaat redden!

Balte wist t al, maar sinds een week hebben wij ook een nieuwe aanwinst. Jonkie, van een jaar of 2-3 (is zwerver uit Rusland, dus leeftijd op de gok). Het gaat met Miep goed samen. Sinds vandaag wordt er ook eens afgetast hoe dat dan met spelen gaat. Erg leuk!

En we waren vandaag op bezoek bij vrienden die een teckel hebben. Die teckel krijgt een aanvaring met Miep en ZhuZhu (de nieuwe Rus) komt Miep te hulp! Dus daar zit potentieel!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-17 00:17 



 
Profiel   

O wat een leukerd zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-17 00:41 



 
Profiel   

Mijn allerliefste labrador is gisteren gaan slapen.
Ik mis haar vreselijk na 14 jaar en 3 maanden onvoorwaardelijke liefde in mijn leven.

Alsof ik van binnen verzuur en mijn hart gebroken is ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-17 08:41 



 
Profiel   

Ach Ravellie :(:) . Sterkte met het verlies Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-17 09:07 



 
Profiel   

Heel veel sterkte Ravellie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-17 09:33 



 
Profiel   

Sterkte :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-17 10:56 



 
Profiel   

Sterkte

Op sommige momenten mis ik hem ook.

Volgende week ga ik oppassen op de honden van mijn broer.
Oud Engelse bulldog en chiwawa

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-17 11:36 



 
Profiel   

Ik denk ook vaak aan Jenna. En stiekem vrgelijknik de nieuwe hond een beetje met haar. Niet dat ze uiterlijk op elkaar lijken, maar karakter wel een klein beetje. Het heerlijke geknuffel en de blijdschap met aandacht. Maar ik heb een ketting met haar as. Mss stom, maar het voelt toch of ze altijd een beetje bij me is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-17 11:43 



 
Profiel   

Hoi, ik kom ook eventjes binnenvallen en zal vanaf nu hier ook wat meer aanwezig zijn. Ik heb een boomer van 10 jaar. Hij is nog vrij fit maar hij heeft een hernia waardoor hij er soms 2 weken uitligt. Nu is hij zn hele leven al vrij dun. Hij eet zn brokjes altijd gewoon, maar wel met lange tanden.

Nu wil ik hem ivm zn leeftijd wat extra's geven. Ik heb hem gister voor t eerst een paté gegeven en hij vond het heerlijk, daarna leefde hij helemaal op (rondrennen met een slipper waarna hij 3x onderuit ging. Ik vrees voor de hernia :+ ) Nu zou ik hem dagelijks hier een beetje van willen geven als extra. Maar ik ga er vanuit dat de standaard paté uit de supermarkt nou niet helemaal oke is. Weten jullie wat goed zachtvoer is om er bij te geven waar niet te veel poespas in zit? Hij heeft in het verleden last gehad van blaasstenen, dat is wel iets om rekening mee te houden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-17 11:31 



 
Profiel   

Gewoon vers vlees voor honden, denk ik. Bij een goed merk dit er alleen vlees in. Ik heb zelf Lotgering, maar zijn verpakkingen van 500 gr. Is voor een boomer mss wat veel. Maar je hebt ook merken waarbij het in pingpongbalformaat is ingevroren. Kun je zelf kiezen hoeveel je er van geeft. Weet alleen het merk niet meer.

Welkom hier, trouwens. Bij Laarakker kunnen ze wel wat aan herniapijn doen, trouwens. Zoek maar eens op goudkorreltherapie. Heb ik ook bij mijn oudje gedaan (kost wel wat) -en bij mijn paard ook trouwens-. Die gaan weer als een speer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-17 12:16 



 
Profiel   

We zitte net echt stokoude foto's te kijken. Komen we nog puppyfoto's van Miep tegen. Dat is toch zo schattig! 13,5 is ze inmiddels. Maar zie haar nog steeds zoals toen. Het enige rare is, dat ze toen haar hele staart had. Ze heeft eens tussen de achterklep van de auto gezeten en toen moest er een stuk af. Dus nu heeft ze nog een half staartje. Raar om te zien hoe lang hij toen was.

Maar zó gestroomlijnd, atletisch en gespierd! Vind haar echt een mooie hond.

Dinsdag hadden we een lange wandeling gemaakt. 8,5 km. De hele weg heb ik haar terug moeten roepen, omdat ze steeds zo ver vooruit ging. Ouwe gek. Masr later in het restaurant zag ik haar op de grond liggen en dan zie je evht hoe oud ze is.

Overmorgen vertrekken we naar Denemarken. De honden gaan mee. Miep vind vakantie echt altijd superleuk. Veel nieuwe avonturen. Ik ben altijd een beetje bang, dat ze tijdens de vakantie ineens het loodje legt. Maar we gaan maar uit van een goede afloop en dat we alle hondjes weer heelhuids mee naar huis nemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-17 23:19 



 
Profiel   

Ik val ook weer binnen!

@Fair: veel heb je misschien niet aan mijn raad, want ik voer gewoon brok (hier een oudje die heel snel te dik wordt, helaas). Ben sinds een tijdje wel begonnen met zalmolie over de brokken te doen. Had gelezen dat het bevorderlijk was voor hart- en bloedvaten en ook voor de gewichten (wel handig ivm zijn artrose en hartprobleempje) en nog een aantal dingen, maar hij vindt zijn voer wel een stuk smakelijker sinds ik het erover gooi. Schapenvet heb je zo ook in vloeibare versie en schijnt ook goed te zijn, maar zelf nog geen ervaring mee :-)


Hier vierde Bran vandaag zijn 14de verjaardag <3
Het verbaast ons nog steeds hoe vreselijk actief hij is (geworden)... Toen we hem adopteerden bijna twee jaar geleden kon hij nog geen 2 dagen zonder pijnstiller en dan amper het blokje om door de artrose, lag liefst de hele dag te slapen. Nu doet hij al een paar weken zonder pijnstiller (en de laatste was eerder 'preventief', voor een fotoshoot waar hij flink wat meters moest lopen), en is er geen huis meer mee te houden als hij dagelijks niet even een wandeling doet :') Toch wel een flinke 'meevaller' dat hij het zo goed doet, wij dachten destijds dat we hem misschien nog een jaartje een rustige oude dag konden bieden. Daar denkt hij even anders over nu :Y)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-17 23:40 



 
Profiel   

Wat goed, dat hij zo leuk gaat! Hoe kan dat nou zoveel beter gaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-17 23:59 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Op vakantie in Denemarken. Onze ouwe gewoon mee. We waren gisteren in een openluchtmuseum en een ouder vroeg of haar jonge dochter het hondje mocht aaien. Tuurlijk. Zijn lieve hondjes. Miep is gek op kindjes. Ze kwam ongeveer gelijk met mijn dochter. Dus het meisje kreeg meteen een 'kus' in het gezicht (lees: lebber :D ). Kind schrikt en hoeft geen hondjes meer te aaien. Moeder zegt: 'ja, opa en oma hebben ook een hond. Maar die is al bijna 14 en ligt alleen nog maar op de grond'. Nou, onze Miep is ook al bijna 14. En die gaat gewoon nog kilometers mee, hoor. Grote verbaasde ogen van het stel :wow: ! := Ja ja, dat kan dus ook. En natuurlijk merken we dat ze oud is. Maar ze heeft er nog veel lol in. Vandaag stond een strandwandeling gepland. Maar het strand was te druk. Is dus een duinwandeling geworden. Klein stukje op het strand. Daar wordt ze zo gelukkig van! Maar het duin weer op viel nog niet mee. Moesten we haar wel even een kontje geven := . Maar ach, mag de pret niet drukken.

Morgen staat Kopenhagen op de planning. Niet ideaal en daar wordt ze een atuk moeier van. Maar vrijdag weer een natuurwandeling. Kunnen ze weer even uitwaaien....

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-17 21:00 



 
Profiel   

Vorige week is Jack geopereerd aan een gezwel in haar bek en gisteren kregen we de uitslag: helaas kwaadaardig |( Ze is 11 jaar en geven haar nog een geweldige resttijd. Heel gek idee, want ze is nog heel actief en vrolijk en vreet als een dijker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-17 08:29 



 
Profiel   

Zonde Ceetje ;( . Maar wie weet gaat ze gewoon nog 2 jaar mee, voor het echt niet meer gaat. Hebben wij met onze (inmiddels overleden) hond ook gehad. Ging nog heel lang prima mee en ineens ging het heel rap achteruit. Maar die resttijd heeft ze nog heerlijk doorgebracht, zonder al te veel problemen (wat wij wisten, dan).
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-17 09:36 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 37 van de 51 [ 1262 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 51  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen