Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 29 van de 36 [ 894 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 36  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Canicross, wie doet het ook?

 
Profiel   

Wat leuk Deffene!

Wij hebben al een tijdje niks gedaan. In de zomer was het echt te warm voor Tara en begin oktoker liep zij een ontsteking aan haar poot op, die nu helaas nog niet helemaal over is.

Volgend jaar hopen we wel weer lekker een aantal Caniwalks te lopen en wellicht ook eindelijk een cross :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-20 02:22 



 
Profiel   

[ img ]
Wij zijn gisteren even wezen buurten

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-20 09:24 



 
Profiel   

_classic schreef
Wat leuk Deffene!

Wij hebben al een tijdje niks gedaan. In de zomer was het echt te warm voor Tara en begin oktoker liep zij een ontsteking aan haar poot op, die nu helaas nog niet helemaal over is.

Volgend jaar hopen we wel weer lekker een aantal Caniwalks te lopen en wellicht ook eindelijk een cross :D


Wij gaan ook beginnen met een aantal Walks, voel me vandaag al alsof ik een marathon gelopen heb gisteren :')

@EmptyWords; haha dat koppie. Jullie kennen natuurlijk meerdere mensen op zo’n evenement?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-20 10:43 



 
Profiel   

daffene schreef
_classic schreef
Wat leuk Deffene!

Wij hebben al een tijdje niks gedaan. In de zomer was het echt te warm voor Tara en begin oktoker liep zij een ontsteking aan haar poot op, die nu helaas nog niet helemaal over is.

Volgend jaar hopen we wel weer lekker een aantal Caniwalks te lopen en wellicht ook eindelijk een cross :D


Wij gaan ook beginnen met een aantal Walks, voel me vandaag al alsof ik een marathon gelopen heb gisteren :')

@EmptyWords; haha dat koppie. Jullie kennen natuurlijk meerdere mensen op zo’n evenement?

Ik was er vanaf het begin bij, sterker nog. Dankzij mij bestaan de natte neuzen trails door dorethea georganiseerd überhaupt.

Bij de aller eerste klein Zwitserland trail die ze organiseerde heb ik gevraagd of ik mijn hond mee mocht nemen. Dat vond ze fantastisch en zo is haar idee ontstaan en dat heeft ze uitgebouwd.

De eerste trails liep ik zelf mee, daarna ben ik gaan voorlopen om daarna nog te helpen waar het nodig was. Op t moment heb ik al 2 jaar geen zin om te trainen dus ben ik gewoon vrijwilliger geworden. Ik ben een dogwatcher op de evenementen en doe de start. Dus alle vaste deelnemers ken ik wel ja.

Wie weet krijg ik met deze hond nog wel zin om caniwalks te gaan doen. Op t moment heb ik er nog niet zoveel tijd voor

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-20 11:34 



 
Profiel   

Wat leuk dit topic!
Ik ben van plan in het nieuwe jaar ook te hardlopen met Floyd, mijn tervuerense herder, en stuitte net per toeval op dit topic.

Ik weet niet hoe fanatiek we het op gaan pakken.
Maar ik stop met de paardensport en wil wel graag blijven bewegen.

Floyd, mijn 3 jarige tervuerense herder reu.

[ img ]

Hebben jullie nog tips voor de echte beginner?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-20 15:53 



 
Profiel   

Wauw, mooie hond!

Hier ligt het hardlopen een beetje op z’n gat. Tot juni waren we lekker bezig, maar toen kreeg ik echt teveel last van mijn voeten. Blijk een peesplaatontsteking te hebben in beide voeten en daar schijn je best even zoet mee te zijn. Sinds een paar maanden komt daar ook nog een instabiele knie bij. Ouderdom komt met gebreken zullen we maar zeggen :Y)
Maandag wel weer een klein rondje geprobeerd en dat ging wel aardig :)

Qua tips... rustig samen opbouwen. Verder zijn wij niet het beste voorbeeld. Mijn hond trekt bijvoorbeeld niet en loopt soms ook stukken naast i.p.v. voor. Canicross kunnen we het dus niet noemen, maar ik vind dat prima en wilde vooral lekker samen lopen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-20 21:14 



 
Profiel   

Harnas en lijn zijn binnen en het past *\o/*
27 december gaan we 10 km proberen :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-20 15:44 



 
Profiel   

Dankje Saskia89, wat vervelend dat je op het moment zelf niet zo fanatiek bent. Komt vast vanzelf wel weer! Fijn dat 't maandag wel goed ging!

Nee, ik pak het nu net op... vandaag voor het eerst wezen hardlopen met mijn hond. Dat ging aardig, Bij mij kan ik het ook geen canicrossen noemen, aangezien we echt nog beginnend zijn. Misschien dat dat het ooit wel wordt, maar dan moet ik eerst wat conditie opdoen.

Gaaf Daffene, succes alvast! Mooie hond ook!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-20 19:28 



 
Profiel   

Conditie komt vanzelf joh, gewoon lekker gaan proberen :)

Wauw daffene, gelijk 10 km. Wat goed zeg! Was altijd blij als ik dat na een paar maanden haalde. Ben niet zo’n hardlooptalent :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-20 21:20 



 
Profiel   

Looking good Deffene!

Emptywords: wat leuk! Dan ben ik je vast in januari bij de NNT in beekhuizen wel tegen gekomen!

Saskia wat vervelend van je blessures! Ik heb zelf helaas ook een zwakke en instabiele knie. Die ik door corona niet meer goed heb kunnen trainen, sinds februari :\

Nu heeft mijn hond helaas ook nog eens een ontsteking in haar voorpoot, al twee maanden lang.
Dus bespiering en conditie zijn helaas helemaal weg nu :(

Hopelijk kunnen we in het nieuwe jaar weer fris en bovenal gezond van start.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-20 22:03 



 
Profiel   

_classic schreef
Looking good Deffene!

Emptywords: wat leuk! Dan ben ik je vast in januari bij de NNT in beekhuizen wel tegen gekomen!

Saskia wat vervelend van je blessures! Ik heb zelf helaas ook een zwakke en instabiele knie. Die ik door corona niet meer goed heb kunnen trainen, sinds februari :

Nu heeft mijn hond helaas ook nog eens een ontsteking in haar voorpoot, al twee maanden lang.
Dus bespiering en conditie zijn helaas helemaal weg nu :(

Hopelijk kunnen we in het nieuwe jaar weer fris en bovenal gezond van start.

Neez dat is de enige waar ik niet bij ben geweest. Toen zat ik met mn moeder in londen

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-20 22:10 



 
Profiel   

EmptyWords schreef
_classic schreef
Looking good Deffene!

Emptywords: wat leuk! Dan ben ik je vast in januari bij de NNT in beekhuizen wel tegen gekomen!

Saskia wat vervelend van je blessures! Ik heb zelf helaas ook een zwakke en instabiele knie. Die ik door corona niet meer goed heb kunnen trainen, sinds februari :

Nu heeft mijn hond helaas ook nog eens een ontsteking in haar voorpoot, al twee maanden lang.
Dus bespiering en conditie zijn helaas helemaal weg nu :(

Hopelijk kunnen we in het nieuwe jaar weer fris en bovenal gezond van start.

Neez dat is de enige waar ik niet bij ben geweest. Toen zat ik met mn moeder in londen


Ahh zonde, maar London is ook heel mooi!

Beekhuizen was onze eerste 'echte' en we hebben zo genoten!

Smaakte meteen naar meer haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-20 22:35 



 
Profiel   

Ook in de lappenmand dus classic. Inderdaad op naar een beter jaar! Helemaal opnieuw beginnen is altijd een beetje balen, maar uiteindelijk bouw je ook wel weer snel iets op.

Hier is de hond in goede conditie en met wandelen heb ik gelukkig geen last van de blessures, dus heb wel gewoon veel kunnen lopen.... alleen dan wat langzamer ;-)

Beekhuizen hebben wij ook meegedaan. Voor ons ook de eerste echte trail. Vond het ook heel erg leuk. Daarna nog een andere trail kunnen lopen en toen kwam corona om de hoek kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-20 00:52 



 
Profiel   

Saskia89 schreef
Conditie komt vanzelf joh, gewoon lekker gaan proberen :)

Wauw daffene, gelijk 10 km. Wat goed zeg! Was altijd blij als ik dat na een paar maanden haalde. Ben niet zo’n hardlooptalent :')


Caniwalk, dus niet hardlopen hoor. Dan kun je me na 500 meter al opvegen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-20 17:29 



 
Profiel   

Balen zeg Classic en Saskia, dat schiet niets op :( Beterschap!

Ik hoop over drie weken weer te mogen gaan opbouwen. Na een zwangerschap en bevalling. Ik heb tot juni kunnen hardlopen en toen moest ik stoppen. Ik ben zo benieuwd hoe het nu nog met de conditie gesteld is :D Ik ben al begonnen met flink doorwandelen maar dat valt al best tegen :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-20 19:01 



 
Profiel   

Ahh wel fijn dat je hond wel goed in conditie is Saskia!
Ik vrees dus het meeste voor Tara haar conditie weer opbouwen straks :o

Lisitano gefeliciteerd met je zoontje nog! Lijkt me ook heftig om na een bevalling weer helemaal op te bouwen!
Maar dat gaat jou zeker lukken! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-20 19:17 



 
Profiel   

Lisitano, fijn dat je weer bijna kunt beginnen! Benieuwd hoe het je vergaat :)

Classic: vervelend van de blessure van je hond. Heb je zelf wel doorgetraind?

Daffene: Oh, gelukkig. Dat scheelt :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-20 16:04 



 
Profiel   

De eerste Caniwalk van 2021 gedaan! *\o/*

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-21 10:04 



 
Profiel   

Leuk Daffene!

Gaan er hier nog mensen de NNT Sallandse Heuvelrug lopen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-21 10:10 



 
Profiel   

Saskia: nee zelf helaas ook niet doorgetraind :(

Super leuk Daffene! Ziet er uit als een geslaagde dag!

Mloui: helaas niet, ik had wel heel graag gewild. Maar het komt nog iets te vroeg voor ons.
Ga je hem zelf wel lopen? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-21 10:23 



 
Profiel   

Leuk daffene, zo prachtig daar! Hier staat de NNT montferland nog op de planning, beetje uitgesteld.

Er komen weer veel leuke 'nieuwe stijl' challenges aan daar gaan wij zeker weer aan mee doen. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-21 23:05 



 
Profiel   

Hoi! Mag ik mij hier ook melden? We hebben het steppen ontdekt, maar ik wil eerst conditie opbouwen dmv canicross. Maakt voor mij hardlopen ook leuker :')

Als beginner, welke heupgordel raden jullie aan? Er is zoveel op de markt dat ik het even niet meer weet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-21 11:33 



 
Profiel   

@cupcakes: de Non-stop CaniX belt is hier favoriet. Heb ook de Neewa Canicross belt, maar die verschuift toch echt meer dan die van Non-stop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-21 14:38 



 
Profiel   

Cupcakes: ik ga mee met mijn voorganger, de CaniX van Non-Stop is echt super fijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-21 21:52 



 
Profiel   

Ik ben begonnen met de belt van zero de, maar daarvan kreeg ik met een flink sterke hond last van mijn rug. Sindsdien net als mijn voorgangers zeer tevreden met de gordel van non stop
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-21 22:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 29 van de 36 [ 894 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 36  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen