Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 15 van de 36 [ 894 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 36  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Canicross, wie doet het ook?

 
Profiel   

Wij hebben afgelopen weekend weer genoten van een prachtige canitrail.
20 km over de prachtige veluwe.

[ img ]


[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-17 01:01 



 
Profiel   

Mooie omgeving!

Wat voor schoenen en kleding gebruiken jullie hier voor canicrossen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-17 08:18 



 
Profiel   

Hoe weet je wat voor soort harnas je best neemt? Je hebt zoveel verschillende soorten..
Ik wil het liefst ergens gaan passen waar ze me ook goed kunnen helpen. Maar ik weet niet waar, mocht iemand ergens weten waar dat kan op max 1u van belgisch hasselt, dan hoor ik het graag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-17 15:16 



 
Profiel   

Ik zou op wedstrijden gaan kijken, daar staan vaak standjes die je alle uitleg kunnen geven.

Voor de canicross kan een short harnas nog. Maar voor de bike zou ik zeker of een lang tuig nemen (al ben ik sowieso voorstander van een lang tuig) belangrijkste is dat bij de borst er geen horizontale band loopt maar een Y-vorm. En dat de schouders vrij zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-17 18:07 



 
Profiel   

Stil hier weer.

Ik heb maanden niet gelopen, vandaag voor het eerst weer even.
Dacht dat mn hond er in bleef, die werd zo enorm enthousiast.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 20:50 



 
Profiel   

Ondanks de stilte ga ik een poging wagen:

Ik heb een ontzettend leuke Duitse pinscher reu, nu 9 maanden oud waar ik graag mee zou gaan canicrossen/trailen als hij oud genoeg is. Ik wil eerst over een paar maanden starten met Start2Run samen, want voornamelijk ik heb de conditie van een natte krant. :+
Zijn er hier mensen die mee doen aan het NK in Zeeland? Wellicht dat wij daar komen kijken. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-17 13:29 



 
Profiel   

Hier van de week weer getraind.
Eerst maar de sportschool in voorlopig, conditie is dieptriest momenteel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-17 14:35 



 
Profiel   

Ik ben ook weer aan het hardlopen. Eerst zelf wat opbouwen. 22 okt weer een natte neuzen trail

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-17 17:42 



 
Profiel   

Boemklatsch schreef
Ondanks de stilte ga ik een poging wagen:

Ik heb een ontzettend leuke Duitse pinscher reu, nu 9 maanden oud waar ik graag mee zou gaan canicrossen/trailen als hij oud genoeg is. Ik wil eerst over een paar maanden starten met Start2Run samen, want voornamelijk ik heb de conditie van een natte krant. :+
Zijn er hier mensen die mee doen aan het NK in Zeeland? Wellicht dat wij daar komen kijken. :)


Hahaha herkenbaar :') mijn hond is nu 7 maanden oud en wil daar ook mee gaan starten als hij de juiste leeftijd heeft. Heb gelukkig nog even de tijd om aan mijn eigen conditie te werken. Maar aan de andere kant vliegt de tijd ook zo enorm hard voorbij en roep ik al maanden dat ik deze maand echt ga beginnen met hardlopen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 05:42 



 
Profiel   

Ik vind er alleen echt geen bal aan, dus ik wacht tot Mika oud genoeg is om samen te starten. :+ Beest loopt me er vierkant uit, maar goed. :')
Tijd gaat zo snel inderdaad! Paar maanden geleden was het nog maar zo'n ukkepuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 11:09 



 
Profiel   

Kan stiekem niet wachten tot ik kan gaan shoppen voor een tuig <3. Heb Enzo een week geleden een keertje aan m'n heupgordel geknoopt (500 meter naar het parkje en 500 meter weer terug, tussendoor van de riem om lekker los rond te struinen) om te zien of hij er een beetje voor te porren was.....nou ik kan je zeggen: 'met beleid', 'voorzichtig' en 'rustig aan' komt dan niet in zijn woordenboek voor. :') Ge-wel-dig vond meneer het. Wat een kracht heeft dat beest al zeg! niet te geloven! :wow:

Ga er nu zeker nog geen vaste prik van maken, maar wilde wel even weten of hij dit leuk zou kunnen vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 12:29 



 
Profiel   

Ik ben ook begonnen nu na een solid score van HD grad B en ED 0 ik Wilde karma testen voor de fok maar ook dat ze schoon is voor "zwaar" werk.

Ze snapt het alleen nog niet erg goed vaakt rent ze naast me :')

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 13:43 



 
Profiel   

Oh wat een geweldig topic dit...

Ik hoop na mijn bevalling misschien wel te gaan canicrossen met onze GBGV Dommel. Maar ik ben er verder helemaal niet in thuis dus ben wel benieuwd voor wat beginnerstips :) als het goed bevalt vind mijn man het ook wel leuk om te gaan doen denk ik. Die loopt toch al hard :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 14:08 



 
Profiel   

ik ren ook met mijn man :j hij neemt de border mee. wij hebben deze belt, werkt echt perfect https://www.divinedog.se/husse-mattekla ... hiker-belt echte de beste koop ever voor mij haha ik gebruik hem ook voor de normale berg wandelingen.

edit: wij zijn gewoon begonnen met een rustige 2 kilometer en dat uigebreid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 14:31 



 
Profiel   

Wij Zijn ook nog steeds actief, Horsii en ik.
Gister een mooie trail gelopen op de sallandse heuvelrug van dik 20 km. Eindigde helaas met hechtingen en tetanus prik. Maar was weer genieten. [ img ]
[ img ]
En vorige week servival gedaan met de dogs!
As zaterdag van Scheveningen naar hoek van Holland met elfstrandenloop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 16:46 



 
Profiel   

Hij jekkes wat had je gedaan dat je dat moest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 19:25 



 
Profiel   

welk harnes gebruiken jullie voor het rennen? ik moet een nieuwe want de mijne is eigenlijk voor het mooie wat te groot

edit: voor de hond

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 19:35 



 
Profiel   

Wat leuk ook hier een forum! Ik loop ook met de hond van mijn ouders :)
Een Oud Duitse Herder reu van net 6, genaamd Rex.

[ img ]
(hier loopt hij nog aan een extra riem gezien we toen net gestart waren en voor het eerst tussen de mensen liepen, inmiddels loopt hij gewoon aan zijn tuig zonder riem :))

[ img ]

Wij lopen met het Non-Stop tuig, bevalt prima!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 19:40 



 
Profiel   

Hier ZeroDC. De Grizzly.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 21:08 



 
Profiel   

kirri schreef
welk harnes gebruiken jullie voor het rennen? ik moet een nieuwe want de mijne is eigenlijk voor het mooie wat te groot

edit: voor de hond

Hier voor 3 vd 4 non stop en chihuahua gewoon tuigje.
CarinaR schreef
Hij jekkes wat had je gedaan dat je dat moest.

Lang leve de hypermobiele enkels. Ging weer is door mijn enkel en ving mezelf op met me linker arm en Been. Arm zat ook een steen in de wond. Dus arm vervolgens maar laten hechten toen we na de trail weer thuis waren.

Is nu alleen mega dik

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 00:46 



 
Profiel   

Ik zou heel graag canicross met mijn hond willen doen, maar ik heb geen idee hoe te beginnen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 15:54 



 
Profiel   

Ik heb een tuig aan geschaft en ben toen gewoon gaan lopen.
Hond snapte heel snel wat de bedoeling is

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 15:57 



 
Profiel   

Oke, welk tuig zouden jullie aanraden?
En zijn jullie met een bepaalde interval training ofzoiets gestart?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 16:00 



 
Profiel   

Ik ben begonnen met endomondo. Kan je zelf een trainingsschema samenstellen afhankelijk van hoeveel je wil lopen per week, welke afstand etc.
In t topic kan je wel terug vinden welk tuig een ieder heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 16:28 



 
Profiel   

Wij zijn vandaag bij het NK wezen kijken, heel leuk om te zien!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 19:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 15 van de 36 [ 894 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 36  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen