Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 389 van de 502 [ 12540 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392 ... 502  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] Show je aquarium II!

 
Profiel   

Ik zit hier zo erg te twijfelen... Mijn 350 liter bak staat hier net een maandje (2e hands) en nu staat er hier een 450 liter bak te koop in het dorp voor €275-.
Het grootste probleem is dat ik momenteel zeer weinig tijd heb om ze om te bouwen en mijn broers niet in de buurt zijn om te helpen tillen, maar blijf toch twijfelen aangezien het voor mijn maanvissen wel fijner zal zijn als ze wat gegroeid zijn.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-19 22:35 



 
Profiel   

J0anieke schreef
Hele mooie bak!!


Dankje

Ik heb nog een planten bestelling klaar staan.
Met dat de visjes nog wat beschutting tussen doe boomstronk en de zijkanten misten.
En aan de voor kant een beetje.
Schijnbaar zijn 3 springende kinderen nogal druk

Waarschijnlijk komt er in januari nog een oase 600 aan.
Mis toch echt wat stroming.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-19 23:17 



 
Profiel   

[ img ]

2 honinggourami er komen nog een stel vrouwen bij...
Dan zijn we langzaam aan op de eind fase van de levende inhoud toevoegen.
Ook nog maar wat planten erin gestopt.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 21:28 



 
Profiel   

Ik vind het echt een mooie bak, ben stiekem een beetje jaloers.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 21:36 



 
Profiel   

Goof schreef
Ik vind het echt een mooie bak, ben stiekem een beetje jaloers.


Dankje

Ik ben er zo blij mee volgend jaar gaan we co2 proberen kijken wat dat gaat doen.
Maar ben wel blij als ik een andere bak heb hier zitten teveel krassen intussen in.

Maar eerst nog een pomp erbij

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 21:56 



 
Profiel   

Ik heb twee weken geleden een mannetje en vrouwtje van de rasbora galaxy's samen in een 30L bak gehad (uiteraard ingedraaide bak) om te kijken of ik kleintjes kreeg. Uiteindelijk na paar dagen niks gezien te hebben had ik het eigenlijk opgegeven en die 30L omgetoverd naar een garnalen bak. De garnalen zijn er blij mee en zijn veel meer zichtbaar nu!
Tot mijn verbazing zag ik gister dus alsnog twee baby galaxy's zwemmen bij de garnalen. Had het dus niet op hoeven geven... _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 13:49 



 
Profiel   

jee wat leuk! *\o/*
ik zie mijn galaxys heel vaak in een dikke pluk mos zitten.
hoop ook wel dat daar jongen van komen,ze zijn zo leuk :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 14:02 



 
Profiel   

Je moet ze denk wel scheiden als je echt jongen wilt. Die galaxy's eten alles wat in hun mond past.. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 14:07 



 
Profiel   

Ik zit ook stiekem voor een grotere bak te kijken :o
Heb nu een juwel rio 180, maar zou best naar een of 2 maten groter willen :o
Alleen heb ik gelukkig eerst nog andere prioriteiten.

Morgen eerst maar weer even naar de winkel voor een paar nieuwe plantjes, roodkopzalmen en een paar corydoras :) Roodkopjes had ik er 6 van, alleen met vervoer waren er 2 overleden al en de corydoras had ik er 8 van en nu nog maar 4 (wel in 1 jaar tijd)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 14:31 



 
Profiel   

ik heb ook een paar nieuwe visjes!


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 19:33 



 
Profiel   

Ik heb vanochtend toevallig 15 rasbora Galaxy "besteld" bij de dierenwinkel hier in de buurt :D voor pas over een week of 3 a 4, want de bak waar ze in gaan is nog aan het indraaien. Deze komen in een 80x30x40 aquarium samen met wat citroen garnaaltjes

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 22:05 



 
Profiel   

Ik twijfel nog heel erg of ik mijn galaxy groep over ga zetten en uit ga breiden in m'n 120 cm bak als ik die heb volgend jaar... Visbestand kiezen is echt moeilijk.. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 22:18 



 
Profiel   

Ik ben toevallig woensdag naar Zwijndrecht gereden voor een groepje van 10 galaxy's. Scheelde E4 per visje met de aquariumwinkel hier, dus dat vond ik het ritje wel waard.

ik heb nu 10 galaxy, 6 corydoras hastatus, 11 blue dream garnalen en 10 mandarijntjes in 60x30x30 zitten en ze lijken het wel naar hun zin te hebben. De corys en galaxys zwemmen ook gezellig door en bij elkaar.
Oh en twee Helena slakken heb ik ook gelijk meegenomen van de week in Zwijndrecht want ik heb ook een slakkenexplosie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 00:21 



 
Profiel   

Lisette03 schreef
Ik ben toevallig woensdag naar Zwijndrecht gereden voor een groepje van 10 galaxy's. Scheelde E4 per visje met de aquariumwinkel hier, dus dat vond ik het ritje wel waard.

ik heb nu 10 galaxy, 6 corydoras hastatus, 11 blue dream garnalen en 10 mandarijntjes in 60x30x30 zitten en ze lijken het wel naar hun zin te hebben. De corys en galaxys zwemmen ook gezellig door en bij elkaar.
Oh en twee Helena slakken heb ik ook gelijk meegenomen van de week in Zwijndrecht want ik heb ook een slakkenexplosie.


Bij Aquafizz? Of bedoel je Zwijndrecht in BE?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 00:34 



 
Profiel   

ja bij aquafizz.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 00:46 



 
Profiel   

Lisette03 schreef
ja bij aquafizz.


Hele fijne/goede zaak vind ik dat! Goede sterke vissen, goed personeel (die ook echt verstand ervan hebben) en leuk geprijsd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 01:28 



 
Profiel   

ik moest even googlen voor die mandarijn vis
maar die worden 8 cm? is dan die 60 cm niet veel te klein voor ze?
en is een zeewater vis?
of heb ik verkeerde info gevonden.

ben wel benieuwd :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 09:25 



 
Profiel   

Ik denk dat ze mandarijn garnalen bedoeld?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 10:09 



 
Profiel   

Mandarijntjes zijn garnaaltjes! https://www.aquafizz.nl/a-18753331/garn ... e-garnaal/
Hebben licht brak water nodig om te kweken dus als het goed is kunnen ze niet kruisen met de blue dream garnalen die er ook in zitten.

Aquafizz was een mooie winkel, waar de vissen er goed uit zagen en er netjes bij zwommen.
Ik had 10 mandarijntjes en 10 Galaxy, scheelde me zo €60 met Bubbels Hoogerheide.
Bubbels is ook echt een mooie, grote zaak waar ik zeker nog regelmatig zal komen, maar het is dus wel goed om de prijzen in de gaten te houden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 10:10 



 
Profiel   

whaha, ik dacht vissen _O-
mandarijnvissen zijn wel erg mooi!
jouw garnaaltjes ook. haha grappig dat die dus ook zo heten

galaxy eten wel jonge garnalen, doen ze hier ook.
ben ik ook blij om anders heb ik zo veel teveel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 10:14 



 
Profiel   

Laat het indraaien maar beginnen :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 12:44 



 
Profiel   

:D mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 12:46 



 
Profiel   

Ennasil92 schreef
Laat het indraaien maar beginnen :D

[ [url=m/TdQPKE.jpg]Afbeelding[/url] ]


Moet je nu niet op je handen zitten vond het zo frustrerend...

Hier heeft de eerste krab zichtbaar zijn velletje uitgekropen
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 21:53 



 
Profiel   

Ik kom me ook een keer melden!
Zaterdag ons 70liter bak helemaal leeg gemaakt en nieuw ingericht. Nu mag die indraaien.

Wil nog wel ons grote 190lbak vernieuwen, maar wacht hiervoor geduldig tot de oude vissen overlijden :+ en dan misschien een koppel discus erin.

Heeft hier iemand de 120l versie van de juwel lido? Ben aan het overwegen die te kopen omdat het erop lijkt dat je hier mooi de hoogte in kunt scapen.

Dit is dus onze vernieuwde 70liter bak waar straks garanalen mogen wonen.
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-19 17:36 



 
Profiel   

Ik kom me ook even melden! Ik heb om te beginnen in maart een 30L aangeschaft! Hierin heb ik (onderandere) dwergklauwkikkertjes.

Hier stond aqua net 2 dagen;

[ img ]


En volgensmij kan ik meer kikkertjes gaan verwachten 8-) Zou wel tof zijn als het echt iets wordt... heb er niet heel veel verstand van dus ik zie wel wat er gebeurd.


[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 22:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 389 van de 502 [ 12540 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392 ... 502  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen