Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 13 van de 15 [ 370 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Labrador eigenaren!

 
Profiel   

[ img ]
Morgen weer een flyballwedstrijd met Dex, heb er zin in!!!!
Nog meer fanatieke hondensporters in dit forum?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-17 09:19 



 
Profiel   

@delphi

Fan twillens verwacht een nest zwarte puppen. Zit er tussen in geen trial en niet echt log show. Gewoon een leuke dual dus. Ons nest is nu 21 weken oud maar karakters zijn voor een fokker echt wel duidelijk na 8 weken. Zeker als je er 24 uur per dag mee doorbrengt. Let even op dat je tegenwoordig met HD/ED en ogen nog lang niet klaar ben. Gen testen zijn net zo belangrijk (EIC, sd2, CNM, NARC, HNPK en DM) en weet dat Ger en Jacqueline bovenstaande fokkers dat wel doen. Je kan ze altijd even benaderen.

Wij fokken 70% trial 30% show maar jagen er ook mee. Wij eisen niet perse dat mensen iets met onze pups gaan doen maar trial en show is echt wel een wereld van verschil. De 50/50 zijn eigenlijk gewoon nog steeds de ideale labrador.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-17 14:40 



 
Profiel   

ingeb0rg schreef
@delphi

Fan twillens verwacht een nest zwarte puppen. Zit er tussen in geen trial en niet echt log show. Gewoon een leuke dual dus. Ons nest is nu 21 weken oud maar karakters zijn voor een fokker echt wel duidelijk na 8 weken. Zeker als je er 24 uur per dag mee doorbrengt. Let even op dat je tegenwoordig met HD/ED en ogen nog lang niet klaar ben. Gen testen zijn net zo belangrijk (EIC, sd2, CNM, NARC, HNPK en DM) en weet dat Ger en Jacqueline bovenstaande fokkers dat wel doen. Je kan ze altijd even benaderen.


Dit zijn toevallig de fokkers van onze logeerlab. Echt een geweldig lief en mooi beestje!
Helaas hebben gisteren te horen gekregen dat er voor ons geen pup bij zit, bij een andere fokker. Ik heb Fan Twillens een berichtje gestuurd. Ik hoop dat ze binnenkort een nestje verwachten, ik kon daar niets van terug vinden. En dat er natuurlijk nog pups beschikbaar zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-17 09:14 



 
Profiel   

https://www.facebook.com/marjo.scholts

Ik weet niet of dit werkt. Zou je eventueel ook kunnen bellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-17 10:00 



 
Profiel   

MoniekV schreef
Delphi schreef
Och wat een dotjes die pups!!!

Omdat ik lees dat er hier een paar mensen zitten die labrador pups fokken, plaats ik hier even een berichtje.
Ik heb via de rasvereniging al gezocht, maar kon helaas niets vinden. Wij zouden erg graag een labrador pup (teefje, liefst zwart of blond) willen dus we zijn op zoek naar iemand die of net pasgeboren pups heeft of de komende weken pups verwacht.
We willen wel graag een pup met een stamboom, waarvan dus beide ouders getest zijn. Ook moet de pup opgroeien in huis.
Is er hier toevallig iemand die pups heeft/verwacht of kennen jullie misschien een goede fokker die pups heeft/verwacht?


Ik ken alleen pups uit werklijnen, ik weet niet of je dat wilt?


Ik ben ook op zoek naar een labradorpup, maar dan wel het liefst uit een werklijn of in ieder geval voor de helft. Ik zoek een teefje en wil er graag jachttraining mee gaan doen. Dit heb ik ook met mijn vorige labrador gedaan maar zei was toen al 6 een ik merkte dat het dan wel moeilijker aanleren wordt. Daarnaast wil ik graag een hond met iets meer wil to please als de vorige. Weet je nog fokkers die binnenkort een nestje krijgen of er net 1 hebben waar niet alles al weg is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-17 19:01 



 
Profiel   

Je kan Oldambster labrador Heem in Winschoten proberen, die hebben een nestje van 6 weken. Pups zijn net getest voor blindengeleidenschool Genk.
Is uit werklijnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-17 19:36 



 
Profiel   

Mijn stiefvader is ook op zoek naar een labradorpup voor de jacht. Liefst een teefje en stiekem ook graag een zwarte. Dus ik volg even.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-17 22:48 



 
Profiel   

Ik weet wel iemand die een nestje op de planning heeft staan maar weet niet of hij al veel mensen heeft, bij interesse graag een pb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-17 10:56 



 
Profiel   

Heeft iemand wellicht een tip voor mij

Ik heb in Juli onze labrador teef Tika moeten laten inslapen.
Ze is 14,5 geworden en heeft 14 jaar bij ons gewoond.
Ik heb de hele maand Juli gehuild en nog steeds voel ik mij iedere dag zo leeg zonder haar.
Ze was echt mijn rustpunt en zo ontzettend lief en betrouwbaar

Is er toevallig iemand die een gezonde labrador ( geel-blond) teef kent die een nieuw huisje zoekt?
herplaatsers zijn er bijna niet
We staan al wel bij twee fokkers op de lijst,maar daar zijn voorlopig geen nestjes met goede gezonde blonde pups

Daarnaast moet ik zeggen dat ik het ook wel erg vind om aan een pup te beginnen gezien ik niet 24 uur per dag thuis kan zijn en familie en vrienden werken ook

iemand tips?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-17 15:18 



 
Profiel   

Niet zo 1,2,3 maar hou het in de gaten voor je. Mn tante heeft twee labradors’ die herplaatsers zijn. Ze zijn er dus wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-17 16:14 



 
Profiel   

Wij hebben die van ons via Marktplaats. Is wel een gok natuurlijk, maar totaal geen spijt van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-17 16:37 



 
Profiel   

Ja daar kijk ik ook op, maar zijn daar vooral mensen die juist een lab zoeken momenteel.
En als er dan al eentje op staat, dan is een adv in 1 dag 600 keer bekeken |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-17 17:16 



 
Profiel   

Misschien zelf even een oproepje plaatsen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-17 17:35 



 
Profiel   

ravellie schreef
Heeft iemand wellicht een tip voor mij

Ik heb in Juli onze labrador teef Tika moeten laten inslapen.
Ze is 14,5 geworden en heeft 14 jaar bij ons gewoond.
Ik heb de hele maand Juli gehuild en nog steeds voel ik mij iedere dag zo leeg zonder haar.
Ze was echt mijn rustpunt en zo ontzettend lief en betrouwbaar

Is er toevallig iemand die een gezonde labrador ( geel-blond) teef kent die een nieuw huisje zoekt?
herplaatsers zijn er bijna niet
We staan al wel bij twee fokkers op de lijst,maar daar zijn voorlopig geen nestjes met goede gezonde blonde pups

Daarnaast moet ik zeggen dat ik het ook wel erg vind om aan een pup te beginnen gezien ik niet 24 uur per dag thuis kan zijn en familie en vrienden werken ook

iemand tips?


Misschien via deze link.
Worden wel snel geplaatst over het algemeen dus haast is geboden.

https://markt.labradorpagina.nl/labrado ... isje-0711/

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-17 20:29 



 
Profiel   

ravellie schreef
Heeft iemand wellicht een tip voor mij

Ik heb in Juli onze labrador teef Tika moeten laten inslapen.
Ze is 14,5 geworden en heeft 14 jaar bij ons gewoond.
Ik heb de hele maand Juli gehuild en nog steeds voel ik mij iedere dag zo leeg zonder haar.
Ze was echt mijn rustpunt en zo ontzettend lief en betrouwbaar

Is er toevallig iemand die een gezonde labrador ( geel-blond) teef kent die een nieuw huisje zoekt?
herplaatsers zijn er bijna niet
We staan al wel bij twee fokkers op de lijst,maar daar zijn voorlopig geen nestjes met goede gezonde blonde pups

Daarnaast moet ik zeggen dat ik het ook wel erg vind om aan een pup te beginnen gezien ik niet 24 uur per dag thuis kan zijn en familie en vrienden werken ook

iemand tips?


Moet het echt een blond teefje zijn? Op MP staat een zwarte reu van 11 maanden waar ze een nieuw baasje voor zoeken. De reu wilt graag overal bij zijn en piept als hij dan even geen aandacht krijgt .... reden genoeg blijkbaar om een hond weg te doen -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-17 19:41 



 
Profiel   

Een teefje en bij voorkeur blond/geel.

Ik heb nu via lieve bokkers hier op twee labradors gereageerd.

Afwachten maar :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 10:01 



 
Profiel   

De ene lab was na 1 dag al vergeven nadat die adv bijna 600 keer bekeken was

De ander werd ik getipt over maar die mensen reageren niet op mail en er staat geen telnr bij
Erg jammer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 12:40 



 
Profiel   

ravellie schreef
De ene lab was na 1 dag al vergeven nadat die adv bijna 600 keer bekeken was

De ander werd ik getipt over maar die mensen reageren niet op mail en er staat geen telnr bij
Erg jammer.


Dit misschien een optie?

[ img ]

Zo sneu!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 13:11 



 
Profiel   

Toen ik vorig jaar op zoek was kwam ik er achter dat vlak voor de kerstvakantie er een heleboel honden op marktplaats stonden voor een nieuw huisje. Heel bizar. Blijkbaar zijn de feestdagen dan toch weer lastig. Dat is al met een paar weken dus wie weet zit er dan een bij voor je.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 13:15 



 
Profiel   

https://www.marktplaats.nl/a/dieren-en- ... ousPage=lr

Niet blond, maar wel een teefje:
https://www.marktplaats.nl/a/dieren-en- ... ousPage=lr

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 13:22 



 
Profiel   

Jennyj01 schreef
Toen ik vorig jaar op zoek was kwam ik er achter dat vlak voor de kerstvakantie er een heleboel honden op marktplaats stonden voor een nieuw huisje. Heel bizar. Blijkbaar zijn de feestdagen dan toch weer lastig. Dat is al met een paar weken dus wie weet zit er dan een bij voor je.


Echt hé ... ik kan daar slecht tegen. Laatst op MP een advertentie van een jonge labrador van ik dacht 14 maanden. Haar man werkte veel en zij had het druk met haar kind, dus weinig tijd over voor de hond. En dat bedenk je je niet even 14 maanden eerder?

Wij hebben inmiddels een prachtig pupje gevonden. Afgelopen zaterdag waren ze bijna 4 weken en zijn we gaan kijken. Volgende week zaterdag gaan we weer en dan mogen we ze aaien en even met ze spelen. 16 dec mag hij mee naar huis *\o/* Ons kerstcadeautje <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 21:40 



 
Profiel   

Wij hebben sinds vandaag een labrador van 5 maanden. Wat geven jullie voor voer aan jullie labrador? Er zijn zo veel verschillende soorten dat ik niet goed weet wat ik het beste kan voeren. Ik heb van de fokker euro premium mee gekregen. Dit is wat hij daar kreeg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-17 17:53 



 
Profiel   

Onze pup krijgt Purina Pro plan mee. De logeerlabrador die momenteel weer bij ons logeert krijgt dit ook, maar dan niet de puppybrok maar de robuuste brok.
Die heeft een gezonde huid, enorm mooie glanzende vacht en poept normaal. Dus wij hebben hier goede ervaring mee en ben blij dat de pup dit voer toevallig ook krijgt. Wij zijn dus van plan op dit voer te blijven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-17 19:55 



 
Profiel   

Ik voer Renske. De proplan kreeg hij mee maar had hij een allergie voor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-17 20:07 



 
Profiel   

Ik voer arion aan onze Sammy maar wel de digestive sentive. Hij is zeer gevoeling op zijn darmen vandaar de speciale lijn van arion.
Na veel proberen deed hij het hier vanaf dag 1 goed op. Maar nu hij ouder wordt of is. [Hij is nu 13 jaar]. Merk ik wel dat ik meer moet voeren om hem op gewicht te houden in de ruiperiode dus in die periode voer ik puppybrok bij van arion.
Dit is pas vanaf dit jaar dat hij ectra nodig heeft.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-17 20:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 13 van de 15 [ 370 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen