Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 135 [ 3365 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 135  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Molossers

 
Profiel   

Onze boxerdame:
[ img ]


En de mastiff kruising toen hij nog jong was:
[ img ]


[ img ]
Op schoot :o Past echt wel :+
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-16 16:34 



 
Profiel   

Dat ziet er wel bekend uit Davina, heerlijk slapend op de bank met zijn tweeën, zo lagen onze boxers er ook vaak bij!

Altijd heel moeilijk Davina, van te voren weet je natuurlijk nooit precies hoe het zal gaan. Denk je dat je jouw oudje er nog blij mee maakt? Kan hij alle drukte van een pup nog aan? Wij hebben voor hetzelfde dilemma gestaan en dat pakte toen wel goed uit. Onze vorige boxerdame was al erg oud en toch wat op aan het raken, we hebben toen de jack als pup in huis gekregen. Onze dame leefde weer helemaal op en ondanks dat ze niet meer zo lang samen mochten hebben, heeft ze wel met volle teugen genoten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-16 16:40 



 
Profiel   

Dit is onze Mastin Espanol, 3 jaar oud en sinds half augustus bij ons (rechtstreeks uit Spanje). Geweldig dier, superlief en ziet er lekker imponerend uit op het erf. Wij krijgen er alleen positieve reacties over, hij heeft blijkbaar toch een hoge aaibaarheidsfactor :D We nemen hem ook expres regelmatig mee van het erf, om hem sociaal te houden. Hij is ontzettend waaks en blijft keurig op het erf, gedraagt zich keurig tegen de paarden en de koeien. Het is alsof hij hier altijd al heeft gewoond, perfecte match :D Nadeel van zijn formaat…hij past niet in mijn auto, tenminste, niet als het niet warm is, afgelopen zomer heb ik hem in mijn cabrio gezet, hij paste net op de achterbank, vond het geweldig :D

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-16 14:55 



 
Profiel   

wat voeren jullie je hond? die van ons krijgt brok en vers vlees.

geven jullie ook iets van supplementen bij voor de gewrichten?

nog 6 weken en dan mogen we onze pup gaan halen in duitsland!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-16 15:03 



 
Profiel   

Ik voer smuldier en daarbij een sportbrok voor de werkers, zeker in de winter krijgen ze meer om op gewicht/wat dikker te blijven

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-16 15:06 



 
Profiel   

Wij hebben een Old English Bulldog x Cane Corso. Onze overleden hond was een Bull terrier x Dogo Argentino.

Dyna als pup Old English Bulldog x Cane Corso.

[ img ]


[ img ]

Dyuna volwassen❤

[ img ]

Galo❤ Bullterrier x Dogo Argentino.


[ img ]


[ img ]


[ img ]

Ze krijgt hier Dog Lovers Gold brokken en elke dag een tartaartje of kip erbij. Mensen vinden Dyuna niet eng. Vaak word er gedacht dat ze een Boxer is. Mensen vonden Galo sneller eng.


Laatst bijgewerkt door Wesco op 20-01-16 15:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-16 15:23 



 
Profiel   

Ik ben de trotse eigenaresse van een halve molosser. Sky is een kruising tussen een cane corso en een briard. Voor ons een fantastische hond. Zachtaardig en betrouwbaar voor de mensen die ze kent en aan de andere kant erg waaks en terughoudend naar vreemden.

Ze leeft samen met mijn Duitse herder buiten.


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-16 15:53 



 
Profiel   

@Wesco: wat een prachtige hond!

@Namiro: Wat een aparte kruising. Is er ook eentje die je niet snel ziet denk ik zo :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-16 16:16 



 
Profiel   

Prachtige kruisingen komen hier voorbij

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-16 16:23 



 
Profiel   

Dit is onze andere hond.

Een teefje , kruising Amerikaanse bulldog X Jack Russel, die zie je niet snel denk ik haha

Pittig ding maar o zo lief! Althans voor ons voor kleine hondjes niet zo.
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-16 16:31 



 
Profiel   

Wat een supergave honden!! ik ben echt weg van alle die grote joekels! <3
Wij hebben altijd rottweilers gehad, en nu sinds 3jaar een superknappe cane corso.
Lieve is echt een geweldig beest :)
Ook heb ik samen met mijn vriend een ''mislukte'' boxer, is volgens mij geen zuivere.

De CC bewust gekozen, we wilden eens wat anders na de rottweilers. De Boxer ook, al was een 'echte' de bedoeling :P Maar Truus is een heerlijk beest, supermakkelijk nemen we overal naartoe en is een echte allemans vriend. Zij was bedoeld voor op de manege bij ons, wel waakzaam maar niet dat ze gelijk iedereen opvreet!
Ondertussen wonen we niet meer op de manege, maar gewoon in huis voor de kachel vind ons hondje ook heerlijk.

Truus en Lieve zijn ook dikke vriendinnen, ze delen zelfs samen hun kussentje♥
http://myalbum.com/album/stzoLO1IlKdX

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-16 16:32 



 
Profiel   

Klopt Caeser. Het is dat ik beide ouders ken en het nest vanaf de geboorte gezien heb. Er is nog niemand die de juiste mix geraden heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-16 17:01 



 
Profiel   

rockey schreef
wat voeren jullie je hond? die van ons krijgt brok en vers vlees.

geven jullie ook iets van supplementen bij voor de gewrichten?

nog 6 weken en dan mogen we onze pup gaan halen in duitsland!


Onze Lieve (canecorso) krijgt CaroCroc Skin Support. Ze had eerst de original, maar omdat ze vaak wat stinkt, en dan echt haar vacht niet uit haar bek ofzo, geven we de skin support, hier doet ze het super op.

Onze boxer Truus krijgt de CaroCroc Energy. Zij is zo druk en vol energie altijd, dat ze ook niet vet te krijgen is. En dan gewoon dat je duidelijk ribbetjes kan tellen. Als ze een dagje niks doet eet ze ook niks. De energy zit net wat meer in, dus als ze eet zet het in ieder geval iets meer aan. Maar nog is het ribben tellen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-16 17:09 



 
Profiel   

Beide honden krijgen hier vers vlees. Ik voer lotgering. Nu in de winter krijgen ze een kilo vlees per hond per dag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-16 17:16 



 
Profiel   

Gevalletje te grote hond/te kleine cabrio :D
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-16 17:24 



 
Profiel   

Leuke foto Kinke!
De dame en heer hier moeten de achterbank van een Kia picanto delen... Ook een beetje krap!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-16 17:33 



 
Profiel   

We hebben ook nog een oude Volvo V40, daar past hij net achterin, kan niet heel prettig staan dan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-16 17:41 



 
Profiel   

Namiro, hoe groot is jouw hond?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-16 17:43 



 
Profiel   

Lieve zit het liefst midden op de achterbank! heeft ze lekker uitzicht, ook in de kofferbak ruimte zat. (BMW 525 :p )

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-16 17:44 



 
Profiel   

Als we het toch over molossers in de auto hebben :+

Onze oudste rijdt het liefst zelf :')
[ img ]

De jongste vindt het wel prima achterin :D

[ img ]

Kijk ze eens knap zijn :o

Oudste (hier was hij 5)
[ img ]

Jongste (nu ook 5)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-16 17:52 



 
Profiel   

Onze honden zitten niet los in de auto zo reizen ze met ons mee
Daar was fayet nog een pup <3
[ img ]

Filmpje van bewakingsdrift in de auto was fayet ook nog pup nu maakt ze meer lawaai dan de dobermann

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-16 17:54 



 
Profiel   

Normaal gesproken gebruiken we een aanhangertje voor de honden :j Maar dit waren toevallig de auto van mijn broer en die van mij, de aanhanger staat bij mijn ouders. Als we beide honden mee op sleeptouw nemen, gaat dat niet in de auto, daar kan maar 1 hond tegelijk in :)

Zoiets:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-16 18:02 



 
Profiel   

Die zie je hier ook veel bij voornamelijk hondensporters. Ik ben blij met m'n ruime auto waar makkelijk 5 grote honden in passen

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-16 18:06 



 
Profiel   

Wij hebben ook gesport :j Met de oudste politiehond 1, met de jongste agility. Alleen het ras en geslacht zijn hetzelfde, verder zijn ze compleet anders van karakter, dus ook voor andere activiteiten geschikt ;) Niet dat we het ooit ver geschopt zouden hebben. Een rottweiler zal het over het algemeen altijd afleggen tegen een border collie in de agility en tegen een mechelaar in de politietraining. Te zwaar gebouwd, te eenkennig, minder licht en wendbaar :) Maar zeker geschikt om als hobby te doen!
Ik moet wel zeggen dat de pakwerkers dol waren op de hond vanwege zijn karakter (clown en allemansvriend), ook omdat als hij eenmaal beet heeft, hij stevig vast houdt. Herders willen weleens blijven happen, die moet je echt leren dat ze in 1x vast moeten bijten. Maar in hun woorden; hij bijt wel godsgruwelijk hard!
Maar goed, er is dus wel een reden dat je geen molossers bij de politie ziet lopen. Historisch gezien wel, maar tegenwoordig niet meer. Hollandse en Belgische herders zijn er beter voor geschikt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-16 18:25 



 
Profiel   

Kinke, ik heb Sky net proberen te meten, maar mevrouw lag heerlijk te slapen in haar hok en vind het wel prima zo.. :')
Ik schat haar tussen de 70 en 75 cm.. Qua gewicht zit ze rond de 40 kilo.

Leuk om te lezen wat jullie doen met de honden. Ik doe met allebei aan mantrail. Ze zijn alletwee hartstikke fanatiek. Erg leuk!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-16 18:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 135 [ 3365 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 135  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen