Poedels

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SternPhoto

Berichten: 6078
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Poedels

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 22:16

Poedels rules !!

Ik was van t weekend in Kootwijk das ook leuk !!
Ik wil der 2 week van juli daarheen om te wandelen (rond ze 17/20 ste) weet niet of er mensen interesse hebben dat we een dagje plannen

JlnG

Berichten: 286
Geregistreerd: 13-03-13

Re: Poedels

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 22:33

Graag, maar da's voor mij 250km.. Wordt een lange rit. Doe liefst max. 2 uur voor een wandeling... Jammer!

SternPhoto

Berichten: 6078
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Poedels

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 22:42

Daar heen is voor mij een uur rijden haha

Azmay
Berichten: 18003
Geregistreerd: 01-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 08:54

JlnG schreef:
Toch even melden hier, ben zo fier op m'n menneke <3

Gisteren bij wijze van oefenibg meegelopen met de Clubmatch Zuid-Limburg in Heerlen. Baron gedroeg zich super en werd zelfs beloond en werd Best in Show Pup! :oo :D Het was een kleine wedstrijd, maar ben desondanks toch tevreden met het resultaat :)

[ [url=m/01F6Fq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SYTGEX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FK1oUv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gefeliciteerd! *\o/*

meggiemeg

Berichten: 12246
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 09:42

SternPhoto schreef:
Poedels rules !!

Ik was van t weekend in Kootwijk das ook leuk !!
Ik wil der 2 week van juli daarheen om te wandelen (rond ze 17/20 ste) weet niet of er mensen interesse hebben dat we een dagje plannen


Kootwijk is erg leuk, is mijn voortuin!
Pas wel op dat je niets in de auto achterlaat anders is de kans groot dat er een raampje is ingetikt!

SternPhoto

Berichten: 6078
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Poedels

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 11:11

Ja precies doe ik eig nooit. Alles gaat of mee of blijft thuis

meggiemeg

Berichten: 12246
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 11:43

Dat is heel verstandig geldt voor alle P op en rondom Kootwijk. Je ziet ook overal met grote regelmaat glas op de grond liggen.
Paar weken terug liep een man vreemd om een auto heen, bleek zijn auto te zijn, hij kwam naar ons toe en zei al ik doen een beetje raar hé? Euh ja u doet vreemd, nou zegt hij het is mijn auto en ik ben aan het kijken of mijn navigatie en laptop niet zichtbaar zijn, heb ze namelijk verstopt in mijn auto.... Overal lag er glas dus dan moet er al een belletje gaan rinkelen lijkt mij maar goed, heb de beste man de tip maar gegeven om zijn bluetooth uit te zetten want anders kan je de boel nog zo goed verstoppen maar met dat signaal aan weten ze nog precies waar ze wat en waar kunnen vinden. Plus dat de kringen op zijn voorraam al genoeg zeggen dat er navigatie in de auto aanwezig kan zijn.

Mizora

Berichten: 18124
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Oudenhoorn

Re: Poedels

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 13:32

Je auto niet op slot zetten helpt ook. Wel alsnog opletten dat je niks waardevols in je auto achterlaat. Heeft bij ons al meer dan eens een ruitje gescheeld (hele rij ingetikt, behalve onze auto's, wel doorzocht).

Azmay
Berichten: 18003
Geregistreerd: 01-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 14:54

Ochja, misschien ook leuk om Kate te laten zien.
Het nieuwe teefje van mijn ouders wat de black and tan teef mag gaan opvolgen als fokteef als de tijd daar is.
Afbeelding

meggiemeg

Berichten: 12246
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 15:05

Mizora schreef:
Je auto niet op slot zetten helpt ook. Wel alsnog opletten dat je niks waardevols in je auto achterlaat. Heeft bij ons al meer dan eens een ruitje gescheeld (hele rij ingetikt, behalve onze auto's, wel doorzocht).


Dat hoef ik bij mijn man niet als idee te opperen. Ben bang dat onze hele auto (zowel die van mij als van mijn man) foetsie zijn.

Mizora

Berichten: 18124
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Oudenhoorn

Re: Poedels

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 15:07

Nieuwe auto's is dat niet handig mee. Maar de gemiddelde tweedehands tot 5000€ heeft bij ons (knock on wood) nog nooit problemen opgeleverd. En de duurdere auto's trouwens ook niet.

SternPhoto

Berichten: 6078
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Poedels

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 16:32

Ik heb een splinter nieuwe Kia haha maar toen ik daar was niks gebeurt scheelde miss ook dat t aardig druk was met mensen

KarinW86

Berichten: 5259
Geregistreerd: 14-04-08
Woonplaats: Schipluiden

Re: Poedels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-16 18:07

Levi wordt half augustus gecastreerd, de chip bevalt zo goed maar werkt ook een keer uit natuurlijk.
Wanneer zou ik de agility training dan weer kunnen oppakken.

meggiemeg

Berichten: 12246
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Re: Poedels

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 18:18

Het is een relatief klein wondje van de castratie, ik ben weer gaan trainen toen de hechtingen er uit gingen en alles er rustig uitzag.

KarinW86

Berichten: 5259
Geregistreerd: 14-04-08
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-16 18:24

Ok! Ja ik ga waarschijnlijk eerst met vakantie dus dat komt wel goed. Wacht sowieso 2 weken

Ze halen ook gelijk zijn navelbreukje weg

SternPhoto

Berichten: 6078
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Poedels

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 18:49

Stanlee was na een maand helemaal hersteld met 3 weken waren de hechtingen al opgelost maar heb weekje gewacht

JlnG

Berichten: 286
Geregistreerd: 13-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 13:16

@Azmay, wat een knappe kleine meid ! Zelf gefokt? Mooi dat ze veel zwart heeft :D

Jammer genoeg is Kootwijk te ver zoals ik eerder al zei, maar een wandeling meer in centraal Nederland zie ik qua afstand zeker zitten ! :D

SternPhoto

Berichten: 6078
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Poedels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 13:37

Roep eens een plek haha

Azmay
Berichten: 18003
Geregistreerd: 01-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 13:56

JlnG schreef:
@Azmay, wat een knappe kleine meid ! Zelf gefokt? Mooi dat ze veel zwart heeft :D

Jammer genoeg is Kootwijk te ver zoals ik eerder al zei, maar een wandeling meer in centraal Nederland zie ik qua afstand zeker zitten ! :D


Deze is niet zelf gefokt, onze eigen dekreu mag haar gaan dekken over een jaar of twee. Alle nestjes in huis zijn eigenlijk van die reu.

Overigens zijn de honden gewoon huishonden, mijn ouders fokken absoluut niet grootschalig en zijn daar ook tegen in principe.

JlnG

Berichten: 286
Geregistreerd: 13-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 22:38

@Sternphoto ik kom vanuit omgeving Hasselt ( Belg Lim).. Dus max tot Utrecht, Arnhem.. Die lijn zo'n beetje. Maar ken daar geen leuke wandelplekken natuurlijk.. :)

meggiemeg

Berichten: 12246
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Re: Poedels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 10:30

Postbank dan niet iets om te wandelen, is een erg mooie omgeving

KarinW86

Berichten: 5259
Geregistreerd: 14-04-08
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-16 17:24

Loonse en drunense duinen vind ik ook altijd erg leuk.
Wel wat zuidelijker

Levi is vandaag weer naar de kapper geweest :D

arabella2000
Berichten: 4151
Geregistreerd: 14-05-06
Woonplaats: zuid-limburg

Re: Poedels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 19:39

Ik ben weer terug van een weekje wandelvakantie met gioia.
Van te voren had ik haar nog getrimd, maar het slechte weer in combinatie met een tuigje en regenjasje heeft toch voor flinke klitten en daardoor wondjes gezorgd ;(
Op de vakantie heb ik haar op de ergste plekken al heel kort geknipt en gewassen met betadine en vandaag heb ik haar lichaam kort geschoren. Ik vind het niet mooi, maar nu kan alles even goed helen en kan ik haar vaker wassen (lekker snel droog is ze dan haha).

Gelukkig groeit alles weer aan ;)
Afbeelding onderweg


Afbeeldingop een pauzeplaats


Afbeelding
Vandaag na de eerste keer scheren (daarna gewassen en nog eens geschoren)

SternPhoto

Berichten: 6078
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Poedels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 20:29

Krijgt ze daar wondjes van ? Die van mij hebben regelmatig tuig met jas en dikke vacht maar geen klit of wondjes.

Hier zijn ze nu echt kaal ahha de kuif enzo zit er wel aan maar verder kaal, puur omdat ze nu regelmatig mee gaan naar strand heb k geen zin in een zandbak haha plus met de hitte doe maar niet

XxLiEsJuHhxX

Berichten: 6048
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: Vive la france

Re: Poedels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 20:39

Dior gaat eerdaags ook helemaal kaal op kruintje en hopelijk oren na.
Dior heeft een erg moeilijke vacht. Als ik haar zo kort scheer dan kan de vacht heel lang worden zonder echt te gaan klitten of verfilt te raken. maar als je dan 1 keer met de schaar of het scheerapparaat eraan komt is er geen beginnen meer aan. :( Gelukkig krijgt ze van haar klitten geen wondjes. :)