[VOLG] Bejaarde Grumpy aka Meneer Mopperkont in opvang!

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BarbaLala

Berichten: 9621
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 23:59

Geweldig topic! En wat een mooie tijgerpoeskat :) Hij boft maar!

Mariett

Berichten: 4444
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [VOLG] Bejaarde Grumpy aka Meneer Mopperkont in opvang!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 00:12

Je mag dan wel niet de loterij hebben gewonnen, maar het is geweldig dat er mensen zoals jij bestaan. Geweldig om te zien hoe de katten opknappen, als ze dat niet fysiek doen dan doen ze het wel psychologisch.
Fijn trouwens dat het door de stichting betaald wordt!

horselover22

Berichten: 651
Geregistreerd: 18-08-08
Woonplaats: utrecht

Re: [VOLG] Bejaarde Grumpy aka Meneer Mopperkont in opvang!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 13:05

zo heb die facebook ook gevonden get wat een wond idd had dat poesje juk hoop dat het snel beter gaat met die poes en dat mopper bij jou blijft is niet echt een verassing hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 22:12

Hoe is het nu? Ik zag een bekend kopje voorbij komen op fb :D

Catnip

Berichten: 2337
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Belgisch Limburg

Re: [VOLG] Bejaarde Grumpy aka Meneer Mopperkont in opvang!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-16 20:55

Opa Mopperkont is sinds mijn verjaardag eergisteren inderdaad officieel van mij :D mijn moeder (ook een crazy catlady) heeft zijn adoptiegeld betaald als cadeau. We vieren Moppers verjaardag ook maar meteen samen met die van mij, aangezien we geen idee hebben wanneer hij is geboren. Hij kreeg dus ook een cadeau, een trapje voor hondjes met artrose en zo. Werkt natuurlijk ook prima voor katten :D nu heeft hij twee van die trapjes, eentje staat aan de bank en eentje aan het bed. Hij maakt er dankbaar gebruik van!

Odin is helaas overleden... zijn organen faalden. De doodsoorzaak had dus niets met zijn wond te maken, die wond genas juist wonderbaarlijk goed, dat ging hij helemaal overwinnen. Maar het was hem niet gegund :( het is heel snel gegaan, de ene dag was hij nog zijn vrolijke zelf, de volgende dag wilde hij niets meer eten en was hij suf en levenloos. De DA heeft hem toen allerlei hulpmiddeltjes ingespoten, maar het mocht niet baten. Heb die nacht nog bij hem op de kamer geslapen. De volgende dag is hij overleden bij de DA na opname. Het ergste vind ik dat ik er niet bij was op het moment dat hij is gegaan, dat vind ik echt afschuwelijk. Ik hoop maar dat Odin nog heeft gevoeld dat hij gewenst was, dat ik blij met hem was, dat ik hem een heerlijk kereltje vond. Hij was pure goedheid, hij vond alles prachtig.
Hij is gecremeerd en staat nu hier in de woonkamer, bij Winnie en Cooper.

Ik neem nu even geen nieuwe opvangkatten meer in huis tot eind februari ivm fulltime stage. Even bijkomen, want drie overleden opvangertjes in minder dan een jaar tijd gaat me niet in de koude kleren zitten.

Opa Mopperkont is gelukkig van plan om 100 jaar oud te worden, dat stuk antiek is door niks klein te krijgen :Y)

Bootsiebob

Berichten: 5559
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 21:51

Gefeliciteerd met jouw verjaardag en met Opa Mopperkonts verjaardag Y)(^)
Wat sneu van Odin, hij heeft vast wel gevoeld dat je blij met hem was en dat hij er mocht zijn.

Geweldig dat Mopper zijn gouden mandje (of bed, of schoot of bank) bij jou gevonden heeft. Wat een bofferd, maar hij mag natuurlijk altijd Grumpy blijven!

Anoniem

Re: [VOLG] Bejaarde Grumpy aka Meneer Mopperkont in opvang!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 09:01

Die foto was wel te schattig hoor bij dat bericht. Echt een gouden bedje heeft hij bij je. Gefeliciteerd allebei nog.
Sneu van Odin, maar hij moet jouw liefde vast en zeker gevoeld hebben.
Winnie ( <3), Cooper en Odin hebben een prachtig eeuwig plekje bij jou in je hart Y;( en het feit dat ze zo prominent nog aanwezig zijn zegt heel veel over jouw grote hart voor ze.
Even bijkomen is waarschijnlijk geen slecht plan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 09:10

Gefeliciteerd met jullie verjaardag. <3
Wat sneu inderdaad, maar je hebt meer dan je best gedaan. :o

Het trapje herken ik. _O-
Wij hadden eentje voor onze kat van 23 jaar en dat heeft haar nog enkele maanden extra gegeven.
We hadden deze:
http://www.renevanderwesten.nl/product/ ... _roze.html
Daar zit ook geen hout in ofzo, dus als ze vallen, vallen ze nog vrij zacht.

Catnip

Berichten: 2337
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Belgisch Limburg

Re: [VOLG] Bejaarde Grumpy aka Meneer Mopperkont in opvang!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-16 16:33

Bedankt voor de lieve woorden! <3

Ik zal de foto hier ook even plaatsen, voor degenen die de betreffende stichting niet volgen op FB.
Afbeelding
Heerlijk bijkomen na een heftige stagedag in de psychiatrie <3

KBK, ik ben blij om te horen dat ik niet de enige ben die trapjes koopt voor haar bejaarde kat :') ik heb die van Zooplus met zachte hoes, ik wilde ook geen 'hard' trapje, inderdaad om dezelfde reden die jij noemt :j

Anoniem

Re: [VOLG] Bejaarde Grumpy aka Meneer Mopperkont in opvang!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 16:34

Ouwe-mannen-koppie. <3

Prrrr
Moderatorrrr

Berichten: 30267
Geregistreerd: 08-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 16:36

Owwww :+:

Daar heb je toch ook katten voor. <3 .

Catnip

Berichten: 2337
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-16 16:37

Precies <3

Kon hij maar praten, wat zou hij boeiende verhalen te vertellen hebben!

Cinderella

Berichten: 6326
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Cinderella Castle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 17:00

Wat is Mopper toch onwijs leuk Ties <3. Het is jullie gegund!

En m.b.t. Odin, je hebt gedaan wat je kon. Ik ken weinig mensen die zoveel over hebben voor een dier. Je weet hoe ik erover denk, petje af voor jou.

Mopper zal nog wel genoeg te mopperen krijgen nu je zo vaak van huis zult zijn voor stage, denk ik? :D

Catnip

Berichten: 2337
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-16 18:30

Dank je Lies! <3

Hij houdt zich als ik weg ben lekker bezig met slapen, eten, en achter de meiden aanzitten :Y) hij is wel altijd zichtbaar blij als ik thuis kom, dan gaan we altijd een halfuurtje lepeltje-lepeltje liggen en houden we elkaar vast alsof we elkaar weken hebben moeten missen :+

Anoniem

Re: [VOLG] Bejaarde Grumpy aka Meneer Mopperkont in opvang!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 21:32

Ik zag vandaag een foto van de oudste kat van de wereld en moest gelijk aan jou denken, TS! Zelfde bekkie als meneer Mopperkont. <3
Afbeelding

Catnip

Berichten: 2337
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Belgisch Limburg

Re: [VOLG] Bejaarde Grumpy aka Meneer Mopperkont in opvang!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-16 22:48

Die zag ik laatst ook voorbij komen op Facebook, 31 jaar! :wow:

Hopelijk mag m'n Moppermans ook zo oud worden <3

Meneer is vanavond weer dolenthousiast achter Zen aangegaan (en haar te pakken gekregen), nu doet zijn lijf natuurlijk pijn door die stunt. Equivalent van een 90-jarig opaatje die een sprint trekt. Mannen :roll:

Gelukkig kan hij altijd even uitrusten met Aisha's kont als hoofdkussen :j
Afbeelding

Catnip

Berichten: 2337
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-17 16:42

Dag lieve Bokkers,
Ik vond het wel eens tijd voor een Mopperupdate :D

Herr Mopper is nog altijd de Dictator in huis, krijgt elke dag gekookte kip (daar staat hij op), en sinds kort krijgt hij ook eendagskuikens die hij met veel smaak verorbert %)

Ik was een beetje bang dat de hittegolf too much zou zijn voor Zijne Oudheid, maar nee hoor, hij houdt het beter vol dan ik! Hij geniet enorm van de zonnestralen op zijn artroserige knookjes <3
Afbeelding
Alleen moet ik zijn oortjes wel insmeren tegen de zon, daar heeft ie namelijk geen haar meer op :')

Laatst is er een bokker bij me komen logeren, en daar was Moppermans helemaal door van de wap. Want verandering :wow: nu zijn we een 3 weken verder en hij wordt eindelijk weer zijn mopperende, heerlijke zelf. Hij heeft het me wel enorm kwalijk genomen, pas sinds enkele dagen wil hij weer met me knuffelen :=
Afbeelding

Ennnnn... het onmogelijke is geschied! Er bestaat, hou jullie vast, een foto van Opa Mopperkont waarop hij NIET kijkt alsof hij je een pijnlijke marteldood gaat laten sterven! *\o/* Ik heb de foto nog niet ontvangen, maar ik plaats hem zsm hier. Of hey, wie weet verdient het wel een heus fototopic, een niet-bloeddorstige Mopperfoto :wow:

Bokker Murthul verdient hiervoor minstens alle fotografieprijzen die er maar bestaan, naast een standbeeld natuurlijk :j zijn jullie net zo benieuwd naar het resultaat als ik? :D

Anoniem

Re: [VOLG] Bejaarde Grumpy aka Meneer Mopperkont in opvang!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 16:52

Wat fijn dat het zo goed met die oude mopper gaat! En ja, kom op met die foto!!!!!!!

Anoniem

Re: [VOLG] Bejaarde Grumpy aka Meneer Mopperkont in opvang!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 17:14

Lief kind. <3

Pandora2
Berichten: 19873
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 17:25

Zo leuk dat het nog steeds zo goed gaat met Mr Mopper <3
Heerlijke Mopperfoto's ook weer ! Benieuwd naar de niet-Mopper-foto ! :D

Snorkel8

Berichten: 1096
Geregistreerd: 12-12-06

Re: [VOLG] Bejaarde Grumpy aka Meneer Mopperkont in opvang!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 18:19

Jaaaa wat een heerlijk beest is t toch! Ben benieuwd naar de foto <3

Prrrr
Moderatorrrr

Berichten: 30267
Geregistreerd: 08-10-05

Re: [VOLG] Bejaarde Grumpy aka Meneer Mopperkont in opvang!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 18:51

Ooooo verandering kan ook niet op die leeftijd, he. Ben heel benieuwd naar de foto!

RianneH

Berichten: 28264
Geregistreerd: 02-05-05
Woonplaats: Amersfoort

Re: [VOLG] Bejaarde Grumpy aka Meneer Mopperkont in opvang!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 21:28

Gezien dit een VOLG topic is verplaats ik het topic naar BB-HK.

Cinderella

Berichten: 6326
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Cinderella Castle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 23:53

Ties wat kun je toch heerlijk schrijven over Mopper. Alleen dat zorgt al voor een glimlach hier. :))
Ik ben heel benieuwd naar DE foto, kan het me bijna niet voorstellen! Hij wijkt nooit af van zijn casual look op foto's.

Gaby
Berichten: 3406
Geregistreerd: 30-06-01

Re: [VOLG] Bejaarde Grumpy aka Meneer Mopperkont in opvang!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 01:25

Heel benieuwd naar de foto! Hij blijft zo leuk <3

Vraagje trouwens: Omdat de dierenartsen dachten dat hij 14+ was, hoe tel je zijn leeftijd eigenlijk? Ga je er, nu je z'n verjaardag hebt gevierd, van uit dat hij 15 is?

En ga je in 2018 nog opvangkatten opvangen of heb je met 4 katten genoeg drukte in huis? :)