Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 239 van de 288 [ 7189 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242 ... 288  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] Puppy erbij 2016/2017

 
Profiel   

Ik ga zwijgen :+
Ook al luistert Cita super goed voor een dalmatier. Ze kan pas sinds een maand lig en poot. Ze snapt het goed genoeg, maar vertikt het gewoon. Probeert gewoon het snoepje uit je handen te likken. Apporteren doet ze super (als je het juiste speeltje gooit :') eigenwijs? Dat is maar een gedacht)
Mijn JR is ook geen die wil werken voor snoep. Ik heb alles behzlve werkwillege honden :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 21:37 



 
Profiel   

:')

Hoe oud is de dalmatier? :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 21:41 



 
Profiel   

Kiko kan het allemaal wel maar is ook die eigenwijze dalmaat die je af en toe gewoon aan blijft kijken en het vertikt. Of zit, blijf, je zet 1 pas en ze ligt.
Ze is overigens wel de best luisterende dalmaat die ze er ooit hebben gehad.
Volg blijft een probleem, ze meent nog altijd dat ik degene ben die moet volgen. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 21:42 



 
Profiel   

Naja voel ik mezelf al wat minder alleen hahahaha. En dacht RJ is slim fel happig op eten.

Slim is ze wel.....met je voor de gek houden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 21:45 



 
Profiel   

En onze RR deed ook of ie gek was maar voor paardenbrokjes en snoepjes deed ie ALLES. Zit lig zit lig poot lig zit poot in sneltempo. Dat ben ik misschien nog gewend. Hahaha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 21:55 



 
Profiel   

Cita is 17maanden, morgen laatste kans op punt voor jeugdkampioen.
Daarstraks nog gefilmd hoe ze alles doet behalve wat je vraagt :+
Nu ja ze komt het best terug van alle honden, dat telt voor mij zwaarder door. Dan kijken we het voor de voeten lopen aan de leiband maar een beetje door de vingers. Zonder lijn volgt ze netjes, met trekt ze altijd lichtjes en looot waar ik mijn voeten wil zetten. Maar ik kan wachten, keren, van richting veranderen, roepen, corrigeren... tot ik een ons weeg...

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 00:03 



 
Profiel   

Ik moet zeggen dat Bentley heel goed luistert alleen het naast lopen zit er nog niet goed in. :')
Meneer doet alles voor eten, ook vind hij alles prima zal nooit gemeen tegen je doen. :j

Van de week dacht ik dat hij vlooien had en aangezien we die pipetjes niet meer hadden heb ik besloten om hem te wassen met vlooien shampoo. Hij vind douchen sowieso al helemaal geweldig alleen wou hij een t-shirt mee nemen de douche in. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 00:11 



 
Profiel   

Onze RR van nu 19 weken doet eigenlijk alles super....

Volgt braaf, zit, plaats en wachten zitten erop (al vanaf 10 weken ongeveer) en ze loopt nu tijdens onze laatste ronde ook gewoon los mee langs de weg, blijft goed opletten en loopt niet verder dan n meter of 4 van me af (blijft netjes aan mijn linkerkant lopen). Hier op de stoep voor het huis (aan de overkant vd weg) moet ze wachten totdat ze van mij het commando ga krijgt waarna ze oversteekt en aan het begin van onze oprit gaat ze dan weer netjes zitten wachten. Ze blijft wachten tot ik door de poort ben en haar bij me roep, dan gaat ze voor me zitten en wacht weer netjes totdat ze het commando ga krijgt.

Ze krijgt als beloning alleen n aai over dr koppie....

Ik heb ondertussen al van meerdere mensen complimenten gekregen over hoe goed ze getraind is en hoe goed ze al luistert, das wel leuk om te horen....

Maar naar manlief luisteren??? Neuh, dat doet ze dan weer liever niet... als hij dr tuig om wil doen draait madam zich om en gaat gewoon weer in dr mand liggen totdat ik opsta _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 00:32 



 
Profiel   

Ik heb nog niks bijgelezen, te enthousiast!
Hij is er!!! *\o/*

Gistermiddag hebben we Jack opgehaald!!!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 07:24 



 
Profiel   

Wat zijn jullie allemaal super goed bezig zeg.

Mijn lab kan alleen zitten en soms poot. :')

Af wel geoefend maar inmiddels opgegeven.

Is ook lastig. Hij is ook veel bij mijn ouders en die oefenen niets.

Misschien als volgend jaar jongste naar school gaat en ik niet meer 3x pw 2x per dag naar hoorn moet naast mijn werk ik naar training kan met dommel.

Zou wel gewoon willen dat hij netjes naast kan en blijven op 1 plek als ik wegloop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 08:38 



 
Profiel   

Leuk!! Gefeliciteerd met Jack! Hij is super knap. <3

Wij proberen wel een paar keer per dag spelenderwijs wat op te pakken met Evy. Sinds gisteren het YouTube kanaal van Zak George ontdekt, heeft wel fijne (instructie)video's vind ik zelf.

Onze knapperd wordt zo snel zo groot. <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 12:43 



 
Profiel   

Wow die oren :wow: :')
Pups kunnen nog zo heerlijk uit verhouding lijken _O-

Aaah, kleine Jack <3

Ik mag niet klagen qua trainen met Jarv. We hebben zo'n uitgebreide lijst met trucjes, dat we nu begonnen zijn met zelf zijn speelgoed laten opruimen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 13:58 



 
Profiel   

Wat een knap gezichtje heeft die van jou Lightning!

Ahh wat een dotje die Jack!

Mooie foto Julia!

Donderdag hebben we de puppycursus afgesloten, dat heeft mijn Beagle toch goed gedaan :)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 18:10 



 
Profiel   

Tot de leeftijd van 6 maanden deed Enzo echt alles ge-wel-dig. Naast lopen, blijven, zitten, liggen, los lopen, hier komen...alles! Nu is hij aan het puberen en uitproberen. Vandaag weer eens bij de fokker langs geweest en die heeft mij voorzien van wat wijze raad. Ga hier komende tijd lekker mee aan de slag. Hopelijk komen we zo de rest van de pubertijd wat makkelijker door :’)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 22:24 



 
Profiel   

Die oren blijven wel een beetje uit verhouding, hoort bij het ras. :D Meest zachte oortjes die ik ooit heb gevoeld. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-17 00:28 



 
Profiel   

Prachtige foto trouwens!

Knap hoor Amanda!

En Jack <3 smelt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-17 00:35 



 
Profiel   

Lenyx teen lijkt in order trouwens en de creme voor zn huid doet het super. Echt blij mee!

Gister naar het strand geweest.

Ik lag hier maar werd bedolven hahaja
[ img ]

Maar met dit gezicht moest ik m wel vergeven..


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-17 06:01 



 
Profiel   

Aaah, die snoet van Lenyx. <3

Hier gisteren cursus, Kiko was dwars. Deed gewoon niets. En dan stoïcijns voor zich uit blijven kijken. := Maar de cursus is tegenwoordig ook wel heel moeilijk, zitten nu in de hoogste groep. En daar zit de dochter en schoonzoon van de buurman ook in met hun herder. Kiko is helemaal gek op hun, die stuitert alle kanten op als ze hun ziet. Hun herder is haar grote speelvriend. Ze heeft haar gedachtes dus totaal ergens anders.
Na de cursus hebben die 2 nog een tijd in de tuin gespeeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-17 10:52 



 
Profiel   

Leuk topic! Sinds vorige week zondag ben ik in het bezit van een Goldendoodle pup genaamd Boomer. Hij is nu bijna 8 weken oud en hij kan al zitten, pootjes geven en hij is volkomen zindelijk. Tevens wordt hij tweetalig opgevoed :j :') .

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-17 20:29 



 
Profiel   

Is ie nog bij de moeder?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-17 21:48 



 
Profiel   

Nagini schreef
Is ie nog bij de moeder?

Nee, hij is nu een week weg bij zijn moeder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-17 22:14 



 
Profiel   

Was ook mijn eerste gedachte, wat vroeg zeg. Wat is de reden dat de pup al met goed 6 weken het nest verlaten heeft?

Ben wel benieuwd naar een foto en de kleur. Zijn grappige honden om te zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-17 22:16 



 
Profiel   

Vandaag op show geweest in Kortrijk. Wat eindigde in een leuke verrassing.
In had de vader van Kenai nog nooit in het echt gezien. Zijn eigenaar woont bijna aan zee namelijk. De eigenaar was vandaag toevallig als bezoeker op show. Ik mocht na de show met hen mee (half uurtje rijden) en heb met de papa mogen knuffelen en spelen :D wat een schat is het toch

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-17 22:55 



 
Profiel   

@Neonlight, de fokker (particulier) zei zelf dat het geen probleem was, en de andere pups van het vorige nestje hebben nergens last van gehad. Als reden werd ook gegeven dat het zielig voor de moeder zou zijn gezien de pups zouden bijten in de tepel van hun moeder bij het drinken. De pup lijkt zijn moeder niet te missen, hij heeft geen enkele keer gehuild of gezocht naar zijn moeder of broertjes en zusjes. Ik zal in de loop van de week nog even een foto plaatsen. Het is een cognac/abrikoos kleurige goldendoodle.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-17 23:09 



 
Profiel   

Wettelijk is het minimaal 7 weken en al die redenen zijn mooie smoezen om het te verantwoorden. Mijne was bijna 8 weken meer dan vroeg genoeg.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-17 23:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 239 van de 288 [ 7189 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242 ... 288  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen