[VOLG] Dagboek van een teefje: ons hetje wordt opgevolgd!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Palmera

Berichten: 9466
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 00:13

"Nog niet loperig" :')

Ze ziet er goed uit! Een mooie grote meid. :)

Lente
Berichten: 27803
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Re: Dagboek van een teefje: ons hetje wordt opgevolgd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-17 00:15

Het gaat ook écht goed met haar! Hoewel ze soms poep in de oren heeft >;)

Ze heeft alleen een beetje neiging tot overgewicht dus ze staat nu enigszins op rantsoen :')

SayaJones

Berichten: 11937
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Almere

Re: Dagboek van een teefje: ons hetje wordt opgevolgd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 09:22

Oh wat een prachtige hond is het toch, dat hoofd! <3 Daar zou je echt voor geen goud boos op kunnen worden, wat ze ook uitvreet :')

Anoniem

Re: Dagboek van een teefje: ons hetje wordt opgevolgd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 09:43

Weg puppy, hallo jongedame hond! Mare wat ben je prachtig!

Myrsky

Berichten: 4122
Geregistreerd: 16-04-13
Woonplaats: Arendelle

Re: Dagboek van een teefje: ons hetje wordt opgevolgd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 10:04

Ze is echt mooi uitgegroeid zeg! Wat een knappe dame is ze geworden <3

Maflinger_S
Berichten: 12170
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Dagboek van een teefje: ons hetje wordt opgevolgd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 12:32

O Mare, wat word je mooi! Nou ja, dat was je natuurlijk al, een mooie puppy, maar nu word je een mooie jonge hond. Jammer van die poep in je oren maar misschien valt dat er nog uit als het opdroogt of als je oren groter worden.

Lente
Berichten: 27803
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Re: Dagboek van een teefje: ons hetje wordt opgevolgd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-17 11:50

Afbeelding
Halo ik ben tielug want het vrouwtje is weg en ik heb nu steeds bedenkt dat ik hier ga liggen wachtselen tot ze terug is.

Soms lig ik daar ook in de nacht en dan zijn ze me in de ochtend kwijt want dan ben ik niet op mijn kleedje en ook niet stieksemelig op de bank of stoel.

Dag! Mare

Anoniem

Re: Dagboek van een teefje: ons hetje wordt opgevolgd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 12:05

:(:)
Ach arme Mare......
Gelukkig hebben vrouwtjes de neiging om weer terug te komen als ze door die deur verdwijnen!

Rex_Rolfo

Berichten: 5382
Geregistreerd: 27-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 12:07

Dat is sekur tielug. Tochthond zijn toch geen baan voor een jongedame :n

Afbeelding

Maflinger_S
Berichten: 12170
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Dagboek van een teefje: ons hetje wordt opgevolgd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 12:27

Ach gossie, en lig je daar dan de hele dag of de hele nacht? Kan je toch beter inderdaad op de bank of een fijne stoel gaan liggen. Ze zien het toch niet...

Lente
Berichten: 27803
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Re: Dagboek van een teefje: ons hetje wordt opgevolgd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-17 18:25


Anoniem

Re: Dagboek van een teefje: ons hetje wordt opgevolgd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 19:35

Ach gut, wat doen ze toch allemaal met je? :=

Lente
Berichten: 27803
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Re: Dagboek van een teefje: ons hetje wordt opgevolgd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-17 19:48

Ja ik ben tielug -O-

Ik mocht niet eens de onderzetsels kapot maken toen de vrouwtjes en kindjes mij voor de eeuwigheid hadden verlaten. -O-

En het kleine baasje werd boos toen ik zijn uitnodiging voor een kinderfeestje had verscheurd zodat hij bij mij kon blijven :?

En het oudste kind kan haar feletoon niet meer opladeren dus kan ze meer naar míj kijken en dat was óók al niet goed :roll:

Misschien moeten de vrouwseltjes een inzameldingsactie houden. :j

Anoniem

Re: Dagboek van een teefje: ons hetje wordt opgevolgd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 19:53

Ahh kleine sloopkogel, ik zou maar oppassen hoor! Straks komen ze je bij mij brengen omdat je alles stuk maakt

Jolien87

Berichten: 17474
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 19:53

Nouja zeg, ze snappen er ook niks van. Jij bent toch het centrum van alle aandacht? En daarnaast, wie heeft nog wat nodig als ze jou hebben? Misschien kun je met ze op mensencursus in plaats van dat ze jou meenemen naar puppycursus. Zo te lezen hebben jouw mensen nog een heleboel te leren.

jokari

Berichten: 8771
Geregistreerd: 06-06-04
Woonplaats: thuis

Re: Dagboek van een teefje: ons hetje wordt opgevolgd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 21:32

Heerlijke update. :D

Ooooh dat stofzuigen... Zielig ding. _O-

Lente
Berichten: 27803
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-17 17:26

Ja halo ja hoor ja!
Hier is ik weer! :D

Vandaag had ik een leuke dag want ik zou gaan wandelen langs de beek. :):)

Op weg daarheen stopte het vrouwtje ineens met het vroemding langs de weg en keerde om en daar stond nog een vroemding en dat was heel leuk want daar zaten de grote baas en de kraamverzorgster in en die zijn lief :):)

Zij waren net weggereden van huis en wilden in de middag ook langs de beek gaan wandelen maar de vrouwtjes konden niet wachten want we moesten op tijd naar huis want ze verwachtten een héél groot pakketje met brokjes voor mij van mijn allerlieVste peettante dus we moesten op tijd naar huis want brokjes zijn belangrijk :j

En toen zei het vrouwtje iets héél leuks want ze zei "zullen we jullie honden óók meenemen" en dat betekent de Boppie en de Nootje en de mah-maaah en dat vind ik héél leuk :+:

En toen gingen we wandelen en we trokken met zijn vieren héél hard omdat we wisten dat we naar de beek gingen en dat vinden we héél leuk en de vrouwtjes zeiden dat we onnop gevoet waren maar ik weet niet wat dat betekent.

En toen hebben we wel anderalvuur gewanneld en we mochten ook los en in de beek en Boppie kan héél ver springen en goed zwemmen en Nootje kan ook goed zwemmen maar mah-maaah en ik kunnen goed poedelen en liggen in het water en zo zie je dat ik een echter dochter van mah-maah ben en de allerfavorietste boven Nootje 8-)

En hier waren we bijna weer bij de weg en moesten we weer aan de riem maar we trokken niet meer zo hard en toen kon het vrouwtje een foto maken en ik ben vooraan met Boppie en het andere vrouwtje en ik ben de donkere en achteraan liep ene vrouwtje met Nootje en mah-maaah en mama is óók de donkere en dat is de tweede reden dat ik de allerfavorietste ben boven Nootje 8-)
Afbeelding

En Nootje deed niet zo lief tegen mij want die wil dat ik niet hoger ben dan zij (maar ik ben al groter) en toen rende vrouwtje stampend achter Nootje aan toen ik steeds niet mocht lopen van Nootje en toen heeft Nootje me met rust gelaat en later ging ik Nootje kusjes geven aan de bek en toen was het weer helemaal goed.

En daarna heb ik nog gehelpt in de tuin met de vrouwtjes en toen kwam de grote zak met brokjes en nu ben ik moe want het valt niet mee om bijna 8 maanden te zijn :Z

Mayasfrenk

Berichten: 1402
Geregistreerd: 23-09-10
Woonplaats: Emmen

Re: Dagboek van een teefje: ons hetje wordt opgevolgd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 18:43

Dat klinkt als een heerlijke dag. Hi Hi je zult maar met vier natte honden in de auto moeten. Ik vind twee al streng ruiken

Lente
Berichten: 27803
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Re: Dagboek van een teefje: ons hetje wordt opgevolgd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-17 19:02

Gelukkig wonen mijn schoonouders op loopafstand van de beek. Had nooit in onze Panda gepast :D

Lente
Berichten: 27803
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Re: Dagboek van een teefje: ons hetje wordt opgevolgd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-17 10:11

Halo ja wil iemand mij redden? >;)

Vanmorgen trok vrouwtje ineens rare strakke kleding aan en zei ze tegen me dat we wat leuks gingen doen omdat het lente was.

Ik werd blij want ik dacht aan lammetjes en kuikentjes knuvvele maar dat was niet zo >;) >;)

We liepen mijn rondje en ik ging plassepoepe en zo. Je weet wel. Minding mai oon bisnes...

En nét toen ik dacht dat we weer naar huis gingen zei vrouwtje "Lettop!" en dan weet ik dat ze iets geks gaat doen... En toen... En toen.......

Spoiler:
BEGON DAT MENS INEENS TE RENNEN!!!! -:(-


Ik dacht echt hou op laat me met rust man ik wil naar huis en eten!! ^)

En toen gingen we langs allemaal plekken waar ik nooit eerder kwam en vrouwtje werd boos toen ik ineens voor haar voeten links af sloeg om een zakje te pakken en toen riep ze "MARE!"(dat ben ik dus)"LETTOPNOU-IKBREEKBEINAMENEKMAN!"

Maar ik wilde gewoon ontbijt -:(-

En zo ging het wel heel lang door met steeds wannelen en dan ging dat mens wéér!! :roll:

Maar uiteinselijk zei ze dat het klaar was en toen zag ik er zó uit:
Afbeelding

En toen was ik moe en toen kreeg ik ontbijt en nu ga ik slapen en ik ga mooi niet meer met vrouwtje mee vandaag! :n

Groetjes puberMare

EmptyWords

Berichten: 10577
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Dagboek van een teefje: ons hetje wordt opgevolgd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 10:35

Och Mare toch! Moet je nog gaan sporten ook.
Ik denk niet dat je blij wordt om door mij gered te worden... hier moet Chelsea zelfs helpen met sporten door te trekken als een ordinair trekpaard.
Afbeelding
Hoewel ik haar zeg dat ze nu net een stoere husky is ;)
Ik denk dat je er nog goed vanaf komt.

Lente
Berichten: 27803
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Re: Dagboek van een teefje: ons hetje wordt opgevolgd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-17 10:37

Oeh waar heb je die band vandaan? Da's mijn doel namelijk. Doe nu voor het oefenen gewoon aan de riem maar heb liever mn handen vrij :)

EmptyWords

Berichten: 10577
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 10:41

Ik heb een heupbroekje (zo heet t schijnbaar) van zero dc. Ik weet day run dog dat heeft. Goed voor je hond heeft het ook. Absoluut een elastische lijn nemen. Tuig heb ik van Canadog. Ik wilde perse felroze
Laatst bijgewerkt door EmptyWords op 21-03-17 10:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Lente
Berichten: 27803
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Re: Dagboek van een teefje: ons hetje wordt opgevolgd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-17 10:43

Tof! Ik ga eens kijken of ik daarvoor sparen kan :D

EmptyWords

Berichten: 10577
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Dagboek van een teefje: ons hetje wordt opgevolgd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 10:48

Zero dc is relatief prijzig, wel onwijs goede kwaliteit. Heb m nu 2.5 jaar, maar niks aan te zien.

Mocht je voor wat anders gaan. Ik zou aanraden om iig te zorgen dat het liesbandjes heeft. Hierdoor schuift de gordel niet omhoog. Het rent absoluut niet fijn als de gordel in het midden van je rug zit