Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 12 van de 20 [ 481 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 20  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

 
Profiel   

Gefeliciteerd! *\o/*
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-17 09:08 



 
Profiel   

Gefeliciteerd :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-17 10:06 



 
Profiel   

Gefeliciteerd knappe Jarvis.
Ik geniet van je verhalen en je avonturen, dat er nog vele mogen komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-17 12:12 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Jarvis! :D
Zo schattig in die boeren outfit haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-17 12:44 



 
Profiel   

Proficiat Jarvis ! Y)(^)
Geweldige foto's :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-17 12:47 



 
Profiel   

Zo, bijna 2 maanden geleden dat ik een update plaatste :oo
Nu is het momenteel ook erg rustig hoor :)) In september gaan we op vakantie, dus daar zullen wel regelmatig nieuwe updates van komen :D

Wel heeft hij een feestje gehouden met zijn vriendinnetje laatst...
Sanne had de bench niet goed dicht gedaan die nacht, en iemand heeft dat ontdekt. De volgende ochtend werd ik zo wakker;

[ img ]
Eentje duidelijk schuldbewust, en de ander vond alles maar een feestje. Ik denk niet dat ik hoef te benoemen wat bij wie hoorde :')
Jarvis heeft die dag ook pas in de avond mogen eten, aangezien er eerst nog schuim door zijn systeem moest gaan. Het kwam er letterlijk aan beide kanten uit, dus ik besloot dat hij eerst maar even vol zat van zijn ongein voor er weer ruimte was voor zijn eten :') Gelukkig heeft hij verder niks aan dat nachtelijke avontuur overgehouden :D

Jarvis geniet verder gewoon lekker van het zomerse weer (voor zover dat lukt met de regen van de afgelopen paar dagen :))) en heeft even vakantie gehad van de trainingen door de zomerstop.

Verder af en toe tussendoor weer eens een doggydate, dus lekker spelen met andere hondjes, en natuurlijk zijn ''modellenwerk'' tussendoor _O-
[ img ]

[ img ]

Oh, en hij heeft zijn ''hello pretty lady <<)'' look ook onder de knie :')

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-17 10:25 



 
Profiel   

Wat een stuk ondeugd is ie toch. :+ Gelukkig heeft hij zijn knappe looks om al die mensenharten te doen sneller slaan en wordt die ondeugendheid zo snel vergeten..

Ginny vindt het tegenwoordig ook leuk om dingen te verbouwen. Gelukkig nog niet in huis (hout vasthouden..) maar de tuinstoel heeft er alvast een paar tandafdrukken en gaten bij. :\ En oh, karton en papieren zakdoeken versnipperen is ook een feest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-17 10:29 



 
Profiel   

_O- _O-
Ik vind het nog meevallen voor een nachtje lekker brakken met z'n 2... ik zie nog goed afgesloten zakken staan en nog een bewaarbox die netjes rechtop staat... :')
Kunnen ze toch niet helpen dat in 1 kussentje zoveel zooi zit :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-17 10:31 



 
Profiel   

Jackytje schreef
Wat een stuk ondeugd is ie toch. :+ Gelukkig heeft hij zijn knappe looks om al die mensenharten te doen sneller slaan en wordt die ondeugendheid zo snel vergeten..

Ginny vindt het tegenwoordig ook leuk om dingen te verbouwen. Gelukkig nog niet in huis (hout vasthouden..) maar de tuinstoel heeft er alvast een paar tandafdrukken en gaten bij. :\ En oh, karton en papieren zakdoeken versnipperen is ook een feest.

Haha, gekke Ginny. Toch ook wel heel herkenbaar. Zeker papier versnipperen, in welke vorm dan ook :+

Pandora2 schreef
_O- _O-
Ik vind het nog meevallen voor een nachtje lekker brakken met z'n 2... ik zie nog goed afgesloten zakken staan en nog een bewaarbox die netjes rechtop staat... :')
Kunnen ze toch niet helpen dat in 1 kussentje zoveel zooi zit :+

Mijn hemel, dat zou wat zijn als ze die zakken cement ook te pakken hadden gekregen _O- Ik vond de rommel in het kussen al erg zat _O-
Ja, de voerbak blijven ze verrassend genoeg nog wel van af :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-17 10:55 



 
Profiel   

_O- die foto hahahaha :+ je kunt ixd goed de 2 verschillende gezichten zien _O-


En wat een prachtige fotos op die trap zeg, WAUW!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-17 11:57 



 
Profiel   

:D
Voerton en cementzakken zijn voor een volgende keer }>
Vooral cement in combi met een waterbak is leuk gok ik zo .... O:) :x

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-17 12:11 



 
Profiel   

Wat een prachtige foto's weer! Zo zijn wij een keer tweede kerst dag op bezoek geweest bij familie ( hooguit 4 uurtjes en de honden kennen dat) alleen dacht ik omdat ze in de keuken zaten en het heel koud was Ik leg hun grote kussen op de grond dat is lekker voor ze. .... we hadden dat jaar en zeer plaatselijke witte kerst. Het lag nog op de kook plaat. ( we hadden ze al een poosje niet meer in de bench in de nacht of als we weg gingen maar dat is daarna maar weer ingevoerd)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-17 20:58 



 
Profiel   

Haha die foto naast al het schuim. Hij kijkt gewoon haast trots _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-17 08:43 



 
Profiel   

Groetjes vanuit Frankrijk! :D :*

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-17 18:57 



 
Profiel   

Frankrijk ?
Klein tikkeltje jaloers :Y) :+
Geniet ervan !

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-17 08:03 



 
Profiel   

Aah die Jarvis, wat een boef :D.
Fijne vakantie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-17 08:08 



 
Profiel   

Zéker, Frankrijk :D Het was genieten geblazen! <3 <3
[ img ]

Al wist hij eerst niet zeker of dat zetje geven nou wel zo'n goed idee was :')
[ img ]

Oh oh oh, en fijne dierendag allemaal!
Jarvis heeft van mijn Olly gekregen. Zijn nieuwste vriendje :))

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]


En we hebben een prijsje gewonnen bij een fotowedstrijdje op facebook. Cadeaubon bij een dierenwinkel <3
[ img ]

Over twee weken hebben we weer een showtje die we gaan lopen. Er is dan een clubdag van de cardigans, en dan gaan we hopelijk eindelijk een aantal mensen ontmoeten die we enkel via internet kennen :D Ik ben alweer druk aan het oefenen met Jarvis, hij pikt het alweer prima op :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 21:07 



 
Profiel   

Aaaah kijk m blij zijn met z'n knuffie <3 Koop je dan speciale knuffels voor honden? (ivm de stevigheid) of ook wel gewoon bij een speelgoedwinkel?

En nog maar twee weken tot de clubmatch ja, ik kijk er zo naar uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-17 08:24 



 
Profiel   

Geweldig die in het zwembad _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-17 10:06 



 
Profiel   

Suusje1986 schreef
Aaaah kijk m blij zijn met z'n knuffie <3 Koop je dan speciale knuffels voor honden? (ivm de stevigheid) of ook wel gewoon bij een speelgoedwinkel?

En nog maar twee weken tot de clubmatch ja, ik kijk er zo naar uit!

Vergeten te antwoorden, sorry _O-
De meeste speeltjes die hij heeft zijn hondenspeeltjes (net even iets steviger), maar hij heeft ook een aantal gewone knuffeltjes van de rommelmarkt waar hij zeer tevreden mee is :))

[ img ]
Jarvis heeft model gestaan voor een dierendag shoot bij de Jumper in Assen. Deze zag ik online voorbij komen, cutie <3
Ik kan ze maandag pas ophalen, want morgen gaan we een workshop body balance volgen. Zéér interessant, en ik hoop er veel te leren!
Dan hebben we zondag al de KCM, zin in! :):)
Misschien komt zijn fokker ook nog even langs, hope so! Altijd leuk om ze weer te spreken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-17 17:09 



 
Profiel   

Inmiddels is de show alweer even achter de rug. Wegens spanning vanuit mij heb ik niet zelf met hem gelopen, maar heb ik iemand laten lopen met hem. Goddank was er iemand die dat wilde doen voor mij _O-
[ img ]
[ img ]

Fokker nog gezien en gesproken, altijd weer een fijn weerzien :D
Ook de Autumn Desert Trail weer gehad, en Jarvis mocht natuurlijk mee :D
Zo zaten we er op zondag bij, lekker in een fleecekleed :D
[ img ]

En ik ben een cosplay aan het maken voor Jarv :))
[ img ]

Zometeen maar weer op pad naar behendigheidstraining :D maar even kijken hoe het gaat vanavond. Vorige week ging Jarv een paar keer onderuit nadat hij geen goede grip had op het gladde gras :=

Oh, en als positieve afsluiter ook nog de heerlijke boodschap dat zijn manke loopje officieel verleden tijd is :D Wegens die blessure van vorig jaar liep hij nog altijd niet even lekker. Alles al laten nakijken, toch weer uitgekomen op blokkades. Veel bewogen, gezwommen, osteopaat bezocht...en afgelopen maand ook een step gehuurd :D Die step was een geweldige aanvulling _O_
Wat bleek nou al met al, meneer had door de blessure zoveel opgevangen met rechts, dat de bespiering in links gewoon te arm was. Nu ik dat heb recht kunnen trekken (steppen deze maand opgebouwd, en uiteindelijk om de dag en soms dagelijks een ronde gedaan in een vol draftempo), en is zijn loopje weer zuiver *\o/* Érg fijn! :D

Edit:
En ik kom zojuist ineens het doorgeefstokje topic tegen :D
[VN] Doorgeefstokje van de maand november: Tigress

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-17 19:41 



 
Profiel   

Wat issie toch knap zeg! <3
En dat harnas is echt te leuk! Ik ben zo benieuwd hoe die er uitziet als het straks af is :D

Fijna dat het steppen zo goed gaat, ik zit er ook over na te denken om dat of canicross met Tara te gaan doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-17 20:07 



 
Profiel   

Jarvis <3
Ik ben zo benieuwd naar zijn kostuum :D!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-17 20:14 



 
Profiel   

Och die kop met dat cos play kostuum in de maak <3 <3 <3

Wat ga je maken? En leuk stukje bij het doorgeefstukje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-17 20:23 



 
Profiel   

Steppen met de hond? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-17 21:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 12 van de 20 [ 481 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 20  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen