[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IMAY1990

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-14
Woonplaats: Amsterdam

Re: [Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 19:03

Ik zag die eerste drie foto's en dacht meteen "Zo vader zo kind". Wat een prachtige foto's, en wat een prachtige honden.

gerlindie

Berichten: 4642
Geregistreerd: 10-08-10

Re: [Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 18:36

Wát een dropje <3

Tigress

Berichten: 8942
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-23 17:53

Woops, da's waar ook; updates! *\o/*
Veel gebeurd weer. Parker is inmiddels al helemaal lid van ons gezin/roedel, Jarvis heeft er inmiddels goed mee om leren gaan, beide hebben ze hun eerste show van het jaar gelopen en genoten van sneeuw :D

Vader en zoon een paar weken geleden <3
Afbeelding
Afbeelding
En vorige week
Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Jarvis heeft in Groningen een 2U gelopen, zijn zoon uit Duitsland heeft van hem gewonnen *\o/* Heel blij mee, van hen ''verliezen'' is absoluut niet erg. De bevestiging dat er een prachtig hondje uit voort is gekomen <3
Parker had een belovend. Voor een pubertje van 6 maanden die nog afgeleid werd door een pluisje over de vloer, en eigenlijk niet helemaal wist hoe hij zich moest presenteren na al die prikkels, was ik er al blij mee. Nu lekker door groeien, spiertjes opbouwen, zekerder worden, showtraining volgen, en dan zien we in juni wel weer bij de jonge honden dagen van de beide rasclubs :D

Tigress

Berichten: 8942
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-23 16:23

Happy birthday Jarv <3
Afbeelding

7 jaar alweer *\o/*

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

MaiNat

Berichten: 3475
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Re: [Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-23 21:38

Gefeliciteerd Y)(^) zo leuk twee cardigans.

Tigress

Berichten: 8942
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-24 14:23

Jarvis heeft vorig weekend zijn laatste keer open klasse gelopen bij de show in Groningen. Na de zomer zullen we pas weer showen, en dan zal meneer alweer oud genoeg zijn voor de veteranen klasse
Afbeelding

Met z'n grijze haren mag dat ook wel dacht ik zo :)) Groningen heeft hij afgesloten met een 3U, ondanks dat hij niet getraind is en niet echt lekker in z'n vacht zat. Daarmee heel tevreden, en daarmee nemen we afscheid van een klasse waar de jongere reuen nu echt de overhand nemen en hem voorbij gaan.
Ik denk niet dat Jarvis het erg vind, niet meer tussen de andere testosteron bommetjes te staan _O-

Bij de nieuwe generatie hoort Parker inmiddels ook, die nu uit de jeugdklasse is en door mag naar tussen.
Afbeelding
Hij heeft in Groningen leuke resultaten behaald met een 1U met een CACIB-J en Res. CAC tegen de beste reu, de beste reu was al kampioen :D
Daarmee heeft hij twee vinkjes mogen ontvangen op zijn keurrapport in Groningen; Holland Cup Junior Winner en Crufts Qualification *\o/*

De twee heren gaan nog altijd geweldig samen. Jarvis speelt nog dagelijks met Parker, en geniet nog altijd van z'n snackies <3 Hij doet voor de rest heerlijk zijn eigen ding, en zwemt nog altijd om de week elke vrijdag 30 minuten op zijn tempo. En zijn tempo ligt hoog _O-
Afbeelding
Afbeelding


Parker groeit uit tot een ontzettend leuke hond. Vriendelijk, sociaal, en echt makkelijk in de omgang. Verschrikkelijk puberaal, maar ik zie steeds meer volwassen trekjes waarbij hij zijn rust beter vind.
Afbeelding
Afbeelding

Oh, en ze hebben playdate gehad waarbij we voor de tweede keer Jarvis zijn kleinzoon hebben gezien :D
Afbeelding
Daar genieten ze elke keer zo van <3