Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 14 van de 20 [ 481 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 20  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

 
Profiel   

Wat is het ook een lekker ding he.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-18 16:08 



 
Profiel   

Ja, ik mag me in mijn handjes knijpen met zo'n hulpje! :D

Ondertussen maar aan de slag gegaan met wat foto's die ik nog had liggen. Deze blik zegt alles voor mij. Behalve zijn stoere kant, heeft hij ook zijn zachte kant. Af en toe komt ook die eventjes naar voren in foto's <3
[ img ]

En aangezien hij ook zijn lieve kant heeft, onvoorwaardelijke liefde toont en altijd blij is om mij te zien, heb ik besloten dat hij dit jaar mijn valentijn was :))
[ img ]

Inmiddels de operatie gehad, en al twee keer weer in het bos geweest. De eerste keer omdat ik er mentaal even compleet doorheen zat. Het gemis van het bos, de geurtjes, even uitwaaien met Jarv zorgde dat ik even echt knettergek werd van mijzelf. Na een rondje bos van maar een kwartiertje, was ik weer helemaal tot rust gekomen. Jarv luisterde weer perfect daarna. Daarvoor was het een ongeleid projectiel. Beetje onder het mom van ''Als jij commando's niet in volle overtuiging geeft, ga ik er niks mee doen }:) ''. De banketstaaf :')

Gisteren weer een klein rondje bos gedaan. We hebben voor het eerst een bandana voor de mooi *\o/* en daar wilde ik foto's van. Tevens een goede gelegenheid om hem even gek te laten doen met een bellenblaas. Hij heeft jachtinstinct...op bellen :')
[ img ]

Daarna ook even laten springen. Uit enthousiasme ging dat eerst heerlijk mis. Tijdens de sprong gebruik willen maken van de boomstam, maar die bleek glad te zijn. Probeer dan maar je cool te houden om toch goed op de foto te komen _O-
[ img ]

Maar dat ging later wel weer goed :j Blij ei :')
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-18 12:37 



 
Profiel   

Fijne pasen allemaal :Y)

[ img ]

Excuses als de paashaas weer niet verschijnt dit jaar _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-18 23:41 



 
Profiel   

hahahahahahahahahaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-18 00:03 



 
Profiel   

Iedereen mooie paasdagen gehad? :D
En inmiddels ook zo kunnen genieten van het goede weer? Wij wel *\o/*

Ik mag alweer heel veel doen met mijn rug, dus hondjelief is er ook ontzettend blij mee :D
Meneer was namelijk wat dik geworden. Niet extreem gelukkig, maar in de maanden dat ik stil heb gelegen, heeft hij heel weinig gedaan maar zijn voer werd niet aangepast. Gevolg, meer inname dan nodig, en dus een hond die voorzichtig wat uit begon te dijen bij de taille. Dat was het moment dat meneertje op minder voer ging, en we de fiets hebben gerepareerd zodat ik weer tweemaal daags een ronde met hem kan doen :Y)

Nu we weer actiever worden, gaan we ook weer op avonturen de komende tijd! *\o/*
Nouja...avonturen :') Pretshow dit weekend, en volgend weekend Animal Event op zaterdag :))

De afgelopen maand ben ik druk bezig geweest met voorbereidingen.
Meneer door zijn rui heen helpen stond met stip op nr. 1. Jarv verhaart het hele jaar door wel, maar tijdens de rui is het echt *poef*
[ img ]
Dit omschrijft het het beste :')

We zijn begonnen met zwemmen in buitenwater. Momenteel financieel even iets haalbaarder dan het zwembad _O- Al hoop ik dat binnenkort wel weer op te kunnen pakken. Ik merk dat het Jarv ontzettend goed doet om even lekker te zwemmen.
Enkele weken geleden wilde hij, ondanks het koude water, Trixie wel voor mij ophalen.
[ img ]

Qua showtraining zijn we momenteel dus even zelf een beetje bezig. Hij is inmiddels 22 maanden, en begint nu echt steeds meer op zijn vader en opa te lijken qua bouw. Een hele kerel al!
[ img ]

Afgelopen weekend hebben we een kleine corgi wandeling gehad. 4 cardigans raasden door het bos heen als een tornado. Iedereen begroetend die ze tegen kwamen, om vervolgens al spelend weer door te razen _O-
We hadden twee teefjes en twee reuen bij ons tijdens de wandeling. Wederom verbaas ik me over hoe groot Jarv lijkt _O-
[ img ]

Tijdens de wandeling een bijzonder moment meegemaakt. Jarvis en Oscar (rechts op de foto) waren al vanaf het begin twee haantjes bij elkaar. Jarvis liet het maar wat over zich heen komen, en vermaakte zich wel in het nieuwe bos, met de geurtjes en de andere honden. Oscar was flink bezig met Bella (tussen Jarv en Oscar in op de foto). Bella moest beschermd worden, want dat was zijn chickie :Y)
Bij een kort pauzemoment hadden Jarvis en Oscar een kleine aanvaring. Voedsel in het spel, en Jarv stond te dicht bij het baasje van Oscar (ook niet gek, die deelde het lekkers uit _O-)
Vanaf dat moment zocht Jarvis Oscar steeds op. Ik heb hem 3 keer het commando ''ruimte'' gegeven, en dan ben ik ook klaar met aanwijzingen geven. Vrij simpel...als je niet luistert naar mijn aanwijzingen en de confrontatie aan wil gaan...be my guest. Maar ik help je niet :roll: Mocht het uit de hand lopen natuurlijk wel, maar in het geval dat Jarv op zijn donder zou krijgen...eigen schuld _O-
Nu kwam de échte aanvaring dus! Zijn eerste keer ''titel verdedigen'', niet over zich heen laten lopen. Het was vrij kort, luid en leek voornamelijk door het geluid heel heftig. Jarv gooide zijn gewicht, een inmiddels 19 kilo, in de strijd tegen Oscar en zijn 14 kilo. Enkele seconden later was de knokkerij voorbij. Jarv had Oscar onder zich, en het conflict was beslist. Jarv kwam als winnaar uit de bus, en liep vervolgens parmant verder _O- Als Oscar ook maar te dicht bij kwam, was één blik naar achteren al voldoende om hem weer wat terug te laten zakken.

Ik had al een vermoeden dat dit ook thuis gevolgen kon hebben. Jarvis zit op datzelfde randje met Storm, de hond van mijn moeder. En ja hoor, enkele dagen later merkte je dat het spel tussen Jarvis en Storm heftiger werd. Her en der hoor je een serieuzere situatie voorbij komen. Het geblaf en gegrom is dan heel anders. De echte confrontatie is er (nog) niet van gekomen, maar we denken beide dat die er wel aan zit te komen. Hoe vreemd ook, het is goed. Dit is een stukje rangen en standen tussen die twee waar ik niet tussen kan zitten. Dit moeten zij zelf beslissen. Jarvis, een jonge hond, volop in het leven....tegenover Storm. Een oudere hond, mank en minder energie.
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Verder was die wandeling heel gezellig hoor _O-
Hij heeft gezwommen;
[ img ]
[ img ]

Heeft onnozel kunnen doen;
[ img ]

Maar natuurlijk ook zijn mooie zelf zijn <3
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Voor nu dus bezig blijven met oefenen voor de show, en er een mooie dag van zien te maken :D

Oh, verder zijn we trouwens ook actief op Instagram. Nu hebben we meegedaan aan een modelsearch, en mogen we model zijn voor een bedrijfje hier in Nederland. Superleuk! Zijn halve slip halsband en jachtlijn zullen binnenkort als het goed is binnen komen *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-18 18:35 



 
Profiel   

Jarvis <3

Mooi verslag weer Marinda! Fijn dat het weer de goede kant op gaat met jou!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-18 19:23 



 
Profiel   

Even over dat zwemmen he... onze corgi kan niet zwemmen, omdat zijn korte bootjes zijn zware lijf niet boven water kunnen houden :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-18 07:38 



 
Profiel   

isabel_94 schreef
Even over dat zwemmen he... onze corgi kan niet zwemmen, omdat zijn korte bootjes zijn zware lijf niet boven water kunnen houden :=


Ik ga stuk _O- _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-18 07:06 



 
Profiel   

isabel_94 schreef
Even over dat zwemmen he... onze corgi kan niet zwemmen, omdat zijn korte bootjes zijn zware lijf niet boven water kunnen houden :=

De bootjes zijn lek :') _O-


horses_m schreef
isabel_94 schreef
Even over dat zwemmen he... onze corgi kan niet zwemmen, omdat zijn korte bootjes zijn zware lijf niet boven water kunnen houden :=


Ik ga stuk _O- _O-

Niet stuk gaan, straks ben jij ook lek _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-18 09:53 



 
Profiel   

Haha oeps.. ik bedoelde pootjes natuurlijk :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-18 20:32 



 
Profiel   

Zondag spontaan weer een pretshowtje meepakken *\o/*
De vorige pretshow ging erg goed. Tweede plaats, en ontzettend genoten. Deze keer is het gewoon in de buurt (bij de hondenschool waar we altijd showtraining volgen :)) ), dus dat is ook wel eens fijn :D

Tijdens de vorige show ook ontzettend leuke mensen ontmoet. Was heel spannend, want ik ging voor het eerst zelf ergens heen. Verder niemand bij me, behalve Jarv natuurlijk. We hebben een gezellige tijd gehad met een dobermann en hun baasjes :D
[ img ]

Jarvis liep goed tijdens de show. Haalde zijn charmes uit de kast, en was gewoon een heerlijk blij ei <3
We liepen tegen een pitbull en een Oost Europese herder. De keurmeester had een heeeeeele moeilijke tijd om te kiezen wie eerste werd, de O.E.H of Jarv. Werd zelfs nog gevraagd of een gedeelde eerste plaats niet kon _O- Oftewel, ik vond het een heel groot compliment _O_ We zijn tweede geworden op basis van persoonlijke voorkeur, omdat ze er anders echt niet meer uit kwam. Ik was apetrots op mijn draakje <3
[ img ]

Verder zijn we lekker bezig met poseren voor Touw Design, een bedrijfje wat ik heb leren kennen via Instagram. We zijn officieel model voor hen, en ik ben de lijnen aan het ontdekken qua kwaliteit. Foto's maken is helemaal prima, maar ik hou ervan als het ook praktisch in gebruik is :D Tot nu toe bevalt het nog altijd super! en het staat hem ook nog eens goed <3
[ img ]
[ img ]
(Minoes deed Jarvis na :') Hond op steen? Dan zij ook _O- )

Verder hebben we de Avond4Daagse gelopen. Tweede jaar, wederom 5 kilometer. 4 avonden heeft ook hij doorgebikkeld, en genoten. Sterker nog, sommige routes in het bos waren met het warme weer nog best een leuke uitdaging als je flink door wil stappen. Er waren stukjes die een klein heuveltje op gingen...ik stuurde meneer gewoon vooruit, en hij trok mij dan een beetje mee. Kwam ik net even wat makkelijker de heuvel op _O- Elke dag weer had hij gewoon nog energie na de wandeltocht. Op de laatste avond mochten we verkleed. Ik heb meteen zijn kostuum de ultieme test gegeven, en hij mocht hem de laatste avond dragen. Een geslaagd project! Hij vond het prima om te dragen, geen schuurplekken, en alle ruimte om te bewegen :D
[ img ]
[ img ]

Omdat dit de 50e editie was, hadden ze ook foto's van de afgelopen jaren opgehangen. Kwam ik zomaar mijzelf tegen met Rosco, onze vorige labrador! Heb ik toch nog mijn twee toppers samen op 1 foto <3

[ img ]
[ img ]

De twee dagen erna was hij stiekem toch best wel moe :=
[ img ]
[ img ]

Verder heeft meneer een nieuw speeltje, de flirtpole :D
[BB-ITP] Flirtpole fun met Jarvis!

Na die tijd even heerlijk liggen knuffelen samen na de flirtpole sessie. Kleine slijmbal <3
[ img ]

Maar goed, met het hele warme weer van de afgelopen paar dagen staat dat even on hold. In plaats daarvan hebben we twee keer gezwommen! 1x samen, in Baggelhuizerplas;

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
(Ik kwam er achter dat mijn videocamera ook foto's kon maken. Te leuk! :+ )

En hij heeft gezwommen tijdens een fotomeeting met paarden. Even een lekkere beloning na zo lang braaf te zijn geweest. Natuurlijk moest daar nog wel even de ''simba move'' worden gedaan <<)
[ img ]

Hopelijk volgende week weer een leuke update over hoe de show is gegaan. Voor nu, genieten van het warme weer waar mogelijk, en lekker rustig aan doen op de warmste momenten :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-18 11:35 



 
Profiel   

Aaaah wat een heerlijke hond is het toch ook. Word altijd zooo blij van jullie foto's en verslagen, de enthousiastme springt er van af, blijf vooral zo doorposten!!! <3 <3 <3 *\%/* *\%/* *\%/* :):) :):) :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-18 11:59 



 
Profiel   

Wat een leuke update!
Die foto waar jullie samen in de zon knuffelen is echt over the top schattig. En grappig, heb juist vandaag mijn leiband van Touw Design :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-18 12:12 



 
Profiel   

Aaah thanks! <3

Leuk xLaraaj! Hoe bevalt het jou? Hier nog altijd dik tevreden :D

Vorige week ging goed! Beste van het ras geworden (oke, we waren ook maar in ons uppie...maar toch! Rozetje erbij _O-) en een hele gezellige dag! Als ik er foto's van heb komt er een wat uitgebreider verslag van, inclusief keurrapport :D

Vanmorgen ging ik even bij de rommelmarkt rondneuzen. Jariv mag met me mee naar de rommelmarkt, en mag daar dan zijn eigen speelgoed uitzoeken. Weet je, 20 euro in de dierenwinkel, of 50 cent van de rommelmarkt :') Hij is er voorzichtig mee, zijn speelgoed van vorig jaar heeft hij nog steeds. Sommige al wel met wat herstel aan het lichaam, maar toch :D
Zijn we bij een grote rommelmarkt in een kerk aangekomen. Allerlei zaaltjes met verschillende onderdelen (kleding, elektronica etc.). Vinden we een zaaltje waar wat kinderen hun spulletjes hebben, en ook knuffeltjes. 3 dozen vol, dus ik begin te zoeken wat leuk zou zijn voor Jarv. Jarvis kijkt aandachtig mee, en ziet ineens een prachtige knuffel op de grond liggen. Hij pakt het op, en legt hem voor mij neer. Gaat zitten, en kijkt me aandachtig aan. Ik pak de knuffel op, een slang van anderhalve meter ongeveer. Ik begin te lachen, en vraag hem of die dan mee moet. Hij staat op, pakt de slang weer beet en begint er mee te spelen (tot groot vermaak van de kinderen die hem ermee bezig zagen :)) )

Ik zou nog even aan de andere kant kijken bij een doos, dus ik loop om en Jarv volgt me weer met die slang in zijn bek. Duidelijk antwoord van meneer. Die moest mee, niks anders...die! :')
Betaald, en meegenomen. Ik niet hoor, neeee. Jarvis wilde er zelf mee lopen. Zo zijn we de hele kerk nog een keer door gelopen waarbij Jarv aan iedereen liet zien wat hij had _O-
Zie hier, zijn nieuwste aanwinst *\o/* Hij is er zo trots op :')
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-18 15:42 



 
Profiel   

Aaah wat een heerlijk ding is het toch ook! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-18 18:01 



 
Profiel   

Haha wat een clown is het toch. Wel leuk dat hij het zo toont.

Ja ben er heel tevreden van. Goede materialen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-18 18:08 



 
Profiel   

Hij kijkt wel heel tevreden met zijn nieuwe aanwinst :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-18 18:13 



 
Profiel   

Oh god wat ewn schattig verhaal van de slang <3 _O- gek beest hahahaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-18 00:25 



 
Profiel   

Ja, het is écht een clown! Was ook één van de opmerkingen bij het keurverslag van een van de afgelopen shows := Hij deed zijn ras eer aan _O-

Weer heel veel gedaan in een paar dagen tijd! Want...
[ img ]

Hij was jarig *\o/* Y)(^)

Jeetje, 2 jaar oud alweer :oo
In dit topic zijn alle foto's te vinden :))
[BB-ITP] Birthday boy Jarvis!

[ img ]
We hebben alvast een klein feestje gevierd. Ik hoop binnenkort nog even lekker te kunnen wandelen met hem, en misschien een paar vriendjes en vriendinnetjes van hem :D


[ img ]
Hij was ietwat beteuterd...we konden op zijn verjaardag nog niet naar onze voerleverancier -O-

[ img ]
Maar dat was een dagje later alsnog helemaal goed gemaakt *\o/* Een doos met cadeau's meegekregen. Een prachtige kaart, wolvenvoer, en een zakje snackmix met van alles wat er in :D Zo leuk!

Vandaag en morgen gaan we weer naar Hoogeveen. Parachutisten kijken :D Even er tussenuit nu ik weer wat beweeglijker wordt met mijn rug :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-18 10:24 



 
Profiel   

Oh, en nog een filmpje van zijn workout :)) We fietsen tegenwoordig rondes van 3.5 kilometer :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-18 13:48 



 
Profiel   

Zooo gaaf,, en wat is hij goed opgevoed zeg! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-18 13:53 



 
Profiel   

thanks! :D Ik ben ook erg trots op hem dat hij dat zo netjes kan <3 Het op commando terug in draf en galop is ook ideaal, zo heb ik iets meer controle wanneer nodig :D


Even een verhaaltje van gisteren, want wat we nu toch hebben meegemaakt! :oo
Kleine wezens, grote monsters...

Het was een zonnige woensdagochtend. Ik was vrij van werk, en wilde de honden nog even meenemen naar het bos toe voordat het te warm werd. De auto volgeladen met 2 honden, een elandschouderblad, een teddybeer, zijn TouwDesign riem en natuurlijk de camera. We stapten uit op de parkeerplaats van het bos. Een zacht briesje, fluitende vogels, en de bladeren die mee dansten met wat het briesje hen bracht. Zalig.
We liepen het bospad op. Een schaduwspel van bewegende blaadjes was te zien op het zand, en het zonnetje deed alvast heerlijk zijn best om ons op te warmen. Na foto's te hebben gemaakt met Teddy op datzelfde bospad, liepen we door. Door naar ons favoriete plekje, dat plekje met die prachtige boomstronk omgeven door varens en ander groen van het bos.

[ img ]
Met mr. Teddy BearBear

Na eerst te hebben stil gezeten met en zonder een riem om, was het tijd voor het schouderblad. Ik legde hem voor Jarv neer, en hij mocht zien wat hij er mee deed. Hij begon er rustig aan te snuffelen, en een beetje te knagen. Ineens hoorden we een geluid, en kregen we het gevoel dat we bekeken werden. Jarvis had het ook door, en rustig bewoog hij zijn oren heen en weer. Ja, daar was het weer! Dat geluid! Een zacht, krakend geluidje. Kort, alsof er een takje knakte. Jarvis keek omhoog, en stelde met zijn oren vast welke kant hij nou op moest kijken. Langzaam draaide hij zijn kop naar links. Daar stond hij dan, zijn tegenstander! Wat een monster was dat! Onvoorspelbaar, dat was zeker. En een gluiperd, zo ineens kijken of hij Jarvis zijn bot kon stelen :o
Jarv zette zijn kraag op, gooide zijn staart hoog in de lucht, en zette zijn meest woeste blaf op.
[ img ]

Het hielp niet, het monster bleef staan! Dan is er nog maar 1 oplossing, volgens Jarvis. De aanval werd ingezet. Niet om het monster te pakken, nee dat niet. Maar afschrikken zou toch zeker wel werken?
Jarvis rende op het monster af, die vervolgens als een angstig en gewond dier er vandoor ging.
De snelheid die het monster had, wow! Jarvis kon hem bijna niet bijhouden. De poten van het monster gingen zo snel, dat het leek alsof het maar....twee benen had?
De geluiden die hij maakte waren ongekend! Luid en schel, met een...snikje?
Het monster stak zijn tentakels in de lucht....of waren het nou...armen?

Luid bulderde er een stem door het bos: JARVIS! GEDRAAG JE POTJANDIKKEME! MORMEL!

En ineens kwam het besef, het was geen monster! Maar een nieuwsgierig jochie wat van achter een boom keek. Hij was het kleine wezen! Angstig rende hij weer terug naar zijn moeder, geschrokken van Jarvis die als een woeste stier op hem af was komen rennen.
En het grote monster? Tsja, ik denk dat ik na vanmorgen wel weer weet wie het grote monster in het bos is :')
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-18 14:09 



 
Profiel   

Ik zie dat ik het wel heb gelezen, maar niet heb gereageerd. Wat een geweldige hond is het toch <3 En ze hebben alles door he wat er in de omgeving gebeurt. Elk krakje, elke beweging, niets ontgaat ze! En laat hij die beer heel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-18 10:46 



 
Profiel   

Alles heeft 'ie door inderdaad :=
Zeker! Sterker nog, ik heb nog steeds zijn olifantenknuffel die hij mee kreeg vanuit zijn nest, zijn flostouw en kleine botknuffeltje van twee jaar geleden _O-
Probleem is hier dus voornamelijk dat zijn speelgoedkist uitpuilt, want er gaat bijna niks kapot _O-

Jarvis is trouwens dol op flesjes...en hij helpt tegenwoordig al een beetje mee met het milieu schoon houden :D
[ img ]
Zijn buit van de avondronde laatst :))

En een heel mooi voorbeeld van waarom je een corgi nog altijd niet moet onderschatten, hoe schattig ze ook lijken. Situatie:
Jarvis speelde met een Rhodesian Ridgeback in het bos. Vanaf de andere kant kwam een tweetal honden aangelopen. De volwassen hond leek beschermend naar de pup, en legde eerst de focus op de rhodesian. Nadat die twee even hadden gesnuffeld, zag hij dat Jarv en de pup al wat aan het spelen waren.

Gevolg:
Volwassen hond komt tussenbeide, staart kort naar Jarvis.
[ img ]

Jarvis deinst niet terug, en krijgt een uitbrander:
[ img ]

Jarv is het er niet mee eens, en laat dat ook duidelijk merken ~~}>
[ img ]

Dat dit gebeurde vind ik totaal geen probleem. Ben er erg relaxed onder, juist omdat er verder niks gebeurde. Het was even een stukje hondentaal, maar wel eentje waarvan Jarv weer leert. Hij gaat steeds meer voor zichzelf opkomen, waar ik erg blij mee ben :D Het is een leermoment, een stuk groei :j

Verder heeft 'ie vriendjes gemaakt met een Duitse Dog:
[ img ]

Leuk verschil: 1 jarige dog en 2 jarige corgi :') (al dat zand wat blijft plakken aan de vacht is dankzij Guus zijn kwijl _O-)
[ img ]

En samen stokje trekken:
[ img ]

Eén van de meest magische momenten dit jaar hebben we afgelopen week meegemaakt. Om 21:00 zijn we naar de oude vuilnisbelt geweest. Het is een prachtige heuvel om op te lopen, en de zonsondergang bleek daar ook prachtig vast te leggen te zijn <3
We hebben wijn, water, ranja, kaas en worst meegenomen naar de top van de heuvel. We wilden zonsondergang spotten en, als we het daar vol konden houden, ook de bloedmaan :D
Zo gezegd, zo gedaan.
De zonsondergang was prachtig <3
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Met als toetje de maan die we konden spotten *\o/*
[ img ]
Met rechts onderin mars!
[ img ]

Jarvis was helemaal kapot na die tijd. Hij heeft lekker geknuffeld met andere mensen daar, rondgelopen, veel gesnuffeld en laat op bed :))
Deze week staat voor ons in het teken van klaarmaken voor CastleFest. Even kijken hoe warm het die dag zal gaan worden, maar als het goed genoeg is dan mag hij mee :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-18 12:53 



 
Profiel   

[BB-ITP] Jarvis, zo trots, zo...uhhh?
Voor als je weer eens wat te lachen wil hebben _O-

Castlefest was een groot geslaagd feest! We hebben genoten <3
Rond half 9 vertrokken we van huis. Met een rugtas vol met voornamelijk spul voor Jarv, de kostuums, en een goed humeur gingen we op pad *\o/*
Jarv zat in de gordel, en wist daardoor al dat we een lange rit zouden maken.
Rond een uurtje of 11 kwamen we dan aan in Lisse, en kon de pret beginnen. Ik had mijzelf gauw opgemaakt in de auto, terwijl Jarvis ongeduldig vanuit het openstaande raampje iedereen alvast aan het begroeten was :')
Ik heb hem zijn kostuum aangetrokken, en daar gingen we!
Binnen 5 minuten na binnenkomst was mijn kostuum al stuk. Gelukkig had ik van tevoren de tip al gekregen om naald en draad mee te nemen _O-
We hebben er de hele dag rondgehobbeld. Lekker gezeten, even niks doen, en weer door. Veel drinken tussendoor, zeer belangrijk :j
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Om half 6 waren we pas aan de andere kant van het terrein _O- Heel veel gepraat ook met mensen, Jarvis is veel op de foto geweest, en we hebben ook een paar keer een uur/anderhalf uur niks gedaan. Gewoon gezeten, kostuum uit, en genieten van de omgeving <3 En in Jarv zijn geval; rollen, knagen aan zijn hertenschouderblad die ik mee had, en in slaap vallen bij een dame die dol was op corgi's en hem zeker een uur lang geaaid/gekriebeld heeft <3
Hij heeft genoten van een stukje broodje kaas, stukje perzik (waarna mijn koekjes direct werden uitgespuugd...want dat daar was veel lekkerder :')) en een gevallen sparerib! :9 Hij liet het heel braaf op de grond liggen, dus als beloning mocht hij het hebben :~

Verder heb ik hem opgegeven voor een training lure coursing. Dat gaat nog leuk worden _O- Ik ben zo benieuwd wat hij er van vind. 2 september weten we meer :D

Oh, en meneer ondeugd is ook lekker bezig geweest :')
We hadden een egeltje lopen in de tuin, en besloten een bakje boer neer te zetten. Het bakje was achteraf toch een flinke bak, want mijn moeder had 'm gevuld zodat hij er makkelijker bij kon.
De volgende dag zat het bakje nog steeds vol. Een uur nadat ik dat bakje gezien had, niet meer _O-
Dader onbekend...tot ik Jarv zou trainen een lantaarntje vast te houden. Hij was ineens niet meer zo voer gedreven als normaal gesproken... >;)

Moge het duidelijk zijn, hij was zeer trots op zichzelf _O-
[ img ]

[ img ]
Even als voorbeeldje, zijn buik normaal gesproken:
https://farm2.staticflickr.com/1872/434 ... ebed_c.jpg


Maar het resultaat mocht er zijn!
[ img ]

Verder was hij heel braaf hoor! Meegeholpen in de tuin:
[ img ]

En een modderbad genomen:
[ img ]
[ img ]

Zijn kostuum is inmiddels officieel een geslaagd project, en de opvolger ervan wordt in de komende maanden gestart :D Dan wordt hij een echte Thorgi :')
Maar voor nu:
[ img ]
[ img ]

<3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-18 16:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 14 van de 20 [ 481 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 20  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen