Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 16 van de 18 [ 435 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nestje pups fokken, misschien sneller dan gepland

 
Profiel   

Foto's van knappe pa met pups?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-16 00:12 



 
Profiel   

Oo jee wat zijn ze leuk :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-16 08:33 



 
Profiel   

@ sanne, mijn rooster was veranderd waardoor ik gister ochtend moest werken, dus vanmiddag om 3uur zijn we bij de DA.

@ Jacqueline, nee helemaal vergeten, ook waren ze er pas tegen half 5, dus zou de kwaliteit sowieso niet al te best zijn geweest (helemaal niet met mijn mobiel)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-16 08:34 



 
Profiel   

Ahhh jammer maar begrijpelijk ;)

Succes vanmiddag maar zal vast in orde zijn met ze!! Toch altijd even spannend momentje vind ik

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-16 12:46 



 
Profiel   

Wat een plaatjes :+:. Bruce is mijn favoriet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-16 12:49 



 
Profiel   

dierenfan schreef
Ahhh jammer maar begrijpelijk ;)

Succes vanmiddag maar zal vast in orde zijn met ze!! Toch altijd even spannend momentje vind ik

Nog even langer wachten, ik kreeg een telefoontje alsof ik volgende week zou kunnen komen want ze hadden diverse spoedgevallen vandaag. Dus maandag om 10uur is het zover.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-16 13:28 



 
Profiel   

Het A nest van Tessa en Turbo woog met 7 weken tussen de 4,4 en de 5,9 kg.
de pups van het B nest zijn 6 weken oud en wegen tussen de 6,2 en de 6,9.

stelletje dikke beren

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-16 00:22 



 
Profiel   

Ik ben helemaal weg van Odin <3 wat een prachtige hond is dat! Ben zo benieuwd hoe ze zich gaan ontwikkelen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-16 17:46 



 
Profiel   

Aartje schreef
Ik ben helemaal weg van Odin <3 wat een prachtige hond is dat! Ben zo benieuwd hoe ze zich gaan ontwikkelen!

Ik ben het hier helemaal mee eens :j *\o/* Morgen zie ik hem weer !! Zin in :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-16 17:57 



 
Profiel   

Ohhh nog maar half dagje en gelukkig nog slapen dus vliegt om!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-16 23:47 



 
Profiel   

Aartje schreef
Ik ben helemaal weg van Odin <3 wat een prachtige hond is dat! Ben zo benieuwd hoe ze zich gaan ontwikkelen!


Odinn is zeker erg gaaf!! Heel sprekende kop staat er op en heel sprekend karakter zit er in hahaha. Heerlijk pupke maar mijn Kenzo is ook absoluut erg gaaf!! Hele nest is gewoon mooi

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-16 23:49 



 
Profiel   

Jaaa al weer bijna woensdag ik heb zelden zo uit gezien naar hetbegin van het weekend!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-16 18:38 



 
Profiel   

dierenfan schreef
Jaaa al weer bijna woensdag ik heb zelden zo uit gezien naar hetbegin van het weekend!!


Nu nog maar 1 nachtje slapen ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-16 15:46 



 
Profiel   

En nog maar ongeveer 25 uren hahahaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-16 16:15 



 
Profiel   

laatste half uurtje dat alle pupsels nog thuis zijn, vandaag verlaten bakou, boris en bruce het nest en zondag gaat bambi naar zijn nieuwe huisje.
ze zijn nu ruim 7 weken en wegen tussen de 6,5 en de 7,9 kilo (vorige nest tussen de 4,4 en de 5,9 met deze leeftijd)

hier een filmpje van gister avond, hun laatste avondje samen:
https://www.facebook.com/lisanne.drost.75/posts/1589438857749751?notif_t=like&notif_id=1482446942642246

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-16 11:31 



 
Profiel   

Zal erg wennen zijn voor je!! Hopelijk valt het je niet al te zwaar! Ik zal zeer goed voor Kenzo gaan zorgen en uiteraard kun je hem op Facebook blijven volgen.

SUPER bedankt voor de prachtige pup en de eerste goede basis weken!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-16 12:47 



 
Profiel   

Odinn en Kenzo zijn nu hier thuis :D Kenzo was meteen helemaal happy en Odinn vond het allemaal wel heel erg spannend. Inmiddels zijn ze beide wat onderzoekender en op hun gemak. Ze zijn beide eigenlijk heel erg moe maar er is nog even niet genoeg rust om te kunnen slapen. In de auto hebben ze wel lekker een dutje gedaan, verder zijn ze nu heerlijk aan het spelen. Straks even een gedwongen pauze inlassen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-16 15:08 



 
Profiel   

HET SLAAPT ! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-16 15:16 



 
Profiel   

Hahaha heerlijk!!! Kan hij opladen voor zijn volgende avontuur. Even mijn andere honden uitlaten en dan kom ik Kenzo jatten hahaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-16 15:25 



 
Profiel   

dierenfan schreef
Hahaha heerlijk!!! Kan hij opladen voor zijn volgende avontuur. Even mijn andere honden uitlaten en dan kom ik Kenzo jatten hahaha

Tot straks, ze zijn helemaal uitgeteld dus die zullen zeker goed slapen. Over een klein half uurtje maak ik ze even wakker voor een plasje want de eerste is al binnen gedaan :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-16 15:28 



 
Profiel   

Haha ja dat zal nog wel een keer gebeuren. Fijn dat ze hun rust gevonden hebben!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-16 15:49 



 
Profiel   

Ik ben zo blij dat alle pups hun plekkie gevonden hebben, Bambi blijft nog even gezellig thuis (kan ik nog even afkicken en zal zondag ook het nest verlaten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-16 00:36 



 
Profiel   

Ennasil92 schreef
Ik ben zo blij dat alle pups hun plekkie gevonden hebben, Bambi blijft nog even gezellig thuis (kan ik nog even afkicken en zal zondag ook het nest verlaten.


Jaaa <3
Hoe vind ie t dat al zn broertjes weg zijn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-16 08:18 



 
Profiel   

Hij vind het wel prima zo al de aandacht voor hem :p ook heeft hij vannacht aan een stuk doorgeslapen (gezellig bij mij op bed)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-16 08:47 



 
Profiel   

Kenzo heeft ook op bed geslapen. Wel in bench anders durf ik niet te slapen haha maar we sliepen erg goed beiden en dat is het belangrijkste. We zien wel of vanavond de bench weer op bed gaat of naast bed ;) lekker zijn tempo aan houden dan slapen we beiden goed
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-16 10:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 16 van de 18 [ 435 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen