Kat al 2 jaar in huis nu waarschijnlijk advertentie gevonden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 16:35

isabel_94 schreef:
Shanna schreef:
Gratis chippen heb ik nog nooit gehoord. Bijwerken van de chip heb ik overigns ook niet gedaan bij de verhuizing, was me te duur. Binnenkatten zijn ook niet gechipt bij ons, ook te duur en nooit acties mee..
Helaas zijn er ook geen sterilisatie/ castratie acties meer tegenwoordig, dus daarvoor heb ik rondgebeld voor de beste prijs voor 3 dieren tegelijk, met de chip kon niemand een interessant prijsje maken helaas.


Je kunt toch zelf de gegevens van je chip bijwerken? Ff inloggen en ander adres intypen.


Maar dat kost wel geld, tenminste 3 jaar geleden nog wel ;)

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 17:08

Shanna schreef:
Maar dat kost wel geld, tenminste 3 jaar geleden nog wel


Is het nou zo moeilijk om on topic te blijven?

lor1_1984

Berichten: 12047
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: Kat al 2 jaar in huis nu waarschijnlijk advertentie gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 17:59

Je hoeft niet meteen zo te katten Remy, die quote is nog van voor de verzoeken om ontopic te blijven, dikke kans dat ze die opmerkingen nog niet had gelezen toen ze postte. :)

renskesanne

Berichten: 1640
Geregistreerd: 08-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 19:15

lor1_1984 schreef:
Je hoeft niet meteen zo te katten Remy, die quote is nog van voor de verzoeken om ontopic te blijven, dikke kans dat ze die opmerkingen nog niet had gelezen toen ze postte. :)

"Te katten" :') :')

Maar ontopic heb je nog wat van die mensen gehoord ts?

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Re: Kat al 2 jaar in huis nu waarschijnlijk advertentie gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 19:16

Ts. Hoe gaat het met je kat(ten) en heb je nog wat gehoord?

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 19:50

lor1_1984 schreef:
Je hoeft niet meteen zo te katten Remy, die quote is nog van voor de verzoeken om ontopic te blijven, dikke kans dat ze die opmerkingen nog niet had gelezen toen ze postte. :)

Haha sorry, last van hormonen, dan ben ik wat sneller geïrriteerd :o

Thenexttry

Berichten: 1285
Geregistreerd: 24-08-08

Re: Kat al 2 jaar in huis nu waarschijnlijk advertentie gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-16 11:13

Sorry hoor dat ik nog niet gereageerd had.

Ik heb niets meer gehoord, maar heb wederom zo'n voorgevoel dat het niet het laatste is wat ik van ze heb gehoord.
Toch waar ik mij eerst nog druk maakte om bepaalde dingen, doe ik dat nu niet meer.

De kat blijft lekker bij mij.

Ben wel benieuwd wat er aan zit te komen, maar misschien is dat pas a.s. zondag ( dan is het weer 2 weken geleden ) haha.

The_Cat

Berichten: 7286
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 13:16

Thenexttry schreef:
Sorry hoor dat ik nog niet gereageerd had.

Ik heb niets meer gehoord, maar heb wederom zo'n voorgevoel dat het niet het laatste is wat ik van ze heb gehoord.
Toch waar ik mij eerst nog druk maakte om bepaalde dingen, doe ik dat nu niet meer.

De kat blijft lekker bij mij.

Ben wel benieuwd wat er aan zit te komen, maar misschien is dat pas a.s. zondag ( dan is het weer 2 weken geleden ) haha.


Dan zouden ze bij mij helemaal mogen ophoepelen als ze dan pas nogmaals eens iets laat weten..

Thenexttry

Berichten: 1285
Geregistreerd: 24-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-16 13:35

The_Cat schreef:
Thenexttry schreef:
Sorry hoor dat ik nog niet gereageerd had.

Ik heb niets meer gehoord, maar heb wederom zo'n voorgevoel dat het niet het laatste is wat ik van ze heb gehoord.
Toch waar ik mij eerst nog druk maakte om bepaalde dingen, doe ik dat nu niet meer.

De kat blijft lekker bij mij.

Ben wel benieuwd wat er aan zit te komen, maar misschien is dat pas a.s. zondag ( dan is het weer 2 weken geleden ) haha.


Dan zouden ze bij mij helemaal mogen ophoepelen als ze dan pas nogmaals eens iets laat weten..



Dat was meer een grapje, omdat bij de vorige keer ook 2 weken tussen zat.
We gaan het wel zien. Ik ben er ook wel klaar mee.

DatBenIkNou
Berichten: 4722
Geregistreerd: 27-01-07
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 13:38


Koekeroekus

Berichten: 3321
Geregistreerd: 18-08-13
Woonplaats: Enter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 15:53

DatBenIkNou schreef:
Humpiedumpie schreef:
http://www.wijwordenwakker.org/content. ... =P146&l=NL

Terwijl mijn katten mijn alles zijn, is dit een reden voor mij om niet te chippen.

En jij neemt die site serieus??? Je gelooft ook in ufo's en andere energieën dan zeker?? :+


Nou nou, dat die site een hoop onzin verkondigd hoeft niet gelijk te betekenen dat ze gek is ofzo.

Bovendien is het zeker wel mogelijk dat je kanker ontwikkeld door die chip. Dat is alleen te verwaarlozen omdat het gewoon bijna niet voor komt.

YamaSaki

Berichten: 4864
Geregistreerd: 28-03-12
Woonplaats: Amsterdam

Re: Kat al 2 jaar in huis nu waarschijnlijk advertentie gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 16:12

TS, ik zou ze nu gewoon blokkeren, klaar.
Het gesprek kan je dan namelijk alsnog gewoon bewaren, maar ze kunnen je niet meer bedreigen.
Ze weten niet waar je woont en hopelijk weten ze ook niet je voor-, en achternaam.
Kunnen ze verder heel weinig doen namelijk, niet dat ze uberhaupt een poot hebben om op te staan maar ach. Als er iemand aangifte zou doen, ben jij het wel, wegens bedreiging :')

Lekker knuffelen met die lieverd, ze is inderdaad veel beter thuis bij jou :D

Nikass

Berichten: 16705
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 16:26

Bedreiging? Heb ik iets gemist?

YamaSaki

Berichten: 4864
Geregistreerd: 28-03-12
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 16:29

Nee nog niet helemaal Nikass, maar die ondertoon zat wel in het laatste berichtje dat TS van hun kant heeft ontvangen.
Dus om maar even aan te geven dat hun ook niks kunnen maken.
Echt een verder staartje kan dit niet krijgen als TS gewoon het contact verbreekt.
Wat ik nu echt wel had gedaan, ik had de block erop gegooid na zo een bericht. Bedonderd of niet :')

superpony
Berichten: 25400
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Kat al 2 jaar in huis nu waarschijnlijk advertentie gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 16:41

Ik zou niet blokkeren. Zou wel willen weten of ze nog iets sturen en met welke toon dit is.

Als jullie wederzijdse fb vrienden hebben kunnen ze wel uitvinden waar je woont, maar dan moeten ze wel heel erg zijn, willen ze wat raars gaan doen.
Vaak is het zo dat de vrouw bijv zo heftig reageert en de man het wat tempert naderhand. Zij gaat even tekeer en manlief relativeert waarop ze zelf misschien ook denkt; laat ook maar zo.
Is speculeren, maar kan een reden zijn dat ze het nu zo laten.

Het zal altijd bij hun en bij jou ergens blijven wroegen, maar dat wordt wel minder met de tijd.

Onze kat willen de mensen terug, of ze willen er in ieder geval een beetje moeilijk om doen. Tja, we hebben hem al zo lang en het gaat zo goed.....Ik vind echt gegeven, is gegeven, zeker na zoveel jaar. Maar goed, ik plaats geen foto's op fb bijv en kan nu de chip niet overzetten.
De kat zelf weet het niet, ziet er 10x beter uit en geniet volop van zn leventje. Dat is niet zoals we hem kregen, dus tja......dan maar zo.

YamaSaki

Berichten: 4864
Geregistreerd: 28-03-12
Woonplaats: Amsterdam

Re: Kat al 2 jaar in huis nu waarschijnlijk advertentie gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 17:01

Die wederzijdse fb contacten zijn er al van op de hoogte zover ik begreep en ik neem aan dat goede contacten van TS niet zomaar haar adres zullen vrijgeven.
Maar de manier waarop de communicatie steeds verlopen is, nee, de deur was al lang dicht geweest als mij dit zou gebeuren als TS zijnde. En als ze iets raars gaan proberen, dan hebben ze al helemaal de wettelijke zaken tegen hun.
Ik hoop dat ze nu gewoon geen reactie meer geven, maar ik zou er echt klaar mee zijn.
Daarin ben ik waarschijnlijk minder subtiel en aardig dan TS :)

superpony
Berichten: 25400
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Kat al 2 jaar in huis nu waarschijnlijk advertentie gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 23:04

Ik ben ook niet zo aardig, dus respect voor ts.

Maar via fb kun je behoorlijk ver komen. Verder dan je denkt helaas. Neemt niet weg dat je inderdaad wel heel fout in elkaar zit om iets strafbaars te ondernemen.
Als ze nog wat wil, kan ze in eerste instantie nog spijt tonen en het via een belletje proberen.

Helaas is er gecommuniceerd via what's app en dat had ik zelf met vreemden nooit gedaan. ( maar ik ben een andere generatie )

Afwezig
Berichten: 3725
Geregistreerd: 17-01-08

Re: Kat al 2 jaar in huis nu waarschijnlijk advertentie gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 07:13

Ik hoop TS dat het rustig blijft!
Misschien die vrouw op Facebook blokkeren, dan kan ze je ook nooit meer op zoeken! Dus weet ze niks (meer) van jouw pagina af!

RianneH

Berichten: 28236
Geregistreerd: 02-05-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 19:34

Moderatoropmerking:
We zien dat de offtopic discussie (rond o.a chippen) al even stilligt, maar we zouden jullie alsnog willen verzoeken om eventuele nieuwe discussies die offtopic zijn, ergens anders te voeren. Er zijn een aantal centrale topics waar je het houden van katten kan bediscussiëren of er kan een nieuw topic over het onderwerp worden geopend. Dit topic is voor het onderwerp en de situatie waarin TS zich bevindt, alles wat daarbij komt kijken mag uiteraard besproken worden, maar we hopen dat jullie ervoor zullen waken dat een andere discussie het topic niet zal 'kapen'.

Daarnaast ook het verzoek om ook niet te reageren op die offtopic berichten, om te voorkomen dat de discussie gevoerd blijft worden. We hopen dat hiermee het verloop ontopic blijft, alvast bedankt hiervoor.

emil01

Berichten: 754
Geregistreerd: 13-05-09

Re: Kat al 2 jaar in huis nu waarschijnlijk advertentie gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 13:53

TS; hoe staat het ermee? Heb je nog wat gehoord van de vorige eigenaren of is het nu stil?

Thenexttry

Berichten: 1285
Geregistreerd: 24-08-08

Re: Kat al 2 jaar in huis nu waarschijnlijk advertentie gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-16 15:42

Nog steeds stil.

en kan eerlijk gezegd nu wel om mezelf lachen dat ik mij zo druk maakte eerst.

Riel

Berichten: 2142
Geregistreerd: 04-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 16:01

Het is ook begrijpelijk dat je zich er druk om maakte. Het was een lastige situatie :-)

Ik denk dat het nu beter is om het helemaal los te laten, je lessen hieruit te trekken en verder te gaan met je leven. Geniet van je kat :-)

Mbt facebook: je kunt er voor zorgen dat anderen niet kunnen zien wie je vrienden zijn. Dat lijkt mij in het geval van TS een goede optie.

GamblersCup
Berichten: 13427
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 17:18

Ja hoor RianneH... :n wat ongelofelijk nutteloos, als je zelf al ziet én ook nog zegt dat er allang niet meer offtopic gereageerd wordt. Hou je dan gewoon buiten het topic zeg. Er zijn zat andere topics waar wél een mod nodig is. Dit is echt zo knullig.

TS, dan loopt het waarschijnlijk met een sisser af... gelukkig maar. Geen stress meer, gewoon lekker verder gaan met je leven :D Ik zou ze zelf wél blokkeren (jij wil dat geloof ik niet TS?), omdat ik gewoon geen behoefte meer zou hebben aan wat voor contact met die mensen dan ook. Mochten ze ooit nog wat van zich willen laten horen (gezeur, of misschien gewoon over een tijdje "gaat het nog goed?" of "mogen we een foto") dan zou ik dat niet eens meer willen weten. Maakt je alleen maar weer onrustig.

emil01

Berichten: 754
Geregistreerd: 13-05-09

Re: Kat al 2 jaar in huis nu waarschijnlijk advertentie gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 17:57

Veel plezier met je kat!

snuffie123
Berichten: 1285
Geregistreerd: 10-06-15

Re: Kat al 2 jaar in huis nu waarschijnlijk advertentie gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 13:34

Inderdaad niet druk om maken hoor. Rare mensen zijn het.

Maar hé, het kan nog steeds hè, morgen is het twee weken geleden en misschien reageren ze dan pas weer. Houden ze netjes altijd 2 weken aan. :+